Фірмовий стиль - це упаковка вашої компанії

Фірмовий стиль - це упаковка вашої компанії

Категория: Брендинг и маркетинг

23 / 06 / 2011

6207 просмотров

11 4.4545454545455 5

Розробка фірмового стилю, фірмовий стиль, корпоративний стиль, корпоративна культура, створення фірмового стилю, елементи фірмового стилю, дизайн логотипу, логотип, corporate identity, logo design, Ukraine, Russia, Україна, РосіяФірмовий стиль - це комплекс графічних, звукових і колірних прийомів, які гарантують ідентичність всієї продукції фірми. Покупці і партнери краще сприймають не тільки продукцію, але і всю діяльність компанії, що має свій унікальний фірмовий стиль! А також виділяють товари такої компанії з середовища її конкурентів.

Поняття "Фірмовий стиль" і "корпоративний стиль" сформувалися відносно недавно. Але, навіть в давнину, вмілі майстри завжди ставили на свою продукцію особисте клеймо, яке, умовно, можна прирівняти до сучасного логотипу.

Ті кочові народи, які здавна використовували клеймо, як знак власності, ставили на свою худобу більш-менш унікальний в своєму регіоні "фірмовий" знак. Це могла б бути "мітка", видавлені або проштамповані у вигляді нехитрої букви - першої літери імені чи прізвища власника, або ж тавро - у вигляді вензельного сплетення літер-символів цілого роду власників.

До речі кажучи, на латинській, слово brand - означає саме "тавро". Це поняття, за рахунок своєї точності, настільки вкоренилося протягом століть, що до сих пір використовується для визначення одного з головних понять в маркетингу.


Уже під час науково-технічної революції, з підвищенням чисельності населення, розвитком ринку і ринкових відносин стало очевидно, що просто випускати якісний товар - мало. Необхідно виділити його серед конкурентів за допомогою певних елементів. У зв'язку з такою потребою поступово почало формуватися поняття фірмового стилю - ряду графічних елементів, символіки компанії, нанесених на різні матеріальні носії, що допомагають створити компанії свій унікальний образ в очах клієнтів. Починаючи з поліграфії та фірмових бланків, закінчуючи фірмовою формою, а також сувенірами і канцелярською продукцією з фірмовою символікою.

У постіндустріальну епоху сфера послуг зайняла позицію не менше міцну, ніж виробнича. Наявність фірмового стилю, вже на самому початку існування сфери обслуговування, була необхідною для компаній, які надавали професійні послуги - готелі, фірмові магазини, транспортні компанії і т.д.

На той час, закордонні компанії також активно використовували фірмовий стиль, як ефективний спосіб чесного суперництва за клієнта. Варто лише згадати такі бренди, як Nike, Nokia, Sony, Samsung, Coca Cola і McDonalds - вони побудували свій успіх саме на стильності і монолітності графічної частини свого позиціонування - на фірмовому стилі, що легко запам'ятовується. Тепер, навіть при одному згадуванні назв цих компаній, відразу виникає певний зоровий образ, а, в деяких випадках, - навіть смаковий образ!

Під час розвитку соціалізму - всі радянські компанії, які працювали на експорт, мали свій унікальний фірмовий стиль. Ось, наприклад, "Аерофлот" зберіг свій логотип ще з тих часів - по сьогоднішній день. Чи треба говорити, що радянський фірмовий стиль був пізнаваний за рахунок своєї унікальності і витриманості загальних для країни правил по його створенню? Останнім часом - різниця в оформленні російських і зарубіжних компаній, які працюють на одному ринку, стає все менш помітна. Грані стираються. Правила створення фірмового стилю глобалізуються.

Визначення фірмового стилю


Фірмовий стиль - це системно-організовані константи: художні, графічні, шрифтові, колірні, акустичні, і ін., що забезпечують унікальність компанії, а також її товарів і послуг.


У науковій термінології - фірмовий стиль - це цілісна система зорової ідентифікації, яка сприяє формуванню позитивного іміджу компанії, і підсилює ефективність її рекламних контактів зі споживачем. А також - підвищує довіру партнерів і сприяє зростанню позитивної слави компанії на ринку.

Навіщо потрібен фірмовий стиль?


Багато фірм розробляють фірмовий стиль за принципом: "фірмовий стиль - це сучасно і модно". А деякі за принципом: "раз у всіх є, значить, і мені це потрібно". Комусь же корпоративний стиль потрібен для красивої презентації компанії - в процесі передпродажної підготовки - початкової промоутерської кампанії.

Але, реальна потреба в якісному фірмовому стилі з'являється лише тоді, коли повністю осмислюєш користь і можливості його використання! Фірмовий стиль необхідний для того, щоб за допомогою унікальності графічних і інших констант, зуміти виділитися серед конкурентів, стати добре впізнаваним. Чим швидше вас почнуть впізнавати, і відчувати по відношенню до вашої символіки позитивні емоції, тим швидше з вами почнуть співпрацювати.

До того ж, чим краще вас дізнаються, тим менше реклами вам знадобиться. Вашою рекламою буде все, на що буде нанесена ваша символіка - бланки, візитки, ручки, брелоки, чашки, блокноти, конверти, папки і т.д. Тобто - все те, що і так необхідно вам в щоденній діяльності, а при нанесенні фірмової символіки - додає до повсякденних речей - особливий сенс і допомагає сформувати загальну корпоративну культуру.


Згадайте форму - військову або шкільну - вона дисциплінує, створює певний монолітний образ і диктує загальне упорядкування правил поведінки, ідентифікуючи людей саме з робочим або навчальним середовищем. Таку ж роль виконує фірмовий стиль. Тому, при проведенні рекламної кампанії, наявність красивого і продуманого до дрібниць фірмового стилю набагато підвищує ефективність реклами, надаючи їй стильність, цілісність і чіткість в сприйнятті.

Тобто, чітко ідентифікований бренд - легко займає місце в мозковій "бібліотеці" споживача! Легко - бо люди найкраще сприймають те, що їм повністю зрозуміло і, хоч в якійсь мірі, близько! Іншими словами - якісний фірмовий стиль - гарантія проходження "фейс-контролю" в свідомість споживача.

Грамотний, красивий і гармонійний фірмовий стиль обов'язково викликає довіру. А довіра - головний фактор початку співпраці в бізнесі. Чим менше підстав для співпраці, тим менше прибутку. Зустрічають же вас - завжди по одежинці! Тому, тільки від вас залежить, чи отримаєте ви при первинному знайомстві всі "бонуси" позитивних емоцій, або ж тільки нейтральне або негативне сприйняття.

Характерні риси розробки фірмового стилю


Для початку розробки корпоративного стилю, перш за все, необхідно визначити особливості і невід'ємні елементи, які стануть основою стилю компанії. Фірмовий стиль - це, в першу чергу, - справжній імідж компанії, з акцентом на її індивідуальні особливості. Розробляючи фірмовий стиль необхідно враховувати, що саме за "особливістю" компанію зможуть впізнавати і запам'ятовувати як ділові партнери, так і клієнти. Основа фірмового стилю шляхом визначення основних кольорів і графічних елементів, які будуть використовуватися при оформленні всіх продуктів і товарів, що виготовляються компанією.

Логотип компанії - основа її фірмового стилю. Логотип - це виражений знак того, що компанія представляє з себе на ринку товарів і послуг. Чи використовуєте ви логотип, як товарний знак бренду, або ж як ідентифікуючий елемент, він завжди повинен бути вираженим еталоном вашої якості! Побачивши фірмовий логотип, покупці повинні бути впевнені, що ця продукція належить саме вам!


Для створення унікального фірмового стилю компанії характерно використання унікальних шрифтів. Сучасні графічні редактори в своїй стандартній комплектації пропонують більш ста видів шрифтів! Але, тільки при створенні індивідуального шрифту, компанія забезпечує собі унікальність і виразність на тлі загальної маси конкурентів.

Однак, "стандартний" шрифт не є перешкодою унікальності в тому випадку, якщо при створенні текстового логотипу, назва фірми доповнюється будь-яким унікальним графічним елементом. Наприклад, малюнком, який, на ряду з назвою фірми, стане частиною символіки компанії.

Дизайн такого логотипу повинен бути впізнаваним з першого разу і не бути перевантаженим зайвою графічною або текстовою інформацією. Поєднання логотипу, а також кольорів, фактур, шрифтів і різних графічних елементів, витриманих в певних пропорціях - це і є фірмовий стиль компанії, завдяки якому можна запам'ятатися з першого разу і стати впізнаваним в подальшому.


Наше завдання - оформити ваші побажання і прагнення в кращу з можливих графічну оболонку! Збирайтеся з ідеями, і пам'ятайте, що фірмовий стиль, корпоративний стиль і дизайн логотипу ви завжди можете замовити в брендинговому агентстві "KOLORO"Зробимо свою роботу якісно і з увагою до ваших побажань! Створення фірмового стилю - один з тих профілів нашої професійної діяльності, в якому ми маємо великий досвід і безліч готових до впровадження розробок.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Кристина

Маркетолог

11 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !