Як назвати ресторан: правила неймінгу

Як назвати ресторан: правила неймінгу

Категория: Брендинг и маркетинг

25 / 12 / 2015

23867 просмотров

453 4.083885209713 5

Що таке неймінг і чому він такий важливий?

як назвати ресторанНеймінг – це розробка назви бренду і один з ключових моментів позиціонування.

Значимість грамотно підібраної назви складно переоцінити. Від цього залежить сприйняття споживачем товару, його позиціонування на ринку і все подальше просування.

Невеликі компанії часто намагаються взяти цю роботу на себе. При цьому процес неймінга зводиться тільки до мозкового штурму і подальшого відбору найбільш вподобаних назв. Це в корені невірний підхід, так як розробка неймінга - складний поетапний процес, що вимагає залучення досвідчених фахівців.

Не існує простої відповіді на питання, як назвати ресторан. Це копітка робота групи експертів.

Розробка неймінгу, основні етапи:

1. Вивчення конкурентів.

Тут важливо зрозуміти наступне:

  • як конкуренти позиціонують себе на ринку;
  • які прийоми в назві використовуються найчастіше;
  • які стратегії в позиціонуванні бренду найкраще спрацьовують.

Головна мета вивчення - відбудуватися від конкурентів, і в той же час вибрати таку назву, яка своєю несхожістю НЕ буде відлякувати споживача.

2. Вивчення цільової аудиторії. При дослідженні споживачів важливо виділити наступні моменти

  • фактори вибору продукту або послуги
  • улюблені назви брендів
  • виникаючі асоціації з продуктом або послугою.

3. неймінгВибір стратегії позиціонування. На цьому етапі необхідно вирішити: як ви хочете підносити свій продукт або послугу. Це залежить не тільки від якостей товару, але і від сучасного стану ринку. Головна ідеї позиціонування повинна знаходити відгук серед своєї цільової аудиторії.

Що мається на увазі під головною ідеєю? Наприклад, для одного ресторану це може бути смачна домашня їжа і затишна обстановка. Для іншого - відомий шеф-кухар і заможна публіка.

4. Генерація назв. Тільки після проходження попередніх трьох етапів можна переходити до розробки назви. Тут придумується максимально можливу кількість варіантів, відповідних головній ідеї позиціонування.

5. Вибір найбільш вдалих назв. На цьому етапі команда маркетологів і копірайтерів, спільно із замовниками відбирають трохи найбільш підходящих варіантів.

6. Перевірка назви за допомогою фокус-груп. Останній етап - перевірка назв спільно з цільовою аудиторією. Що тут необхідно перевірити?

  • Благозвучність назви
  • Відсутність негативних асоціацій
  • Відповідність концепції бренду

7. Остаточне затвердження назви. За підсумками проведення фокус-груп вибирається найбільш вдала назва.

Як назвати ресторан: основні вимоги

  1. Відмінність від конкурентів. Назва ресторану має не дублювати існуючі назви і помітно відрізнятися від них.
  2. Приємна асоціація. Незалежно від обраної концепції бренду, назва ресторану повинно викликати приємні асоціації, найкраще - пов'язані з їжею.
  3. Легкість в запам'ятовуванні та вимові. Ці вимоги є обов'язковими в тому випадку, якщо складне слово має стійку асоціацію з чимось приємним.
  4. Відповідність. Назва ресторану має відображати в собі його основні якості: тип кухні, обслуговування, дизайн і т.д.

Основні помилки при виборі назви

  1. як назвати ресторанЗанадто проста або занадто складна назва. У назві будь-якого бренду, ресторанного в тому числі, важливо знайти золоту середину. Занадто проста назва не буде привертати увагу і викликати бажання відвідати даний заклад. Занадто складна назва відлякає і не буде запам'ятовуватися.
  2. Типова назву. Іноді початківці ресторатори вдаються до стратегії схожості в надії на лояльне ставлення споживачів. Це може спрацювати в низькому ціновому сегменті, однак така стратегія дуже ризикована і часто не приносить результату.
  3. Назва, що викликає негативні емоції або що не викликає ніяких емоцій. При обмеженому бюджеті ресторатори часто пропускають етапи дослідження ринку і тестування. В результаті назва вибирається виходячи зі смаків самого ресторатора, який не завжди є представником цільової аудиторії. Обрана назва може виявитися занадто нудною для споживача або ж зовсім викликати негативні асоціації. Це одна з причин, чому розробку неймінга краще довірити досвідченим фахівцям.
  4. Назва, яка відповідає концепції бренду. Наприклад, приходячи в заклад під назвою «Український шинок» гості найчастіше очікують побачити душевну атмосферу, справжню українську кухню і недорогі ціни. Тому не слід називати так дорогий ресторан з шикарним обслуговуванням.
  5. Наслідування. Деякі ресторатори роблять ставку на наслідування відомому бренду, в надії залучити частину їх цільової аудиторії. Як і в ситуації з типовою назвою, це може спрацювати в низькому ціновому сегменті, однак імовірність провалу велика.

Як назвати ресторан: вдалі приклади

неймінг«Honey»

«Honey» - це кафе, яке спеціалізується на французьких десертах. Дизайн закладу виконаний в теплих жовтих тонах і приваблює своєю яскравістю, і в той же час затишною домашньою атмосферою.

Назва кафе має відразу два значення:

  1. Honey в значенні «мед». Викликає асоціації з солодощами, які широко представлені в кафе.
  2. Honey в значенні «милий, дорогий». Викликають теплі асоціації пов'язані з будинком, коханою людиною.

як назвати ресторан«The Burger»

«The Burger» - ресторан, що спеціалізується на класичних американських бургерах. Меню ресторану налічує 15 різних бургерів, а також картоплю, салати і напої.

Проста назва повністю відповідає вимогам бренду: підкреслює тип кухні (американська) і відображає головну спеціалізацію ресторану.

Дизайн ресторану виконаний в класичному стилі американських закусочних, що ще раз нагадує про його специфіку. Цільова аудиторія закладу - молоді, активні люди, які цінують смачну їжу і теплу атмосферу.

Крім м'ясних бургерів в ресторані також представлені рибні та вегетаріанські бургери, що дозволяє ще більше розширити коло споживачів.

неймінг«Ікра»

Ресторан «Ікра» позиціонує себе як кращий рибний ресторан України. Головна «фішка» закладу - свіжа ікра, риба і морепродукти.

Назва ресторану відображає його головний концепт - ексклюзивність і висока якість. Цільова аудиторія закладу - заможні клієнти, багато хто з них - постійні гості.

Ресторан поділений на три зали з різним оформлення та інтер'єром на будь-який смак.

як назвати ресторан«Bigoli»

«Bigoli» - ресторан італійської кухні, головне блюдо якого - паста, а також піца, різотто та італійські десерти.

Bigoli - це вид італійських макаронів, виготовлених з гречаної або пшеничної муки.

Назва ресторану відображає концепцію італійської кухні, а також атмосферу домашнього затишку.

Заклад має два великі зали і літню терасу. Всі предмети інтер'єру виготовлені на замовлення спеціально для ресторану і створюють теплу домашню атмосферу.

Всі наведені вище приклади об'єднує те, що їх назви відображають головний концепт ресторану, і при цьому легко запам'ятовуються і добре звучать. Це ще раз доводить те, що вибір назви є одним з ключових факторів успіху ресторану.

Якщо ви не знаєте як назвати ресторан, фахівці брендінгового агентства Koloro із задоволенням допоможуть вам з цим. Зв'яжіться з нами, і ми підберемо таку назву, яка принесе вашому ресторану успіх і визнання!

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Дарья Таран

Маркетолог

453 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !