Віднесені натхненням: фірмовий стиль салону краси

Віднесені натхненням: фірмовий стиль салону краси

Категория: Брендинг и маркетинг

18 / 07 / 2016

12396 просмотров

55 4.3636363636364 5

Салон краси - це заклад, куди жінки і чоловіки приходять, щоб розслабитися і отримати чудове перетворення. Вдало обраний фірмовий стиль салону краси може перетворити звичайний похід до перукаря в маленьке свято душі і тіла. Зачаровані клієнти будуть повертатися знову і приводити своїх друзів. Підвищити кількість лояльних клієнтів може розробка такого фірмового стилю салону, який буде вторити таємним і явним бажанням відвідувачів.

Фірмовий стиль надає салону оригінальність і підвищує його впізнаваність. Замовляйте розробку фірмового стилю салону краси в компанії KOLORO. Ми проводимо детальні маркетингові дослідження ринку і потреб клієнтів. Так ваш заклад стане кращим в обраному сегменті. За більш детальною інформацією звертайтесь за телефоном +38044223 51 20.

фірмовий стиль салону краси

Важливість фірмового стилю салону краси

Утримати своїх клієнтів і залучити нових - першочергове завдання сучасних салонів. Адже, незважаючи на всі принади догляду за собою коханим, економічна криза останніх двох років змістив пріоритети в серцях українців. Ринок салонів краси впав на 24,7% в 2014 році і піднявся лише на 3,4% за 2015 рік.

Клієнти воліли професійного догляду самостійну турботу про себе і стали набагато рідше відвідувати салони. Багато з них і зовсім відмовилися від косметичних процедур, які займають досить дорогу нішу, і лише зрідка записуються до перукаря. Відповідний фірмовий стиль перетворює салон краси з простого місця відпочинку в маленький храм краси. Одночасно з цим фірмовий стиль підкреслює статус салону і самого клієнта, де він відчуває себе частиною закритого привілейованого клубу. Завдяки цьому фірмовий стиль - один з інструментів, який допомагає сучасним салонам не втрачати лояльних клієнтів і знаходити нових.

розробка фірмового стилю салону краси

Цілі розробки фірмового стилю салону краси

Розробка фірмового стилю для салону краси - це не просто примха чи бажання зробити приміщення красивим і зручним. Фірмовий стиль допомагає досягти наступних цілей.

  1. Підвищити впізнаваність бренду. Головні ідентифікують елементи стають центром маркетингових кампаній і об'єднують рекламні посили. Люди дуже добре запам'ятовують певні символи і набори елементів, і починають дізнаватися салон краси лише побачивши певний колір або логотип.
  2. Підвищити конкурентоспроможність. В очах клієнтів салон з унікальним фірмовим стилем має більше переваг, ніж звичайний заклад. Фірмовий стиль дозволяє виділитися і ефектно виділитися поміж конкурентів.
  3. Спростити процес відкриття ще одного салону краси. При розробці фірмового стилю обов'язково створюється брендбук, керуючись яким вже не можна буде помилитися при створенні мережі салонів.
  4. Зміцнити довіру до бренду. Клієнти охочіше відвідують ті заклади, які професійно оформлені. Перше враження впливає на загальне ставлення до салону і підвищує довіру до персоналу і бренду в цілому.
  5. Зменшення витрат на рекламу. Фірмовий стиль сам по собі є потужним маркетинговим інструментом, який вимагає мінімальних подальших вкладень у просування салону.

Як ви назвете салон краси, так він і буде працювати. За розробкою назви для салону краси звертайтеся в компанію KOLORO. За 14 днів ми розробимо для вас кращу назву, яке виділить заклад серед конкурентів.

назва для салону краси

Брендінг салону краси: основні елементи фірмового стилю

Фірмовий стиль - це набір унікальних ідентифікують елементів, які представлені в текстовій, графічної, аудиальноЇ та інших формах. Розробка фірмового стилю закладу може включати роботу над сотнями деталей. Однак у випадку з салоном краси варто виділити ті складові, які притаманні саме даному типу закладу:

  • логотип - символ, який представляє бренд;

Логотип салону краси - перший комуніцируючих з клієнтами елемент фірмового стилю. Він зустрічає їх на вивісці, в вітрині і всередині приміщення. У той же час він і останній - залишається в гаманці клієнта з візиткою або клубною картою.

  • фірмова колірна палітра - комбінація кращих квітів для використання їх в оформленні інтер'єру / екстер'єру салону;
  • дизайн уніформи персоналу - предмети одягу повинні сигналізувати про те, що людина працює в цьому закладі;
  • слоган і підкріплюють тексти повинні відображати місію і ідею бренду, позиціонування;
  • фірмовий текстиль: рушники - відмінна рекламна поверхня для нанесення логотипу салону;
  • зовнішня вивіска і вітрини - це додаткова можливість використовувати орендовані поверхні на благо іміджу;
  • канцелярія і документація: ручки, каталоги, прейскуранти, візитки - можуть бути як сувенірами, так і рекламою;
  • дисконтні карти - це ще одна можливість бути «на зв'язку» з споживачем - вручити йому клубну карту, яка завжди буде з ним).

Розробкою фірмового стилю в Києві займається брендінгове агентство KOLORO. Замовити брендінг салону краси ви можете, зв'язавшись з нами будь-яким зручним для вас способом: по телефону +38044223 21 50 або по пошті info@koloro.ua.

Якщо салон займається дистрибуцією косметичних товарів, варто також брендирувати пакувальні матеріали, транспорт і цінники.

замовити розробку фірмового стилю

Вимоги до фірмового стилю салону краси

  1. Бути універсальним. Елементи фірмового стилю повинні однаково добре виглядати на будь-яких рекламних поверхнях, а фірмові кольори - підходити обстановці залу.
  2. Бути унікальним. При розробці фірмового стилю необхідно уникнути схожості з будь-якими іншими брендами.
  3. Викликати приємні асоціації. Клієнти повинні отримати гарне враження про салон тільки переступивши поріг.
  4. Відповідати обраної стратегії позиціонування. Фірмовий стиль - це особа бренду, поетом він повинен враховувати обраний ціновий сегмент і потреби цільової аудиторії.

→ Перш ніж приступити до розробки фірмового стилю салону краси необхідно вибрати стратегію позиціонування. З найбільш виграшними варіантами ви можете ознайомитися тут.

створення фірмового стилю

Особливості розробки фірмового стилю салонів краси

Залежно від цінового сегмента салону, виділяють чотири класи закладів: економ, середній, преміум і люкс. При розробці фірмового стилю найпростіше орієнтуватися саме на клас салону. Він диктує концепцію закладу і допомагає краще відповідати запитам клієнтів.

Фірмовий стиль салону краси економ-класу

В інтер'єрі салону такого класу химерні елементи виглядають дешево і недоречно, тому віддається перевагу простоті. Вибирають стиль хай-тек або авангард. У залі присутній лише найнеобхідніші меблі простої форми. В обробці використовуються недорогі матеріали (фарба, плитка, шпалери). Наприклад, глянцева плитка для підлоги дозволяє візуально збільшити простір. Відвідувачі тут зазвичай надовго не затримуються, тому найчастіше в якості основного кольору вибирають білий, який доповнюють двома-трьома контрастними кольорами.

замовити фірмовий стиль + і логотип

Фірмовий стиль для салону середнього класу

Тут у дизайнерів є більше простору для фантазії. В оформленні можна помітити мотиви стилю ампір або навіть бароко. Використовуються додаткові декоративні елементи (квіти, картини, шовкові тканини), більш дорогі оздоблювальні матеріали (дерево). Так як відвідувачі можуть затриматися тут довше, дизайн приміщення роблять затишним і теплим - вибирають пастельні відтінки для стін і м'які меблі, антикварні дзеркала і помпезні люстри. В такому закладі люди із середнім достатком можуть відчути себе на прийомі у короля.

Розробка фірмового стилю Київ

Брендбук салону краси містить всю інформацію про заклад - від його місії (ідеологічна частина) до керівництва з використання графічних елементів (гайдлайн). Замовляючи брендбук салону краси в компанії KOLORO ви можете бути впевнені, що ваш логотип буде ідеальним на будь-якої рекламної поверхні.

Фірмовий стиль преміум і люкс-салонів

Фірмовий стиль салонів краси двох вищих класів досить схожий. Відмінністю люксового салону є використання новітнього обладнання та найкращих оздоблювальних матеріалів. Популярними стилями для таких салонів є готика і мінімалізм. Суворі стилі дозволяють підкреслити чистоту і стерильність закладу, бездоганна якість. Найчастіше фірмовий колір салону такого класу - чорний, іноді в комбінації з білим, червоним.

люксовий фірмовий стиль

Тенденції в розробці фірмових стилів для салонів краси

Існують салони, де клієнт може замовити повний комплекс процедур по догляду за обличчям і тілом (від масажу до моделювання зачіски). Однак є і вузькоспеціалізовані закладу. Наприклад, студії нігтьової естетики або барбершопи - перукарні виключно для чоловіків. У будь-якому з цих закладів клієнт очікує підвищеної уваги до себе і чудової якості послуг.

Незважаючи на те, що всюди клієнт отримує комплекс послуг по догляду за собою, фірмові стилі для спеціалізованих салонів істотно відрізняються. Розглянемо основні тенденції в розробці фірмових стилів окремих закладів та приклади відомих українських салонів.

брендінг салону краси

Фірмовий стиль салонів краси для чоловіків: барбершопи

Барбершопи створені спеціально для чоловіків. Тут вони можуть підстригтися, підрівняти бороду і отримати повний комплекс послуг по догляду за обличчям - і це все виключно в чоловічій компанії. Нерідко барбершоп поєднує в собі перукарню, бар і кальян. Як і жінки, чоловіки люблять комфорт. Інтер'єр розбавляють вінтажними деталями - старими друкарськими машинками, велосипедами і фотоапаратами.

При розробці фірмового стилю необхідно враховувати гендерні відмінності в сприйнятті кольору і шрифтів. Тому чоловічі салони істотно відрізняються від жіночих.

→ Докладніше про психологію сприйняття шрифтів читайте в оглядовій статті тут.

Фірмовий стиль такого закладу підкреслює «клубну» атмосферу місця, причетність відвідувачів до замкнутого кола друзів. Основний стиль інтер'єру барбершопов - Америка 20-30-х років: старі меблі, дерев'яне оздоблення, плитка в стилі «французьке метро». І назви тут теж гангстерські.

Барбершоп TOMMY GUN слід кращим традиціям американських перукарень. Барбери з набитими рукавами, пляшка Jack Daniels на столі і постери з WANTED «злочинцями» підкреслюють автентичність закладу. Логотип закладу - півобличчя гангстера Томмі Гармати і строгий шрифт з назвою. В оформленні багато дерева, коричневого кольору, є боксерська груша - для зняття стресу, і навіть оленячі роги.

фірмовий стиль барбершопа

Елементи фірмового стилю барбершопа Tommy Gun

Фірмовий стиль молодіжного салону краси для дівчат

Якщо клієнти салону краси в основному молоді люди, то формат закладу повинен це враховувати. Креативне заклад, куди приходять дівчата за вечірнім макіяжем чи зачіскою, може бути оформлений в яскравих фірмових кольорах. Тут використовуються сміливі рішення і незвичайні деталі в інтер'єрі.

Замовити фірмовий стиль і логотип для майбутнього салону можна в Києві. Компанія KOLORO надає послуги брендінгу та ребрендінгу салонів краси з вигідними умовами для клієнтів. Контроль над розробкою фірмового стилю салону краси завжди буде в ваших руках.

В оформленні салону G-Bar використовуються пастельні ліловий і бузковий відтінки. Одяг персоналу також виконана в цих кольорах. Цільова аудиторія - молоді дівчата, які звикли до активного способу життя. Тому простір залу максимально використовується для розміщення всіх бажаючих. В оформленні салону багато милих елементів - єдинороги, віньєтки, надувні кульки, квіткові принти і живі квіти. Обраний фірмовий стиль повністю підкріплює позиціонування бренду і враховує особливості клієнтів.

замовити брендінг салону краси

Елементи фірмового стилю G-Bar

Тренди брендінгу та маркетингу в нашій оглядовій статті тут. Будьте в курсі останніх тенденцій з компанією KOLORO!

Фірмовий стиль для ladies 'lounge

Салони краси, куди жінки можуть прийти за омолодженням і релаксацією, - це жіночі б'юті-центри. Їх позиціонування будується на тому, що в такому закладі можна перенестися з повсякденних турбот в світ спокійного відпочинку. З урахуванням такої потреби клієнтів і розробляється відповідний фірмовий стиль.

Brouche ladies lounge - перше з закладів такого типу в Києві. Фірмовий стиль створює таку атмосферу, в якій жінки можуть повністю розслабитися. В інтер'єрі використовується багато кремово-білого кольору, який задає атмосферу затишку. Його відтіняють два основні кольори - фуксія та глибокий рожевий. Слоган «Inspired by you» підкреслює виняткову увагу персоналу до відвідувачкам.

замовити брендінг салону краси

Елементи фірмового стилю салону краси для жінок Brouche ladies lounge

Фірмовий стиль для студії нігтьової естетики

Салони, що спеціалізуються на наданні манікюрних послуг, частіше вибирають стриманий фірмовий стиль. Спокійний інтер'єр дозволяє змістити акцент на яскраві баночки з лаками і рідинами по догляду за нігтями. Слоган студії High Five - «Твої ручки і ніжки побувають в раю». Стратегію позиціонування підкріплює відповідний фірмовий стиль. Для оформлення обрані пастельні відтінки жовтого (пісочний, світло-коричневий, персиковий, медовий), м'які крісла, пуфики, дивани, прості геометричні форми. У таке місце можна прийти і розслабитися без зусиль.

Розробка фірмового стилю Київ салон краси

Елементи фірмового стилю студії нігтьової естетики High Five

Фірмовий стиль мережі VIP-салонів краси

Розробка фірмового стилю для мережі салонів повинна підкріплюватися гайдлайном, який збере воєдино всі правила щодо використання елементів фірмового стилю. В оформленні інтер'єру салонів BACKSTAGE простежуються мотиви лофт, а сам фірмовий стиль трохи епатажний. В якості головного кольору тут обраний чорний колір, який є найбільш популярним для елітних салонів краси. Суворі шрифти, металевий блиск і мінімалізм підкреслюють статус закладу.

розробка логотипу салону краси

Фірмовий стиль салону краси - це те, що задає загальний настрій закладу, формує імідж бренду і ставлення відвідувачів до нього. Без розробки фірмового стилю неможливо побудувати комунікацію з клієнтами і виділитися серед конкурентів. Саме завдяки фірмовому стилю випадкові відвідувачі стають лояльними клієнтами.

Замовити розробку фірмового стилю ви можете в агентстві KOLORO. Наш досвід в брендінгу показує, що любов до бренду починається саме з дизайну фірмового стилю.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Инна Дитяшова

Копирайтер

55 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !