Як створити бренд аксессуарів

Як створити бренд аксессуарів

Категория: Брендинг и маркетинг

13 / 06 / 2016

25280 просмотров

313 4.1629392971246 5

Створити бренд аксесуарів: підготовчий етап

Перед запуском бренду аксесуарів найбільш важливим кроком є ​​всебічний аналіз ринку. Від нього відштовхуються при виборі ніші та цінового сегмента майбутньої продукції. В рамках аналізу вивчається цільова аудиторія продукту. Це допомагає виявити вимоги і незадоволені потреби. Також проводиться аналіз конкурентів, щоб виявити їх слабкі сторони і порожні сегменти ринку. На цьому етапі створюється образ бренду, з якого буде сформована концепція позиціонування, унікальна торгова пропозиція, місія і цінності бренду.

Розробка імені для бренду аксесуарів

Дізнавшись все про продукт можна приступати до вербальної складової продукту - створення імені (неймінгу) і назв для лінійки, слогана, легенди бренду, рекламних текстів. При виборі імені для бренду аксесуарів можна відштовхуватися від слів, які асоціюються з певним типом продуктів, наприклад назва британського бренду Accessories.

фото з лукбука бренду Accessories

Також можна створювати назву, орієнтуючись на регіон - трикотажна фабрика Киянка, ім'я творця - Kachorovska atelier або Zhilyova Lingerie, асоціації - білизняні бренди A'jour і L'etude, частини слів або складовий неймінг - український бренд одягу UAmazing.

Розробити назву для бренду аксесуарів допоможуть маркетологи компанії KOLORO.

Розробка легенди бренду аксесуарів

Під час роботи над створенням легенди бренду аксесуарів можна з'єднати реальні факти створення компанії з елементами міфу. Барвиста історія про сімейні традиції виробництва або романтична історія створення виглядають яскравіше. Про історії відомих світових брендів ми писали у статті «Створення легенди бренду: 7 вдалих прикладів».

З українських компаній можна виділити сімейні традиції пошиття взуття та сумок Kachorovska atelier. Ательє організувала дочка, а головний технолог пошиття взуття та аксесуарів - її мама. Бренд аксесуарів BYME придумали чоловік і дружина. Вони стверджують, що завжди хотіли одягати людей. Разом у них виходить краще.

Коли подружжя Анна і Сергій залишились без роботи і грошей, довелося продати дорогий журнальний столик коханої. Сергій вирішив порадувати дружину і змайструвати новий стіл своїми руками. Із залишків деревини Анна висвердлила собі кільце (просто тому, що дуже любить кільця). Завдяки цій історії в 2014 році народився бренд аксесуарів WooDoo. Мета творців прищепити людям любов до дерева, і показати, що цей матеріал може виглядати не гірше металів.

Логотип і фото прикрас WooDoo

Розробка фірмового стилю бренду аксесуарів

Коли всі вербальні елементи створені, настає черга візуального образу бренду. До нього відноситься створення фірмового стилю, розробка дизайну упаковки і етикетки, логотипу, фірмових кольорів, шрифтів.

Детально про вибір шрифтів для логотипу та упаковки можна прочитати в нашій статті «Психологія сприйняття шрифтів або як керувати настроєм споживачів».

Від успішного виконання цієї роботи залежить подальший розвиток бренду. Фірмовий стиль - засіб ідентифікації компанії. Він повинен бути яскравим і простим, легко запам'ятовуватися людям. При створенні фірмового стилю і логотипу магазину аксесуарів потрібно орієнтуватися на особливості компанії.

Наприклад, простоту - Bagllet, Wings, і AGE. Логотипи та фірмовий стиль цих українських компаній повністю відповідають їх виробам (мінімалізм і приглушені кольори). Логотип і фірмовий стиль магазину Accessories навпаки яскравий і веселий. В оформленні їх магазинів завжди багато кольору - як і в їхніх виробах.

Фіналом розробки іміджевої складової для бренду аксесуарів є створення брендбука. У нього заноситься вся вищеперелічена інформація про компанію. Це набір правил і стандартів для подальшої роботи з брендом. Вони будуть служити дороговказом для співробітників компанії.

Просування бренду аксесуарів

Далі слідує вибір стратегії просування бренду аксесуарів. Сюди входить опис засобів комунікації зі споживачем і розробка рекламної кампанії.

Фанати бренду, які будуть писати і говорити про нього, є важливим аспектом у створенні бренду аксесуарів. Завдяки соціальним мережам кожна людина, яка купить продукт, може рекламувати його. Тому варто спілкуватися з клієнтами, формулювати співтовариство навколо продукту, цікавитися думкою споживачів і їх потреб. Просто створити бренд шкіряних виробів або біжутерії з натуральних каменів мало. Працювати над репутацією бренду потрібно кожен день.

У створенні та просуванні бренду головне постійно говорити про те, чим ви займаєтеся, і горіти цим. Потрібно, щоб співробітники теж пропагували бренд і розповідали про нього не менш натхненно, ніж творець. Варто заводити якомога більше ділових контактів. Вони ніколи не будуть зайвими.

Процес брендінгу не закінчується із запуском продукту. Потрібно стежити за реакцією споживачів на бренд і продукт, оцінювати ефективність рекламних заходів та виконувати роботу над помилками.

Створення бренду аксесуарів: поради та рекомендації

Фото з лукбука бренду Ozeriankobags

  1. Створюйте заразливий продукт. Заразливий значить модний, красивий, унікальний ефективний і легко відмітний. Сформулювати ці переваги і донести їх до споживача допоможе брендінг. Якщо продукт викликає емоції - він приречений на успіх.
  2. Не ускладнюйте. Цей принцип стосується упаковки продукту, легкості відкриття і використання, а також інструкцій (до годинника). Чим менше буде тексту в описі продукції, на ярликах і етикетках - тим краще. Сьогодні все більше людей сприймають світ через фото і відео. Тому при створенні бренду аксесуарів особливу увагу потрібно приділити хорошим фотографіям продукту, і дати можливість споживачеві розглянути його з усіх боків. Для цього варто відзняти якісний lookbook.
  3. Будьте людяніше. Бренд повинен бути близький і зрозумілий людям. Задля досягнення цієї мети допоможе орієнтація на молодь в позиціонуванні, так як саме молоде покоління ставить тренди. Другим аспектом є здорове ставлення до бренду і відсутність боязні здатися смішним. Ще одним аспектом, який допомагає зробити бренд живим, є участь в благодійних акціях. Це можна включити у філософію бренду. Наприклад, створити бренд біжутерії та перераховувати з кожного виробу невеликий відсоток на такі потреби.

Якщо ви робите аксесуари, і хочете зробити зі своїх виробів бренд - зверніться в KOLORO.

Тенденції українського ринку аксесуарів

Лого та вироби бренду Lena Yastreb

  1. Оновлення іміджу старих компаній. Це проявляється в більш ретельному підході до дизайну бренду і увазі до деталей - логотипу, шрифтів, слогану аксесуарів, упаковці виробів, зовнішнім виглядом магазинів. Ринок аксесуарів характеризується наявністю фабрик з повним комплектом устаткування і великим штатом співробітників. Їхні вироби відрізняються гарною якістю, невисокою ціною і використанням натуральних матеріалів. У плані позиціонування і дизайну такі підприємства відстають від нового покоління виробників.
  2. Лаконічний фірмовий стиль. Більшість молодих українських марок воліють чорний колір, мінімалізм, прості лінії та мінімум декору. Це стосується як їх продукції, так і фірмового стилю брендів. Ймовірно, ця тенденція ще довго буде присутня в українському сегменті аксесуарів. Мінімалізм допомагає не помилитися. З таким підходом бренд аксесуарів ніколи не буде виглядати вульгарно, дешево або без смаку. Однак важко не помітити, що в гонитві за мінімалізмом багато молодих марок не відрізняються одна від одної.
  3. Поява нових гравців і поліпшення якості пропонованих товарів. Зростання моди на українські товари спостерігається з кінця 2013 року. За цей час кількість молодих підприємств, які виробляють аксесуари, збільшилася приблизно в три рази. Якість виробів також значно покращилася, компанії розширюються і виходять на міжнародні ринки (завдяки просуванню в інтернеті та налагодженню зв'язків з шоу-румами і концепт-сторі по всьому світу).
  4. Локальні ярмарки та фестивалі. Просуванню українських аксесуарів допомагають ярмарки товарів вітчизняних виробників - У пошуках made in Ukraine, Всі Свої, Кураж-Базар та інші. Вони користуються популярністю і є хорошим майданчиком для реклами бренду і пошуку зв'язків і контактів.
  5. Розширення асортименту і відхід від суто «української» тематики виробів і позиціонування бренду. За останні два з половиною роки багато молодих підприємців пішли з ринку або втратили значну частку, поступившись в боротьбі конкурентам. Це сталося через вузький асортимент і недостатню якість продукції. На початку моди на українські товари (як зроблені в Україні, так і з елементами української символіки) для високих продажів досить було поміщати на свої вироби герб, вишивку або кольори прапора. Сьогодні у споживачів підвищилися вимоги до якості виробів і дизайну. Тому створювати «український» продукт і упаковувати його в крафтовий папір вже не досить.
  6. Збільшення кількості гравців, які не просто будуть робити якісні українські аксесуари, але і зможуть дати споживачеві щось нове. Саме тому, створюючи бренд аксесуарів, варто вивчати потреби цільової аудиторії та відштовхуватися від них.

Огляд українських виробників аксесуарів

Український ринок аксесуарів в основному представлений малими та середніми підприємствами. Період з кінця 2013 року і по сьогоднішній день (червень 2016) характеризується зростанням попиту і пропозиції на українські товари. Сегмент виробництва аксесуарів є особливо успішним і показує стабільне зростання. Це пов'язано з модою на ручну роботу і відносно невеликими витратами на виробництво аксесуарів. Сумки, чохли і біжутерію виробляти набагато простіше, ніж мобільні телефони.

Сумки та вироби зі шкіри

З українських виробників сумок і аксесуарів можна виділити гігантів галузі Derby і Bagland (сумки і аксесуари зі шкіри, шкірозамінника та текстилю), а також молоді компанії значно менших масштабів Bagllet і Wings (сумки і аксесуари зі шкіри). /p>

Харківська компанія Bagland на ринку з 1994 року. Асортимент бренду налічує більше 1000 позицій, найбільш популярні - дорожні сумки і дитячі рюкзаки. Назва компанії описова і дослівно перекладається «земля сумок» або «територія сумок». На логотипі компанії раніше була зображена шкіряна сумка, зараз - графічна замальовка з дітьми.

Derby - на ринку вже 15 років, назва компанії - англійська титул графів і назва нагороди в кінних змаганнях. На логотипі бренду аксесуарів зображена голова коня.

Bagllet - молода компанія, яка шиє свої вироби вручну. Логотип бренду шкіряних виробів складається з назви бренду і малюнка-патерну, який нагадує сумку або гаманець. В асортимент компанії входять сумки, чохли, гаманці, рюкзаки та пояси. Створити бренд сумок було важливим рішенням, яке призвело бренд до успіху, завдяки нестандартним підходам, особливим технологіям обробки та грамотному маркетингу. Акцент в позиціонуванні бренду робиться на натуральних матеріалах і простому крої виробів.

Фото з лукбука і лого бренду Bagllet

Назва The Wings - асоціативна. З англійської перекладається як «Крила». На логотип бренду шкіряних виробів завдано символічний малюнок, який нагадує крила і стилізований під букву «W». Бренд виступає за простоту ліній і лаконічність виконання. Серед інших популярних українських брендів сумок можна назвати UliUlia, Baneli, Vabi, Pryanik Work House, Ozeriankobags.

Виріб і лого бренду The Wings

Прикраси

Український ринок ювелірних прикрас та біжутерії досить насичений. Можна згадати великі ювелірні заводи - Київський, Харківський і Львівський, ювелірний дім Zarina, бренд Скіфська Етніка (слоган біжутерії - «Не можна побудуваті майбутнє, забуваючі про минуле!»).

Зараз в Україні існує більше ста брендів прикрас, які просуваються в основному через соціальні мережі та популярні ярмарки. Пік популярності на українські аксесуари на кшталт віночків та підвісок з національними елементами поступово спадає. Сьогодні щоб створити бренд прикрас, який буде успішним, важлива нестандартна ідея, новий підхід.

Вироби і лого бренду Скіфська Етніка

Годинники

З українських брендів годинників найбільш відомим є KLEYNOD. Створити бренд годинників було вирішено в 2002 році. З тих пір Київський годинниковий завод випускає вироби під ім'ям KLEYNOD. Назва компанії - похідна від слова «клейноди» (символи влади в козацькій державі). У логотипі бренду годинників використовується назва, написана хитромудрим шрифтом синього кольору. Над ним зображена київська гривня - грошова одиниця, яка була поширена на території Русі з 11 століття.

Дрібні предмети одягу (шапки, шарфи, краватки і метелики)

Українські головні убори, шийні хустки та інші аксесуари представлені великими фабриками Льонкомбінат, Софія, Арктик, SEWEL, трикотажна фабрика «Киянка», Гном (дитячі головні убори), і молодими виробниками Pivnik Studio, With LU, Капелюх, PureWool. Перші відрізняються невисокою ціною своїх виробів, другі - ретельним підходом до створення бренду.

Льонкомбінат випускає товари під двома брендами. Назва бренду «Рівненський льонокомбінат» відсилання до територіальної приналежності фабрики, логотип бренду - синього кольору. Логотип бренду одягу та аксесуарів «Goldi» теж синього кольору, назва асоціативна (від слова Gold - золото).

TM BYME виготовляє шапки, пов'язки, пояси і капелюхи. Слоган магазину аксесуарів - «Справжній «дівочий» одяг». Назва бренду складена (з англійської - «зроблено мною»). Логотип виконаний химерним, трохи готичним шрифтом.

Для створення логотипу, шрифту, фірмового стилю - зверніться в Колоро. Дизайнери і маркетологи нашого агентства знайдуть рішення спеціально для вашого бренду.

Білизна

Українські виробники білизни представлені брендами A'jour, Anabel Arto, Julia, L'etude, Sealine, Акцент, Дюна-Веста, Sammy Icon.

Колаборація Sammy Icon та Saucony

Anabel Arto виробляє колготки, купальники, нижню білизну і домашній одяг для жінок. Створити бренд одягу і аксесуарів вирішили два брата з Луганська. Назва компанії збірна, і складається з двох імен - жіночого Anabel і чоловічого Arto. Логотип компанії бузкового кольору, зліва від тексту на ньому розташована перлина, яка асоціюється з жінкою - дорогоцінною і особливою.

Sammy Icon. Слоган аксесуарів - «Створено на небесах». Логотип - чорного кольору, шрифт прямий і без зарубок, над назвою бренду виведений лавровий вінок, в який вписаний рівносторонній хрест. Бренд один з найуспішніших серед нового покоління виробників аксесуарів, нещодавно вони створили колаборації з Saucony Ukraine. Їх продукція представлена ​​і за межами України, в США, Мексиці, Південній Кореї, Фінляндії, Італії, Німеччини.

Все для гаджетів

Бум на цифрові пристрої породив новий сегмент аксесуарів - захисні чохли для телефонів і планшетів. Створити бренд чохлів - хороша ідея для початку своєї справи. Бренд аксесуарів для гаджетів не вимагає багато вливань і швидко окупається. Для одних компаній це є основною сферою діяльності (CUSTOMCASE), для інших - лише частиною асортименту (Dublon, Woodfarm, AGE).

Вироби бренду аксесуарів AGE

Бренд CUSTOMCASE займається виробництвом чохлів для гаджетів і нанесенням на них малюнків. Назва компанії - описова (з англ. буквально перекладається як клієнтський чохол), однією з послуг є можливість вибрати індивідуальний дизайн чохла. Логотип бренду аксесуарів яскравий і різнобарвний - як і чохли, які виготовляє компанія. Букви нібито трохи танцюють, налаштовуючи на веселий лад.

Якщо ви робите аксесуари, і хочете зробити зі своїх виробів бренд - зверніться в KOLORO. Тут створюються шедеври брендінгу!

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Ксения Ляшко

Маркетолог

313 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !