Як визначити цільову аудиторію? Помилки підприємців

Як визначити цільову аудиторію? Помилки підприємців

Категория: Брендинг и маркетинг

29 / 01 / 2015

14219 просмотров

30 4.3666666666667 5

Визначення цільової аудиторії, цільова аудиторія, як визначити цільову аудиторію, визначення цільової аудиторії, аналіз цільової аудиторіїУспіх будь-якого продукту або послуги безпосередньо залежить від лояльності та прихильності клієнтів. Залучити максимальну кількість потенційних споживачів дозволить визначення цільової аудиторії та орієнтація на неї рекламної кампанії.

Багато підприємців помилково вважають, що їх продукт цікавий всім без винятку. Однак це невірно і тому так важливо звузити коло людей і направляти точкові дії конкретно на цільову аудиторію даного товару або послуги.

Крім того, визначення цільової аудиторії дає можливість скоротити витрати на рекламу і залучення споживачів. Ви будете точно знати в які канали вкладати кошти, щоб зробити потрібний ефект на аудиторію, а в які ні.

Цільова аудиторія це

Цільовий споживач, цільова аудиторія, як визначити цільову аудиторію, визначення цільової аудиторії, аналіз цільової аудиторіїЦільова аудиторія (ЦА) – сукупність людей, обрана за певними ознаками, на яку підприємство орієнтує свій продукт або послугу, а також рекламні заходи; група людей, зацікавлена ​​в продукті компанії та інформації про нього.

Часто підприємці бояться скоротити число своїх споживачів і противляться виявленню свого цільового сегмента. Це помилка, тому що визначення свого сегмента споживачів - основа ефективної маркетингової стратегії та дієвої рекламної кампанії. В кожної цільової аудиторії можна знайти ядро ​​- найактивніших споживачів продукту, що приносять велику частку виручки і максимальне число продажів.

Крім того, на практиці виділяють два види цільової аудиторії:

-первинна або основна - пріоритетна аудиторія в комунікаціях бренду, люди, безпосередньо купують товар або послугу, що є ініціатором покупки.
- вторинна або непряма - більш пасивна група людей, бере участь в придбанні товару, але не є людиною котра ініціювала покупку.

Наприклад, якщо розглядати ринок дитячих іграшок, то тут первинною аудиторією є діти, а вторинною - їхні батьки, які вчиняють покупку.

Виділяється цільова аудиторія із загальної на основі різного роду характеристик - демографічних, географічних, психологічних, економічних та інших особливостей споживачів.

Навіщо визначати цільову аудиторію товару?

Сегментування, цільова аудиторія, як визначити цільову аудиторію, визначення цільової аудиторії, аналіз цільової аудиторіїВизначення цільової аудиторії - одна з головних задач бізнес-процесу, що гарантує підприємству прибуток, успіх і розвиток.

Коли ви точно знаєте свого споживача, його пріоритети, цінності, інтереси, звички, то у вас не виникне проблем з асортиментною політикою, розумінням каналів комунікації, ціноутворенням і т.д. Невірно виділина ЦА значно збільшує бюджет на просування товару, знижує рентабельність підприємства, і як правило, до провалу продукту на ринку.

Навіщо визначати цільову аудиторію товару?

1. Для виявлення рівня попиту на продукцію;
2. Вибору вірної стратегії розвитку підприємства і маркетингової стратегії;
3. Підвищити ефективність рекламної кампанії;
4. Економити кошти в бюджеті компанії і час на просування товару;
5. Підвищити рівень лояльності споживачів;
6. Зміцнити позиції компанії на ринку і конкурентоспроможність підприємства.

Як визначити цільову аудиторію?

Виявлення цільового сегмента - першорядне завдання, від якого залежать всі маркетингові заходи по просуванню продукту компанії. Для визначення ЦА можуть бути використані два способи: виявлення ЦА в залежності від товару або ж від розмірів ринку .

Визначення цільової аудиторії від товару компанії:

  1. Аналіз товару - порівняльний аналіз товару з аналоговими. Виявлення сильних сторін і недоліків продукту. Вибір 2-3 явних переваг товару (дизайн, сервіс, функціонал, ціна або ін.).
  2. Опитування існуючих покупців. Дізнайтеся, що їх приваблює у вашому товарі, чому вони його купують, чому віддають перевагу його товарам інших виробників.
  3. SWOT-аналіз. Зрозумійте сильні сторони продукту, на яких тримається поточний рівень продажів, і слабкі сторони товару, які ви не зможете усунути, в результаті обмежених можливостей компанії.
  4. Сегментування ринку. Постарайтеся виділити наступні сегменти покупців: існуючі покупці; потенційні клієнти; споживачі, які ніколи не стануть купувати ваш продукт. Складіть характеристику для кожного з цих сегментів.
  5. План роботи з ЦА. Складіть маркетинговий план з метою залучення потенційних клієнтів і зростання лояльних споживачів; план удосконалення продукту, коригування асортименту, стратегії просування товару на ринку.

Виділення цільового ринку, цільова аудиторія, як визначити цільову аудиторію, визначення цільової аудиторії, аналіз цільової аудиторії

Визначення цільової аудиторії від ринку

Даний метод застосовується в разі випуску нового продукту для нового ринку; продукту, який ще не має сформованого образу.

Етапи робіт по знаходженню привабливого сегмента ЦА:

  1. Аналіз і сегментування ринку;
  2. Виділення сегментів ринку з найбільш привабливими перспективами розвитку і прибутковості;
  3. Складання характеристики типових споживачів обраного сегмента;
  4. Планування роботи з ЦА.

Визначивши свій цільовий ринок, для підвищення ефективності роботи з ним можна провести сегментування ЦА за наступними напрямками:

- За типом товару (наприклад, паперова упаковка, пластикова або ін.);
- За типом споживача (жіноча / чоловіча аудиторія; діти / підлітки);
- За мотивами здійснення покупки (знижка, щоденна потреба, запланована покупка);
- По каналах збуту (інтернет-магазин, супермаркет, салон).

Сегментування ЦА (поділ на сегменти) дозволяє максимально задовольнити потреби кожного з сегментів і в рази підвищити ефективність реклами.

Портрет цільової аудиторії

Після того, як головний сегмент ринку обраний, необхідно здійснити аналіз цільової аудиторії та скласти портрет споживача.

Портрет цільової аудиторії включає головні її характеристики:

  1. Цільовий покупець, цільова аудиторія, як визначити цільову аудиторію, визначення цільової аудиторії, аналіз цільової аудиторіїГеографічні. Місце проживання, місце придбання товару. Можуть бути характеристики цілого територіального регіону - його чисельність, динаміка розвитку, розташування, наявність засобів масової інформації, клімат та ін.
  2. Демографічні. Стать, вік, національність, освіта, професійна зайнятість і т.д.
  3. Економічні. Рівень безробіття і зайнятості населення, рівень доходу, купівельна спроможність.
  4. Психологічні. Звички, стереотипи, темперамент, мотиви поведінки, цінності та бажання.
  5. Поведінкові. Частота придбання товару, досвід використання, рівень лояльності та прихильності до торгової марки, відгук на нові товари та ін.
  6. Поінформованість про продукт.

Якщо ви ще не виявили свій цільовий ринок і продовжуєте витрачати колосальні кошти на рекламу і просування свого продукту, компанія KOLORO допоможе вам визначити і сегментувати ЦА, провести аналіз цільової аудиторії та розробити стратегію просування продукту на ринку.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Анна Просвирина

Маркетолог

30 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !