За вікном - глибока осінь. Люди поспішають діставати теплі черевики і запасаються малиновим варенням. Але не автомобілісти. Яке зимове взуття, якщо машина і досі на літній їздить? І взагалі, де взяти нормальний антифриз? І якщо ви не знаєте, як відкрити свій шиномонтаж - ми сподіваємося, ця стаття вас трохи надихне.
Погнали! :)
Старт: збираємо інформацію про конкурентів
Не потрібно винаходити велосипед - вся необхідна інформація знаходиться у відкритому доступі. Перш ніж починати будь-який бізнес, потрібно зробити аналіз ніші, а саме:
- скільки водіїв за все в вашій області;
- яка платоспроможність населення;
- скільки конкурентів на ринку і наскільки вони сильні;
- чим приваблюють своїх клієнтів і які унікальні пропозиції роблять;
- прибутковий чи це бізнес (яка ємність ринку).
Дізнатися ці факти ви можете за допомогою офіційної статистики і рейтингів. Або можете замовити маркетингові дослідження, в яких буде надана вся необхідна інформація. Також ви можете замовити стратегію просування, яка визначить вектор напрямку компанії і подальші витрати на «розкрутку» СТО.
Читайте також: огляд українського ринку розчинної і зернової кави
Зупинка №1. Створюємо фірмовий стиль СТО
Чоловіки люблять очима. А так як за кермом в основному перебувають представники сильної статі - дамо їм те, що потрібно!
Підбір кольору: брендінг СТО
Кажуть - так швидко їхав, що тільки смуги миготіли. Дійсно, якщо ви - новий автосервіс, в який поки не їдуть цілеспрямовано, потрібно «заманити» відвідувачів по дорозі.
Яскраві кольори, а також контрасти будуть вловимі навіть боковим зором.
Вдалий приклад: поєднання синіх, червоних, чорних, білих квітів а також кольору металік
Поєднання чорного з червоним - класика в світі СТО. Червоний колір працює як тригер, привертаючи увагу, а чорний робить будь-який колір більш виразним. Також ці кольори символізують агресію. А це означає, що ви налаштовані серйозно. Таке колірне рішення може залучити аудиторію сегмента «нижче середнього» і «середній».
Читайте також: чистий брендінг: розробка бренду для хімчистки
Металік - відносно новий колір, а точніше модифікація сірого. Він асоціюється з (несподівано) сталлю, міцністю і технологічністю. А також символізує холоднокровність і чистий розум. Однак, слід враховувати, що таке колірне рішення буде залучати сегменти покупців «вище середнього» і «преміум»
Синій - колір спокою. Він ніби говорить вашим покупцям: «з нами вам нема про що переживати». Таким кольором свої СТО в основному «забарвлюють» брендовані автосервіси, тому з використанням синього (особливо півтонів) потрібно бути акуратніше. Можуть і засудити!
А ось оранжевий колір і зовсім типовий для американського ринку. Психологи стверджують, що помаранчевий - колір самодостатніх людей.
Якщо ви хочете створити бренд для мережі СТО, зв'яжіться з нашими менеджерами для консультації.
Читайте також: як назвати меблеву фірму: чекліст, 7 підходів і 9 прикладів
Розробка бренду для СТО: назва
Від того, як ви назвете СТО, буде залежати цільова аудиторія. Чи буде це «Автомоєчка» або «Авто Краків» - вибирати вам. Але вдалий неймінг повинен:
- викликати асоціативний ряд - «Чисто-мийка» викликає асоціацію з чистотою;
- відповідати сфері діяльності - називати автосервіс «Солодкий пиріжок» не найкраща ідея;
- бути унікальним - «Автосервіс №1» в Києві точно не один;
- якщо ви хочете зареєструвати сайт (а ви повинні хотіти, читайте далі в статті) - потрібно перевірити, чи вільний нейм на доменах.
Розробка бренд стилю СТО: логотип
Чи не найпоширеніша частина фірмового стилю на українському ринку автосервісу - це розробка логотипу СТО. Проте, це може стати вашим перевагою. Особливо в комунікації з клієнтами.
Зупинка №2. Вибираємо оформлення інтер'єру і екстер'єру
Вивіска, інтер'єр, об'єкти ідентифікації - важливі частини айдентики, які формують уявлення про бренд в цілому. Важливо створити робочу атмосферу як для самих співробітників, так і для відвідувачів.
Якість обладнання
Відвідувачі звертають увагу на те, в якому стані техніка. Неважливо, наскільки професійні ваші співробітники і оптимально розташування - технологічність підкуповує найбільше.
Співробітники
Стан персоналу - як моральне, так і фізичне багато говорить про власників шиномонтажу. Забезпечення правильним обладнанням, уніформою та оптимальними для роботи умовами буде відображатися як на якості сервісу, так і на враженні про компанію.
Фірмовий стиль шиномонтажу: інтер'єр
Приміщення автосервісу повинно бути світлим і просторим. Також воно може бути брендованим, як Orozco's Auto Service.
Розробка бренду для шиномонтажу: екстер'єр
Вивіска з великими літерами і підсвічуванням - ідеальний варіант для будь-якого СТО. Знову-таки, відбудовуючи від теорії «клієнт проїжджає повз» - йому повинно кидатися в очі назву, він не повинен спитати вас з ким то ще. І навіть якщо ви все ж таки зважитеся назвати свій автосервіс чимось на зразок «Сашенька», внизу обов'язково має бути уточнення про автосервіс. У водіїв не буде часу вдивлятися в дрібні вивіски і гадати, що вони можуть означати.
Хороший приклад - київська СТО «Маслянка». Вона виконана в єдиному стилі, написи досить великі і розбірливі. Також величезний плюсом є те, що всі послуги винесені на стіни автосервісу. Так у користувачів не виникають зайві питання.
Зупинка № 3. виділяється серед конкурентів
Просто привернути увагу - недостатньо. Для того, щоб споживач прийшов ще - потрібно залишити щось на пам'ять.
Унікальна торгова пропозиція
Це може бути враження. Наприклад, шиномонтаж «Стелс-сервіс» пропонує своїм відвідувачам окреме комфортне приміщення, в якому є телевізор, торговий автомат, набір друкованих видань а також крісла або дивани.
Також це може бути щось більш відчутне - наприклад, візитка, наклейка або брендований ароматизатор для машини. Для вас - дрібниця, а клієнтам - пам'ять.
Зупинка 4. Комунікація з клієнтами
Підтримувати зв'язок з клієнтами - важлива складова репутації бренду. Для того, щоб збирати відгуки про компанії та залучати нових клієнтів потрібно підготувати власні медіа майданчика.
Читайте також: медіа-дослідження в соціальних мережах: чи є в них сенс
Соціальні мережі
Представництво в соціальних мережах значно полегшить пошук клієнтів. Там за профільними групами та захопленнями можна знайти як любителів автомобілів, так і потребують ремонту новачків.
Сайт, офіційна сторінка
Зараз кожен, перед тим як кудись їхати, шукає інформацію в інтернеті. Досягніть того, щоб за запитами «автосервіс» пошуковики видавали саме ваш сайт - і від клієнтів не відіб'є.
Фініш!
Ми сподіваємося, що наша стаття надихне вас відкрити свій шиномонтаж. Якщо знадобиться консультація з брендінгу, зв'яжіться з нашими менеджерами