Маркетинг і брендінг освітніх послуг

Маркетинг і брендінг освітніх послуг

Категория: Брендинг и маркетинг

11 / 04 / 2017

6069 просмотров

26 4 5

Маркетинг вищої освіти з'явився на протязі останнього десятиліття. ВНЗ хочуть залучити до своїх лав талановитих студентів. Для цього вони використовують інструменти з області маркетингу, на які виділяють додаткові кошти.

Вища освіта як послуга

Вища освіта - це галузь послуг, тому створення бренду його підтримування залежить від безлічі факторів: викладацького складу, матеріальної бази, побутових умов у ВНЗ і в гуртожитках, кількості студентів оцінки якості викладання студентами, кількості працевлаштувалися і / або кількості успішних випускників. Оскільки ці установи часто виступають в якості зонтичного бренду для широкого спектра напівавтономних і слабо пов'язаних підрозділів, факультетів, коледжів, ВНЗ може бути важко продати все університетські пропозиції.

Маркетинг освітніх послуг

Школи і ВНЗ орієнтовані на продукти (знання) і практично не звертають уваги на студента або ринок.

У багатьох випадках окремі підрозділи університетів університетів націлені на розробку маркетингових стратегій, що сприяють їх власним просуванню.

Маркетинг в освіті: в ногу з часом

Інновації в освіту впроваджуються для того для того, щоб задовольнити потребу абітурієнтів абітурієнта і студента в навчанні й набуття таких необхідних знань. Придбання має на увазі під собою покупку знань, оплату за надану послугу навчання.

Брендінг в освіті створює образ навчального закладу, що має свій індивідуальний стиль. Просування цього стилю відбувається в соціальних мережах, на білбордах, в друкованій продукції.

Інновації в освіті, такі як використання мультимедіа-обладнання, привели до поліпшення взаємодії між викладачем або наставником і учнем. .

На додаток до цього, з перетвореннями на ринку праці, ринок освіти різко змінився. Освіта це послуга, яка невіддільна, невловима і скоро псується. Це означає, що якість послуг, що надаються не підходить абсолютно всім клієнтам.

Завдяки інтернет-маркетингу, суспільство пережило глибші зміни в секторі освіти. Це зробило процес навчання менш складним і глобально доступним: студенти можуть вибрати найбільш підходяще навчальний заклад. Після визначення ВНЗ, наступний крок - вибрати навчальний курс, відповідний інтересам.

Маркетинг освітніх послуг

Нарешті, необхідно відзначити, що глибокий онлайн-пошук приведе до вибору кращого курсу. Студенти можуть вибирати з безлічі предметів і програм, в залежності від своїх інтересів. Вибирати курси краще на підставі індивідуальних інтересів, а не через тиск з боку однолітків.

Цільова аудиторія

Більшість студентів - це люди у віці до тридцяти років. Маючи це на увазі, вкрай важливо розуміти, що більшість з них активні користувачі соцмереж. Тому, щоб забезпечити зростання популярності освітніх послуг, навчальні центри повинні рекламувати свої програми через такі соціальні мережі, як Вконтакте, Facebook, Twitter, Linkendln. Крім того, навчальні центри також розширюють свій громадський імідж і підносяться над іншими, які все ще сидять в «кам'яному столітті» або не можуть використовувати світ технологій і інформаційний зв'язок.

Маркетинг освітніх послуг

Маркетинг освітніх послуг означає, що клієнти дізнаються все про заснування, що пропонує послуги освіти. Батьки та опікуни в більшості випадків відвідують веб-сайти і блоги, щоб дізнатися більше про актуальні пропозиції і послуги освітніх центрів.

Для брендінгу ВНЗ важливо розробити належний веб-сайт, а також створити облікові записи в соціальних мережах, щоб люди могли спілкуватися з навчальним закладом в зручній для них формі. Такі інновації в освіті є реальними аспектами для розгляду, якщо метою є збільшення трафіку на послуги, що пропонуються певним навчальним центром.

Маркетинг університету

Маркетинг в освіті: шляхи впливу

В даний час інтернет - найбільш підходящий канал для знайомства абітурієнта з освітніми програмами.

Сьогодні економіка управляється кваліфікованими умами і єдиний спосіб домогтися цього - отримати належну освіту і отримати знання у відповідній галузі навчання. Навчальні центри можуть використовувати інтернет для таких можливостей:

  • розміщення програм навчання;
  • інформації про заснування;
  • часу, необхідному для завершення певного курсу;
  • ресурсів або інфраструктури, доступних для використання студентами;
  • можливостей і планів, які навчальний центр має намір виконати.

Онлайн-навчання

Більшість університетів за кордоном сьогодні створюють онлайн-курси, це означає, що від студентів не потрібно відвідувати відповідну школу для навчання. Онлайн-курси існують в більшості навчальних центрів по всьому світу, процес вимагає тільки, щоб учень / студент увійшов до свого облікового запису, вибрав навчальну програму і насолоджувався послугою.

Маркетинг онлайн-курсів

Можливості інтернет-маркетингу

Існує величезна кількість можливостей для просування якими користуються навчальні заклади. Вони включають в себе:

  • оптимізацію в пошукових системах (SEO);
  • оплату за клік; маркетинг в соціальних мережах (SMM).

Маркетинг освітніх послуг

Інтернет-маркетинг є одним з найбільш відповідних інструментів для реклами університетів, які, які мають намір збільшити число студентів, які навчаються за різними освітніми програмами.

Франшиза в освіті

Франшизи орієнтовані, в основному, накурси навчання танців, кулінарії, програмування, мов (студія Top Jam, CULINARYON, студія Clever, LEGO Education Afterschool Programs, Start Junior, SkillSet,). Подібна область навчання - це багатомільярдні індустрія, рухома бажаннями окремих людей опановувати новими навичками і здібностями. Але ці компанії, як правило, більш сприйнятливі до економічних перепадів, оскільки вони більш тісно пов'язані з особистим доходом споживачів, ніж інші способи освіти.

Маркетинг онлайн-курсів

Перевага франчайзингу в сфері освітніх послуг полягає в тому, що франчайзи мають доступ не тільки до позитивної репутації і торговій марці, якими володіють ці франшизи, перевірених освітніх систем. Це дозволяє франчайзу грати певну роль в утворенні, не вимагаючи кваліфікації або навичок, щоб бути вчителем. Крім того, робота з великою компанією пропонує потенційні маркетингові переваги, недоступні для невеликої компанії. Купівля франшизи освіти-- відмінний спосіб досягти успіху у фінансовому відношенні, одночасно роблячи позитивний вплив на суспільство.

Орієнтація на світові стандарти освіти, підвищення якості, актуальності та практичної застосовності освітніх продуктів і послуг стають обов'язковою складовою конкурентоспроможності університетів.

Навчальні програми і стандарти оновлюються відповідно до сучасних передовими технологіями, а також відповідно до вимог ринку праці та рівню компетентності майбутніх фахівців. Все це допомагає впроваджувати більше маркетингових інструментів в роботу університетів.

Зростання і існування навчального закладу, особливо професійної освіти, залежить від компетентності, ефективності, щирості, самовідданості та відданості викладацького складу ВНЗ. Людський ресурс виявився найбільш яскравим компонентом освітніх послуг.

Послуги в галузі освіти, пропоновані установою, повинні відображати потреби цільового сегмента в даному соціально-економічному контексті. Кожне освітній заклад повинен мати діючу програму навчання і підтримки своїх співробітників, що, в свою чергу, входить в стратегічний маркетинговий план розвитку установи.

Для просування і популяризації навчального закладу - звертайтеся в KOLORO, де проведуть не тільки всі необхідні дослідження, а й розроблять ефективну рекламну кампанію для того, щоб всі захотіли навчатися саме у вас.

Наші контакти:

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Мария Волошина

Маркетолог

26 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !