Рекламне повідомлення - це важливий і незамінний інструмент спілкування між виробником товарів або постачальником послуг і клієнтом. Від того, в якому вигляді і яким способом буде представлена інформація залежить відгук споживачів і загальне враження, яке складеться про компанію в масах.
Суть і основне поняття рекламного повідомлення
Рекламне повідомлення - це один з головних способів маркетингових комунікацій, який і несе в собі основний посил до потенційних клієнтів. Воно здатне надавати певний інформаційний ефект і містити емоційне забарвлення, яка впливає на споживача.
Насамперед необхідно спланувати спільну стратегію і визначитися з цілями рекламного повідомлення. Основна мета реклами - донести інформацію про послугу до споживача, переконати його в користі і якості, дати зрозуміти, що саме цей товар або послуга здатні задовольнити його потреби найкращим образом.В рекламному повідомленні обов'язково потрібно виділити основні відмінні риси товару і переваги, які покупець отримає для придбання товару. Також при створенні оголошення необхідно прорахувати можливу реакцію на повідомлення і особливості цільової аудиторії.
Основні складові рекламного повідомлення
Рекламне повідомлення складається з певних частин, кожній з яких відводиться важливе значення. Оскільки ефективне рекламне повідомлення повинно мати невеликий розмір, і зачепити своїм виглядом і змістом з першої хвилини, необхідно ретельно продумати його зміст.
Складові рекламного повідомлення:
- Заголовок. За статистикою це найпопулярніша частина рекламного повідомлення. Її прочитують в п'ять разів частіше, ніж безпосередньо текст рекламного повідомлення. Саме тому, основна задача в створенні ефективного рекламного повідомлення - це чіпляє заголовок. У цьому короткому, але важливий елемент повідомлення повинна міститися інформація про склад оголошення. Він не повинен бути розпливчастим або надто складним.
- Основний текст. Основна частина рекламного оголошення має бути конкретною і по справі. Найкраще, якщо ви відразу приступите до справи і розкажіть про сильні сторони і особливості товару. Можна додавати в розповідь факти і достовірні приклади, які допоможуть потенційним клієнтам зробити вибір на користь рекламованого продукту. У тексті важливо не використовувати складні граматичні конструкції, найкраще виражатися зрозумілою і доступною мовою. Корисно буде відразу ж зацікавити потенційних клієнтів, припустимо запропонувати знижку або акцію на пропонований товар.
- Зображення та ілюстрації. Зображення в рекламі - це основна і найбільш сильна складова по впливу на аудиторію. Грамотно підібрана картинка здатна сказати більше, ніж весь текст оголошення. Головним завданням цієї частини рекламного оголошення є саме акцентування уваги споживача на оголошенні. Цікава, оригінальна і запам'ятовується картинка моментально привертає погляд людини і змушує його прочитати весь текст оголошення.
- Оформлення. Оформлення рекламного оголошення несе в собі важливу функцію - полегшити сприйняття інформації і зробити її більш приємною погляду людини. Тут стануть в нагоді універсальні способи, які допоможуть звернути увагу на важливі фрагменти повідомлення - шрифт, підкреслення. Текст повинен читатися легко і бути приємним на вигляд. Особливу увагу слід приділити оформленню заголовка. Не варто розміщувати його після ілюстрації. Це погіршить сприйняття і знизить читаність інформації в середньому на 20%.
Види рекламного повідомлення
Існує дуже багато класифікацій реклами і рекламного повідомлення. Найпростішою і найбільш зрозумілою є класифікація рекламного повідомлення за типами рекламоносіїв.
Види рекламного повідомлення по рекламоносіїв:
- телереклама;
- радіореклама;
- реклама в друкованих виданнях - журналах, газетах;
- друкована реклама - листівки, плакати, календарі;
- зовнішня реклама;
- інтернет-реклама - контекстна реклама, банери;
- імейл-реклама - пряма поштова розсилка;
- прихована реклама - реклама в кіно, кліпах і книгах;
- мобільна реклама.
Креативна, провокаційна і тізерна реклама
Велика кількість реклами, яка оточує нас всюди, призвело до того, що люди перестали звертати увагу на стандартні способи подачі інформації. У зв'язку з цим, на перший план виходить саме нестандартне мислення і креативний підхід до створення рекламного повідомлення. Оголошення повинно в першу чергу зачепити увагу потенційних споживачів - змусити їх звернути увагу і зацікавитися послугою.
Креативна реклама паперових серветок ZooZoo: "Уяви світ без плям"
Нестандартні способи створення оголошення можуть полягати в ефективної подачі, прихованої провокації або інтризі, яка буде створена навколо продукту. Виробники стали часто використовувати провокаційну і тізерну рекламу для того, щоб привернути увагу цільової аудиторії.
Приклад тізерній реклами шоколаду "Корона":
Споживача можна «зловити на гачок» використовуючи сучасні тренди або використовуючи оригінальний дизайн оголошення. Моментально звертають на себе увагу небанальні картинки, що провокують заголовки, загадка, яку обов'язково захочеться розгадати. Почуття гумору і жартівливий тон також допоможуть привернути до себе клієнта. Але гумором не варто занадто захоплюватися, щоб текст не сприймався як несерйозний.
Хочете запустити рекламу, але не знаєте як? Компанія KOLORO допоможе вам у створенні ефективного рекламного повідомлення!
Виникли питання? - дзвоніть нам за тел.099-618-87-50, 057-760-26-05. Відповімо на будь-які ваші запитання!