Дизайн упаковки засобів жіночої гігієни

Дизайн упаковки засобів жіночої гігієни

Категория: Брендинг и маркетинг

20 / 12 / 2017

1129 просмотров

0 5

Дизайн упаковки товарів жіночої гігієни: від рожевого до чорного

Дизайн упаковки товарів жіночої гігієни

Американські маркетологи іноді використовують точний термін pink thinking. «Рожеве мислення» характерно для компаній, які уявляють собі жінок стереотипно. Товар повинен бути в упаковці пастельного кольору, в квіточках, рюшечках і з написом «тільки для жінки». Однак, подібний підхід далеко не завжди виправдовує себе - ні, найчастіше не виправдовує. Давайте звернемося до самого що ні на є жіночому товару і розглянемо дизайн упаковки прокладок.

Pink thinking і класика в дизайні

Найбільш яскравим представником подібного мислення можна назвати Johnson & Johnson. Марка Carefree продається в упаковці переважно рожевого кольору. Само по собі це непогано. Ну і що такого, що «рожевий колір - для дівчаток»? Це гарний і жіночний відтінок.

Однак, разом зі стереотипним кольором маркетологи компанії просувають стереотипні ж повідомлення, що подібно смерті в сучасному світі процвітаючого і навіть радикального фемінізму. Ось як обурилася якась покупниця рекламою Carefree:

Pink thinking і класика в дизайні

Сенс реклами: у жінок є про що подумати, окрім як про прокладки - фітнес, подорожі, чоловіки. Сенс гнівного послання: ну да, жінки ніколи не думають про складні речі на зразок політики або освіти.

Природно, автори нікому не бажали зла, придумуючи рекламу, заточену на «типових жінок». Проблема в тому, що подібний дизайн і подача стереотипів занадто застаріли.

Наприклад, без жодних стереотипів і чоловіки, і жінки люблять солодке! Читайте статтю «Ринок джемів в Україні».

Цільова аудиторія: жінки

Стереотипи виникають не на порожньому місці. Для них є підстави, і грамотне використання цих підстав зазвичай б'є в десятку. Які ж особливості є у жіночої аудиторії?

Яскраві кольори. Жінки люблять візуалізувати, тому яскравий дизайн подобається їм більше. Вони розрізняють більше кольорів, ніж чоловіки. Крім того, вони можуть дозволити собі висловлювати настрій більш відкрито, ніж чоловіки.

Завантаженість. Більшість жінок займаються всім і відразу: будинок, діти, робота, навчання, копаємо звідси і до заходу. Тому в дизайні потрібна максимальна простота. На упаковці розміщується лише найважливіше й потрібне.

Невеликий формат. Компактний товар легко забрати з собою в сумці. До того ж невеликий товар виділяється серед собі подібних.

Шрифти. Округлі і повітряні шрифти, як правило, підходять краще.

Цільова аудиторія: жінки

Читайте також: «Як визначити аудиторію вашого бренду?»

Зазвичай при характеристиці жіночої аудиторії говорять про любов до деталей. Прокладки і тампони в цьому відношенні - унікальний товар. Це соромно, про це годі було говорити вголос. Чим користується подруга або мама? Краще наслідувати їхній раді. До того ж, місячні - це боляче, навіщо думати про них зайвий раз?

Забавно, але мало хто вивчає тонкощі виготовлення прокладок, крім виробників прокладок. Плаття, косметика, меблі, побутова техніка, комп'ютери - тут все в порядку. Огляди же прокладок зустрічаються якось не дуже часто.

До сих пір у багатьох країнах світу залишається особливо суворе ставлення до місячним і засобів жіночої гігієни. У Непалі лише в 2005 році офіційно заборонили спеціальні сарайчики - чаупаді, куди виганяли жінки під час місячних. У православній релігії жінкам під час місячних не можна ходити до церкви.

В Індії «нечисті» сплять окремо і нічого не чіпають в будинку - хоча сучасні сім'ї вже не так суворо дотримуються заборони. До речі, кампанія по просуванню прокладок Whisper в Індії - приклад «чогось більшого, ніж просто реклама».

Цільова аудиторія: жінки

Реклама бренду пов'язана з боротьбою проти забобонів. Індійської жінки під час місячних не можна молитися, не можна входити в кухню. Поки немає менструації, не можна чіпати банку, де зберігаються засоби гігієни. Виробник прокладок (все той же Procter & Gamble) взяв на себе місію по освіті нещасних індіанок: банку чіпати можна!

Нас теж можна чіпати! І навіть потрібно. Брендінгове агентство KOLORO створює унікальні бренди. Звертайтеся!

Чи не настільки стереотипний стереотип

Бренд Naturella надходить кілька витонченіше. У всьому обігрується природа і натуральність - починаючи від назви, закінчуючи кольором. Символ в логотипі - ромашка, простий і природний квітка. Підібрані м'які і легкі шрифти без будь-якої незграбності.

Бренд Naturella

Так, ми як і раніше бачимо квіточки і ніжні відтінки. Однак, подача тут не настільки агресивно «жіночна», як у Carefree. В цілому, враження - чистота, свіжість і природність. Упаковка відповідає тому, що хочуть донести маркетологи бренду.

Хочете замовити дизайн упаковки в Києві, максимально відповідний вашим вимогам? Звертайтеся в брендінгове агентство KOLORO.

До речі, Always та Naturella - приклад максимально відрізняються брендів однієї компанії. І ті, і інші продаються гігантом Procter & Gamble. Але виглядають товари абсолютно по-різному. Створюються Різні образи і враження.

До речі, дизайн упаковки вже згадуваного Whisper схожий на дитя любові маркетологів двох брендів: той же Always, тільки зелений, як Naturella.

Дизайн упаковки

Як відомо, діти зі змішаних шлюбів часто виходять красивіше і розумніше батьків. Будемо сподіватися, що новий бренд вдало впорається з глобальною місією звільнення індійських жінок.

Always і брендінг продуктів жіночої гігієни

Дизайн прокладок Always зроблений за звичною схемою, як Tide і інші бренди Procter & Gamble: щоб яскравіше! Не можна сказати, що Always особливо жіночний. У його дизайні на перший план виходить функціональність. Так, є яскраві кольори, об'ємні м'які шрифти, невеликий формат упаковки ... Але дизайн не створює будь-яких емоцій або образів, як Naturella. Він якийсь спортивний, чи що.

Скільки коштує дизайн упаковки для лінійки товарів? Подивіться на сайті брендінгового агентства KOLORO. Замовте у нас найбільш підходящий вам сервіс. .

Можливо, саме тому маркетологи Always часто говорять про спорт і активний відпочинок, згадуючи про енергійних і рішучих жінок. Вдалий приклад - кампанія #LikeAGirl, яка створила цілий рух і переросла за рамки реклами. Так само, як і просування Whisper в Індії, це практично соціальна реклама.

Always і брендінг продуктів жіночої гігієни

На малюнку помітні:

  • великий, добре помітний логотип;
  • зображення прокладки (щоб не сплутати з ватяними дисками);
  • лінійка поглинання від 1 до 5;;
  • різний колірний акцент в залежності від типу засобу.

У цьому дизайні не помітні якісь особливі стереотипи, але він безпомилково жіночий. Спортивно-жіночий.

Читайте також: «Вищий пілотаж: як створити продає дизайн упаковки»

Kimberly-Clark: не такі, як усі

Компанія Kimberly-Clark вирішила піти від традиційних яскравих тонів і квіткових візерунків, зробивши стильну чорну упаковку товару. Природно, зробила вона це не просто так. Метою маркетингу було завоювати аудиторію дівчат у віці від 14-ти до 22-х років. Це сучасна, рухлива аудиторія, ласа на динамічний і «крутий» стиль.

Kimberly-Clark: не такі, як усі

Мінімалістичні назву і дизайн. «Ю» і нічого зайвого, чорний колір, абстрактні патерни - зі світу чоловіків. Яскраві акценти, плавні накреслення витончених шрифтів, зручний формат - зі світу жінок. Підкупаючий гібрид мужності і жіночності в одному флаконі.

Висновок

Фірмовий стиль для виробника жіночих товарів не обов'язково повинен орієнтуватися на рожево-пастельні відтінки і бантики з рюшечками. Все залежить від обраної аудиторії: дівчата в 14, 20, 40 і 50 років цікавляться абсолютно різними речами. Рюшечки залучають далеко не всіх. Сучасна жінка позиціонується активної, енергійної і сміливої.

Хочете завоювати своїх жінок? Звертайтеся в брендінгове агентство KOLORO.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Александр Тоболин

Ведущий ведущих маркетологов

голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !