Фірмовий стиль і дизайн упаковки для горілчаного бренда. Тенденції ребрендінг горілки

Фірмовий стиль і дизайн упаковки для горілчаного бренда. Тенденції ребрендінг горілки

Категория: Брендинг и маркетинг

14 / 01 / 2014

5582 просмотров

9 3.6666666666667 5

Сьогодні виробники горілки не втомлюються проводити експерименти з дизайном пляшок, упаковкою, назвами бренду, лінійкою найменувань, етикетками, і рецептурою. На полицях супермаркетів і магазинів можна знайти горілчані бренди на будь-який смак, «розмір і колір». Навіщо вони це роблять? Відповідь проста, граючи з квітами, формами, етикетками і ковпаками виробники намагаються знайти оптимальний і найуспішніший варіант дизайну і фірмового стилю свого бренду.

Фірмовий стиль - це невід'ємний елемент бренду. Фірмовий стиль - це набір графічних, колірних, дизайнерських та словесних елементів, створений і затверджений для бренду / торгової марки, завдяки якому формується його єдине візуальне і інформаційне сприйняття в очах споживачів. Процес створення фірмового стилю народжує айдентику торгової марки (елементи візуальної комунікації бренду, об'єднані спільною ідеєю).

Елементи фірмового стилю горілки і дизайну пляшки


  1. Логотип.
  2. Рекламний текст, шрифт, колірна гамма, використання візерунків і текстур і інші засоби візуалізації.
  3. Етикетка та контретикетка.
  4. Ковпак.
  5. Форма і геометрія пляшки.
  6. Легенда бренду.
  7. Неймінг (назва бренду).

Як створюється фірмовий стиль для горілки?


При створенні фірмового стилю не має значення для якого продукту, горілки або меблів, він створюється - все одно, першим етапом створення фірмового стилю, який є найважливішим, є - розробка ідеї, або концепції, бренду.

Які ж ідеї найпопулярніші серед вітчизняних виробників? Як правило, це:

1. Елітність продукту.
2. Природність і натуральність продукту.
3. Зв'язок продукту з національною культурою.
4. Побудова ідеї на «чоловічому героїзм» та інших емоційних станах.
5. Зв'язок горілчаного бренду з такими сферами життя людини, як політика чи економіка, ідеї, пов'язані з державністю, владою, поділом суспільства на класи.
6. Прив'язка бренду до «водної стихії».
7. Позиціонування на цінностях суспільства, таких як дружба і сім'я.
8. Прив'язка бренду до історичної епохи або історичної особистості.
9. Унікальна рецептура напою.
10. Прив'язка бренду до певної території або місту.

Тобто, ідеї можна розвивати по безлічі напрямків, і вони, звичайно ж, не обмежуються даним переліком. Однак, не кожна ідея і не кожен бренд буде мати успіх на ринку.

Які ідеї та концепції бренду вибирають відомі і прибуткові торгові марки горілки?


Почнемо з того якась горілка за підсумками 2013, тобто - вже доконаного, року стала кращою на думку споживачів самого великого споживчого ринку горілки (дослідження Незалежної Лабораторії Горілки). У наведеній нижче таблиці опубліковані наступні дані: поточна позиція горілки в рейтингу (№), найменування горілчаної марки, різниця між позитивними і негативними голосами (+/-), кількість позитивних (+), кількість негативних (-) голосів. Позиція горілки визначалася різницею між кількістю позитивних і негативних голосів.

vodka, labels design, label, packaging, design, packaging, design, corporate identity, branding, rebranding, trends, горілка, дизайн, горілки, етикетка, дизайн етикетки, упаковка, дизайн, фірмовий стиль, брендінг, редизайн, ребрендінг, тренди, redesign,

Горілка «П'ять озер» - прив'язка до певної території

Горілка «П'ять озер», що входить до трійки лідерів за обсягами продажів в Росії, вибрала для себе позиціонування, як "істинно сибірська горілка".

Підкреслює і логічно продовжує концепцію позиціонування горілки «П'ять озер» виразний дизайн, унікальна форма і рельєф пляшки. Фігурна напис на зворотному боці пляшки - "VODKA FROM SIBERIA" підкреслює походження горілки і створює особливий зоровий ефект, вона немов проступає через поверхню води. Колірна гамма, яка використовується в дизайні пляшки підібрана таким чином, щоб відбити головні цінності бренду: натуральні природні компоненти в складі горілки і спеціально підібраний спирт, ідеальне очищення і преміальність бренду. Сама пляшка має колір «озерної хвилі», для ковпака і етикетки використана насичений темно-синій колір «водної стихії».

Дизайн етикетки досить простий і не переобтяжений зайвими елементами, обраний нескладний і легко читається шрифт. На етикетці відображено мінімальну кількість інформації та схематичне зображення водної гладі ( «озерної хвилі»).

Дизайн горілки, vodka, labels design, label, packaging, design, packaging, design, corporate identity, branding, rebranding, trends, горілка, дизайн, горілки, етикетка, дизайн етикетки, упаковка, дизайн, фірмовий стиль, брендінг, редизайн, ребрендінг, тренди, redesign,

Горілка «Дрова» - екологічна горілка - природна і натуральна

Горілка «Дрова» - горілка, створена в рамках сучасного міжнародного тренда екологічності. Розроблені елементи візуальної комунікації бренду ідеально відповідають образу натурального і екологічно чистого продукту. Дизайн формоутворення скла (геометрія і форма пляшки у вигляді поліна зі скошеним плечем), логотип, шрифт та ілюстрації органічно і чітко передають позиціонування бренду.

Етикетка на горілку, vodka, labels design, label, packaging, design, packaging, design, corporate identity, branding, rebranding, trends, горілка, дизайн, горілки, етикетка, дизайн етикетки, упаковка, дизайн, фірмовий стиль, брендінг, редизайн, ребрендінг, тренди, redesign,

Короткий посібник з використання фірмового стилю горілки «Дрова»:

Горілка фірмовий стиль, vodka, labels design, label, packaging, design, packaging, design, corporate identity, branding, rebranding, trends, горілка, дизайн, горілки, етикетка, дизайн етикетки, упаковка, дизайн, фірмовий стиль, брендінг, редизайн, ребрендінг, тренди, redesign,

Логотип для горілки, vodka, labels design, label, packaging, design, packaging, design, corporate identity, branding, rebranding, trends, горілка, дизайн, горілки, етикетка, дизайн етикетки, упаковка, дизайн, фірмовий стиль, брендінг, редизайн, ребрендінг, тренди, redesign,Брендбук горілка, vodka, labels design, label, packaging, design, packaging, design, corporate identity, branding, rebranding, trends, горілка, дизайн, горілки, етикетка, дизайн етикетки, упаковка, дизайн, фірмовий стиль, брендінг, редизайн, ребрендінг, тренди, redesign,

Лого для горілчаного бренду, vodka, labels design, label, packaging, design, packaging, design, corporate identity, branding, rebranding, trends, горілка, дизайн, горілки, етикетка, дизайн етикетки, упаковка, дизайн, фірмовий стиль, брендінг, редизайн, ребрендінг, тренди, redesign,Горілчані етикетки, vodka, labels design, label, packaging, design, packaging, design, corporate identity, branding, rebranding, trends, горілка, дизайн, горілки, етикетка, дизайн етикетки, упаковка, дизайн, фірмовий стиль, брендінг, редизайн, ребрендінг, тренди, redesign,

Горілка «Бульбаш'» - зв'язок з національною культурою

Горілка «Бульбаш'» - традиції білоруської землі. Бренд горілки, передає атмосферу панської садиби, багатого селянського подвір'я. Бульбаш' - простий і добродушний дядько з народу.

Простота виконання і білоруські національні мотиви - дві характерні риси дизайну горілки «Бульбаш'». Дизайнерські тренди сучасних алкогольних напоїв гармонійно поєднуються з національним колоритом.

Горілка виготовляється на основі природних продуктів природи, саме тому було прийнято рішення про прозору етикетці, що дозволяють споживачеві побачити унікальні замальовки, створюють дивовижні і привабливі ефекти глибини і обсягу напою. Використані відображають властивості металу на етикетці підкреслюють національні риси напою. Форма пляшки, колірна гамма, шрифт, ілюстративні елементи - все просякнуте традиціями Білорусії.

Дизайн алкогольної продукції, vodka, labels design, label, packaging, design, packaging, design, corporate identity, branding, rebranding, trends, горілка, дизайн, горілки, етикетка, дизайн етикетки, упаковка, дизайн, фірмовий стиль, брендінг, редизайн, ребрендінг, тренди, redesign,

Лінійка етикеток на горілку, vodka, labels design, label, packaging, design, packaging, design, corporate identity, branding, rebranding, trends, горілка, дизайн, горілки, етикетка, дизайн етикетки, упаковка, дизайн, фірмовий стиль, брендінг, редизайн, ребрендінг, тренди, redesign,

Горілка Absolut - елітна горілка

Горілка Absolut - це культовий бренд, еталон креативності та чудового смаку. Унікальний революційний бренд народився стараннями фахівця з реклами Гуннара Броман, який фактично увічнив шведську аптечну бутель. Рішення зробити етикетку прозорою було засновано на прагненні «не приховувати абсолютно чистий продукт». Дизайн горілки Absolut - шедевр простоти, що залишається незмінним.

Дизайн пляшки горілки, vodka, labels design, label, packaging, design, packaging, design, corporate identity, branding, rebranding, trends, горілка, дизайн, горілки, етикетка, дизайн етикетки, упаковка, дизайн, фірмовий стиль, брендінг, редизайн, ребрендінг, тренди, redesign,

Якісний дизайн упаковки горілки і ретельно продуманий фірмовий стиль бренду виводять його в лідери споживчої переваги, крім того, роблять торгову марку горілки впізнаваною. Фірмовий стиль - це ще й потужна реклама


Наскільки важливо мати власний фірмовий стиль і унікальний дизайн упаковки, і то, як використовують ідентифікують елементи лідери ринку горілки ми постаралися розглянути в даній статті. Якщо у вас виникнуть будь-які питання за тематикою дизайну і брендінгу, або потрібна допомога, звертайтеся! + 38- (057) -760-26-05, + 38- (057) -760-26-06.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Анна Просвирина

Маркетолог

9 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !