Фірмовий стиль кінотеатру: фейєрверк брендів

Фірмовий стиль кінотеатру: фейєрверк брендів

Категория: Брендинг и маркетинг

05 / 02 / 2018

1999 просмотров

5 4.4 5

Фірмовий стиль кінотеатру повинен привертати увагу, пояснювати, чому заклад краще за інших, і спонукати до його відвідування. Айдентика створюється безліччю візуальних елементів: фасадом будівлі, табличками, буклетами, постерами, коробками для попкорну, вебсайтом-афішею.

Відвідуваність кінотеатрів з дев'яностих років повільно падає, завдяки тому, що споживачі мають більший вибір будинку - більше каналів, зручніші умови перегляду. Тому для кінотеатру вкрай важливо мати правильний фірмовий стиль, брендінг, стратегію просування. Часто кінотеатри показують не тільки кінофільми, а й спортивні матчі, рок-концерти, оперу. Інші роблять акцент на поєднанні фільмів і смачної їжі.

Читайте також: «Фірмовий стиль барбершопа»

Фірмовий стиль кінотеатру

У будь-якому випадку, кінотеатр зараз вимушено щось більше, ніж просто показ фільмів. Кінотеатр тепер центр розваг, і оскільки у споживачів є дуже великий вибір, чим себе зайняти, то ключову роль грає подача, що реалізується в тому числі через фірмовий стиль.

Оскільки кіно як мистецтво має дуже багатою історією передачі візуального посилу, то при створенні фірмового стилю досить часто звертаються до його історії, беручи за основу роботи класиків. Інший варіант - звернення до історії самого кінотеатру. Так вчинили в Мадриді при створенні Matadero на місці колишньої бойні.

Айдентика кінотеатру: індустріальність і чари

Величезний промисловий комплекс площею 65 000 квадратних метрів знаходиться в такому ж індустріальному районі. Занедбану бойню перетворили в центр кіно і мистецтв. Дух великий індустрії і відобразили в фірмовому стилі Matadero - в шрифтах, оформленні залів, поліграфії.

Айдентика кінотеатру

До речі, Matadero справедливо називають дивом архітектури, оскільки в оформленні залів особливим чином сконструювали освітлення. Коли дизайнерам пропонують переробити вже наявне будівлю, то це задоволеною складний челлендж: необхідно врахувати історію місця і його потенціал.

Читайте також: «Сім найвідоміших торгових марок України»

У просторі архіву і кінотеатру з'єднали практичність з чистими емоціями - завдяки строгому дизайну простору і особливої ​​подачі освітлення. Лампи в кінотеатрі вмонтовані в «плетінку» зі шлангів для поливу. Звучить страшнувато, але подивіться, як це виглядає (фото нижче). Таким чином, в фірмовому стилі Matadero успішно поєднується чиста індустріальність з чарівним польотом фантазії - що завжди було притаманне мистецтву кіно.

Фірмовий стиль Matadero

Фірмовий стиль кінотеатру: індустріальність без чарівництва, але з престижем

Інший приклад деякої індустріальності в іміджі - це кінотеатри Quad в Нью-Йорку і Roxy в Дубаях. У першому помітний наголос на футуристичну атмосферу неону. Це сучасне, лаконічне і суто функціональний простір.

Фірмовий стиль кінотеатру

«Квадратному» кінотеатру - квадратний імідж. Логотип кінотеатру, чотири літери обіграються в назвах чотирьох залів, вивісках, освітленні приміщень. Незграбний стиль зберігається в шрифтах, дизайні ресепшена, навігаційних покажчиках.

Інша мережа кінотеатрів, Roxy в Дубаях, також вибрала неонову атмосферу, але подала її в іншому ключі. Дубаї і Емірати асоціюються з розкішшю, тому фірмовий стиль мережі практично кричить: «Багатство!»

Але при цьому багатство - дуже стримане, ніякого кітчу. Чорний колір і монохромна чорно-сіро-біла гамма використовуються як основні. Інші тони - темно-оранжевий, білий і колір крафтового паперу - застосовуються в якості приглушених акцентів.

Логотип кінотеатру

Монохром vs багатобарвність

Ще один яскравий приклад обігравання промисловості в індустрії розваг - кінотеатр «Нафта». підбір назви виправданий, нафта тісно пов'язана з індустрією кіно: це необхідна вихідна сировина для фото- та кіноплівки. Плюс до того ж місто Ярославль, де знаходиться кінотеатр, відомий своїм нафтопереробним заводом.

Розробка назви кінотеатру має свої нюанси. Довіртеся професіоналам - брендінгового агентства KOLORO.

Відповідно, фірмова гамма містить чорний і білий колір, додаткові - сірий і зелений. Логотип нагадує про текучої нафти, шрифти жирні і об'ємні.

Розробка назви кінотеатру

Інші кінотеатри в своєму фірмовому стилі вибирають цілу палітру кольорів: наприклад, Rooftop в Австралії і «Україна» в Житомирі.

Австралійський кінотеатр розташовується на даху міського будинку, від чого і вибрано таку назву. В їхньому фірмовому стилі поєднуються райдужні відтінки і геометричні форми: з плоскою прямокутною даху немов би виривається барвистий світ кінематографії.

Кінотеатр «Україна» звернувся до багатобарвної естетиці абстрактних форм - їх графіка чимось нагадує картини Кандинського. Шрифти при цьому мають щільним і лаконічним зображенням. Тут теж є натяк на природу кіно - одночасно творчу і індустріальну.

Кінотеатр «Україна»

Ще одна українська мережа кінотеатрів в своєму фірмовому стилі теж звертається до розмаї веселки - KinoLand. В їх гамі і стилі проводиться ідея, що кінематографія практично синонім феєрверку емоцій, калейдоскопа подій. Емоції і події постійно змінюються і не мають кордонів.

Тому в стилі KinoLand є практично всі кольори веселки і велика кількість різноманітних візерунків, які змінюються в залежності від акредитуючої фільму або події. Структура орнаментів при цьому однакова і повторює п’ятилучевую рамку бобіни кіноплівки.

Така ж бобина видно в логотипі на місці букви «О». Сам логотип поєднує в собі твердий «квадратний» і ніжний шрифти, що знову-таки підводить до ідеї поєднання непоєднуваного, творчості та промисловості; повітряних ідей режисерів і акторів, записаних на цілком матеріальну кіноплівку за допомогою не менше матеріальних кінокамер.

Грамотне лого в рази збільшує продажі. Замовте логотип у брендінгового агентства KOLORO!

Грамотне лого

Фірмовий стиль кінотеатру: не тільки фільми

Багато брендів кінотеатрів слідують сучасним тенденціям в розважальному світі: пропонується не одна розвага, а кілька. Так, наприклад, надходять великі комплекси казино в гральних столицях світу, об'єднуючи в собі зали азартних ігор, готель, ресторани, бари, нічні клуби і так далі.

Хоча власники казино все ж вважають за краще розділяти ресторан і зал ігрових автоматів. Не існує ще ігрових автоматів, об'єднаних з ресторанним столиком. А ось кінотеатри, де відвідувач сідає не тільки в крісло глядача, а й за стіл їдця - існують, причому вже пару десятиліть.

Як приклад наведемо мережу Alamo Drafthouse в Техасі і Cine-de Chef в Південно-Східній Азії.

Читайте також: «Як створити бренд кав'ярні в Україні»

Перша мережа разом з показом кіно дозволяє замовити ситну їжу і напої: бургери, піцу, м'ясо гриль, пиво і коктейлі. Відповідно, логотип кінотеатру більше нагадує логотип якийсь закусочної: червоний і жовті кольори, жирний шрифт. Зовсім не схоже на лого того ж Matadero або Quod.

Логотип кінотеатру

Cine-de Chef - південнокорейський кінотеатр, назва якого буквально означає «кіно з шефами», в сенсі, з шеф-кухарями. Цей кіно-ресторан орієнтується на преміум і люкс сегмент, пропонуючи страви французької та італійської кухні.

Його стиль нагадує чимось фірмовий стиль кінотеатру Roxy - та ж стримана розкіш. Однак, гамма тут трохи інша: темно-коричневий, всі відтінки бежевого, сірі тони. Витончені шрифти доповнюють враження гламуру і елегантності, зазвичай пов'язується з тією ж високою кухнею.

Cine-de Chef

Так робити не треба

Відсутність фірмового стилю завдає кінотеатрам збиток - потенційна аудиторія не розпізнає бренд і не бачить, чим він особливий, за що треба платити. Приклад «як робити не треба» - київські кінотеатри «Лінія кіно».

На перший погляд, їх не можна назвати мережею, тому що в сприйнятті звичайного споживача мережу - кілька точок з однаковим стилем. Вивіски театрів «Лінії кіно» мають різне написання. Внутрішні інтер'єри (бари, зали для глядачів) обладнані в різному стилі. Немає єдиного стилю афіш та постерів. На будівлях не видно з першого погляду загального логотипу мережі. Сам по собі логотип погано запам'ятовується через те, що не лаконічний і не одноманітний.

Відсутність фірмового стилю

Висновок

Як ми бачимо, фірмовий стиль кінотеатру практично завжди містить в собі елементи непоєднуваного, про що говорилося вище. Для дизайнерів тут величезне поле діяльності, і можна вибирати будь-які акценти, від суворої монохромності до райдужного різнобарв'я. Варто пам'ятати, що кінотеатр - комплексний центр розваг, і значить, створення його фірмового стилю - завдання настільки ж комплексна.

Створи свій фірмовий стиль з брендінговим агентством KOLORO!

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Александр Тоболин

Ведущий ведущих маркетологов

5 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !