Як створити «команду» або організувати віддалену роботу

Як створити «команду» або організувати віддалену роботу

Категория: Брендинг и маркетинг

31 / 10 / 2012

9344 просмотров

18 4.3333333333333 5

Сьогодні більшість бренд-менеджерів при виконанні проектів по створенню бренду, просування бренду на ринку, ребрендингу торгової марки і т.д. в основному спираються на співпрацю з віддаленими співробітниками (фрілансерами) - дизайнерами, копирайтерами і програмістами.

Керувати «віддаленою роботою» команди фрілансерів - велика праця!

Для того щоб бізнес розвивався, і щоб успішно реалізовувати кожен новий проект - бренд-менеджеру необхідно створити «команду» і правильно організувати віддалену роботу!

Далі наведені корисні поради по організації віддаленої роботи:


  • Правила створення команди.
  • Розподіл ролей в команді.
  • Постановка цілей і визначення завдань проекту.
  • Створення сприятливого мікроклімату в колективі.
  • Система мотивації співробітників.
  • Труднощі при побудові команди.
  • «Колесо команди».

Дистанційна команда, віддалена команда, фріланс, фрілансер, як створити команду, команда, робота в команді, командний стиль управління, бренд-менеджер, управління проектами, віддалене співробітництво, створення бренду, просування бренду, ребрендинг, неймінг

Уміння працювати в команді і керувати проектами - це цінне вміння співробітника в будь-якій сфері, проте їм володіє мала кількість людей. Як організувати роботу в команді? Як створити колектив, який переслідував би спільні цілі і працював спільно на благо бізнесу? Такими питаннями задається кожний сучасний бренд-менеджер.

Робота в команді більш організована, більш адаптована для впровадження бізнес-стратегій і максимізує корисний ефект виконуваних завдань, до того ж покращуючи мікроклімат всередині компанії.

Створити міцну команду фрілансерів для виконання проекту, досить складно, так як людині по його природі не властива подібна взаємодія.

Команда - це штучно створена організація людей, як правило, на обмежений термін часу, для досягнення певної спільної мети. І, все-таки, повернемося до того «Як створити команду?».

В першу чергу, необхідно відповісти на три питання:


1. З якою метою необхідно організувати командну роботу? Як відомо - як загальна радість і спільне горе об'єднують, так і з метою - загальна мета об'єднує, якщо вона чітко визначена і кожен член команди її розуміє, і знає шляхи її досягнення.

2. Хто «керівник»? Команди не буде, поки не буде обраний лідер, який зможе керувати процесом, розподіляти завдання і координувати роботу команди. Велике значення має: хто буде керівником і який його стиль управління.

3. За якими критеріями буде оцінюватися ефективність роботи в команді? Такими критеріями можуть бути: міжособистісні і міжгрупові відносини членів команди, сприйняття ними цінностей і місії компанії, терміни виконання робіт і т.д.

Тільки отримавши відповіді на ці питання, можна переходити до безпосереднього формування команди.

При створенні команди обов'язковим є дотримання наступних правил:


1.Перехід на роботу в команді повинен відбуватися на двох рівнях: інформаційному та комунікативному:

командна праця, віддалена команда, фріланс, фрілансер, як створити команду, команда, робота в команді, командний стиль управління, бренд-менеджер, управління проектами, віддалене співробітництво, створення бренду, просування бренду, ребрендинг, неймінг

Дворівневий перехід підвищує ефективність засвоєння інформації та вирішення поставлених завдань.

2.Самовдосконалення керівника. Керівник повинен змінити свою звичну поведінку і поступово прийти до командного стилю управління.

Командний стиль управління не означає, що керівник може зняти з себе всю відповідальність за прийняті рішення і тепер рішення повинні прийматися всією командою, це означає, що керівник передає на обговорення частина рішення, але відповідальність за прийняте рішення все одно залишається за ним.

3.Поступовість. Команду можна побудувати швидко, всі зміни в робочому процесі повинні впроваджуватися поступово. Співробітники звикли до певних традицій вирішення питань і спілкування, тому перехід повинен бути планомірним.

Основні елементи команди


1. Розподіл ролей

Відомий бізнес-консультант Іцхак Адізес виділив 4 основні ключові ролі в процесі управління:

  • Виробник результатів або виконавець. Це людина, яка створює продукт або послуги в компанії, знає всі аспекти технології виробництва, впроваджує інновації.
  • Адміністратор або контролер / менеджер. Людина, контролює і аналізує ситуацію, складає плани і організовує роботу по їх досягненню.
  • Підприємець або ідейний натхненник. Людина, що генерує нові ідеї, виробляє стратегію діяльності, прогнозує.
  • Інтегратор або «суперклей». Людина-психолог, покликаний згуртувати колектив, організувати корпоративні заходи і зборів команди.

2. Цікаві завдання і проекти

Проекти і завдання повинні захоплювати команду, стимулювати її тягу до самовдосконалення і виробляти командний дух.

3. Чіткі цілі

Чітка мета - це свідомо ефективний результат.

«Система SMART» - цілі повинні бути:

  • конкретними - Specific (Конкретність);
  • вимірними - Measurable (Вимірність);
  • досяжними - Attainable (Досяжність);
  • відповідати загальній концепції проекту - Relevant (Актуальність);
  • обмеженими в часі - Time-bound (Обмеженість в часі).

4.Комфортна обстановка

Сприятливий мікроклімат багаторазово збільшить ефективність роботи команди!

5.Інструменти і обладнання, які відповідають завданням

6. Згуртованість і «командний дух»

7. Розуміння кар'єрного росту

Співробітникам необхідно дати зрозуміти, що їм є куди рости і кожне їх дію - це крок нагору кар'єрними сходами, тобто мотивувати працю команди.

8. Винагорода

Винагорода може бути не тільки фінансовим, часом звичайна похвала грає важливу роль в мотивації праці.

Труднощі при побудові команди


  • Нерозуміння пріоритетів, цілей і завдань. Необхідно допомогти співробітникам зрозуміти цілі компанії або конкретного проекту, і ефективно розподілити робочий час.
  • Неправильна постановка цілей. Використовуйте принципи системи SMART при постановці цілей.
  • Неправильне розподіл обов'язків і ролей
  • Відсутність харизматичного лідера команди. Найкраще віддати правління неформалу, яка була обрана самою командою, наприклад, найдосвідченішому віддаленого співробітнику, який зможе контролювати роботу інших!
  • Конфлікти і розбіжності між членами команди. У команді іноді навіть корисні суперечки і дискусії, в них народжуються нові ідеї, але дуже важливо не допустити розколу команди.

Віддалене співробітництво, віддалена команда, фріланс, фрілансер, як створити команду, команда, робота в команді, командний стиль управління, бренд-менеджер, управління проектами, віддалене співробітництво, створення бренду, просування бренду, ребрендинг, неймінг

В ідеалі команда виглядає наступним чином:


Управління проектами, віддалена команда, фріланс, фрілансер, як створити команду, команда, робота в команді, командний стиль управління, бренд-менеджер, управління проектами, віддалене співробітництво, створення бренду, просування бренду, ребрендинг, неймінг

Дана діаграма, відображає вищий рівень командної взаємодії. Звичайно на практиці складно досягти такої взаємодії співробітників, але можливо - виконуючи всі правила і долаючи всі труднощі!


Брендингове агентство KOLORO – виконає за вас всю роботу бренд-менеджера по реалізації проектів зі створення та просування бренду, неймінг, маркетингових досліджень та ін. У нас вже є згуртована команда фахівців з маркетингу, брендингу, дизайну, копірайтингу, психології і т.д. Ви отримаєте 100% виконання проекту, точно в терміни!

Контактная информация:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 15 23

Подготовил:

Анна Просвирина

Маркетолог

18 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !