Комплексний брендінг мережі магазинів. Поради, практичні рішення

Комплексний брендінг мережі магазинів. Поради, практичні рішення

Категория: Брендинг и маркетинг

26 / 01 / 2015

5959 просмотров

10 4.7 5

Для сучасного споживача магазин - не просто місце, де він здійснює покупки, для нього - це новий досвід, нові враження та емоції. Брендінг магазину, створення оригінальної концепції дизайну і унікального позиціонування компанії дозволяє створити потрібний купівельний настрій і особливу атмосферу, куди споживач захоче повернути знову і знову.

Сьогодні практично будь-яке торговельне підприємство або роздрібна мережа може створити переконливий і впізнаваний бренд, не потребуючи при цьому в великих капіталовкладень. Рітейл-брендінг, іншими словами брендінг магазину - це, перш за все, унікальна і емоційно потужна ідея, а також здатність втілити її в життя

Основні поняття ритейл брендінгу

Дизайн інтер'єру магазину, дизайн інтер'єру магазину, брендінг магазину, рітейл-брендінг, дизайн екстер'єру магазинуУ перекладі з англійської мови «retail» - це роздрібна торгівля. Сьогодні «ритейл» - це не просто магазин або торгова точка роздрібної мережі, це ще й сукупність певних правил і приписів, за якими організовується торгівля і взаємодії продавця з покупцем.

Рітейл-брендінг - це комплексний брендінг мережі магазинів або процес створення бренду торгової роздрібної мережі. Рітейл брендінг передбачає наявність стратегії, будить інтерес покупця до бренду роздрібної мережі. Дана стратегія включає в себе ряд послідовних повідомлень до споживача, що роблять на нього емоційний вплив, з метою переконати віддати свою перевагу саме цьому бренду.

Основні поняття ритейл брендінгу:

- Рітейлер - торгова точка, що здійснює продаж товарів кінцевому споживачеві в роздріб. Наприклад: маркет, аптека, банк, кафе, автомобільний салон і т.д.

- Мережевий рітейл - мережа торгових підприємств одного формату, об'єднаних єдиною системою управління, логістики, політикою просування і обслуговування, цінової і товарної політикою.

- Брендінг в сфері ритейл (брендінг магазину) - побудова бренду роздрібної мережі, а також стратегія його просування.

Інструменти ритейл-брендінгу

Брендінг магазину включає в себе такі заходи як: розробка фірмового стилю роздрібної мережі, планування системи навігації в торговому просторі, оформлення торгового обладнання, дизайн вивіски і оформлення вітрин, проектування екстер'єру та інтер'єру торгової точки.

Торгові компанії, які не приділяють уваги даних заходів - неконкурентоспроможні на сучасному ринку. Споживач ніколи не стане витрачати свої кошти в незручно розташованому, погано обладнаному магазині з низьким рівнем обслуговування. Кожен магазин має красиво подати не тільки свій товар, але і свій власний бренд. Для цього йому необхідні інструменти ритейл-брендінгу.

Створення логотипу або рестайлінг існуючого лого

При розробці логотипу ритейл бренду, перш за все, необхідно враховувати переваги вашого споживача, дизайн логотипу буде прямо залежати від того, для кого він розрахований. Ідеальний логотип повинен розповідати про компанію, її діяльність і товарb. Шрифт і колірна гамма вибираються виходячи із загальної концепції брендінгу та фірмового стилю роздрібної мережі. Грамотний дизайн логотипу служить головним ідентифікує елементом, і довгий час зберігає свою актуальність.

Розробка фірмового стилю, дизайн інтер'єру магазину, брендінг магазину, рітейл-брендінг, дизайн екстер'єру магазину

Дизайн фірмового стилю

Фірмовий стиль - це комплекс графічних і текстових елементів, які є ідентифікують елементами бренду серед конкурентних торгових марок, а також сукупність правил використання цих елементів. Фірмовий стиль створює унікальний образ бренду і зміцнює імідж компанії, робить її впізнаваною і підвищує рівень довіри споживачів.

Дизайн фірмового стилю включає створення наступних елементів:
- Торговий знак;
- Логотип;
- Фірмовий шрифт;
- Кольорова гама;
- Фірмова упаковка;
- Корпоративна друкована продукція - бланки, папки, конверти та ін.
- Сувенірна продукція.

Рекламна продукція, дизайн інтер'єру магазину, брендінг магазину, рітейл-брендінг, дизайн екстер'єру магазину

Система навігації в екстер'єрі та інтер'єрі

Система орієнтації споживачів в інтер'єрі та екстер'єрі магазина - важлива складова комплексного брендінгу мережі магазинів. Щоб простимулювати споживача зробити покупку необхідно грамотно підвести його до цього рішення і красиво піднести йому товар. Для цього необхідно спроектувати систему навігації (покажчиків і знаків). Це сприяє зменшенню дистанції між продуктом і покупцем, скорочення тимчасового періоду до здійснення покупки.

Продумана система навігації демонструє турботу бренду про свого покупця, підвищує рівень довіри і лояльності споживача до ритейл бренду.

Дизайн інтер'єру магазину і оформлення екстер'єру

Додавання в дизайн інтер'єру магазину і екстер'єру елементів фірмового стилю ритейл бренду додатково підкреслює імідж торгового підприємства, створює унікальну атмосферу здійснення покупок. Дизайн екстер'єру магазину з оригінально розставленими акцентами приверне максимально число проходять повз потенційних споживачів. Дизайн екстер'єру магазину і інтер'єру торгового приміщення, а також дрібні елементи декору і оформлення впливають на ефективність роботи магазину.Дизайн магазину, дизайн інтер'єру магазину, брендінг магазину, рітейл-брендінг, дизайн екстер'єру магазину

Брендування торгового обладнання

Оформлення торгового обладнання - важлива складова іміджу торгової точки, яка визначає її конкурентоспроможність. Графічне оформлення торгового обладнання виконує важливу для магазину рекламно-інформаційну функцію, викликаючи інтерес і привертаючи увагу споживачів. Брендовані вітрини, холодильне та торгівельне обладнання - ефективні стимулятори продажів.

Дизайн торгового обладнання, дизайн інтер'єру магазину, брендінг магазину, рітейл-брендінг, дизайн екстер'єру магазину
Створення фірмової уніформи

Уніформа, виконана у фірмовому стилі компанії, є важливим компонентом в корпоративній культурі компанії.

Уніформа - це не просто робочий одяг персоналу, вона виконує цілий ряд функцій:
- Демонструє увагу і повагу до покупців;
- Підвищує рівень лояльності споживачів;
- Зміцнює відносини всередині компанії і розвиває корпоративну культуру;
- Координує співробітників по старшинству;
- Працівники у фірмовій уніформі викликають у покупців довіру і мають у своєму розпорядженні до комунікації.

Уніформа персоналу, дизайн інтер'єру магазину, брендінг магазину, рітейл-брендінг, дизайн екстер'єру магазину

Брендування корпоративного транспорту

Корпоративний транспорт, оформлений у фірмовому стилі торгового підприємства, є ефективним і при цьому безкоштовним носієм рекламної інформації про бренд.

Брендбук і гайдлайни

Брендбук - комплекс стандартів застосування елементів фірмового стилю компанії, документ, що має інформацію про місію та цінності бренду, а також про допустимі способи донесення фірмового стилю для цільової аудиторії.

Гайдлайн - супереч правил, дотримання яких дозволяє зберегти ідентичність фірмового стилю на всіх торгових точках, і так чином, дотримуватися єдиної ідеї бренду. Розробка бренду в ритейлі не акцентує увагу на функціональні особливості товару, як, широті асортименту, вона спрямована на емоційну сторону споживчого мислення.

Етапи ритейл брендінгу

Брендінг роздрібної мережі, дизайн інтер'єру магазину, брендінг магазину, рітейл-брендінг, дизайн екстер'єру магазину

Заходи щодо створення бренду в ритейлі необхідно здійснювати комплексно і послідовно:

  1. Проведення маркетингових досліджень ринку і конкурентів, вивчення цільової аудиторії;
  2. Неймінг - розробка назви для бренду;
  3. Дизайн логотипу, вибір фірмових кольорів і унікальних шрифтів, розробка фірмового стилю;
  4. Позиціонування торгової мережі та створення легенди бренду;
  5. Встановлення стандартів обслуговування клієнтів;
  6. Дизайн екстер'єру магазину, дизайн вивіски;
  7. Брендування торгового обладнання;
  8. Дизайн інтер'єру магазину, оформлення цінників, вітрин;
  9. Планування локації торгових точок;
  10. Затвердження правил викладки товарів і робота з асортиментом продукції;
  11. Розробка маркетингової стратегії просування бренду торгової мережі.

Створити прибутковий бренд в рітейл досить складно. Практично неможливо вирішити це завдання не маючи спеціальних знань і досвіду, тому краще довірити цю роботу професіоналам. Компанія KOLORO з радістю проведе комплексний брендінг для роздрібної мережі магазинів.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Анна Просвирина

Маркетолог

10 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !