Фармацевтичний неймінг: розробка назви ліків, лікувально-профілактичних закладів, торгових марок приватних лікарів

Фармацевтичний неймінг: розробка назви ліків, лікувально-профілактичних закладів, торгових марок приватних лікарів

Категория: Брендинг и маркетинг

30 / 12 / 2013

14062 просмотров

140 4.0285714285714 5

Найменування ліків вимагає професійного підходу. В першу чергу це пов'язано з високою конкуренцією на ринку медикаментів, і їх цільовим призначенням.

Звичайно ж, перше на що звертає увагу покупець при виборі ліків і медикаментів, це на назву ліків. Якщо назва медикаменту несе в собі позитивне сприйняття, то воно стимулює покупця зробити покупку. Вдала назва ліки, фармацевтичної компанії або лікувального закладу сприяє створенню і розширенню його популярності, збільшення кількості клієнтів або покупців, зростання прибутку. У випадку з негативним сприйняттям назви, воно відштовхує від себе потенційних покупців, негативно впливає на імідж як самого продукту, так і компанії-виробника.

Неймінг в медицині, професійний неймінг в медичному бізнесі, фармацевтичний неймінг, розробка назви ліків, лікувально-профілактичних закладів, торгових марок приватних лікарів, назву ліків, назва медикаменту, придумати назву, придумати названий

Ці обставини змушують компанії-виробників серйозно підходити до питання неймінга ліків - розробці назв лікарських препаратів.

Неймінг в медичному бізнесі - це один з найбільш значущих і впливових чинників забезпечення конкурентоспроможності.

У загальному понятті фармацевтичний найманого включає в себе три категорії неймінга:

  • назви торгових марок приватних лікарів;
  • назви лікувально-профілактичних закладів;
  • назви фармпрепаратів.

Назви торгових марок приватних лікарів


Приватно практикуючі лікарі, створюючи власний бізнес, найчастіше не замислюються про створення власної торгової марки. Вони пояснюють це тим, що ім'я та прізвище лікарі як би виконують роль торгової марки, адже пацієнти ходять зазвичай вже до конкретного лікаря.

Це вірне міркування, однак розробка назви власної торгової марки буде необхідна в таких випадках:

1) якщо почати бізнес з власною торговою маркою, то в подальшому його можна буде продати.

2) якщо під одним прізвищем працюють кілька лікарів (це часто стосується питання сімейного бізнесу або якщо прізвище у лікаря досить-таки популярна).


Розробка назви ліків, професійний неймінг в медичному бізнесі, фармацевтичний неймінг, розробка назви ліків, лікувально-профілактичних закладів, торгових марок приватних лікарів, назву ліків, назва медикаменту, придумати назву, придумати названийНазви медикаментів, професійний неймінг в медичному бізнесі, фармацевтичний неймінг, розробка назви ліків, лікувально-профілактичних закладів, торгових марок приватних лікарів, назву ліків, назва медикаменту, придумати назву, придумати названий

Слід також врахувати, що найменування власного бізнесу своїм ім'ям або прізвищем не несе в собі ніякого емоційного посилу, позбавлене унікальності і індивідуальності і не підлягає захисту.

Популяризація комерції в медичному бізнесі (раніше нові винаходи, всі досягнення в галузі медицини публікувалися в професійних довідниках і були доступними для широкого загалу, а тепер всі нововведення намагаються запатентувати і поширювати тільки за ліцензіями) призводить до необхідності створення власних торгових марок.

Назви лікувально-профілактичних закладів


Чи помічали Ви, як у нас називають всі лікувальні заклади? Як правило, медичні установи називалися по номерам: «Аптека №3», «Поліклініка №14» тощо. Такі назви також доповнювалися іншим принципом найменування - за територіальним розташуванням - наприклад, «Міська лікарня №1», «Обласна лабораторія» та ін.

Останнім часом ситуація змінюється, і в першу чергу це пов'язано з проникненням комерції в медичний бізнес і появою приватного медбізнеса. Саме тому приватні власники прагнуть виділити свій бізнес серед інших шляхом назви: «Аптека Доброго Дня», «Доктор Столетов», стоматологія «Original dental clinic» і т.п.

Неймінг аптеки, професійний неймінг в медичному бізнесі, фармацевтичний неймінг, розробка назви ліків, лікувально-профілактичних закладів, торгових марок приватних лікарів, назву ліків, назва медикаменту, придумати назву, придумати названийПридумати назву аптеки, професійний неймінг в медичному бізнесі, фармацевтичний неймінг, розробка назви ліків, лікувально-профілактичних закладів, торгових марок приватних лікарів, назву ліків, назва медикаменту, придумати назву, придумати названий

Правильна назва компанії і дизайн логотипу, що підкреслює назва, привернуть клієнтів, і створять необхідне сприйняття назви з конкретним установою.

Назви фармпрепаратів


Щорічно з'являються тисячі нових медикаментів: лікарські препарати, вітаміни, біодобавки, антибіотики, мазі, таблетки та ін. Все медикаменти мають складний хімічний склад і формули, які по суті і є «ім'ям» препарату, але які так важко було б запам'ятати людям без спеціального освіти.

Саме тому в хід вступає професійний найманого, і всі ліки і медпрепарати отримують власну назву. Саме таку назву і вважається торговою маркою ліки. З більш спрощеним і легко читаються ім'ям медикаменту простіше «працювати»: його легше продати, рекламувати, та й просто запам'ятати.

Назва для лікарського препарату, професійний неймінг в медичному бізнесі, фармацевтичний неймінг, розробка назви ліків, лікувально-профілактичних закладів, торгових марок приватних лікарів, назву ліків, назва медикаменту, придумати назву, придумати названийПридумати назву таблеток, професійний неймінг в медичному бізнесі, фармацевтичний неймінг, розробка назви ліків, лікувально-профілактичних закладів, торгових марок приватних лікарів, назву ліків, назва медикаменту, придумати назву, придумати названий

При розробці найменувань для фармацевтичних торгових марок слід дотримуватися деяких правил:

  • ім'я препарату повинно бути коротким (в ідеалі якщо назва складається не більше 8-10 букв);
  • назву ліків має легко вимовляється, а значить воно буде легко запам'ятовуватися;
  • найменування ліків не повинно нести двозначність;
  • добре якщо назва медпрепарату буде вказувати на область застосування;
  • назву ліків має бути оригінальним (не повторюється з уже зареєстрованих торгових марок) і не повинно вводити в оману, плутати і збивати з пантелику як лікарів, так і покупців.

Ім'я для ліків, професійний неймінг в медичному бізнесі, фармацевтичний неймінг, розробка назви ліків, лікувально-профілактичних закладів, торгових марок приватних лікарів, назву ліків, назва медикаменту, придумати назву, придумати названийНазви в медицині, професійний неймінг в медичному бізнесі, фармацевтичний неймінг, розробка назви ліків, лікувально-профілактичних закладів, торгових марок приватних лікарів, назву ліків, назва медикаменту, придумати назву, придумати названий

Оскільки розробка назви ліків - це справа серйозна і вимагає підходу професіоналів, то виробники фармацевтики часто звертаються за професійним неймінг до брендінговим компаніям і фірмам, що спеціалізуються на неймінге.

Ми маємо досвід у створенні бренду з нуля, починаючи з проведення аналізу ринку та конкурентів, до неймінга і розробки дизайну продукту.

Як показує практика, вдало вибране і зареєстроване ім'я торгової марки ліки є ефективним інструментом забезпечення високої конкурентоспроможності, і приносить власникам додатковий прибуток.

Контактная информация:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Алина

Маркетолог

140 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !