Як назвати м'ясний магазин? Iдеї неймінгу від KOLORO

Як назвати м'ясний магазин? Iдеї неймінгу від KOLORO

Категория: Брендинг и маркетинг

10 / 11 / 2014

44913 просмотров

520 4.0076923076923 5

Назва магазину, по суті, визначає його подальшу долю. Адже, якщо помилитися в назві магазину, то люди просто не будуть в нього заходити. А це не саме райдужне майбутнє для комерційного проекту, погодьтеся.

Як назвати магазин?


Розглянемо кілька основних правил для правильного неймінгу магазину.

По-перше, ім'я має бути коротким, яскравим, помітним і незабутнім. Найкраще, якщо назва буде складатися з одного або двох слів, які просто запам'ятати. Якщо ж при цьому, назва магазину несе в собі ще і емоціональне або психологічне навантаження, то у вашого магазину, напевно, буде ще більше шансів на те, що покупці зайдуть саме в нього, а не в магазин ваших конкурентів.

Один з головних чинників успіху в неймінгу в тому, щоб назва асоціювалося у людей з його діяльністю. Адже, якщо магазин називається «Гламур», навряд чи таку назву буде асоціюватися у покупців з магазином дитячого одягу.

Розробка назви магазину, придумати назву, неймінг, м'ясна продукція, Україна, Харків, naming, name creating, meat production, Ukraine, Kharkiv, як назвати м'ясний магазин, ідеї як назвати м'ясний магазин, як назвати магазин м'ясної продукції, логотип магназіна м'ясної про

Саме тому, брендінгове агентство KOLORO пропонує вам не ламати голову над тим як же все-таки назвати свій магазин, а скористатися (придбати) вже готовими ідеями.

Нижче представлені ідеї KOLORO за назвою м'ясного бізнесу, які ми можемо зареєструвати на вас, як торгову марку м'ясної продукції. Всі назви містять в собі сенс слова «м'ясо», щоб у покупців відразу виникала асоціація з видом діяльності магазину. Картинки і стиль написання шрифту представлені для кращого сприйняття назв. Надалі логотип може бути кардинально змінено з урахуванням ваших побажань.

Ідеї ​​неймінгу для м'ясної торгової марки або м'ясного магазину від KOLORO


М’ЯСНО:
«М'ЯСНО» - це класно!

Назва - гібрид, утворена від слів «м'ясо» і «класно». За рахунок останнього має виключно позитивний забарвлення. Словотвір може послужити основою для слогана: Усім зрозуміло, що М'ЯСНО - це класно! Також М'ЯСНО означає - що тут багато м'яса, прям аж М'ЯСНО!

М'ясний магазин неймінг, придумати назву, неймінг, м'ясна продукція, Україна, Харків, naming, name creating, meat production, Ukraine, Kharkiv, як назвати м'ясний магазин, ідеї як назвати м'ясний магазин, як назвати магазин м'ясної продукції, логотип магназіна м'ясної про

Благом'ясо:
Опитування показало такі асоціації з назвою:
1) Достаток;
2) Благодать;
3) Користь.
Асоціативний ряд розшириться, якщо назву доповнити вербальним посилом - "чесний магазин"! Благом'ясо - чесний магазин.
Назва придбає ще більшу впізнаваність, якщо прибрати останню букву. Залишити тільки БЛАГОМ'ЯС.

М'ясна продукція неймінг, придумати назву, неймінг, м'ясна продукція, Україна, Харків, naming, name creating, meat production, Ukraine, Kharkiv, як назвати м'ясний магазин, ідеї як назвати м'ясний магазин, як назвати магазин м'ясної продукції, логотип магназіна м'ясної про

Всем'ясія:
Всем'ясія - це країна. Виходячи з назви споживач зрозуміє, що:
1) Тут продається м'ясо;
2) Тут великий вибір м'яса і м'ясопродуктів;
У логотипі повинні бути присутніми яскраві кольори і багато блиску.
Необхідно створити образ у свідомості споживача, пов'язаний з приємними спогадами дитинства, і з асоціаціями свята.
Всем'ясія - казкова країна, яка завжди з вами поруч.

Назва м'ясного магазину, придумати назву, неймінг, м'ясна продукція, Україна, Харків, naming, name creating, meat production, Ukraine, Kharkiv, як назвати м'ясний магазин, ідеї як назвати м'ясний магазин, як назвати магазин м'ясної продукції, логотип магназіна м'ясної про

М'ясниця:

М'ясниця – це свято м'яса. М'ясниця - завжди святково!
Тиждень урочистості, коли люди мають можливість наїстися досхочу великою кількістю різноманітних м'ясних страв.
Опитування показало, що м'ясо і свято для багатьох є тотожним поняттям.

Логотип м'ясного магазину, придумати назву, неймінг, м'ясна продукція, Україна, Харків, naming, name creating, meat production, Ukraine, Kharkiv, як назвати м'ясний магазин, ідеї як назвати м'ясний магазин, як назвати магазин м'ясної продукції, логотип магназіна м'ясної про

М'ясні лані:
Це нескінченні простори свіжого мяса. Тут м'ясо зростає на гілках, приємно виглядає і добре пахне, тому що завжди свіже.

М'ясні лані – завжди багато свіжого м'яса.

Як назвати магазин м'яса, придумати назву, неймінг, м'ясна продукція, Україна, Харків, naming, name creating, meat production, Ukraine, Kharkiv, як назвати м'ясний магазин, ідеї як назвати м'ясний магазин, як назвати магазин м'ясної продукції, логотип магназіна м'ясної про

М’ЯСОВО:
Вигук «ВО!» у розмовній мові означає повне задоволення чимось, достаток, захоплення результатом.
Слово вийшло коротким, унікальним і містить корінь М’ЯСО. Посил сильний і зрозумілий. М’ясоВо - відмінний магазин...завжди на високому рівні.

Ідеї як назвати м'ясний магазин, придумати назву, неймінг, м'ясна продукція, Україна, Харків, naming, name creating, meat production, Ukraine, Kharkiv, як назвати м'ясний магазин, ідеї як назвати м'ясний магазин, як назвати магазин м'ясної продукції, логотип магназіна м'ясної про

М’ясоїжка:

Ця назва-неологізм, який виник у пошуках антоніма до поняття «вегетаріанець». «М'ясоїд» або «М’ясоєдово» звучить зрозуміло, але дещо грубо і непривабливо.
А ось М’ЯСОЇЖКА є гідною їм альтернативою, добре розкриває суть бренду. До того ж назва несе в собі певну частку гумору, а, значить, і позитивні емоції!
У магазин з приємною назвою завжди приємно зайти! А, значить, усі м’ясоїжки залишаться задоволеними!

Назва м'ясної крамниці, придумати назву, неймінг, м'ясна продукція, Україна, Харків, naming, name creating, meat production, Ukraine, Kharkiv, як назвати м'ясний магазин, ідеї як назвати м'ясний магазин, як назвати магазин м'ясної продукції, логотип магназіна м'ясної про

М'ясокрай
Ця назва утворена від коренів слів - М'ясо і Країна:
• «м'ясо» - розкриває суть торгової марки;
• «край, країна» - волає до національних потреб, говорить про рідний край, щось близьке, улюблене, про Батьківщину.
Виходить - М'ясо з рідного краю. Національний продукт. Викликає довіру, гордість за вітчизняну продукцію, бажання вибирати українське і т. п.
Назва вказує на широкий асортимент і великі масштаби реалізації.

Придумати назву магазину, придумати назву, неймінг, м'ясна продукція, Україна, Харків, naming, name creating, meat production, Ukraine, Kharkiv, як назвати м'ясний магазин, ідеї як назвати м'ясний магазин, як назвати магазин м'ясної продукції, логотип магназіна м'ясної про

М’ясотека:

Назва-неологізм, утворена поєднанням слів «м'ясо» і «тека». Йдеться про м'ясну «бібліотеку». Якщо задуматися, то дійсно ряди сучасних магазинів дуже нагадують бібліотечні полиці. Товари супермаркетів, як і бібліотека, вражають достатком вибору і впорядкованістю розстановки.
Як у бібліотеці можна знайти книгу на будь-який смак, так і в магазині з назвою «М’ЯСОТЕКА», можна знайти м'ясо, асортимент якого приємно здивує, а також задовольнить всіх покупців!
Причому, це проста, зрозуміла для кожного покупця назва, що запам'ятовується. М’ясотека - м'ясо на будь-який смак!

Назва магазину м'яса, придумати назву, неймінг, м'ясна продукція, Україна, Харків, naming, name creating, meat production, Ukraine, Kharkiv, як назвати м'ясний магазин, ідеї як назвати м'ясний магазин, як назвати магазин м'ясної продукції, логотип магназіна м'ясної про

М’яссорті:
Буквально означає - асортимент м'яса.
Назва нагадує щось італійське, але насправді в італійському «assorti» - означає «поглинений». А слово асорті, яке ми звикли вживати, походити від французького «assorti» - «добре підібраний».
Назва "М’яссорті" має на увазі багатий і різноманітний вибір м'ясної продукції.

Назва мережі магазинів, придумати назву, неймінг, м'ясна продукція, Україна, Харків, naming, name creating, meat production, Ukraine, Kharkiv, як назвати м'ясний магазин, ідеї як назвати м'ясний магазин, як назвати магазин м'ясної продукції, логотип магназіна м'ясної про

М’ястроном:
Складений назва зі слів "м'ясо" і "гастроном".
Гастроном - це:
1) Загальна назва харчових продуктів високоякісного приготування.
2) Застарілий вираз - вишуканість, тонкий смак в їжі.
Значення цього слова зрозуміло всім.
Можна виділити наступні способи його сприйняття:
1. Щось масштабне і з великим асортиментом.
2. Віддає приємними спогадами про радянські часи. Про якість продуктів тих часів.
3. Мистецтво приготування м'яса.
Назва сильна і запам'ятовується: легко запам'ятовується і передається серед цільової аудиторії.

Мережа магазинів м'яса, придумати назву, неймінг, м'ясна продукція, Україна, Харків, naming, name creating, meat production, Ukraine, Kharkiv, як назвати м'ясний магазин, ідеї як назвати м'ясний магазин, як назвати магазин м'ясної продукції, логотип магназіна м'ясної про

«Отведа»:
Назва "Отведа" - це заклик до дії.
З цією назвою відразу все ясно! Вона утворена від російського слова «отведать» (скуштувати), яке було популярним в минулі часи, в знатних або інтелігентних колах.
«Отведа» - смачна назва пов'язана з пробою на смак чогось безумовно смачного.

Якщо логотип, або елементи фірмового стилю будуть містити м'ясну тематику, то споживачі швидко закріплять таку назву за м'ясовиробником.

М'ясні магазини неймінг
, придумати назву, неймінг, м'ясна продукція, Україна, Харків, naming, name creating, meat production, Ukraine, Kharkiv, як назвати м'ясний магазин, ідеї як назвати м'ясний магазин, як назвати магазин м'ясної продукції, логотип магназіна м'ясної про

Охоче:
Ця назва має кілька асоціацій.
Перша асоціація: Українською мовою слово «Охотно» буде як? - Охоче! !
Друга асоціація: йде від слова «полювання» (російською «охота»). Полювання - це здавна прийнятий спосіб видобутку м'яса.

Це коротке слово, яке володіє унікальністю і запам'ятовується.
Такі асоціації повинні змінювати сприйняття продукту. З одного боку, воно говорить про те, що люди ОХОЧЕ купують продукти саме тут. З іншого боку, розігрує уяву, замінюючи звичайне уявлення про ферми і виробництво м'яса на якийсь образ, де наш продукт "виростає" в природних умовах, а потім потрапляє на прилавок.

Фирменный стиль мясного магазина, придумати назву, неймінг, м'ясна продукція, Україна, Харків, naming, name creating, meat production, Ukraine, Kharkiv, як назвати м'ясний магазин, ідеї як назвати м'ясний магазин, як назвати магазин м'ясної продукції, логотип магназіна м'ясної про

Скоромич:
Скоромич
- це людина, імовірно сільський житель.
Посил назви:
1) Скоромний - що буквально означає: жирний; зазвичай - не вживати під час посту, м'ясна, молочна.
2) Скоро - швидке обслуговування, завжди свіже м'ясо, швидка покупка біля вашого будинку.
3) Скорик - прізвище господаря (для якого спочатку створювався неймінг одного з наших проектів).
Таким чином, ряд прихованого змісту робить це слово цікавим і гідним називатися брендом.
Бажано використовувати образ персонажа. Персонажі дуже легко запам'ятовуються і на довго залишаються в пам'яті споживача. Мультиплікаційний образ міцно закріплюється за конкретною торговою маркою. Існує багато позитивних прикладів: Простоквашино, Вімм-Білль-Данн, Фрекен Бок і ін.

Фірмовий логотип, придумати назву, неймінг, м'ясна продукція, Україна, Харків, naming, name creating, meat production, Ukraine, Kharkiv, як назвати м'ясний магазин, ідеї як назвати м'ясний магазин, як назвати магазин м'ясної продукції, логотип магназіна м'ясної про

Скором:
Також як і назва «Скоромич», скоро може припускати кілька посилів:
1) Скоро - швидко. Швидка покупка біля вашого будинку.
2) Скоромний - жирний, м'ясна, молочна.
3) Прізвище господаря магазину (наприклад, Скорик).

Дизайн магазину, придумати назву, неймінг, м'ясна продукція, Україна, Харків, naming, name creating, meat production, Ukraine, Kharkiv, як назвати м'ясний магазин, ідеї як назвати м'ясний магазин, як назвати магазин м'ясної продукції, логотип магназіна м'ясної про

ЗМ’ЯС:
Назва ЗМ’ЯС утворено від словосполучення «з м'ясом».
В цілому - це лаконічно, дзвінко, і про м'ясо.
Прочитавши назву на вулиці, мимоволі задумаєшся, про те, яка ситуація з м'ясом в холодильнику.
Дуже доречно буде виглядати така назва на ковбасних продуктах. Назва недвозначно говорить про те, що продукція містить м'ясо.
Такий спосіб неймінгу набирає обертів і буде популярним ще багато років.
З’МЯС - це назва для великого і гучного бренду, який підштовхує зробити смачну покупку. З’МЯС - подумай про запас!

М'ясна продукція неймінг, придумати назву, неймінг, м'ясна продукція, Україна, Харків, naming, name creating, meat production, Ukraine, Kharkiv, як назвати м'ясний магазин, ідеї як назвати м'ясний магазин, як назвати магазин м'ясної продукції, логотип магназіна м'ясної про

Фрикадельки:
Фрикадельки - миле, рідне, близьке, знайоме з дитинства. Смачна назва. Фрикадельки можна приготувати з будь-якого виду м'яса.
Фрикадельки це рибне або, переважно, м'ясне блюдо з використанням свіжих компонентів! Такий бренд побічно говорить про м'ясо, але міцно з ним асоціюється.
А ще фрикадельки асоціюються з домашнім затишком і приємною трапезою на кухні.
Відомо, що покупці швидше віддадуть перевагу чому-небудь веселому і позитивному. Аналіз ринку показав, що виробники м'ясопродукції не використовують жартівливі назви. Тому, назва фрикадельки має всі шанси залишитися в свідомості споживача через свою новизну й унікальність.

Фірмовий стиль м'ясної продукції, придумати назву, неймінг, м'ясна продукція, Україна, Харків, naming, name creating, meat production, Ukraine, Kharkiv, як назвати м'ясний магазин, ідеї як назвати м'ясний магазин, як назвати магазин м'ясної продукції, логотип магназіна м'ясної про

М’яснінка:
Назва «Мяснінка» - це слово «м'ясо» у зменшувально-пестливій формі. Викликає у людей позитивні, добрі емоції, тому хочеться зайти в магазин і отримати ці відчуття з покупкою.
Магазин «Мяснінка» - це широкий асортимент усіх видів м'яса на різний смак.

Назва для м'ясної продукції, придумати назву, неймінг, м'ясна продукція, Україна, Харків, naming, name creating, meat production, Ukraine, Kharkiv, як назвати м'ясний магазин, ідеї як назвати м'ясний магазин, як назвати магазин м'ясної продукції, логотип магназіна м'ясної про

ЯСКО:
Коротка, яскрава, позитивна назва, яка починається із приємної і популярної букви Я.
Підсвідомо стає в один ряд зі словами «ярко», «ясно». ЯСКО - це дружній бренд!
Для покупців, така назва співзвучна зі словом М’яско. Для власників і конкурентів, така назва означає - Я Скорик.

М'ясні вироби неймінг, придумати назву, неймінг, м'ясна продукція, Україна, Харків, naming, name creating, meat production, Ukraine, Kharkiv, як назвати м'ясний магазин, ідеї як назвати м'ясний магазин, як назвати магазин м'ясної продукції, логотип магназіна м'ясної про


Найголовніше, щоб назва була унікальна, оскільки на магазин із черговою назвою «Продукти» мало хто, без потреби в придбанні продуктів, зверне увагу. Та й для того, щоб в майбутньому не було проблем з тим, що хтось "перейняв" вашу назву, її слід запатентувати, і навіть зареєструвати як торгову марку, і купити для неї доменне ім'я. Тоді навіть при розширенні вашого бізнесу до виробництва власної продукції чи до продажів в Інтернеті, у вас буде гарантія, що назва як і раніше буде унікальною та оригінальною.

Крім того, що назва магазину має бути яскравою, оригінальною і відповідати сфері діяльності, не варто забувати про сусідні вивіски магазинів. Адже саме через те, що вивіски магазинів знаходяться поруч, трапляються найсмішніші ляпи. Навряд чи біля Служби пожежної допомоги варто називати магазин «Вогник», або поруч з м'ясним магазином «М'ясо» відкривати Зоомагазин або магазин Ветеринарної допомоги. Люди з почуттям гумору, звичайно, подивляться і посміхнутися, інші ж покрутять біля скроні.

Вивіска для магазинуЕкстер'єр м'ясного магазину, придумати назву, неймінг, м'ясна продукція, Україна, Харків, naming, name creating, meat production, Ukraine, Kharkiv, як назвати м'ясний магазин, ідеї як назвати м'ясний магазин, як назвати магазин м'ясної продукції, логотип магназіна м'ясної про


Всі представлені назви та логотипи для м'ясного магазину або м'ясної продукції унікальні та можуть стати вашим брендом за допомогою нашого агентства. Крім того, брендінгове агентство KOLORO допоможе вам зареєструвати торгову марку в даній та інших сферах бізнесу, як в Україні, так і на міжнародному рівні (в інших країнах), а також розробить унікальний логотип та брендбук. З урахуванням ваших побажань і проведених маркетингових досліджень ми зберемо базу ваших майбутніх постачальників і знайдемо для вас потенційних партнерів!

Чекаємо ваших відгуків і подальшої співпраці!

Зв'язатися з нами ви можете за телефонами або написавши на e-mail:+38-(057)-760-26-05, +38-(057)-760-26-06, +38-(099)-618-87-50,info@koloro.ua.

Якщо вам сподобалася якась ідея назви, і ви хочете зареєструвати її, як власну торгову марку, щоб уникнути будь-яких непорозумінь, повідомте, будь ласка, нам про це, щоб ми довели до відома наших читачів!

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Алина

Маркетолог

520 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !