Як розробити Call to action

Як розробити Call to action

Категория: Брендинг и маркетинг

05 / 06 / 2017

2904 просмотров

8 3.25 5

Багато факторів відіграють роль у визначенні успіху чи невдачі вашого онлайн-існування. Один з таких факторів поміщається в три англійські букви: «C» «T» «A», а розшифровується так: call to action, заклик до дії. Практично на кожному сайті ми зустрічаємо такий заклик, просто не завжди це усвідомлюємо. Як розробити дієвий call to action і що таке CTA - поговоримо далі.

Спосіб розробки call to action

Що таке call to action

Заклик до дії (СТА) - це елементи на сайті, які пропонують користувачеві зробити деякі дії. В контексті веб-сайту - це клікабельні тексти, зображення або кнопки, які спонукають відвідувачів сайту слідувати за запрошенням і виконати певну дію, наприклад, завантажити файл, купити продукт, підписатися на послугу, зареєструватися, і багато іншого.

Чому заклик до дії важливий

Заклик до дії - ключовий елемент веб-сторінки, він діє як покажчик, який підказує користувачу, що робити далі. Без чіткого СТА, користувач може не знати про те, що зробити, щоб купити продукт, замовити послугу або підписатися на розсилку і, швидше за все, покине сайт, не виконавши потрібних дій. В даному контексті не варто нарікати, що користувач - дурень. Чи не для всіх очевидно те, що здається для вас елементарним, адже у всіх різний досвід. Можливо ваш клієнт - вашого віку, а може це літній підприємець, який тільки знайомиться з інтернетом.

Сильний, переконливий CTA збільшить вам рівень продажів, кількість передплатників, допоможе розширити коло спілкування.

Оригінальний сall to action

Хороший заклик до дії посилає чіткий сигнал відвідувачеві про вигоди і переваги, які він отримає, зробивши необхідну дію.

Якщо відвідувач дочитав статтю в вашому корпоративному блозі і не побачив призову до дії в нижній частині сторінки, цілком ймовірно, що він піде з сайту. Однак, якщо ви розмістили кнопку з пропозицією прочитати кілька статей або підписатися на розсилку по електронній пошті на новини, це може спонукати користувача продовжити роботу з сайтом.

Дієві сall to action

Заклик до дії: фрази

Заклик до дії може відноситися до будь-якої дії: дізнатися, підписатися, закликати щось зробити на сайті. Тому CTA може приймати різні форми залежно від контексту.

Наприклад, в блозі CTA може звучати так:

  1. Читати інші статті.
  2. Підписатися на нашу розсилку.
  3. Підтримка.
  4. Поділитися в соціальних мережах.

Дієві СТА

А на сайті інтернет-магазину, CTA може бути більш комерційно орієнтований:

  1. Додати в кошик.
  2. Закінчити покупки.
  3. Купити зараз.
  4. Додати в бажані.

У кожному разі, CTA на сторінці повідомляє користувачеві які дії зробити, щоб продовжувати взаємодію з сайтом або рухатися далі. Правильно розставлені заклики до дії - як провідник - ведуть відвідувача за руку по сторінках вашого сайту і підштовхують робити те, що вигідно вашому бізнесу.

Заклик до дії: приклади

Заклики до дії можуть бути такими:

Як оформити заклик до дії

А заклики до дії в рекламі такими:

Заклики до дії

Як розробити call to action: основні методи

Маркетологи використовують багато методів для створення CTA. Нижче наведено список деяких найпопулярніших:

Як залучити клієнтів

1. Хороший дизайн і колірна гамма: барвисті кнопки, які контрастують з кольором сторінки - це хороша стратегія, щоб привернути увагу користувача.

2. Висока видимість: заклик до дії повинен бути дуже помітним на сторінці, розмір шрифту - досить великим, щоб привертати увагу. Розмір кнопки і текст в ній - пропорційними, при цьому підкреслювати своє призначення і унікальність. На картинки люди швидше звернуть увагу, ніж на текст. Також можна використовувати стрілки.

3. Очевидні переваги: ​​підтвердження очевидних переваг, які користувач отримає після завершення угоди: підписка, отримання коду для бонуса або знижки

4. Дієві тексти: заклик до дії написаний в наказовому способі, дає чітке і пряма вказівка ​​що робити.

Як залучити клієнтів за допомогою кольору

5. Короткі по довжині: хороший заклик до дії повинен бути короткою фразою, що не пропозицією або дотепним зауваженням. Більшість з них довжиною не більше п'яти слів:

  • завантажити;
  • зареєструватися на безкоштовний пробний урок;
  • купити;
  • зареєструйтеся і отримаєте знижку;
  • забронювати місця.

 СТАСТА

6. Розташування елементів може вплинути на продуктивність. Заклик повинен бути на видному місці, найкраще місце - правий верхній кут сторінки.

Порада від Майкла Аагара

Як розробити call to action: секрети

Яскраво, помітно й зрозуміло

Що ефективніше: кнопка або посилання? Чіткої відповіді немає. Хоча кнопка - помітніша. Але для певного випадку варто проводити тестування, тоді ви точно будете знати, що краще для вашої аудиторії.

Визначте свої цілі

Ви повинні мати чітке розуміння своїх цілей. Для чого створено сайт? Яких показників ви ставите перед собою? Відповідь на це питання буде визначати, яким повинен бути заклик.

Ваші цілі і дії повинні відповідати один одному. Якщо, наприклад, мета вашого сайту - просунути тренерські послуги, тоді заклик до дії повинен виглядати приблизно так: «запишіться на пробне заняття» або «запишіться на безкоштовну консультацію».

Ви можете зробити один CTA більш помітним на одній сторінці, а інший - на іншій сторінці.

 СТА

Знання аудиторії - перевага продавця

Знати чого ви хочете досягти - це одне, але ви не досягнете бажаного, якщо не будете враховувати побажання і потреби вашої аудиторії. Що вони роблять на вашому сайті? Що вони хочуть отримати? Який тон і яку лексику в заклику краще використовувати?

На цьому етапі потрібно детально вивчити свою цільову аудиторію. Знаючи що саме мотивує вашу аудиторію можна створити ефективну кнопку CTA. Не бійтеся підглянути, що роблять конкуренти. Ви можете вчитися на успішному, або не дуже, досвіді інших.

Сила слів

Потужний CTA мотивує відвідувачів сайту прийняти термінове рішення. Додаючи такі слова, як «зараз», «тут», «сьогодні» ви підказуєте, що потрібно швидше реагувати. Інші формулювання, які викликають подібну реакцію: «отримаєте миттєвий доступ до ...», «лови код знижки» або «пропонують найвигіднішу знижку».

Коли ви просите відвідувачів вашого сайту, щось зробити для вас, ви повинні бути готові зробити щось і для них. Якщо ви хочете, щоб CTA звернувся з таким настроєм ви повинні переконатися, що текст зрозумілий.

Наприклад, CTA «як почати стартап», «створити свій блог» або «завантажити на ...» - пропонують якусь дію, яке візуалізує майбутню угоду.

Ефективний CTA дієсловами дії акцентує увагу на таких речах:

  • створює терміновість і дефіцит;
  • говорить про мінімізацію ризику;
  • фокусує увагу на вартості;
  • запрошує читачів;
  • стимулює цікавість і передчуття;
  • показує переваги.

Як придумати СТА

Контент

Не нехтуйте іншою частиною вашого сайту. Не варто забувати, що кнопка призову - це кульмінація, якої завершується весь контент, поданий на веб-сторінці. Тому весь дизайн сайту повинен гармоніювати з кнопкою призову. На сайті повинні бути всі відповіді (або можливість задати питання), що стосуються бізнесу або організації, але так, щоб відвідувачі захотіли і змогли вільно досягти заповітної кнопки.

Практично кожна частина контенту може закінчуватися кнопкою із закликом до дії:

1. На початку веб-сторінки CTA привертає увагу відвідувачів перед початком перегляду контенту.

2. В кінці поста відвідувачів закликають підписатися, зареєструватися. Якщо людина дочитав до кінця статтю - висока ймовірність, що він зробить необхідну дію, оскільки його зацікавила інформація.

3. Бічна спливаюча панель стала популярним місцем для розміщення кнопки призову.

4. «Поділитися», «подобатися» - стали популярними закликами до дії.

5. По середині статті із закликом, наприклад, завантажити цікаву інформацію.

6. В e-mail розсилці часто використовують такі CTA:

  • прочитати повний текст статті;
  • завантажити методичку;
  • скористатися знижкою;
  • отримати більш детальну інформацію про темі листа.

СТАСТА

Аналіз

Аналізувати успішність CTA важливо для оцінки загальної продуктивності сайту і це важливий крок на шляху поліпшення стратегії зростання. Тут стане в нагоді показник конверсії, який надає вам інструменти для вимірювання успішності ваших CTA-кнопок.

Перевірити і поліпшити

Після аналізу продуктивності CTA, у вас є знання, необхідні для порівняння і вдосконалення різних закликів. Аналіз може показати, що деякі кольори приносять більше кликів, ніж інші, або що фраза «Купити зараз» є більш ефективним закликом, ніж «Придбати зараз».

Щоб зрозуміти що краще працює потрібно проводити тестування. Ви можете експериментувати з кнопкою, кольором і розміром тексту кнопки, текстових посилань, формою і дизайном сторінки і розміщенням призову поки показники не збільшаться.

Як розробити Call to action: підсумки

Ось короткий зміст з викладом основних кроків для якісного призову до дії:

1. Знати, чого ви хочете від відвідувача сайту.

2. Визначити ключові вигоди, які вони отримають.

3. Використовувати слова дії, які відвідувачі повинні виконати.

4. Викладати посил коротко і ємно.

5. Стимул - безкоштовна пропозиція.

6. Стимулювати негайну відповідь, використовуючи слова про дефіцит.

7. Зробити інші сторінки, які будуть підтримувати ваш заклик.

8. Розмістити CTA в правильному місці.

Call to action - приклад простої реклами і способу зацікавити і затримати відвідувача. Цей спосіб користується великою популярністю і з кожним разом креативні уми формулюють заклики все більш дієвіший. Одні з кращих - професіонали KOLORO. Ми знаємо як привернути увагу клієнта.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Мария Волошина

Маркетолог

8 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !