Неймінг вихованця: розкладаємо по поличках.

Неймінг вихованця: розкладаємо по поличках.

Категория: Брендинг и маркетинг

04 / 12 / 2017

1326 просмотров

12 4.1666666666667 5

Клички тварин грають важливу роль в долі домашніх вихованців. Ім'я кота, собаки або морської свинки прикріплюється до них на все життя. Більшість з них живуть до 15 років і стають в результаті членами сім'ї. Турбота про тварину дозволяє отримати масу позитивних емоцій. Підхід до вибору клички повинен бути скрупульозним і точним. Вдале ім'я формує ставлення оточуючих і господарів до самої тварині.

Ім'я повинно відображати характер тварини, переваги власника і нести смисловий позив. Вихованців часто дарують дітям або людям похилого віку, які не завжди можуть дати вдале ім'я. Презентувавши тварину своєму близькому, ми вкладаємо в нього частину своєї любові до цієї людини. Компанія KOLORO обере найкращі клички собак, котів і навіть коней, які сподобаються саме вам.

Читайте також: Неймінг меблевої фірми

Послуги неймінга вихованця в KOLORO це:

  • Ім'я, яке сподобається вам і вашим близьким;

  • Супровідні атрибути та аксесуари для вихованця;

  • Готову кличку в короткі терміни.

Рейтинг самых популярных кличек

Неймінг тварини

Ми не відразу розповімо вам, в чому полягає унікальність нашої послуги. Пізніше ми відкриємо завісу і покажемо вам названих нами тварин. Але спочатку ми пропонуємо вам оцінити красиві клички, які є найпопулярнішими серед господарів вихованців. Вони досить шаблонні, чи не так?

Неймінг вихованця: Як ми це робимо?

  1. Проведення брифінгу. На самому початку варто визначити бажання замовника щодо майбутнього імені тварини. Визначитися з видом і породою, поточним характером тварини і його особливостями (любить гратися з олівцями, схожий на кота з реклами Whiskas, дуже хитрий в поведінці). Якщо тварина призначається в якості подарунка, визначити потенційні бажання майбутнього власника вихованця, щоб створити максимально емоційний зв'язок. Дізнатися мав клієнт раніше будь-яких вихованців, які клички у них були, яка доля і ставлення до них було. Аналіз імен домашніх тварин близьких знайомих.

  2. Формування ТЗ. На цьому етапі ми створюємо детальний документ з усім переліком вимог. Ранжируємо їх по пріоритетності. Над технічним завданням трудиться аккаунт-менеджер і звичайно стверджує його з замовником.

  3. Генерація варіантів імені (більше 100 штук). Команда креативників і копірайтерів аналізує отриману раніше інформацію аккаунт-менеджером. Кожен член команди готує в рамках внутрішньої презентації від 25 назв враховуючи фонетичні, психолінгвистичне, семантичне значення і асоціативний ряд. Пізніше проходить ретельне обговорення всіх варіантів. Неймери визначають найвидатніші клички і займаються моделюванням ситуацій, в яких може використовуватися дане ім'я, а також зменшено-пестливу інтерпретацію клички. Команда вибирає 15 кращих імен.

  4. Вибір фінальних варіантів. Ми організовуємо презентацію. У фінальному варіанті замовник вибирає 3 кращих імені. Ми формуємо атрибути, які можуть супроводжувати вихованцеві.

Неймінг тварини

Типологія і способи неймінгу

Таксономічний найманого - вибір назви проводиться на основі асоціативних імен, якими найчастіше називають тварин певного виду. Значення клички відразу формує образ тваринного по його таксономічному ряду. Хоча бувають і винятки, коли "Вовчицею" називають собаку маленької породи. За таким алгоритмом котів називають "Клеопатра", собаки отримують імена "Рекс" та "Мухтар", вихованець "Кеша" - гарантовано буде папугою.

Персонажний неймінг (реальні персони) - назви тварин з кіно і мультфільмів досить популярні серед дітей. Наприклад: "Боніфацій", "Сімба", "Балто". Більш доросла аудиторія часто прагне назвати своїх тварин на честь своїх улюблених спортсменів, акторів і історичних особистостей. Наприклад: "Себастьян" (на честь Себастьяна Феттеля), "Лея" (на честь героїні з "Зоряних воєн"), "Анджеліна" (на честь Анджеліни Джолі).

Неймінг тварини

Гумористичний неймінг - заслуговує на окрему увагу. Вибираючи прикольну кличку деякі власники часто вдаються до гумористичних оксюморон. Такі імена добре запам'ятовуються і часто стають причиною обговорень, що привертає додаткову увагу до вихованця. Смішні клички: "Сирок", "Шаурма", "Батон".

Географічний (закордонний) неймінг часто вибирають власники, які хочуть дати тварині унікальне або аристократичне ім'я. Своїх дітей вони прагнуть називати традиційними іменами, проте з тваринами вони намагаються включити максимально фантазію. Найчастіше саме так ми отримуємо імена "Маркіз", "Джессі", "Ніколь".

Фамільний неймінг - нерідке явище, швидше за новий тренд. Домашня тварина будучи повноцінним членом сім'ї може отримати ім'я асоціативне від прізвища сімейства. Так з'являються імена "потя" в родині Потапових, або "Марк" в сім'ї Маркових. Маленький собака незабаром стане дорослим псом. По батькові давати ми не рекомендуємо.

Психофізіологічний неймінг актуальний у випадках, коли тварину беруть через 1-3 місяці після його народження. У цьому випадку вже визначилася базова поведінка вихованця. Це дає привід для характерних імен "Проглот", "Ледар" або "Швидкий".

Креативний неймінг використовується якщо всі перераховані вище методи не задовольняють замовника. У пошуках імені власник перечитує зоологічні форуми. Тоді вдаються до більш нестандартного підходу у виборі назви і бажанні отримати Wow-ефект.

Приклади кличок компанії KOLORO: неймінг на замовлення

Неймінг твариниНеймінг тварини

Неймінг тварини

Оцініть найяскравішого вихованця і напишіть в коментарях, яке ім'я тварини вам сподобалося найбільше.

Переваги неймінгу вихованців від компанії KOLORO:

  • висока швидкість збору та аналізу даних;

  • Індивідуальний підхід до кожного клієнта;

  • комплексний алгоритм вибору клички;

  • невелика вартість послуг;

  • хороша карма для вашого вихованця.

Пишіть в коментарях імена своїх улюблених домашніх вихованців. Поділіться своїм креативом.

Хочете отримати карколомну кличку для тварини? Найяскравіші і смачні імена для вихованців розробить тільки команда KOLORO!

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Виктор Волков

Маркетолог

12 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !