Фірмові персонажі у сфері побутової хімії

Фірмові персонажі у сфері побутової хімії

Категория: Брендинг и маркетинг

30 / 12 / 2017

3662 просмотров

7 4.2857142857143 5

Елемент персоніфікації продукту збільшує позитивний досвід користувачів, підвищує імідж бренду і рівень впізнаваності. Створення фірмового персонажа - частина загальної концепції дизайну і стратегії розвитку.

Ефективні рекламні персонажі брендінгового агентства KOLORO ґрунтуються на ретельному дослідженні споживачів, аналізі бажань і очікувань цільової аудиторії і вивченні ринкового середовища.

Створення фірмового персонажа: особливості

Корпоративний талісман стає елементом ідентичності. Часто маскот є основним елементом комунікації та взаємодії між брендом і споживачем. Продуманий дизайн персонажів може працювати краще, ніж реклама продукту за допомогою відомої людини, якому довіряють. Талісмани можуть:

  • відображати різні риси характеру;
  • дотримуватися будь-якого стилю спілкування, необхідного для позиціонування бренду;
  • спілкуватися з клієнтом за допомогою широкого набору візуальних технологій.

3d персонажі

Талісмани дають можливість створювати несподівані комбінації елементів або оживляти фантастичних і неіснуючих персонажів.

Зазвичай люди пам'ятають реальні зображення набагато довше, ніж абстрактні. Тому персонажі, що відображають людські характеристики, є фаворитами і це впливає на рівень впізнаваності бренду.

Талісман може стати сильним елементом оригінального і унікального контенту, що представляє певний продукт або послугу. Добре виконаний аналіз цільової аудиторії, а також продуманий дизайн персонажа забезпечать бренд важливим елементом, який робить його пізнаваним за лічені секунди.

Талісман дозволяє візуально позначати все, що пов'язано з продуктом, створюючи додаткове поле для рекламної діяльності. Рекламні персонажі можуть працювати як логотип, перетворюватися в ілюстрації, друковані наклейки і кожен раз вони зміцнюють візуальну зв'язок з брендом.

дизайн персонажа

Талісман може безпосередньо спілкуватися зі споживачем, надавати візуальні підказки за допомогою різних виразів обличчя, відображати настрій користувача, давати корисні інструкції та вітатимуть зі здобутками.

Талісмани - гнучкий елемент, вони можуть стати центральною частиною концепції загального стилю продукту і стратегії розвитку всього бренду.

Часто фірмові персонажі в сфері побутової хімії - сильні чоловіки. Однак на упаковках побутової хімії часто присутні жінки і тварини. Всі вони в різній мірі впливають на сприйняття бренду.

Читайте также: ТОП-10 яскравих фірмових персонажів в харчовій індустрії

Mr. Proper

«З Mr. Proper веселіше - прибирати вдвічі швидше »

Це рекламний слоган чистячих засобів для українського ринку, глобального бренду Procter & Gamble. У персонажа оригінальний дизайн: це анімований чоловік невизначеного віку з білими бровами і абсолютно лисою головою. Його вважали моряком через сережки у вусі, деяким він нагадував джина через все тієї ж сережки у вусі і схрещених рук на грудях. Цей джин з'являється по музичному покликом і здатний за лічені секунди впоратися з будь-якою брудом.

Остання версія походження цього героя - прийомна дитина фермера. Малюк був найпривабливішим і чистим дитиною, якого коли-небудь бачили фермер з дружиною. Тому вони вирішили забрати його до себе. Він завжди одягнений у все біле: футболка, штани взуття.

Mr. Clean він в США і Канаді, в більшості європейських країн відомий, як Mr. Proper. Власністю Procter & Gamble персонаж став в 1958 році. Його поява була пов'язана з моряцтвом. Лінвуд Бертон і Матусан Чандрамохан розробили засіб для миття кораблів, яке не було небезпечним для моряків. Персонажа придумали Гаррі Барнхарт і Ерні Аллен. Спочатку його грав зірка вестернів Роберт Хаус Петерсон молодший. Він зображував матроса ВМФ США, який любить чистоту. Mr. Clean завжди посміхається, він сильний і готовий допомагати. Він небагатослівний, але мускулистий!

У Mr. Proper немає свого сайту, а у Mr. Clean - є. Там він розповідає про себе і про продукцію марки. Також є розділ з порадами, як краще доглядати за будинком.

Створення і розробка способу персонажа - складна робота, що потребує попередньої консультації менеджера брендінгового агентства KOLORO :)

Читайте также: Розробка фірмового персонажа: як створити легендарний образ

Mr. Muscle

Містер Мускул - торгова марка компанії S. C. Johnson & Son. Історія бренду починається в 1970 року, коли компанія почала виробляти засоби для чищення електроплит.

Фірмовий персонаж торгової марки - Mr. Muscle. Розробка цього 3D-персонажа за допомогою полігонального моделювання з подальшим накладенням текстур почалася в 2010 році, і з часом його образ лише вдосконалювався.

Містер Мускул трохи схожий на Супермена: сильний, в трико і ззаду розвивається накидка. Тільки Містер Мускул ще сильніше: на животі кубики, широкі плечі і шия, як у пауерлифтера. Його накидка - білий халат, в передньому кишені якого є три ручки, очі захищені спеціальними окулярами. Рукава халата закочени, щоб було зручно працювати. В цілому - образ лаборанта, але під халатом - обтягуючі трико. Воно оранжевого кольору (фірмовий колір бренду), на грудях і на поясі красується велика буква «М» блакитного кольору.

Містер Мускул завжди прийде на допомогу домогосподаркам, які не можуть впоратися з брудом на плитці або з засміттям в трубі.

У містера Мускула є свій сайт, де можна дізнатися про продукцію і почитати його щоденник, в якому силач розповідає, як впоратися з будь-якою брудом. Брендінгові агентство KOLORO розробить сайт для вашого персонажа, продукту або компанії.

Читайте также: Як створення фірмового стилю допомагає збільшити ціну вашого продукту

Фрекен БОК

«... І ніяких домомученій!»

Фрекен Бок - це відома домомучительниця Малюка з книги Астрід Ліндгрен про пригоди чоловіка в самому розквіті сил і маленького хлопчика.

Торгова марка «Фрекен БОК» належить корпорації «Біосфера». Продукція ТМ повинна задовольняти всі потреби споживачів - це головне переконання дирекції. Фрекен Бок - втілення надійної філософії ведення домашнього господарства.

Зовні Фрекен Бок виглядає так само, як і в радянському мультфільмі: волосся зібране в пучок, плаття на запах і фартух. Фірмовий персонаж бренду одягнений в сукню оранжевого кольору, а не в синє з квітами, як оригінал. Пухкенькі пещені ручки розкинуті в сторони і показують, що вдома ідеальна чистота. А яскраві губи натякають, що якщо користуватися продукцією бренду у споживачів залишиться час для себе.

розробка персонажа вартістьрекламні персонажі

Сайт ТМ - це не тільки презентація продукції і поради по догляду за будинком. Там можна знайти новини про останні новинки в сфері моди і краси, роботи і дозвілля.

Для того, щоб створити персонажа, розробити фірмовий стиль бренду або скласти брендбук, вам потрібно зателефонувати або написати нам.

Читайте также: Як визначити аудиторію вашого бренду

Frau Schmidt

«Frau Schmidt» - російська компанія по виробництву засобів для виведення плям, пральних порошків і засобів для усунення запаху. Головна героїня реклами зовні відрізняється від зображення на логотипі. На логотипі зображено струнка дівчина з довгим волоссям, в корсеті, що підкреслює тонку талію і пишні груди. Героїня реклами - владна дама, здатна все тримати під контролем з чоловіком-хлюпиком, який у всьому її слухається. Образ жінки наділений сексуальним підтекстом, що натякає на домінування над чоловіками, нездатними впоратися з елементарними побутовими труднощами.

рекламний персонаж

Подібна епатажність змусила запам'ятати назву марки, проте призначення продукції спочатку ховалося за особистістю персонажа. Дама виконала свою функцію і тепер відійшла на другий план. Яскравий персонаж представив громадськості продукцію з простими категоріальним назвами: «Очисник», «Супербілий тюль» тощо.

Туалетний каченя

«Туалетний каченя» (Duck) від компанії SC Johnson отримав свою назву завдяки запатентованій формі горловини пляшки в засобах для миття унітазу. Назва закріпилася і з часом з'явилося на всій лінійці продукції ТМ. Головний персонаж - білосніжний каченя, здатний впоратися з усіма забрудненнями в туалеті. У нього великі крила-руки, які в кінці реклами він схрещує на грудях на знак завершення.

створення і розробка способу персонажа

Читайте также: Що потрібно, щоб створити бренд: набір «мінімум»

Оленка

Оленка - торгова марка побутової хімії і дитячої косметики. Практично на всій продукції зображена маленька усміхнена дівчинка. На різної продукції у неї різний вік. Наприклад, на засобах для прання малятку близько року, а на дитячу косметику - їй уже близько двох. Але на всіх товарах дівчинка посміхається і як ніби дивиться на вас своїми шоколадними очками.

створення фірмового персонажастворити персонажа

Містер Кріт

«Містер Кріт» - концентрований засіб для прочищення труб. Персонаж, що не пішов далі етикетки, - слеповатий кріт в жовтій блузці та синьому комбінезоні, а в кишені він тримає вантус.

стратегія розвитку бренду

Для уточнення вартості розробки фірмового персонажа для вашої компанії або продукту, зателефонуйте або напишіть нам.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Мария Волошина

Маркетолог

7 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !