Фірмовий стиль барбершопу: конкурентна перевага або зайва витрата грошей?

Фірмовий стиль барбершопу: конкурентна перевага або зайва витрата грошей?

Категория: Брендинг и маркетинг

27 / 07 / 2017

11675 просмотров

190 4.1526315789474 5

Чим відрізняється перукарня від барбершопу або салону краси? Наявністю фірмового стилю. Придумати яскраву назву і розробити логотип для чоловічої перукарні - недостатньо. Щоб заклад виділялося серед конкурентів, необхідно врахувати всі елементи фірмового стилю:

  • товарний знак (словесний, образотворчий або звуковий);
  • логотип;
  • слоган;
  • фірмові шрифти та кольори;
  • позиціонування барбершопу;
  • легенда створення чоловічої перукарні;
  • інші константи (фірмовий блок, уніформа, схема верстки і тд.)

В огляді розглянемо тих, хто, озброївшись гострими бритвами і ножицями, робить чоловіків ще прекрасніше. Барбершопи українського ринку: де, скільки коштує, хто створив свій фірмовий стиль, а хто застряг на етапі його розробки.

Читайте чому важливий фірмовий стиль:

Розробка фірмового стилю барбершопу: у кого вийшло

Frisor

Міста: Вінниця, Житомир, Київ, Львів, Миколаїв, Одеса, Тернопіль, Харків, Херсон, Хмельницький, Чернігів, Чернівці

Цінова політика Frisor

Логотип Frisor

Логотип і асоціативний ряд барбершопу Frisor

Ліга досвідчених чоловічих перукарів, де приходять до майстра, а не в перукарню. Таким слоганом зустрічає відвідувачів сайт барбершопу. Самі Барбери - елегантні чоловіки за 30 (іноді далеко за 30). Фірмовий стиль барбершопа красивий і цілісний. Дерев'яна підлога, темно-зелені стіни, шкіряні крісла, лаконічний логотип, строгі костюми Барбер - все елементи фірмового стилю говорять про те, що це якісне дороге місце.

Забігаючи наперед, скажемо: не таке вже й дороге. Ціни в таких закладах відрізняються лише на 15%.

Інтер'єр барбершопа Frisor

Інтер'єр барбершопу Frisor

Активно ведуть групи в соціальних мережах, викладаючи відео своїх робіт, тематичні фото, а також рекламу алкогольних і безалкогольних напоїв.

Позиціонування. Барбери позиціонують себе як художники, творці. Під час стрижок фахівці використовують кінематографічне освітлення для «якісної геометрії стрижки» (як заявляють на сайті) і для краси інтер'єру (як насправді думаємо ми). Активно беруть участь в майстер-класах і зборах майстрів чоловічих стрижок.

Tommy gun

Міста: Київ, Одеса, Миколаїв

Цінова політика Tommy Gun

Логотип Tommy Gun

Логотип і асоціативний ряд барбершопу Tommy Gun

Чорно-білий сайт (з червоними акцентами), чорно-білий підлогу, чорно-білий логотип ... Дуже лаконічний фірмовий стиль. У разі даного барбершопа задаєшся питанням: цей мінімалізм був спочатку задуманий дизайнером або реалізований через відсутність бюджету?

Інтер'єр Tommy Gun

Інтер'єр барбершопу Tommy Gun

Позиціонування. Самі хлопці заявляють, що при розробці фірмового стилю барбершопа надихалися Америкою 20-х років. В кінотеатрах крутять німе кіно, з підвалів звучить джаз, Гетсбі влаштовує вечірки, а втрачене покоління оплакує втрати. Чи вдалося засновникам Tommy Gun передати весь антураж тієї епохи?

Всі фото в групі без кольору, зброя на стінах і назва явно відсилають нас до італійської мафії, на столі стоїть пляшка Джека ... Відповідь брендінгового агентства - фірмовий стиль є, але потребує доопрацювання. Ми б порекомендували створити легенду бренду, а також попрацювати над дизайном корпоративного одягу (зараз Барбери працюють в звичайних білих футболках чи сорочках з логотипом).

Елементи фірмового стилю барбершопів: приклади професіоналів

True barbershop

Місто: Дніпропетровськ

Цінова політика True barbershop

Логотип True barbershop

Логотип і асоціативний ряд барбершопа True barbershop

«True barbershop. Real barbers »- заявляють майстри чоловічої зачіски. І підтверджують свої слова фотографіями суворих, бородато-вусатих, насуплених Барбер.

Інтер'єр закладу дуже схожий на Tommy gun: фото на стінах, підлогу в клітку.

Інтер'єр True barbershop

Інтер'єр True barbershop

Позиціонування. Або позиціонування розроблено не повністю (читати не такими класними професіоналами як в «Колорит»). У своїх соціальних мережах хлопці викладають багато відео, як вони дуріють, співають 5'nizza і відпочивають після роботи. Нам здається, що саме це легке ставлення до роботи могло б стати унікальним торговим пропозицією на ринку чоловічих перукарень.

Gentlemen's Club

Міста: Київ, Вінниця, Івано-Франківськ, Львів, Рівне

Цінова політика:

  • не вказано на сайті.

Логотип Gentlemen's Club

Логотип і асоціативний ряд барбершопа Gentlemen's Club

Ці хлопці точно знають, як назвати барбершоп. Клуб джентльменів. Місце, де дівчата - персони нон-грата, а напої менше 40 градусів - прояв слабкості. Дерев'яна підлога, цегельні стіни, класична уніформа. Клієнти задоволені. Підтвердження тому - вже 7 барбершопов на території України.

Інтер'єр Gentlemen's Club

Інтер'єр Gentlemen's Club

Позиціонування. Дуже лаконічний сайт. Мало тексту. Навіть занадто мало. Час від часу влаштовують тематичні вечірки та розіграші.

FIRM

Міста: Київ, Москва, Мінськ, Єреван, Запоріжжя, Вільнюс

Цінова політика FIRM

Логотип FIRM

Логотип і асоціативний ряд барбершопа FIRM

Якщо ви ставите питанням «як відкрити свій барбершоп», беріть приклад у FIRM. Фірмовий стиль продуманий до дрібниць. На сайті є радіо з справжньої чоловічої музикою, результати роботи представлені не на рандомних Фоточка в Facebook - у FIRM є lookbook. Іноді про барбершопе пише преса, вони хваляться (виправдано хваляться) цим в розділі «Медіа».

І головне - FIRM розповідає історії. Історії звичайних людей: відвідувачей, Барбера, творців.

Іноді зустрічаються відгуки про зайвої пафосності місця, але про смаки, як відомо, не сперечаються.

Інтер'єр FIRM

Інтер'єр FIRM

Позиціонування. Елітний заклад. Барбер - не працівнику, який робить стрижку, а господар, до якого ти зайшов в гості. Фірмовий стиль виразно сформований.

Як відкрити свій барбершоп: вчимося у успішних

Chop-Chop

Міста: Київ, Харків, Одеса

Цінова політика Chop-Chop

Логотип Chop-Chop

Логотип і асоціативний ряд барбершопа Chop-Chop

Кардинально відрізняється від FIRM. Світле яскраве місце, на рецепції працюють дівчата. Навіть Барбери на фото виглядають більш дружелюбно. Придумати назву барбершопа допомогли знавці англійської. Chop значить рубати, шинкувати, а вираз Chop-Chop перекладається «швидко-швидко».

Інтер'єр Chop-Chop

Інтер'єр барбершопа Chop-chop

Позиціонування. У цьому місці хочеться відпочити, випити безкоштовного віскі, перекинутися парою слів з Барбері, якого вже після другого віскі починаєш сприймати як друга.

Цірюльнік'

Міста: Київ, Бровари

Цінова політика Цірюльнік

Логотип барбершопа Цірюльнік

Логотип і асоціативний ряд барбершопа Цірюльнік'

Поринаємо в атмосферу фільму «За двома зайцями». Фірмові шрифти, тематичне оформлення сайту ... Але, переступаючи поріг, бачимо американський прапор і Барбера-хіпстера. Ідея повернутися в минуле безумовно хороша, її реалізація - поки відсутня.

Інтер'єр барбершопа Цірюльнік

Інтер'єр барбершопа Цірюльнік

Позиціонування. Пропонує ті ж послуги, що і конкуренти: випивка, хороша чоловіча компанія, візит батька з сином.

Суворий вердикт не менше суворого брендінгового агентства

Вибирати є з чого. Ринок барбершопов України, починаючи з 2012 року, стрімко розвивається. Хто лідери ринку? На нашу скромну думку, FIRM і Frisor - закладу, які провели не одну безсонну ніч, працюючи над створенням свого бренду.

Ми ж пропонуємо вам спати спокійно. Можете довірити репутацію вашої компанії майстрам своєї справи.

Маркетологам, копірайтерів та дизайнерам «Колорит».

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Анна Слёз

Маркетолог

190 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !