Як провести ребрендінг магазину і збільшити кількість покупців

Як провести ребрендінг магазину і збільшити кількість покупців

Категория: Брендинг и маркетинг

26 / 05 / 2016

8916 просмотров

52 4.3269230769231 5

Ребрендінг магазину (або ритейл-брендінг) - це повне або часткове відновлення елементів бренду. Важливо розуміти, що ребрендінг це не просто зміна логотипу або фірмового стилю, і тим більше НЕ оновлення інтер'єру магазину. Ребрендінг - набагато більш глибоке поняття, яке передбачає перегляд самого бренду, в тому числі його місії, цілей, стандартів обслуговування і т.д. Редизайн магазину, тобто візуальна зміна візуальних елементів - лише завершальний етап ребрендінгу.

ребрендінг супермаркету

Останнім часом ребрендінг роздрібної мережі сприймається як панацея від будь-яких проблем, що виникає в компанії. І приклади світових лідерів лише зміцнюють цю популярність. Однак ребрендінг супермаркету або магазину – не ліки від усіх бід і проводитись він повинен тільки з певною метою. Розглянемо деякі з них.

Як зрозуміти, що вам потрібен ребрендінг магазина?

Нижче наведено кілька ситуацій, які вимагають проведення ребрендінгу роздрібної мережі.

  1. Завоювання нової цільової аудиторії. Це може бути як повна її зміна, так і розширення.
  2. Освоєння нових ринків, наприклад в іншій країні або навіть частині світу.
  3. Зміна продуктової або цінової стратегії. Наприклад, переорієнтування з середнього на премімум-сегмент.
  4. Внутрішні зміни в компанії. Наприклад, зміна керівництва, злиття двох компаній і т.д.
  5. Зіпсована репутація. Деякі скандали настільки псують імідж компанії, що доводиться повністю відмовлятися від старого бренду.

ребрендінг магазина

Як правильно зробити ритейл-брендінг і досягти поставлених цілей?

Проведення ребрендінгу - складний і дорогий процес. Зазвичай до нього дуже довго готуються і ретельно відбирають виконавців для допомоги. Нижче наведено основні поради по ребрендінгу магазину, дотримуючись Які ви НЕ тільки не втратите своїх покупців, а й залучите нових і, відповідно, збільшити прибуток свого магазину.

  1. Чітко ставте мету і відштовхуйтеся від неї. Ребрендінг починається НЕ з дизайну, а з чіткого плану по досягненню конкретної мети. Його складання - один з найтриваліших етапів ребрендінгу магазину, яким не можна нехтувати.
  2. Не економте ресурси. Проведення ребрендінгу вимагає залучення великої кількості фахівців, як з боку компанії, так і сторонніх виконавців. І найголовнішою людиною в команді буде керівник, який на всіх етапах контролює процес.
  3. Дізнайтеся, чого вартий ваш бренд. Магазин – це не товари, які він продає. Це перш за все атмосфера, обслуговування і підхід до клієнта. Багато магазинів виходять тільки зі свого позиціонування, вважаючи, що воно обов'язково збігається з думкою покупців. Практика показує, що це не зовсім так. Тому процес ребрендінгу обов'язково потрібно почати з вивчення думки про бренд. Це допоможе зрозуміти, в який бік рухатися і що варто змінити.
  4. Залучіть своїх співробітників. Адже саме вони щодня створюють неповторну атмосферу і якість обслуговування у ваших магазинах. Без розуміння цілей ребрендінгу, обов'язково з'явиться опір співробітників і результат може бути непередбачуваним. По можливості намагайтеся залучати колег в процес, цікавитися їхньою думкою і пояснювати, що їх участь просто необхідна для успіху.
  5. Зосередьтеся на очевидному. Наш досвід підказує, що багато керівників компаній на початку проекту з ребрендінгу або редизайну магазина, хочуть побачити креативні рішення і нестандартні підходи. На практиці ж при аналізі мережі виявляється, що є прості і очевидні рішення, які можуть підняти продажі в рази. Детальніше про це ми писали нещодавно в нашій статті.
  6. І не забувайте про дрібниці. Ребрендінг проводиться зазвичай раз в 10-12 років, тому запустив такий процес, важливо врахувати всі, навіть найдрібніші речі, які здаються незначними. Вони можуть серйозно вплинути на думку покупців (наприклад, колір цінників або розташування відділів).
  7. Вивчайте конкурентів, але не копіюйте їх. Пам'ятайте, що у кожного магазину повинна бути така здатність, унікальна торгова пропозиція, яка приверне покупців. Вивчення конкурентів проводиться з метою виділитися поміж них, а не скопіювати вдалі прийоми.

І найголовніше, не варто забувати, що проведення ритейл-брендінгу вимагає залучення професіоналів. Оскільки для досягнення поставлених цілей необхідна сильна команда з досвідом в сфері ребрендінгу і маркетингу.

Компанія KOLORO із задоволенням візьметься за проведення ребрендінгу вашої роздрібної мережі. Ми зберемо команду справжніх професіоналів спеціально під ваш проект і якісно вирішимо поставлену задачу.

Як правильно зробити ритейл-брендінг

Топ-5 помилок при проведенні ребрендінгу супермаркету чи магазину

  1. Креатив замість рішень. Новий дизайн брендів народжується НЕ з голови дизайнера. Все Розроблені елементи повинні відповідати нової філософії і місії компанії. Якщо ж оформлення фірмового стилю або інтер'єру магазину є просто фантазією дизайнера, то такий бренд не запам'ятається, а ресурси, витрачені на ребрендінг, пропадуть даремно.
  2. Бажання обійтися малою кров'ю. Звичайно, завжди існує спокуса заощадити і довірити проведення ребрендінгу недосвідченим компаніям або навіть фрілансерам. Такого допускати ні в якому разі не можна. Брендінгові агентства відрізняються від фрілансерів саме тим, що використовують комплексний підхід до роботи і збирають команду індивідуально під кожен проект. Іноді це коштує чималих грошей, зате за результат в підсумку переживати не варто.
  3. Відсутність плану по запуску та просуванню. Кажуть, хороший товар продає себе сам. Досвід говорить, що це всього лише утопія. Грамотно продумана кампанія по просуванню і є запорука успіху. І в разі її відсутності, ребрендінг не матиме ніякого ефекту.
  4. Відсутність постійної комунікації з виконавцями. Провести ребрендінг своїми силами неможливо, однак це не означає, що всю відповідальність варто перекласти на брендінгове агентство і чекати дива. Навіть найбільш досвідчених професіоналів необхідно постійно спрямовувати, тому що саме компанія є головним носієм бренду і краще за всіх розуміє його суть.
  5. Ходіння по муках. Складати команду по роботі над проектом варто тільки з великих професіоналів, які зацікавлені в ребрендінгу. Інакше весь процес ребрендінгу магазину буде схожий на ходіння по муках. Узгодження будуть затягуватися, непорозуміння переростати в конфлікти, а зустрічі постійно переноситися і відкладатися.

Приклади і результати ребрендінгу роздрібних мереж

Мобільний оператор “Lifecell”

У 2016 році компанія змінила назву бренду з "life :)" на "lifecell", пояснивши це тим, що їхня цільова аудиторія за 10 років подорослішала і розширилася. Слідом за цим послідував і ребрендінг торгової мережі. Магазини стали більш сучасними і зручними. Новий фірмовий стиль магазинів створювався в стилі "feel like home". Його мета - донести до кожного українця доступність сервісу компанії.

Мобільний оператор “Lifecell”

Мережа магазинів товарів для дому “Уютерра”

Компанія "СГ Центр" прийняла рішення провести ребрендінг з метою виходу на федеральний рівень. У зв'язку з цим були поставлені такі завдання: зміна імені, концепції позиціонування, логотипу, фірмового стилю та інтер'єру магазинів.

Для оновленого бренду була обрана концепція позиціонування - "територія затишку". В оформленні були використані яскраві, теплі кольори, які впливають на емоції споживача і створюють атмосферу домашньої обстановки. Детальніше про вплив кольору на покупця ми писали тут. Також було опрацьовано та покращено зонування і систему навігації в магазинах.

Мережа магазинів товарів для дому “Уютерра”

Мережа магазинів “Салтівський м'ясокомбінат”

Необхідність провести ребрендінг для мережі магазинів виникла тому, що незважаючи на велику кількість магазинів по всій Україні, вони не мали єдиного фірмового стилю. Внаслідок чого бренд погано запам'ятовувався споживачами, тому зменшувалася лояльність покупців.

Компанія KOLORO розробила кілька концептів дизайну для мережі "Салтівський м'ясокомбінат", кожен з яких відображав свою концепцію позиціонування.

Детальніше про цей проект ми писали тут

ребрендінг магазина

Ціна ребрендінгу супермаркету чи магазину

Вартість ребрендінгу завжди розраховується індивідуально для кожної роздрібної мережі, тому що залежить від багатьох факторів, а саме:

  • мета проведення ребрендінгу;
  • розмір роздрібної мережі;
  • сфера діяльності;
  • кількість оновлюваних елементів і т.д.

Детальніше про послугу ребрендінгу магазину можна дізнатися тут.

Якщо прочитавши цю статтю ви зрозуміли, що вам потрібен ребрендінг магазина, зверніться до нас. Ми поділимося з вами своїми ідеями і знайдемо рішення для вашого завдання!

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Дарья Таран

Маркетолог

52 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !