Дизайнер і копирайтер: friendship is magic

Дизайнер і копирайтер: friendship is magic

Категория: Брендинг и маркетинг

13 / 12 / 2016

13533 просмотров

648 3.2592592592593 5

Науково-технічний прогрес змінює світ навколо. Розвиток мануфактур, початок автоматизованого виробництва, поширення персональних комп'ютерів стимулювали зростання індивідуалізму серед людей. Кар'єра, особистісний успіх, професійні заслуги - ми всі хочемо виділятися. Результати нашої роботи повинні бути відзначені начальством і оточуючими.

Співпраця копірайтера і дизайнера

Інформаційні ресурси переповнені мотиваційними промовами про необхідність діяти всім наперекір, щоб довести свою унікальність.

Незважаючи на масове прагнення до індивідуалізму в світі залишилося багато речей, які можна зробити краще тільки через співпрацю. Обмін ідеями дозволяє зробити процес роботи в кілька разів ефективніше. Це стосується і взаємодії між копірайтером і дизайнером. Помилка допускати, що два фахівця можуть працювати абсолютно незалежно. Ще більша помилка думати, що вони не можуть сприймати ідеї і думки один одного.

Що трапляється, якщо копірайтера і дизайнера розділити?

Маркетологи KOLORO ретельно вивчають веб-сторінки і їх наповнення. У багатьох помічені однакові проблеми: «Текст хороший, але дизайн сайту псує все враження» або «Розроблений дизайн чудовий, але текст не продає».

Потрібні послуги дизайнера

Сайт про маркетинг наповнений відмінним продають контентом: заклики, документи, відгуки, відео, лід-магніти, бонуси і навіть таймери продажів. Але дизайн викликає сумніву, користувач може покинути сторінку, так і не дочитавши до кінця.

Потрібен копірайтер

Це приклад сайту, який спочатку виглядає добре, поки не почнеш читати текст. Сучасний дизайн не допоможе бізнесу, якщо в закликах і заголовках будуть грубі помилки. Замовляючи послуги копірайтера потрібно ретельно вибирати виконавців.

У той же час присутній інша проблема з текстами, коли добре оформлені сайти наповнені величезними полотнами інформації, яку ніхто ніколи не прочитає.

Досвідчений копірайтер розуміє, що подібні помилки приносять збиток бізнесу, зменшують число потенційних клієнтів і шкодять іміджу компанії.

Що спільного у дизайнера і копірайтера?

Зробити тільки свою роботу, досить потерти ручки і забути про все - це дилетантство. Адже тільки професіоналізм виконавців і вміння доводити справу до кінця визначають успіх ідеї. Тому у дизайнера і копірайтера загальна мета - зробити так, щоб проект приніс максимальну віддачу замовнику.

Співробітники KOLORO розробили власну схему правильного оформлення статей на сайті. Копірайтер не просто пише тексти, він створює наповнення для здійснення ідеї. Дизайнер не просто малює, він розробляє форму для цієї ідеї. Працюючи разом, ці фахівці здатні створити ідеальне поєднання. Проект буде наповнений лаконічним і зрозумілим текстом в комбінації з інтерактивним і привабливим дизайном.

Співробітництво між дизайнером і копірайтером

Деякі речі працюють краще разом.

У співробітників KOLORO одна мета - успіх вашого проекту.

Підходи до виконання робіт: хто перший?

Обговорювати проект завжди краще на початку процесу роботи. Компанія виділяє команду фахівців, які скрупульозно вивчають найменші деталі завдання, аналізують бажання і вимоги замовника. Завдяки такому методу створюється послідовність дій, яка враховує унікальність кожного проекту.

Підхід до роботи дизайнера і копірайтера

У компанії KOLORO не виникає суперечок при виконанні роботи, адже відповідно до потреб замовника існує два підходи для розподілу обов'язків.

Перший підхід корисний для розробки Лендінзі, додатків і корпоративних сторінок. Текст тут - це допоміжний матеріал, адже користувач сприймає послання на сторінці цілком. Дизайнер становить макет інтерфейсу, визначає розмір категорій і навігацію. Орієнтуючись на виконану роботу, копірайтер буде легше написати лаконічний і структурований матеріал.

Другий - це створення аналітичних статей, досліджень і аналізів. Надаючи свої послуги, копірайтер підбирає інформацію, визначає структуру і класифікацію. Дизайнер потрібен для візуалізації контенту, він допомагає акцентувати увагу на важливих моментах у тексті і підібрати ілюстративний матеріал, який допоможе читачеві краще сприймати інформацію.

5 порад для комунікації між дизайнером і копірайтером

Плануйте свої дії

Від початку і до кінця проекту повинні проводитися зустрічі між співробітниками для обміну ідеями, коментарями чи зауваженнями. Кожен повинен планувати заздалегідь, що він хоче сказати і що він може запропонувати для поліпшення якості роботи над створенням сайту або програми.

Будьте уважні до співрозмовника

Потрібно ретельно стежити за словами і поясненнями колег. Будь-яке забуте або втрачене пропозицію можуть погубити хорошу ідею для оформлення дизайну сайту або розробки інтерфейсу додатків. Слід уточнювати і задавати питання. Копірайтер може не знати всього, що робить дизайнер, і навпаки. А якщо постаратися зрозуміти мотивацію і цілі один одного, вийде чудова робота. Уміння слухати і питати дозволяє налагодити відносини в колективі і успішно завершувати проекти вчасно.

Ідіть на компроміс

Дизайнер завжди читає тексти, які пише копірайтер, адже він повинен розуміти, що буде розміщено на сайті. Фактично, дизайнер - один з перших користувачів, який оцінює якість текстового наповнення. Якщо він не розуміє сенс або структуру матеріалу, його потрібно виправляти. Допомога дизайнера потрібна, адже він створює рамки для тексту, який хоче надати копірайтер. Він може обмежити кількість символів, замінивши їх візуальною складовою, що тільки допоможе проекту.

Послуги дизайнера

Ідеальною ілюстрацією подібного компромісу стане інфографіка, особливо при оформленні блогу картинками. У ній гармонійно поєднуються яскрава візуальна складова і лаконічне текстовий зміст. Вони більш ефективні для подачі ідеї і часто насичені докладної і точної інформації. Мінімум води - максимум користі.

Копірайтер показує дизайнеру, яка з частин тексту найважливіше, на що слід звернути увагу користувача в першу чергу. Якщо автор тексту бачить, що візуальна складова перетягує увагу від матеріалу, він про це говорить і дизайнер вирішує проблему. Хороший приклад балансу між візуальною складовою і текстом - це інструкції. Якщо прибрати будь-яку зі складових, є величезний ризик, що користувачів не зрозуміє про що йде мова і що потрібно робити.

Послуги копірайтера для створення текстового супроводу

Намагайтеся працювати поруч

В офісі KOLORO дизайнер і копірайтер працюють в одному кабінеті і навіть на відстані руки один від одного. Чим це корисно? Про всі побажання клієнта, правки і доробках вони дізнаються одночасно і можуть обговорити їх в ту ж секунду. Комп'ютери розташовані так, щоб дизайнер і копірайтер могли відразу показати один одному, в чому проблема або що потрібно виправити.

Послуги дизайнера і копірайтера

Дизайнер і копірайтер KOLORO працюють над підбором зображень.

У компанії KOLORO розуміють, як важливо працювати разом для досягнення успіху. Під кожен проект виділяється команда з 6 чоловік. Вони планують, обговорюють і створюють якісний продукт, який принесе бізнесу клієнта прибуток і престиж.

Контактная информация:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 15 23

Подготовил:

Екатерина Барановска

Копирайтер

648 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Безкоштовна консультація. Телефонуйте

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !