Як створити сильний м'ясний бренд: 5 перевірених способів

Як створити сильний м'ясний бренд: 5 перевірених способів

Категория: Брендинг и маркетинг

29 / 03 / 2016

5962 просмотров

35 4.3714285714286 5

Ковбасний і м'ясний брендінг в Україні тільки починає розвиватися. Зараз можна спостерігати перші спроби українських виробників виділитися на тлі конкурентів і завоювати серця своїх споживачів. Ці спроби не завжди виявляються вдалими, проте в цілому ребрендінг приносить свої плоди.

Щоб бренд став успішним і затребуваним, перш за все, потрібно задатися питанням: «Хто мій споживач, які у нього потреби та інтереси?».

Розглянемо кілька підходів до створення бренду м'ясної та ковбасної продукції, які принесли своїм брендам популярність, а компаніям - прибуток.

Мінімалізм в преміум-сегменті

Мінімалізм не можна назвати новим трендом, він вже давно популярний серед виробників. Однак в дизайні м'ясної продукції він став застосовуватися зовсім недавно і має успіх. Особливо добре мінімалізм підходить для продуктів преміум-класу.

Переваги використання мінімалізму в дизайні упаковки:

  • можливість виділитися на тлі конкурентів з традиційним дизайном;
  • позначення преміальності, унікальності;
  • побудова асоціації з натуральністю за рахунок відсутності «зайвих» елементів.

Приклад: шведський бренд Koberg Vilt оформив в мінімалістичному стилі лінійку преміальних ковбас. У великому асортименті присутні такі делікатеси, як салямі з м'яса дикого кабана і сосиски з бургундським вином.

Також в дизайні були використані стандартні для преміум-сегмента кольори: золотий і чорний.

Мінімалізм в преміум-сегменті

Індивідуальний підхід

Даний спосіб позиціонування використовується давно, проте тільки останнім часом знайшов справжню популярність. Його ідея в тому, щоб впливати на цільову аудиторію емоційно, а не раціонально. Для цього використовуються різні звернення, обігруються типові ситуації з життя і т.д.

Переваги використання індивідуального підходу:

  • можливість звузити цільову аудиторію і більш ефективно працювати з нею;
  • спілкування зі споживачем через упаковку і вплив на нього;
  • використання емоцій, особистих переживань і інтересів для переконання покупців.

Приклад: англійський бренд Porkinson використовує в дизайні упаковки незвичайний підхід. Метелик, як елемент гардероба істинного джентльмена підкреслює вишуканість і преміальність бренду. Цільова аудиторія: чоловіки, які знають собі ціну і люблять натуральний продукт.

Індивідуальний підхід

Ретро стиль

Українські виробники активно використовують ретро символіку в дизайні своїх брендів. Однак найчастіше це виглядає як застарілий дизайн, що вимагає оновлення. Ретро-тематика відмінно підходить для оформлення упаковки ковбаси, тому що на цьому ринку є величезний сегмент, які цінує класичний смак тих часів.

Переваги використання ретро-тематики

  • викликає спогад про дитинство, сім'ї;
  • додає впевненості в оригінальності рецепта;
  • асоціюється з якістю, яке перевірено часом.

Приклад: Англійський бренд Simply Sausages позиціонує свою продукцію, як натуральну, приготовлену за старовинними рецептами. У дизайні використаний вінтажний стиль, який нагадує про оригінальність рецепту і повертає споживача за часів створення рецепта.

Ретро стиль

Тренд натуральності

В Європі споживачі вже давно піклуються про своє здоров'я і натуральність продуктів, які вони вживають в їжу. В Україні цей тренд тільки набирає обертів, однак за ним велике майбутнє. Споживачам вже недостатньо простого значка «Без ГМО», вони хочуть знати, які інгредієнти були використані для виготовлення продукту. Особливо гостро це стосується ковбаси, адже багато хто впевнений, що вона робиться не з м'яса, а з сої з додаванням харчових барвників і ароматизаторів.

Переваги використання тренда натуральності та екологічності:

  • надає впевненості в якості продукції;
  • дарує споживачам відчуття турботи про своє здоров'я і здоров'я своїх близьких;
  • покращує репутацію бренду і компанії-виробника.

Приклад: Бренд з США Bilinski's будує своє позиціонування на 100% натуральності інгредієнтів і звертається до потреби піклуватися про здоров'я своєї родини. В оформленні упаковки виділяються фрази «Organic» і «100% natural». Крім того, використовується зелений колір, який асоціюється з природою і екологічністю.

Тренд натуральності

Традиційність і місцеве виробництво

В Україні завжди цінувалося місцеве виробництво, особливо в сфері м'ясної та молочної продукції. Споживачі прагнуть придбати продукт, який був проведений в їхньому регіоні. Вважається, що він більш свіжий і натуральний. В останні два роки цей тренд тільки набирає популярність, тому що українці частіше стали звертати увагу на країну-виробника.

У світі цей тренд також розвинений і успішно використовується в дизайні. Багато компаній США і Європи позиціонують себе як сімейні, традиційні.

Приклад: основа позиціонування бренду Cascioppo - місцеве виробництво, оригінальні рецепти і сімейні цінності. У дизайні вони також використовують мінімалізм, чорний преміальний колір і виділяють фразу «100% natural».

Традиційність і місцеве виробництво

Інші тенденції в дизайні упаковки м'ясної продукції

Оригінальне використання зображень тварин

Оригінальне використання зображень тварин

Використання незвичайних для м'ясної продукції квітів

Використання незвичайних для м'ясної продукції квітів

«Homemade» упаковка

«Homemade» упаковка

Акцент на приготуванні їжі

Акцент на приготуванні їжі

Звичайно, на відміну від ковбаси, у бренда немає ідеального рецепта. Вивчайте своїх споживачів, постійно удосконалюйтеся і ви обов'язково станете лідером.

Якщо вам потрібна допомога у створенні бренду, зверніться в компанію KOLORO, ми накопичили багатий досвід у створенні м'ясних брендів і фірмових стилів для м'ясних магазинів.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Дарья Таран

Маркетолог

35 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !