Креатив vs здоровий сенс: як створити утп, що буде працювати

Креатив vs здоровий сенс: як створити утп, що буде працювати

Категория: Брендинг и маркетинг

04 / 12 / 2017

4296 просмотров

25 3.92 5

Бренд, що не пропонує своїм покупцям нічого нового, приречений на провал. Не вірите? Запитайте у Кіри Пластініної, чия компанія декілька місяців тому оголосила себе банкрутом.

утп

«Величезна помилка в тому, що потрібно правильно розподіляти бюджет організації, створювати речі, які будуть продаватися, а не просто висіти. Необхідно осягати смаки людей і орієнтуватися на їх потреби. Якість не повинна кульгати. Я сам не раз робив помилки, додаючи багато креативу в свої вироби, і люди просто не розуміли їх. Повинна працювати згуртована команда, яка буде зацікавлена ​​в зростанні бренду »

Аполлон Байгакофф, творець бренду Bygakoff

Як бачите, навіть мільйони, вкладені в рекламну кампанію і обладнання, не можуть врятувати ситуацію. Якщо покупцям не сказати, що вони повинні прийти до вас - вони підуть до інших. Також, як у відносинах :) Для того, щоб залучити нових клієнтів і утримати старих потрібно розробити унікальну торгову пропозицію. Це характеристика продукту або послуги, які виділяють його серед конкурентів.

Не знаєте, як знайти УТП продукту? У цій статті ми розповімо вам про те, як створити унікальну торгову перевагу, від якої не зможе відмовитися жоден покупець.

Навіщо вам унікальна торгова пропозиція:

Знайти тих, хто потребує саме ваших послуг

Давайте уявимо, що ви - власник кав'ярні. Каву п'ють все, але який і яким чином - розкажуть маркетингові дослідження. Люди, які використовують кави-брейк в дипломатичних цілях питимуть американо або еспрессо, причому в тихій обстановці і світлому приміщенні. А ось ті, яких все дістало - будуть хотіти лампового світла і капучино з сіропами. І побільше, аби не виходити назад.

Навіть кави можна пити по-різному. І вам доведеться вибрати, яким способом і в якій обстановці його подавати вашим клієнтам.

Розробка УТП

Потім переконати їх, що ви надаєте послуги краще за всіх

Отже, ми вирішили, що будемо створювати затишну лампову кав'ярню. Але варто вам ввести це словосполучення в google - і отримаєте мільйон результатів. Чи оберуть вас серед достатку пропозицій? Імовірність, як кажуть класики, вкрай мала. Але якщо ви запропонуєте своїм відвідувачам спробувати пряний гарбузовий латте, або пообіцяєте любовно закутати кожного в пов'язаний вашою бабусею пледік - втомлені після роботи молоді люди побіжать до вас натовпом. Ну хто ще змусить свою бабулю стільки в'язати? Покупці точно оцінять її самовіддачу і ваші експлуататорські здатності.

Читайте також: Створення провокаційної реклами: муки совісті проти шансу на вибухові продажу

Замовити УТП

А в кінці - заробити на цьому

Так, зараз люди готові доплачувати за більш якісні продукти і послуги. Коли гарбузовий латте такий гарячий, а пледік настільки теплий - чому б не заплатити трохи більше? Головне, щоб унікальна торгова пропозиція дійсна виправдовувало себе і свою ціну. Тепер, коли ми узналічто таке розробка УТП і для чого вона потрібна, перейдемо до конкретики.

утп

Особливості вибору УТП

Природне

Це унікальна торгова пропозиція бренду, у якого немає аналогів. Воно спрямоване на перше враження від продукту. Наприклад, iQOS - це пристрій для нагрівання тютюну в сигаретах, яке робить куріння менш шкідливим для користувача і оточуючих.

Читайте також: Як створення фірмового стилю допомагає збільшити ціну вашого продукту

розробити УТП

Емоційне

Якщо ви не винайшли щось унікальне для всього світу, то вам підійде результативне УТП. Воно спрямоване на процес отримання послуги чи товару. Так, ви не винайшли новий сорт кави - але до того, як ви його подаєте, ще ніхто не додумався.

розробка УТП

Результативне

Це УТП направлено на результат — эмоцию, полученную от покупки или услуги. К примеру, если вы уточните, что ваша кофей- емоцію, отриману від покупки або послуги. Наприклад, якщо ви уточните, що ваша кав'ярня створена «для справжніх цінителів американських традицій кавоваріння», то ваші відвідувачі будуть почувати себе привілейованими і унікальними.

Читайте також: Чашка кави, два столи: як створити бренд кав'ярні в Україні

придумати УТП

Тепер, коли з процесом виникнення УТП ми розібралися, можна переходити до безпосереднього створення унікальної торговельної пропозиції.

Читайте також: Створити дизайн упаковки: головні правила і основні секрети

Сценарії створення унікальної торговельної пропозиції

Звичайно, створення унікальної торговельної пропозиції може здатися легким завданням. Варто тільки сказати, що ви «швидше, вище, сильніше» - і справа в капелюсі. Але, як ви здогадалися, все не так просто. Піти шляхом найменшого опору, вставивши слово «самий» попереду звичайнісінького опису продукту - означає залишитися без прибутку і постійних клієнтів. Такий підхід вже давно не «чіпляє» споживачів.

Для того, щоб оцінити вигідні сторони вашого продукту, потрібно провести аналіз конкурентів і їх продукції. Так ви зможете зрозуміти, які характеристики продукту здаються найбільш привабливими покупцям, а які повторюються найчастіше. А після того, як ви зберете всю необхідну інформацію - можете створити УТП.

Сценарій 1. Відштовхуватися від особливостей вашого продукту або послуги

Приклад: Telegram - найбезпечніший месенджер в світі

Павло Дуров завжди був стурбований приватних даних листувань в соціальних мережах. Коли відстояти права на конфіденційність особистих повідомлень у «Вконтакте» у нього не вийшло, Павло створив найбезпечніший месенджер в світі - Telegram.

УТП телеграм

End-to-end шифрування зовсім не новинка в сучасному світі, тому УТП було підкріплено позиціонуванням - Павло стверджує, що ніколи не зробить свій месенджер платним.

Сценарій 2. Розповісти про вашому перевагу перед конкурентами

Приклад: M & M's - тане в роті, а не в руках

Відбудовуватися від конкурентів потрібно дуже акуратно. Головне - не опуститися до фраз нижче пояса і не переходити на особисті образи - це подобається далеко не всім. Компанія Mars LLC змогла зберегти баланс між «цікавою фішкою» і відкритою конфронтацією завдяки фірмовим персонажам - будь-які слова, сказані цими хлопцями сприймаються скоріше жартома. Але, тим не менше, посил зрозумілий.

Сподобався стиль? Ви можете замовити УТП, яке змусить посміхнуться навіть конкурентів в КОЛОРО.

утпПриклади УТП

Невдалий приклад:SMM-кампанія Ашана. Восени 2016 була запущена кампанія в інтернеті з жартівливими постерами, що висміюють інші супермаркети.

Приклади УТП


Відвідувачі креативу не оцінили, а ось конкуренти станцювали на кістках.

утп

Сценарій 3. Запропонувати покупцям рішення проблеми

Приклад: Oh my look! - хочеш виглядати як суперзірка, але не хочеш витрачати величезні гроші на брендові вбрання? Візьми один напрокат!

З огляду на нашій економічній ситуації дівчата не хочуть витрачатися на «одноденне плаття». Але і від чарівного лука ніхто не поспішає відмовлятися. Компанія «Oh my look!» Вирішує цю проблему, пропонуючи взяти напрокат сукні від світових брендів всіх можливих розмірів і кроїв. На відміну від інших проектних сервісів, в OML ще пропонують найширший асортимент, обладнані примірочні і приємний сервіс.

утп

Сценарій 4. Запропонувати рішення проблеми інноваційним методом

Приклад: шолом віртуальної реальності допоможуть поринути в світ гри на 100%

Так, до створення VR справа йшла досить довгий час. Винахід стало революцією на ринку комп'ютерних ігор. Тепер гра практично в прямому сенсі переносить в світ комп'ютерної реальності. Завдяки шолому VR також був знятий кліп для Bjork, який був представлений на виставці Björk Digital.

До речі, ви ж ще пам'ятаєте про селф-палицях? Пристрій, без якого тепер не обходиться жоден блогер, а люди, які люблять фотографувати не випускають його пристрій з рук. Висновок - задоволення потреб споживачів приносить непоганий прибуток.

створення унікальної торговельної пропозиції

Інновації також стосуються товарів. Коли ви йдете на день народження або будь-яке свято, зовсім не комільфо дарувати гель для душу. А ось гель для душу з шампунем, та ще й в подарунковій упаковці - мила справа.

утп

Сценарій 5. Запропонувати подарунок

Приклад: здай свій старий сумісного і отримай новий

Акції та знижки - буденність для всіх великих брендів. Однак компанія Samsung вийшла на новий етап. Нещодавно була проведена кампанія Trade-In, під час якої можна було здати одну з моделей Galaxy або iPhone і отримати знижку до 50% на покупку Galaxy S8, S8 +, S7 або S7 edge.

зробити УТП

Що головне - за підрахунками дослідників, це дійсно набагато вигідніше, ніж продавати телефон самостійно і купувати новий за повну вартість.

Читайте також: Як розробити Call to action

Сценарій 6. Використовувати недоліки в свою користь

Приклад: робота «Сегодня» - у нас немає постійних читачів

Постійні клієнти - це ознака якісного результату роботи. Але не для лікарень, наприклад :) Те ж стосується і рекрутингових компаній. Вирваною з контексту, фраза «без постійних клієнтів» може справити негативне враження, але в пошуках роботи споживачі в основному шукають що-небудь «раз і назавжди», тому правильно зрозуміють посил.

утп колоро

Розробити УТП для компанії ви можете в КОЛОРО

Як ви можете помітити, УТП - це сильна мотивація до покупки. Але вона може спрацювати тільки один раз, якщо ваша унікальність - це порожні слова. Варто багато уваги приділити якості продукції або послуг, щоб вони могли витримати конкуренцію не тільки на словах, а й на ділі.

Головна порада: приділіть час перевірки здібностей вашого бренду. Якщо не вистачить часу придумати УТП - ми вам допоможемо.

Замовити розробку УТП ви можете по телефону

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Дария Мех

Маркетолог

25 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !