Легенди брендів солодощів

Легенди брендів солодощів

Категория: Брендинг и маркетинг

13 / 02 / 2018

4280 просмотров

46 4.1086956521739 5

Багато хто з нас любить красиві історії, які надихають і викликають захоплення. Успішні компанії знають про це. Так, за кожним успішним брендом стоїть легенда - Brand Story. Це емоційний ореол продукту. Легенда розбиває ярлик «реклама», залучає аудиторію і викликає емпатію. Споживач не захищається від історії, як від нав'язливої ​​реклами, а вбирає її. Якісна легенда дозволяє підвищити лояльність до компанії і збільшити продажі. Давайте відкриємо завісу і зануримося в дивовижні легенди.

Брендінгове агентство KOLORO розробить красиву легенду для вашої компанії.

1. Chupa-Chups

Chupa-Chups

Назва зазнало зміни. Спочатку цукерка називалася Chups, але в рекламному ролику використовувалася пісня з рядками «Chupa, chupa, chupa Chups». Її швидко підхопили діти в усьому світі, так назва розширилося.

Еволюція логотипу

Еволюція логотипу

А ось логотип вироби намалював ексцентричний художник - Сальвадор Далі. Саме він запропонував розташувати лого вгорі цукерки, а не збоку. Це дозволило не спотворити форму і назву завжди було читабельним. Дизайн упаковки виявився вдалим: в 1969 році з'явився логотип у вигляді квітки, який знають у всьому світі.

Логотип від Сальвадора Далі

Логотип від Сальвадора Далі

У 1988 році логотип дещо змінився, але концепція залишилася незмінною. Ромашка стала яскравішою і її привели до єдиного стилю.

Логотип після 1988 року

Логотип після 1988 року

У свій час ходила легенда, що Далі працював безкоштовно. Однак, вона швидко була зруйнована завдяки власнику фабрики. Він часто скаржився, що лого обійшлося в чималу суму. Подейкують, що Сальвадор Далі крім гонорару запросив регулярні поставки коробки з Chupa-Chups.

Chupa-Chups і Далі

До кінця XX століття льодяник Chupa Chups став жертвою сексуальної революції. Він викликав у публіки подвійні асоціації, на яких зіграли виробники, випустивши провокаційну рекламу.

Chupa Chups став жертвою

2. Milky Way

Це перший шоколадний батончик від всесвітньо відомої компанії Mars. Бізнес заснував Франклін Марс зі своєю дружиною Етель в 1911 році. Кухня в їхньому будинку перетворилася в кондитерський цех, а вікно служило прилавком. Тільки в 1923 році вся Америка побачила шоколадки Milky Way.

Перша упаковка цукерок Milky Way

Перша упаковка цукерок Milky Way

Існує легенда, як з'явилася ідея бренду. Плитки шоколаду продавалися на вагу і дуже швидко танули в руках. Тоді Марс придумав випускати шоколадки в обгортці з фольги. Це було унікальне рішення. Навіть рекламний ролик підкріплював цю особливість продукції. У рекламі показували товстуна, який не потонув після корабельної аварії, завдяки тому, що з'їв кілька батончиків Milky Way.

Сучасна упаковка Milky Way

Сучасна упаковка Milky Way

3. Kinder Surprise

Легенда цього бренду будується на італійському життєлюбність і відданості своїй справі. Шоколадне яйце з сюрпризом придумав брат засновника компанії Ferrero - Джованні Ферреро. Він в 24 роки розробив бренд, який полюбився дітям у всьому світі.

Kinder Surprise

На створення шоколадних яєць з іграшкою виробника наштовхнули традиційні італійські великодні солодощі. Батьки пекли для дітей тістечко у формі яйця, а всередину клали іграшку.

Створення шоколадних яєць з іграшкою

Почалися розробки. Іграшки створив швейцарський дизайнер Генрі Рот. Перші Kinder Surprise з'явилися в 1972 році і розкуповувалися за лічені хвилини. Бренд був оповитий магією, чаклунством. Люди по всьому світу купували десерт заради колекцій. Протягом багатьох років бренд випускав литі пластмасові фігурки і збірні. Однак найцікавіші - це залізні фігурки.

Залізні фігурки

4. Kit-Kat

Kit-Kat - відомий шоколадний батончик від концерну Nestle.

Торгову марку створила шоколадна компанія Rowntree в 1935 році. Солодкість спочатку нагадувала невелику плитку шоколаду. Класична версія, в якій батончик складається з 4 шоколадних смужок, з'явилася лише через рік.

Kit-Kat

Батончик отримав назву KitKat Chocolate Crisp. Згідно з легендою, батончик могли назвати на честь клубу KitKat, який був популярний в 18-м столітті. У клуб входили ключові політики, письменники і художники. Гості збиралися в кондитерській Крістофера Кетлінга. Відвідувачі називали господаря будинку «Kit Kat» (скорочення від імені та прізвища)

У 1989 році Фабрика Rowntree була викуплена концерном Nestle. Популярність батончиків росла, і в 2003 році виробник почав випускати кілька видів KitKat. Однак екзотичні смаки принесли бренду лише збитки. Було прийнято рішення повернутися до класичного варіанту.

Зроби перерву, з'їж КітКат

У рекламних кампаніях почали використовувати слоган - «Зроби перерву, з'їж КітКат».

Цікавий факт, якщо поставити шоколадні батончики, які були виготовлені за 5 хвилин, один на інший, то їх висота зрівнятися з Ейфелевою вежею.

5. Nutella

Знаменита шоколадно-горіхова паста Nutella випускається концерном Ferrero. Легенда свідчить, що солодкість з'явилася випадково.

Nutella

У 1946 світ побачив м'який шоколадний батончик, який складався з смажених подрібнених лісових горіхів і какао-масла. Він називався «Gianduja» і випускався у вигляді невеликих брикетів, загорнутих в тонку фольгу. Італійські господині нарізали батончик скибочками і мазали на хліб.

«Gianduja»

Одного разу П'єтро Ферреро отримав замовлення від мерії на велику поставку. Разом з помічниками вони приготували батончики і пішли спати. На вулиці стояла спекотна спека. Вранці з'ясувалося, що вся партія розтанула. Однак в голову П'єтро прийшла геніальна ідея, як не втратити вельми скромний прибуток і не впасти в бруд обличчям. Він попросив свою дружину намазати растаевшую пасту на свіже скибочки хліба. Частування припало до душі городянам і почалася історія бренду Nutella.

Брендінгові агентство колорит розробить концепцію просування бренда і створить унікальну легенду.

З чого складається легенда?

Легенда обов'язково включає в себе місію і цінності бренду, переваги товару і вигоду для покупця. Зустрічаються такі моделі формування легенди бренду:

  • З життя споживача. Brand Story описує ситуацію споживання продукту, яка знайома її цільової аудиторії. Наприклад, у мами немає часу готувати десерт на вечері і їй приходить ідея створити бісквіти, які замінять домашню випічку.
  • Реальна історія. Розповідається ситуація про бренд, яка дійсно мала місце бути. Історія може стати ключовим посилом всього позиціонування бренду.
  • Спосіб життя. Акцент в легенді робиться на способі життя цільової аудиторії. Так, швидкі сніданки найчастіше рекламують жінки, у яких підростають спритні діти. І пластівці - ідеальний варіант швидкого і корисного сніданку.
  • Фантазійна ситуація. В основі лежить ситуація, яка неможлива в реальному житті. Наприклад, персонажі M & M's живуть повноцінним життям: ходять в гості, дивляться телевізор, освоюють хобі, незважаючи на те, що вони шоколадні цукерки.
  • Настрій. Легенда може викликати сильні позитивні емоції і почуття: любов, ніжність, захоплення. Варто згадати позиціонування бренду Raffaello. У всіх рекламних роликах, активностях, акцент робиться на чистій, піднесеної любові, все, що до першого поцілунку - територія бренду.
  • Символічний герой. Згадаймо ведмедика Барні. Бісквіт виконаний у вигляді персонажа, який полюбився дітям.
  • Увага на технології. Акцент робиться на технології продукту. Наприклад, в Kinder Milk Slice 90% натурального молока і зберігати батончик потрібно в холодильнику.
  • Наукові дані. Ось як історія пластівців, які містять кальцій, вітаміни росту і це науково доведено.

Деякі легенди солодких брендів відомі на весь світ. Молодим компаніям можна брати приклад з світових виробників. Хтось засновує легенду на реальних факторів, хтось вміло її складає. Вона може волати до емоційних (персонаж, настрій, вигадана ситуація) або раціональним факторів (технологія, якість), але легенда обов'язково повинна бути.

Брендінгові агентство KOLORO створить успішний бренд і розробить легенду, яку запам'ятає весь світ!

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Валерия Леденко

Маркетолог

46 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !