Мобільна реклама: види, канали поширення, переваги застосування

Мобільна реклама: види, канали поширення, переваги застосування

Категория: Брендинг и маркетинг

28 / 03 / 2014

12420 просмотров

58 4 5

Для просування товарів і послуг на споживчому ринку завжди використовується реклама. Широкий асортимент продукції і конкурентна боротьба її виробників між собою дозволяє створювати нові рекламні засоби.

Масового характеру набуває використання мобільної реклами. Напевно кожен з вас не раз отримував на свій мобільний телефон різноманітні рекламні пропозиції: кредитні послуги, акційні пропозиції з магазинів. Розглянемо, наскільки мобільна реклама ефективна. А також, що слід врахувати тим, хто презентує споживачеві свою продукцію.

Суть мобільної реклами


Сучасний світ насичений різними гаджетами і електронними засобами. Мобільний телефон вже став невід'ємною частиною життя людини. Реклама не залишається осторонь від технічного прогресу, оскільки поширення інформації про той чи інший товар або послугу, здійснюється через різні технічні канали передачі повідомлень комерційного характеру (телебачення, радіо, преса, інтернет, інше).

Види мобільної реклами, Мобільна реклама, реклама, види мобільної реклами, рекламні тексти, рекламні засобиРекламна компанія, Мобільна реклама, реклама, види мобільної реклами, рекламні тексти, рекламні засоби

Мобільна реклама - це та реклама, яка передається споживачеві через його особистий стільниковий телефон.

Канали передачі мобільних повідомлень. Види мобільної реклами


Компанії, які займаються розсиланням реклами за допомогою мобільного зв'язку, виділяють 3 каналу мобільної реклами:

  • ICB;
  • USSD;
  • SMS/MMS-розсилки.

Залежно від обраного каналу передачі повідомлень, виділяють три види мобільної реклами.

Рекламні тексти, Мобільна реклама, реклама, види мобільної реклами, рекламні тексти, рекламні засобиМобільна реклама, реклама, види мобільної реклами, рекламні тексти, рекламні засоби

Види мобільної реклами

  1. Реклама по SMS і ММS. Самий поширений вид мобільної реклами. Звичайно, є ймовірність того, що ваше повідомлення не прочитають, але незручність полягає в тому, що такі послання висвічуються в якості непрочитаних повідомлень. Тому користувач все одно натискає на кнопку «прочитати повідомлення». Волею-неволею, він читає рекламну послугу. Як показує практика, який-небудь з них він обов'язково зацікавиться!
  2. ICB-повідомлення - на телефоні упливає тизер, а звукове повідомлення про це відсутня. Якщо користувача рекламне повідомлення зацікавить, то він має можливість отримати більш детальну інформацію про рекламований товар або послугу. З детальним описом послуги або товару, користувач може отримати умови проведених акцій з метою отримання знижок або бонусів (наприклад, подарунків) .Крім того, деякі оператори мобільного зв'язку надають можливість відправлять ICB-повідомлення "прицільно", наприклад, абонентам певного міста чи абонентам, які відвідували певне заклад. Природно такі послуги пропонуються за умови наявності необхідної бази контактів.
  3. При здійсненні абонентом USSD-запитів. Для людей, мало знайомих з премудростями стільникового зв'язку і різних технологій, наведемо простий приклад. Іноді вони користуються перевіркою балансу, який автоматичні не висвітлюється. Коли передається інформація, що запитується, то в кінці листа у відповідь можна побачити рекламний блок компактного змісту. Напевно, кожен з абонентів зрозумів, про що йде мова. На відміну від СМС, такі повідомлення не зберігаються в пам'яті телефону.

Мобільна реклама, Мобільна реклама, реклама, види мобільної реклами, рекламні тексти, рекламні засобиММS реклама, Мобільна реклама, реклама, види мобільної реклами, рекламні тексти, рекламні засоби

Переваги застосування мобільної реклами


Головна перевага для тих, на кого спрямована мобільна реклама, в тому, що мобільні повідомлення, в принципі, нешкідливі для абонента: вони не вимагають у них додаткових фінансових витрат і зайвих дій. До технічного забезпечення мобільного телефону ніяких вимог не висувають - всі телефони оснащені функцією прийому текстових повідомлень.

Основна перевага мобільного реклами для відправника реклами в тому, що такі послання охоплюють більшість громадян. Майже 100% населення мають мобільні телефони і користуються ними щодня. Незалежно від моделі телефону і приналежності до виробника, а також стільникового зв'язку, повідомлення приходять до всіх. Тому можна майже зі 100% упевненістю сказати, що ваше повідомлення дійде до цільової аудиторії.

Мобільна реклама вимагає менше фінансових витрат порівнянні з іншої видами реклами (ТБ-реклама, реклама в пресі).

Концепція мобільної реклами, Мобільна реклама, реклама, види мобільної реклами, рекламні тексти, рекламні засобирекламна концепція, Мобільна реклама, реклама, види мобільної реклами, рекламні тексти, рекламні засоби

Недоліки застосування мобільної реклами


Недолік мобільної реклами в тому, що абоненти дратуються побачивши конвертика на своєму телефоні, отриманого від незнайомого номера. Половина абонентів зізналася, що не читає і відразу видаляє повідомлення, якщо бачить, що воно рекламного характеру. Але велике охоплення аудиторії навіть з половиною прочитаних рекламних повідомлень може забезпечити досягнення запланованої мети.

Недоліки рекламних мобільних повідомлень також пов'язані з відсутністю креативності в таких повідомленнях. Дані однієї з компаній, яка працює в сфері маркетингу, говорять про те, що користувачам не цікаво читати традиційні рекламні тексти, що не відрізняються яскравістю та оригінальністю. Вони не запам'ятовуються і видаляються з пам'яті мобільного телефону.

Мінуси мобільної реклами, Мобільна реклама, реклама, види мобільної реклами, рекламні тексти, рекламні засобиРекламні тексти, Мобільна реклама, реклама, види мобільної реклами, рекламні тексти, рекламні засоби

А найбільший інтерес викликає та реклама, яка має цікаве і привабливу пропозицію, а не шаблонні фрази. Нехай навіть по СМС! Це може бути обіцянка подарунків або бонусів. За статистикою, користувачі до 35 років залишилися більш чуйними до таких пропозицій. Відзначимо ще один цікавий нюанс: абоненти готові приймати у себе на телефон рекламні повідомлення різного характеру, але у відповідь на зниження плати з боку стільникового оператора. Пересічний споживач не гірше маркетологів і рекламістів може формулювати цікаві пропозиції!

Контактная информация:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Алина

Маркетолог

58 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Сделать запрос
up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !