Iнтригуючий дизайн. Як працює тизер?

Iнтригуючий дизайн. Як працює тизер?

Категория: Брендинг и маркетинг

22 / 06 / 2011

5409 просмотров

4 5 5

Тізерна реклама - оригінальне рекламне рішення, покликане привертати увагу людей і змушувати їх постійно говорити про рекламований бренд. Якщо ви побачите рекламу на початку рекламної кампанії, в якій не можна визначити, що саме рекламується, значить це тізер. Головна функція тізера - привернути до себе увагу, підвищити цікавість покупця і змусити говорити про бренд ще до моменту початка його відкритої рекламної кампанії.

Про рекламний сторітеллінг можна почитати тут 

Великий плюс тізера в характерному впливі на людське сприйняття. Людина завжди цікавиться чимось новим і загадковим, і тизер заповнює цей інтерес дуже добре. Інтригувати, для того щоб обговорювали і ворожили, чим же закінчиться реклама - ось у чому суть тізера. Це свого роду «вірусний» ефект, коли в вашу рекламну кампанію приваблює дедалі більше і більше споживачів. Головним в тізерній рекламі є дизайн, який зобов'язаний бути потужним інструментом, що впливає на сприйняття, а не просто красивою картинкою. Тизер-дизайн здатний знизити витрати на проведення рекламної кампанії, в зв'язку з тим, що інформація може передаватися самостійно «з вуст в уста».

Тизерну рекламу потрібно дуже добре продумувати. Так як крім цікавості, це може перерости в певний ризик, в разі неправильного вибору стратегії. Наприклад, конкурент може дуже швидко відреагувати на вашу тизер-кампанію і зробити непередбачений перебіг. Під час всієї кампанії у людей можуть з'являтися найрізноманітніші і часом несподівані асоціації, включаючи ваших конкурентів. Необдуманий дизайн ідеї кампанії зриває інтерес до тизер-кампанії і призводить до того, що свої кошти ви витрачаєте на просування конкурентів.

Цікавитесь майбутнім індустрії? Тоді вам сюди 
Основна функція тізеру - дотримувати інтригу навколо бренду до кінця. Виходячи з цього в дизайні зовнішньої реклами слід робити серію робіт, в останній з яких розкриється розгадка. Це відноситься і до реклами по ТБ, друкованої, реклами в інтернеті.

Способи досягнення успіху тізерної реклами


Виділити бренд

Дизайн тізера повинен відображати фірмовий стиль бренду. Можливо, це корпоративні кольори бренду, певна форма - все те, що пов'язано і буде асоціюватися саме з даним брендом, і що не можна буде застосувати до конкурентів. Це необхідно для того, щоб конкуренти не могли застосовувати ваш тізер для досягнення успіху своєї кампанії. Елементи, які задіяні в тізерній рекламі, можуть потроху розкривати сам бренд ближче до кінця серії.

Термін тізерної кампанії

Щоб споживачі не нудьгували, тизер-кампанія не повинна бути дуже довгою, але занадто коротка, може зіпсувати інтригу і не завоює максимум уваги. Крім цього, надто довга тізерна кампанія дає шанс конкурентам обігнати Вас. Важко визначити довжину кампанії: все залежить від характеру бренду і цільової аудиторії.

Про способи досягнення успіху в нашому матеріалі 

Головне - креатив

Успіх тізерної реклами залежить від креативу. Чим більше інтригуюча дизайнерська ідея, тим продуктивніше буде результат. Головне - потрібна ідея, яка буде родзинкою всієї кампанії - для цього важливо вивчення і розуміння покупця. Тізерна реклама повинна розуміти стиль життя споживачів.

Використання великої кількості медіа-каналів

Необхідно використовувати якомога більше медіа каналів, для успіху тизер-кампанії. Інтернет і мобільний зв'язок на сьогодні досить недорогі канали передачі ваших послань.

Подальша реклама

Успіх від тізерної кампанії можна побачити тільки в тому випадку, якщо після «розв'язки» запускати продуману брендову кампанію, яка зможе показати що бренд дійсно вартий того, щоб про нього говорили.

Потрібна рекламна компанія?

Приклади


Тізерна реклама компаній МТС:

Тизер, дизайн фірмового стилю, маркетинг, стратегія бренду, просування бренду, тізерна реклама, тизер, створення, реклама, teaser Лого МТС, дизайн фірмового стилю, маркетинг, стратегія бренду, просування бренду, тізерна реклама, тизер, створення, реклама, teaser

Тізерна реклама компанії "ТезТур":

Тізерна реклама турагентства, дизайн фірмового стилю, маркетинг, стратегія бренду, просування бренду, тізерна реклама, тизер, створення, реклама, teaser Тизер турфирмы, дизайн фірмового стилю, маркетинг, стратегія бренду, просування бренду, тізерна реклама, тизер, створення, реклама, teaser

Тізерна реклама автомобільного дилера:

Оформлення реклами, дизайн фірмового стилю, маркетинг, стратегія бренду, просування бренду, тізерна реклама, тизер, створення, реклама, teaserКонцепция рекламы автомобильного дилера, дизайн фірмового стилю, маркетинг, стратегія бренду, просування бренду, тізерна реклама, тизер, створення, реклама, teaser

Тізерна реклама клініки St. Luke's Health System перетворила нехитрі білборди в надію для пацієнтів:

Дизайн зовнішньої реклами, дизайн фірмового стилю, маркетинг, стратегія бренду, просування бренду, тізерна реклама, тизер, створення, реклама, teaser Реклама на биллборде, дизайн фірмового стилю, маркетинг, стратегія бренду, просування бренду, тізерна реклама, тизер, створення, реклама, teaser

Дизайн реклами, дизайн фірмового стилю, маркетинг, стратегія бренду, просування бренду, тізерна реклама, тизер, створення, реклама, teaser Реклама дизайн, дизайн фірмового стилю, маркетинг, стратегія бренду, просування бренду, тізерна реклама, тизер, створення, реклама, teaser


Промокампанію, брендбукфірмовий стиль, корпоративний стиль ви можете замовити в брендинговій агентстві KOLORO.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Кристина

Маркетолог

4 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !