Фірмовий стиль книгарні: логотип, слоган та інші елементи айдентики

Фірмовий стиль книгарні: логотип, слоган та інші елементи айдентики

Категория: Брендинг и маркетинг

26 / 03 / 2018

4178 просмотров

28 3.9285714285714 5

Айдентика книгарні - це один з найбільш потужних факторів відбудови від конкурентів. Саме від дизайну книжкової крамниці багато в чому залежить впізнаваність бренду і ставлення до нього покупців. Також айдентіка вирішує і ряд додаткових завдань. Вона значно спрощує розвиток мережі книжкових магазинів і помітно знижує витрати на її рекламу.

За результатами опитування порталу ProBooks, в даний час інтерес споживачів до літератури на паперових носіях помітно знижується. Читачі все більше віддають перевагу електронним книгам і не поспішають купувати друковані варіанти видань. Тому просування книгарні вимагає комплексного підходу.

Щоб зайняти свою нішу й успішно конкурувати на ринку сьогодні вже недостатньо великого асортименту і лояльної цінової політики. Необхідно докласти зусиль задля створення комфортної для відвідувачів атмосфери, яка має до читання та купівлі книг. Саме це завдання і вирішує ритейл-дизайн книгарні.

Розробка фірмового стилю книгарні проводиться на підставі декількох факторів. Хочете дізнатися про це докладніше? Проконсультуйтеся з професіоналами брендінгового агентства КОЛОРО.

Фірмовий стиль книжкової крамниці

Розробка елементів фірмового стилю

Формування брендбуку мережі книжкових магазинів або невеликий книжкової крамниці починається з розробки ключових елементів фірмового стилю. Це логотип, слоган, набір фірмових кольорів бренду і дизайн уніформи співробітників.

Логотип книгарні

Логотип книжкової крамниці можна сміливо назвати візитною карткою бренду. Привертає увагу і запам'ятовується емблема виконує відразу кілька, властивих тільки їй функцій. Вона виділяє магазин на тлі конкурентів, інформує про рівень сервісу і підвищує довіру покупців до бренду.

Слоган

Короткий і ємний за змістом девіз інформує про філософію бренду і створює в свідомості цільової аудиторії певний емоційний образ. Слоган легко запам'ятовується і викликає стійкі асоціації з торговою маркою. Цей елемент айдентики однаково необхідний як великої мережі книжкових магазинів, так і невеликий книгарні.

Читайте також: Соціальна реклама: як не потрібно робити

Фірмові кольори

Використовувана в дизайні книгарні колірна палітра безпосередньо впливає на психологію покупця. Вона задає настрій, викликає певні емоції і змушує аудиторію робити неусвідомлений вибір на користь бренду. Неправильно підібрані тони надають подразнюючу дію на відвідувачів і відштовхують їх від здійснення покупки. Тому слід враховувати особливості цільової аудиторії - середній вік, рівень достатку, статус і її життєву позицію.

Уніформа співробітників

Унікальний і легко впізнаваний стиль одягу співробітників дозволяє збудувати довірчі відносини з відвідувачами книгарні. Також, уніформа сприяє згуртуванню колективу і поліпшенню мікроклімату всередині компанії. Вона підвищує рівень відповідальності кожного співробітника і робить його причетним до чогось більшого, ніж він сам.

Уніформа співробітників

Застосування брендбуку мережевого книгарні

Айдентика мережі книжкових бутиків служить для формування у відвідувачів позитивних асоціацій і підкріплення довіру до торгової марки. Елементи фірмового стилю повинні якомога частіше привертати увагу і постійно нагадувати клієнтам про філософію бренду.

Основні носії логотипу книгарні

  • Вивіска. Привертає увагу потенційних покупців і формує загальне уявлення про бренд.
  • Вітрина. Виконує рекламну роль - інформує аудиторію про знижки, нові видання книг і асортименті магазину.
  • Покажчики. Привертають увагу до новинок і служать для навігації відвідувачів по торговому залу.
  • Дисконтні карти. Нагадують потенційним покупцям про бренд, дають можливість отримувати знижки, бонуси, брати участь в акціях.
  • Флаєри, буклети, каталоги. Інформують про проведені компанією заходах.
  • Сувенірна продукція. Сприяють підвищенню довіри до бренду.

Читайте також: Рекламний сторітеллінг, або як емоції порвуть вашу логіку на шматки

Приклади дизайну книгарні

Фірмовий стиль книжкової крамниці залежить від декількох факторів. Це, габарити торгового майданчика, жанри представленої в продажу літератури і багато інших нюансів. Ознайомтеся з айдентіка популярних зарубіжних книжкових магазинів прямо зараз.

Московський Будинок Книги

Логотип мережі книжкових магазинів є розкриту книгу на білому тлі. Слоган «Все книги тут» говорить про величезне асортименті друкованих видань і можливості придбати буквально будь-яку книгу.

Московський Будинок Книги

У дизайні торгового залу основний упор робиться на стриманість. Просторий зал, паралельні входить потоку відвідувачів ряди стелажів, типові стенди та острівні модулі проводять покупця по всій площі магазину. Такий підхід дозволяє раціонально використовувати простір і скомпонувати асортимент книг за жанрами і формату виконання.

Московський Будинок Книги

Archizines Pop-Up Shop

Дизайнери книгарні Archizines Pop-Up Shop (Нью-Йорк) вирішили максимально акцентувати увагу на книгах і оформили інтер'єр в мінімалістичному стилі. Розвішані на стінах і розкладені на спеціально розроблених стелажах книги створюють ефект невагомості. Незвичайна меблі підкреслює сюрреалістичність інтер'єру і дозволяє відвідувачам повністю зануритися в чарівний світ художньої літератури.

Читайте також: Брендінг магазинів мобільних операторів: український досвід

Archizines Pop-Up Shop

El Ateneo Grand Splendid

Особливий колорит фірмовому стилю книгарні надають приміщення з історією, що використовувалися раніше для інших цілей. Так, наприклад, в Буенос-Айресі (Аргентина) існує справжнісінька обитель духовної їжі. Книжковий салон El Ateneo Grand Splendid розташовується в будівлі колишнього театру, асортимент букіністичного центру включає більше 120 000 книг. Для створення відповідної атмосфери професійний тапер грає вечорами мелодії з популярних колись вистав.

El Ateneo Grand Splendid

Poplar Kid’s Republic

Творці Poplar Kid's Republic (Пекін) в оформленні магазину дитячої книги використовували футуристичний дизайн. Їм вдалося відтворити атмосферу популярних творів для дітей і втілити в реальність найзаповітніші мрії. Круглі, схожі на ілюмінатори ніші для читання і стать в декількох рівнях привертають малюків. Плавні вигини полиць для книг та інші елементи оформлення створюють святковий настрій і мають у своєму розпорядженні до відвідування магазину знову і знову.

Poplar Kid’s Republic

Tell A Story

На окрему увагу заслуговує оригінальний книжковий магазин Tell A Story (Португалія). Пересувна букіністична крамниця розташовується в невеликому фургоні 70-х років минулого століття. Курсуючи по вулицях Лісабона, він зупиняється в туристичних зонах і пропонує гостям столиці класичні твори португальських письменників. Такий підхід забезпечує максимальне охоплення цільової аудиторії і зводить до мінімуму витрати на утримання торгових площ.

Tell A Story

Торговий Дім Книги «Москва»

Творці айдентики торгового дому книги «Москва» вирішили відмовитися від традиційної концепції і запропонували новий формат. Дизайнери стерли кордони між книжковими полицями, кафе і павільйоном для презентацій. Стилістику книгарні вигідно підкреслює новий логотип з ексклюзивною типографікою. Емблема виконана у вигляді літери «М» і символу серця. Слоган бренду «Мій улюблений книжковий» говорить про можливість не тільки купувати книги, а й провести дозвілля з книгою за чашкою гарячої кави.

Торговий Дім Книги «Москва»

При розробці фірмового стилю і логотипу книгарні дуже важлива професійна оцінка факторів, що впливають на лояльність відвідувачів. Адже, як відомо, диявол криється в деталях. Довірте розробку фірмового стилю книгарні професіоналам брендінгового агентства KOLORO.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Александр Тоболин

Ведущий ведущих маркетологов

28 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !