З полуничкою: дизайн упаковки презервативів

З полуничкою: дизайн упаковки презервативів

Категория: Брендинг и маркетинг

04 / 12 / 2017

2108 просмотров

23 4.1739130434783 5

Секс трапляється щодня. Правда, іноді він набуває зовсім не ті обриси, до яких ми звикли. Якщо дружина пиляє вам мозок, рахунок на комуналку підвищують в три рази, а дівчинці біля метро ніяк не пояснює, що ви відмовляєтеся вкладатися в цю піраміду - це теж свого роду статевий акт. На жаль, від такого ніхто не застрахований.

Так, любов буває різною. Іноді це навіть весело. І в цій статті ми торкнемося теми одного з кращих її проявів.

Пропонуємо вашій увазі найнесподіваніший і креативний дизайн упаковки та етикетки, який захоплює, розчулює і просто веселить.

№1. Секс - це спорт. Спорт це життя

У деяких містах розробкою упаковки презервативів займаються не тільки різні дизайн студії, а й влади. Так, наприклад, в Нью-Йорку, Лондоні і Парижі. Робиться це для того, щоб пропагувати здоровий спосіб життя для туристів.

дизайн презервативів

Також два дизайнера з Данії Медс Якоб пульс і Роберт Наги розробили упаковку для презервативів, яка випускалася в рамках акції «Секс і здоров'я».

Серія презервативів «Love Guide» - ода натуралізму і здорового способу життя. Цю упаковку запросто можна переплутати з фрешем або набором для здорового харчування.

упаковка презервативів

Незвичайне рішення - помістити презервативи в тубус, а не картонну коробку.

упаковка для презервативів

Найцікавіше - це підхід до оформлення кожного пакета. Всі презервативи представлені як шматочки фруктів або овочів. Є градація за розмірами. А також в упаковці є «вушко», завдяки якому презерватив не сплющується. У кожній деталі відчувається турбота про клієнта, і позиціонування підкреслює дизайн упаковки. Ціна, правда, не озвучена.

Читайте також: створення упаковки: головні правила і основні секрети

презервативи

№2. Bears vs. babies попереджає

Популярна американська карткова гра Bears vs. babies використовувала презервативи як «приємний бонус» для гравців.

Це настільна гра від творців «Exploding Kittens», яка зібрала понад $ 1 млн на Kickstarter. Про суть гри: ви повинні вижити, захищаючись від дітей. І хоча гра сама по собі є значним протизаплідним, творці вирішили доповнити її латексними презентами.


презервативи дизайн

Упаковка як би натякає: діти - зло.

презервативи упаковка

На кожному пакеті зображені персонажі гри і написані гасла, які розчулили будь-якого чайлдфрі.


презервативи замовити упаковку

Хочете створити дизайн нової упаковки? Зверніться до наших менеджерів для консультації.

№3. Форма має значення

Виробник One вивів дизайн упаковки презервативів на новий рівень. По-перше, пакетик з вмістом придбав круглу форму, що, здавалося, було логічним спочатку.


презервативи

По-друге, кожна упаковка виглядає як оригінальна історія. Це вже не просто спосіб запобігання, а цілеспрямований «похід за мемамі»: цікаво, що вони ще придумають?

Читайте також: упаковка молока і молочної продукції: технології та дизайн

Форма має значення

Головне - на кожному пакеті є жарти. Виробники впевнені, що гарний настрій це запорука успіху. Ми сперечатися не будемо - сміх над невинним жартом на упаковці може скрасити незручність в першу ніч. Або в останню - не так прикро буде.


презервативи

№4. Правило гарного слогана

Серед маркетологів поширена одна стара байка: якщо привласнити слоган компанії презервативів і він не втратить значення - слоган хороший. Дизайнер з Лос-Анджелеса Макс Райт вирішив перевірити правило в дії.


презервативи

І воно дійсно працює!

презервативи

В якому двозначному світі ми живемо ...


презервативи

На жаль, ідея цього дизайну так і залишилася жити на папері. Тим не менш, це відмінний зразок використання досвіду світових брендів і власної креативності.

Читайте також: дизайн рідини для ширяння: 10 прикладів упаковок

Замовити дизайн упаковки, якої не буде рівною в креативності ви можете в KOLORO.

№5. Кращий подарунок

Нещодавно ми вже писали про те, що загорнути щось в подарункову упаковку - відмінна ідея. Презервативи - не виняток. Виробники Naughty bags пропонує поповнити стратегічні запаси самостійно, або подарувати друзям.


дизайн коробки презервативів

У коробці - набір презервативів. Дизайн упаковки товару з оформлення схожих на вищезгаданий One. Всі пакети виконані в стилі коміксів. У кожній упаковці - 10 штук.

презервативи

Несподіваний лайфхак: в таких порожніх пакетиках від презервативів зручно зберігати свої таємні заощадження.

Читайте також: дизайн алкоголю: 7 і 1 тенденція 2017 року

№6. Для поціновувачів мистецтва

Чи не весь час же жарти жартувати. Для деяких секс - це щось більше. Виробники Otheos вирішили віддати данину прекрасного. І не прогадали, стародавня Греція - дуже романтична. Також покупцям надається вибір за розмірами - від Купідона до Зевса.

презервативи

В оформленні витриманий трендовий мінімалізм - ці упаковки можна було б розмістити на який-небудь закритою виставці сучасного мистецтва.

презервативи

№7. Все в господарстві знадобиться

До видовищ потрібно подавати хліб. А ще краще - вино. Для любителів «залишити на потім» виробник з промовистою назвою Wine Condom розробив універсальну кришку для вина.

презервативи

З боку, звичайно, «винний презерватив» дуже схожий на радянський напалечнікі. Але в американському і європейському світі любителів ігристого алкоголю це сприйнялося як ноу-хау і показало хороші результати - через кілька місяців винахід сина і матері з Техасу викупила мережу винотека SimpleWine.

презервативи

Тому що вживання алкоголю має бути відповідальним!

До чого ми прийшли

Розробка дизайну упаковки іноді може стати не просто прикрасою вашого бренду, а його родзинкою. Навіть такий тривіальний продукт, як презервативи, можна цікаво піднести. Іноді дизайн упаковки і вартість - залежні складові. Справжня любов - це дія. Покажіть, як ви любите своїх покупців, і вони дадуть відповідь вам взаємністю!

***

Про упаковках, дизайні, і інших крутих штуках розкажуть наші менеджери

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Дария Мех

Маркетолог

23 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !