Як оцінити ефективність реклами за 7 секунд

Як оцінити ефективність реклами за 7 секунд

Категория: Брендинг и маркетинг

08 / 11 / 2014

1918 просмотров

6 4.5 5

Є пара простих запитань, відповіді на які відразу дадуть зрозуміти, наскільки правильно зроблена друкована або зовнішня (тобто статична) реклама - незалежно від того, наскільки красива її картинка і яскравий креатив!


1. Що рекламують? Реальна проблема і хвороба російської реклами - її не цілеспрямованість і низька якість матеріалу, в більшості випадків. Якщо ви почали замислюватися над питанням "Що рекламують?", Дивлячись на рекламу, - значить реклама НЕ працює.

2. У чому вигода пропозиції? Якщо ви, дивлячись на рекламу, задумалися про це більше, ніж на 3 секунди - реклама зроблена погано! Якщо, при цьому, ви не зрозуміли, що за пропозицію вам роблять - можете навіть не замислюватися над наступним питанням. Така реклама не ефективна.

Як оцінити рекламу, реклама, зовнішня реклама, друкована реклама, рекламні матеріали, статична реклама, ефективність, успіх, популярність, поради, правила, секрети, advertisement, effective, secrets, static advert, static promotion

3. У чому відмінність від конкурентів? Якщо ви думаєте над цим питанням більше 4 секунд - реклама не працює.


Все інше - яскравий образ, ефектні картинки, оригінальне компонування, інші притягують увагу елементи і "фішки" - абсолютно безглуздо, якщо глянувши на статичну рекламу, ви не можете подумки відповісти на три вище зазначених питання всього за 7 секунд! Приблизно так. Ну, гаразд, нехай за 8 секунд, не будемо так вже категорично "вторити" всіма статтями по маркетинг в рекламі ... При цьому, варто врахувати, що питання п.2 іноді можна вважати аналогічним питанню п.3.


Всілякі хитрощі, звані в дизайнерському простолюдді - креативом - працюють, це факт. Але вони працюють не на привернення уваги, that's all folks! (Це все байки!). Вони працюють -на полегшення запам'ятовування! Увагу привертають ФАКТИ. Те, що цікаво, вигідно і не так, як у інших.

Що - автомобіль. У чому вигода? Купити на 200.000 $ дешевше, ніж у конкурента. У чому відмінність - це найбільший в світі позашляховик! Утрирую, можна і по іншому.

Що - молоко. У чому вигода - суперякість з Фінляндії. У чому відмінність - в новій, 3-х літрової, банці. Знову утрирую ... Але ж приблизно вже ясно про що йде мова !?


А далі, щоб цю чітку і ємну пропозицію закріпити - ми використовуємо оригінальні ходи: яскравий образ і незвичну стилістику, що запам'ятовується. Для того, щоб в подальшому було просто ідентифікувати сам продукт (а не його рекламу).

Запам'ятайте: короткий і зрозумілий фактаж - основний секрет ефективності реклами!

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Анна Просвирина

Маркетолог

6 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !