Як назвати кондитерську: неймінг від професіоналів

Як назвати кондитерську: неймінг від професіоналів

Категория: Брендинг и маркетинг

14 / 07 / 2017

154755 просмотров

4367 4.2285321731166 5

Кондитерська.

Ні. Не так.

Як назвати кондитерську

Тепер можна.

Кондитерська ... Бізнес, який приречений на успіх. Почати свою «смачну» справу можна зі стартовим капіталом від $ 3000, а окупаються кошти всього за 1-2 роки.

Якість товару і обслуговування - лише половина справи. Перед тим, як відкрити власний магазин солодощів потрібно подбати про позиціонування вашого майбутнього бренду, про фірмовому стилі закладу і звичайно ж - про назву.

Про головних складових кондитерського бренду читайте тут.

Найманого магазину солодощів: досвід успішних

Ми переглянули десяток рейтингів кращих кондитерських світу і помітили одну закономірність: 90% назв кондитерських можна розділити всього на 6 категорій.

Як називають кондитерські в світі

1. Власні назви

Ім'я шеф-кухаря, засновника кондитерської або шкільне кохання директора - все це може бути в основі створення назви кондитерської або кав'ярні.

Так і вчинив засновник «Dominique Ansel Bakery». Знаменитий на весь світ кондитер Домінік Ансель неспроста назвав кондитерську своїм ім'ям. Його робочий день починається о 4 ранку. До пізнього вечора він пече, смажить, зводить бухгалтерські рахунки і приймає відвідувачів.

Цитата Доменіка Анселя

Такий самовіддану підхід до роботи приносить свої плоди - з шостої ранку біля закладу вибудовуються кілометрові черги.

Кондитерская «Dominique Ansel Bakery»

Фото. Екстер'єр закладу і власник кондитерської Домінік Ансель

Що ж ... В такому випадку іменний найманого цілком виправданий.

Якщо назва «Булочна Домініка Анселя» здається вам занадто громіздким, можна використовувати лише перші літери імені чи прізвища. У Києві на вулиці Олени Теліги знаходиться кафе-кондитерська із загадковою назвою «Bo.» - симбіоз таланту Ектора-Хіменеса Браво і наполегливої ​​роботи кондитера Лідії Остапчук. Перші букви їх прізвищ і дали назву закладу.

Кондитерська Во

Фото. Вітрина кондитерської Bo. і її засновник Ектор Браво

Власні назви не обов'язково має належати реально існуючої особистості. Кондитерська «Волконський» має елегантний фірмовий стиль і не менш елегантне назву, які переносить відвідувачів за часів Толстого і Достоєвського.

Кондитерська «Волконський»

Фото. Логотип і асортимент пекарні-кондитерської «Волконський»

2. Виріб / продукт

Пончики, макаруни, круасани, тортики, капкейкі - слова, які викликають прилив слини і приємних асоціацій. Цим користуються маркетологи багатьох закладів.

У Сан-Франциско є хлібний магазин «Tartine» (з франц. - сендвіч, бутерброд). У закладі можна купити особливий сільський хліб, бублики і пироги. «Колорит» вважає, що навіть якщо відвідувачі не знають перекладу, назва обрана вдало. Воно звучне, лаконічне і легко запам'ятовується.

Булочна «Tartine»

Фото. Заклад Tartine в Сан-Франциско

У столиці також чимало кондитерських з «солодкою» назвою. Фірмове блюдо «Tiramisu Bar» - (увага, несподіванка) - лимонне тірамісу. Назва досить нехитре, але легко запам'ятовується і відразу розставляє всі крапки над «і» - заклад орієнтований на напої та десерти.

Інтер'єр закладу «Tiramisu bar»

Фото. Інтер'єр Tiramisu Bar

Кондитерська «La brioche» (з італ. - круасан) радує відвідувачів солодощами італійської кухні. Але назва має величезний недолік - багато чи киян правильно його прочитають? Ле брьок? Ле бриоши? Ле брёш? Не будемо мучити вас лінгвістичними загадками. Наші колеги з італійського брендінгового агентства підказують, що останній варіант - правильний.

Кондитерська «La brioche»

Фото. Екстер'єр кондитерської La brioche

3. Варіації слова булочна / кондитерська

На перший погляд, такі назви кондитерських прості. Навіть занадто прості. Але в заклад з такою назвою точно не зайде компанія, яка хоче розпити пляшку білого сухого ввечері або голодна сімейна пара в пошуках соковитого стейка. Тобто шанси на те, що відвідувач стане покупцем, значно збільшуються.

Одна з найвідоміших булочних в світі знаходиться в Ріо-де-Жанейро. Її назва - «Boulangerie Guerin». У перекладі з французької boulangerie - це пекарня, булочна, Guerin - ім'я. Булочна Герін. Виникають асоціації з сімейними рецептами і домашньою атмосферою.

Булочна «Boulangerie Guerin»

Фото. Boulangerie Guerin в Ріо

Іноді найпростіші рішення лежать на поверхні. Думаєте, як назвати домашню кондитерську? Київські пекарі погодилися з фразою «все геніальне - просто» і тепер пригощають всіх тортами і тістечка в «Домашній кондитерській». Як не дивно, українські назви - велика рідкість в столиці. Власники воліють їм латинські імена.

4. Геолокація

У маленькому містечку Техасу біля бензозаправки знаходиться непримітна булочна «Czech Stop» (в перекладі з англ. - чеська зупинка). Якщо запитати у Гугла про найвідоміших пекарнях в світі - цей празький острівець буде в ТОПі. Назва говорить сама за себе. У закладі ви знайдете традиційні чеські продукти - калачі, ватрушки, і, звичайно ж, пиво.

Булочна «Czech Stop»

Фото. Czech Stop і знамениті калачі в процесі приготування

Як назвати кондитерський магазин, якщо ви плануєте постійне розширення мережі? Одна з найвідоміших українських кондитерських має географічну назву. Львівська майстерня шоколаду. Зазвичай фахівці з неймінг не радять вибирати назву, яке складається з більш, ніж двох слів або більше, ніж з восьми букв. Випадок львівських кондитерів - приємний виняток.

«Львівська майстерня шоколаду»

Фото. Майстер-клас у Львівській майстерні шоколаду

Всього три слова говорять про позиціонування компанії:

  • львівська - колорит цього міста простежується в усьому, від інтер'єру до манери поведінки офіціантів;
  • майстерня - заклад не тільки пригощає вас солодощами, а й вчить їх робити;
  • шоколаду - найімовірніше 80% меню буде саме з цим інгредієнтом.

5. Інгредієнт

Найстаріша пекарня Копенгагена черпає своє натхнення з ... льоду. Саме так вона і називається - «Conditori La Glace». Ця фраза написана французькою мовою, і перекладається як «кондитерська льоду», але цікаво, що в перекладі з данського «glace» також означає «глазурований».

Кондитерська «Conditori La Glace»

Фото. Працівник Conditori La Glace

Це приклад інгредіентного неймінгу. Лід використовується в приготуванні напоїв, що подаються до знаменитих датським пирогів.

У Києві на Подолі і в районі Золотих воріт знаходяться кафе-кондитерські «Honey». Медові деталі помітніші в інтер'єрі, ніж в меню.

Кафе-кондитерська «Honey»

Фото. Кафе-кондитерська Honey

6. Інша

Іноді власники хочуть назвати кондитерську або кав'ярню незвично.

Анна Цфасман, директор мережі кав'ярень «Даблбі» спочатку дала закладу ім'я «Бабуся Бетмен». Саме так діти прозвали її бабусю за суперздатність з'являтися в потрібному місці, як тільки вони задумали якусь витівку. Але потім назва здалося громіздким і було скорочено до ББ, тобто «Даблбі».

Кондитерська-кафе «Щастя» легко дає зрозуміти, за що саме ви в неї приходите.

Кондитерська «Щастя»

Фото. Макаруни кондитерської «Щастя»

Як назвати магазин кондитерських виробів або кафе: помилки неймінга

Рітейл брендінг кав'ярні або кондитерської - багатоетапна завдання. Неймінг - один з перших етапів формування іміджу закладу.

Якщо ви вирішили придумати назву для кондитерської самостійно, так би мовити «на дому» - брендінгове агентство «Колорит» захоплюється вашою сміливістю, але рекомендує дізнатися, які ж головні помилки ви можете зробити в цьому на перший погляд легку справу.

Банальне назву кондитерської. «Ласуни», «Ласуни», «Булочки на вуличці» і всілякі різновиди «Dolce Vita» - це варіанти, які першими спадають на думку. Вони зрозумілі для широкої аудиторії, але на ринку з високим рівнем конкуренції потрібно виділятися.

Невідповідність загальній стилістиці. Припустимо, ви бачите вивіску «Римські канікули», свіжу випічку на вітрині, але, потрапляючи всередину, зустрічаєте кіровоградський лінолеум і звичайний київський асортимент: пончики, ватрушки та багети. Необхідно, щоб назва пекарні або магазину солодощів лаконічно передавало суть його позиціонування.

Зайва закордонні. Це традиційна помилка для неймінга кондитерських. Наприклад, круасани і макаруни у багатьох асоціюються з Францією. Так і з'являються назви в стилі «Délicieux bonbons» (з франц. - чудові солодощі) або «Meilleure boulangerie» (з франц. - найкраща пекарня). Брендінгове агентство «Колорит" не проти іноземних назв, але лише в тому випадку, якщо вони зрозумілі цільової аудиторії.

Прізвище як бренд. Не всі імена власні підходять для розробки назви закладу. Деякі прізвища просто не звучні ( «Кондитерська Сліз» або «Кав'ярня Любомира Олянича»), деякі викликають асоціації аж ніяк не з солодким ( «Булочна Ляшко» або «Пироги Чайковського»). Тому будьте обережні, вирішуючи увічнити своє ім'я на вивісці закладу.

Читайте також:

Етапи солодкого неймінга: як це роблять в брендінговому агентстві «Колорит»?

Зараз ми відкриємо завісу. Ви дізнаєтеся, як відбувається найманого кондитерської в брендінговій агентстві.

Етапи неймінгу

  1. Аналіз ринку кондитерських. Дізнаємося все про ваших конкурентів і цільової аудиторії: що їм подобається, яку каву п'ють на сніданок і де вони відпочивали минулого літа. Обізнаний - значить озброєний.

Приклади:

  1. Внутрішній аудит закладу. Якщо кондитерська вже існує, при неймінге враховуються особливості її інтер'єру, екстер'єру, фірмового стилю. Якщо ж це тільки проект, вникаємо в ідею і способи позиціонування майбутнього бренду.
  1. Розробка технічного завдання. Не варто ставитися до підбору назви кондитерської або кав'ярні легковажно. Аккаунт-менеджер заносить в документ всі вимоги замовника.
  1. Генерація варіантів назви. Копірайтери надихаються музикою, тематичними зображеннями, навколишнім світом і в результаті набирають пул з 100 назв. З'являється перше бачення того, як назвати пекарню / кондитерську / кав'ярню.
  1. Первинний відбір варіантів. Здійснюється за допомогою брейнштормінга. Вся команда креативного агентства збирається в кабінеті / на кухні / в переговорній, щоб з 1000 залишити тільки найкращі. Проводиться аналітичний і стилістичний розбір назви кондитерської, Відібрані варіанти перевіряються на унікальність.
  1. Презентація замовника. Разом обираємо подальший вектор руху.
  1. Вторинний відбір варіантів. Припустимо, серед запропонованих на першому етапі варіантів замовнику сподобалася назва «Coffee 3». Це своєрідна гра слів, відображена в інтер'єрі (3 читається як англійський переклад слова «дерево», «tree»). Саме тому в другій частині неймінга кондитерської або кав'ярні будуть опрацьовані варіанти з використанням символів.
  1. Розробка візуальної складової + презентація. Візуальні образи допомагають передати ідею назви і допомагають зробити вибір назви для кондитерської фірми.
  1. Консалтинг з реєстрації торгової марки. Розповідаємо про підводні камені бюрократичних процедур.

Брендингове агентство

Ми бажаємо вам, щоб походи в кондитерську ніяк не відбивалися на вашій фігурі, а запаси натхнення були безмежними.

Якщо ж буде необхідність поповнити його запаси - звертайтеся. Заочно вам раді.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Анна Слёз

Маркетолог

4367 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !