Ось так поворот: як відкрити свою сто

Ось так поворот: як відкрити свою сто

Категория: Брендинг и маркетинг

04 / 12 / 2017

2495 просмотров

20 4.4 5

За вікном - глибока осінь. Люди поспішають діставати теплі черевики і запасаються малиновим варенням. Але не автомобілісти. Яке зимове взуття, якщо машина і досі на літній їздить? І взагалі, де взяти нормальний антифриз? І якщо ви не знаєте, як відкрити свій шиномонтаж - ми сподіваємося, ця стаття вас трохи надихне.

Погнали! :)

Старт: збираємо інформацію про конкурентів

Не потрібно винаходити велосипед - вся необхідна інформація знаходиться у відкритому доступі. Перш ніж починати будь-який бізнес, потрібно зробити аналіз ніші, а саме:

  • скільки водіїв за все в вашій області;
  • яка платоспроможність населення;
  • скільки конкурентів на ринку і наскільки вони сильні;
  • чим приваблюють своїх клієнтів і які унікальні пропозиції роблять;
  • прибутковий чи це бізнес (яка ємність ринку).

Розробка бренду для СТО

Дізнатися ці факти ви можете за допомогою офіційної статистики і рейтингів. Або можете замовити маркетингові дослідження, в яких буде надана вся необхідна інформація. Також ви можете замовити стратегію просування, яка визначить вектор напрямку компанії і подальші витрати на «розкрутку» СТО.

Читайте також: огляд українського ринку розчинної і зернової кави

Зупинка №1. Створюємо фірмовий стиль СТО

Чоловіки люблять очима. А так як за кермом в основному перебувають представники сильної статі - дамо їм те, що потрібно!

Підбір кольору: брендінг СТО

Кажуть - так швидко їхав, що тільки смуги миготіли. Дійсно, якщо ви - новий автосервіс, в який поки не їдуть цілеспрямовано, потрібно «заманити» відвідувачів по дорозі.

Яскраві кольори, а також контрасти будуть вловимі навіть боковим зором.

Вдалий приклад: поєднання синіх, червоних, чорних, білих квітів а також кольору металік

Поєднання чорного з червоним - класика в світі СТО. Червоний колір працює як тригер, привертаючи увагу, а чорний робить будь-який колір більш виразним. Також ці кольори символізують агресію. А це означає, що ви налаштовані серйозно. Таке колірне рішення може залучити аудиторію сегмента «нижче середнього» і «середній».

Читайте також: чистий брендінг: розробка бренду для хімчистки

сто

Металік - відносно новий колір, а точніше модифікація сірого. Він асоціюється з (несподівано) сталлю, міцністю і технологічністю. А також символізує холоднокровність і чистий розум. Однак, слід враховувати, що таке колірне рішення буде залучати сегменти покупців «вище середнього» і «преміум»

сто

Синій - колір спокою. Він ніби говорить вашим покупцям: «з нами вам нема про що переживати». Таким кольором свої СТО в основному «забарвлюють» брендовані автосервіси, тому з використанням синього (особливо півтонів) потрібно бути акуратніше. Можуть і засудити!

Розробка бренд стилю шиномонтажу

А ось оранжевий колір і зовсім типовий для американського ринку. Психологи стверджують, що помаранчевий - колір самодостатніх людей.

СТО

Якщо ви хочете створити бренд для мережі СТО, зв'яжіться з нашими менеджерами для консультації.

Читайте також: як назвати меблеву фірму: чекліст, 7 підходів і 9 прикладів

Розробка бренду для СТО: назва

Від того, як ви назвете СТО, буде залежати цільова аудиторія. Чи буде це «Автомоєчка» або «Авто Краків» - вибирати вам. Але вдалий неймінг повинен:

  • викликати асоціативний ряд - «Чисто-мийка» викликає асоціацію з чистотою;
  • відповідати сфері діяльності - називати автосервіс «Солодкий пиріжок» не найкраща ідея;
  • бути унікальним - «Автосервіс №1» в Києві точно не один;
  • якщо ви хочете зареєструвати сайт (а ви повинні хотіти, читайте далі в статті) - потрібно перевірити, чи вільний нейм на доменах.

Розробка бренд стилю СТО: логотип

Чи не найпоширеніша частина фірмового стилю на українському ринку автосервісу - це розробка логотипу СТО. Проте, це може стати вашим перевагою. Особливо в комунікації з клієнтами.

СТО

Зупинка №2. Вибираємо оформлення інтер'єру і екстер'єру

Вивіска, інтер'єр, об'єкти ідентифікації - важливі частини айдентики, які формують уявлення про бренд в цілому. Важливо створити робочу атмосферу як для самих співробітників, так і для відвідувачів.

Якість обладнання

Відвідувачі звертають увагу на те, в якому стані техніка. Неважливо, наскільки професійні ваші співробітники і оптимально розташування - технологічність підкуповує найбільше.

Співробітники

Стан персоналу - як моральне, так і фізичне багато говорить про власників шиномонтажу. Забезпечення правильним обладнанням, уніформою та оптимальними для роботи умовами буде відображатися як на якості сервісу, так і на враженні про компанію.

Фірмовий стиль шиномонтажу: інтер'єр

Приміщення автосервісу повинно бути світлим і просторим. Також воно може бути брендованим, як Orozco's Auto Service.

СТО

СТО

Розробка бренду для шиномонтажу: екстер'єр

Вивіска з великими літерами і підсвічуванням - ідеальний варіант для будь-якого СТО. Знову-таки, відбудовуючи від теорії «клієнт проїжджає повз» - йому повинно кидатися в очі назву, він не повинен спитати вас з ким то ще. І навіть якщо ви все ж таки зважитеся назвати свій автосервіс чимось на зразок «Сашенька», внизу обов'язково має бути уточнення про автосервіс. У водіїв не буде часу вдивлятися в дрібні вивіски і гадати, що вони можуть означати.

Хороший приклад - київська СТО «Маслянка». Вона виконана в єдиному стилі, написи досить великі і розбірливі. Також величезний плюсом є те, що всі послуги винесені на стіни автосервісу. Так у користувачів не виникають зайві питання.

СТО

Зупинка № 3. виділяється серед конкурентів

Просто привернути увагу - недостатньо. Для того, щоб споживач прийшов ще - потрібно залишити щось на пам'ять.

Унікальна торгова пропозиція

Це може бути враження. Наприклад, шиномонтаж «Стелс-сервіс» пропонує своїм відвідувачам окреме комфортне приміщення, в якому є телевізор, торговий автомат, набір друкованих видань а також крісла або дивани.

СТО

Також це може бути щось більш відчутне - наприклад, візитка, наклейка або брендований ароматизатор для машини. Для вас - дрібниця, а клієнтам - пам'ять.

СТО

Зупинка 4. Комунікація з клієнтами

Підтримувати зв'язок з клієнтами - важлива складова репутації бренду. Для того, щоб збирати відгуки про компанії та залучати нових клієнтів потрібно підготувати власні медіа майданчика.

Читайте також: медіа-дослідження в соціальних мережах: чи є в них сенс

Соціальні мережі

СТО

Представництво в соціальних мережах значно полегшить пошук клієнтів. Там за профільними групами та захопленнями можна знайти як любителів автомобілів, так і потребують ремонту новачків.

Сайт, офіційна сторінка

СТОЗараз кожен, перед тим як кудись їхати, шукає інформацію в інтернеті. Досягніть того, щоб за запитами «автосервіс» пошуковики видавали саме ваш сайт - і від клієнтів не відіб'є.

Фініш!

СТО

Ми сподіваємося, що наша стаття надихне вас відкрити свій шиномонтаж. Якщо знадобиться консультація з брендінгу, зв'яжіться з нашими менеджерами

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Дария Мех

Маркетолог

20 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !