Як створити бренд самому

Як створити бренд самому

Категория: Брендинг и маркетинг

25 / 10 / 2011

4622 просмотров

26 3.8076923076923 5

Раніше маркування на продукті було достатньо, щоб збільшити довіру до товару і його продажу, але в зв'язку з ростом конкуренції, навіть красива упаковка не гарантує переваги.

В умовах великої кількості покупець хоче брати активну участь і робити зважений вибір при купівлі товару або послуги. Він приміряє для себе вигоду пропозиції, наскільки це відповідає його потребам, пов'язує атрибути бренду з позитивним і негативним досвідом.

У даній статті ви дізнаєтеся, як створити бренд самому.

Для початку скажіть вголос: «я керівник проекту (я бренд-менеджер), і відповідальність за кінцевий результат лежить тільки на мені!». Скажіть це 5 разів і приступайте до розминки створення вашого бренду!

Далі позначимо завдання - створення бренду. Для його виконання нам знадобиться досвід в проектному менеджменті, знання реклами, дизайну і психології.

Наш проект, як і будь-який інший, складається з трьох основних етапів:


  • Складання плану роботи та визначення цілей.
  • Вибір виконавця.
  • Контроль виконання та результатів роботи.

ЕТАП 1: Вам необхідно скласти план виконання роботи, він може бути таким:


  • Аналіз конкурентів - Виявлення сильних сторін, визначення недоліків. Необхідно сказати, що краще вас це ніхто не зробить. Пам'ятайте, що це процес безперервний, і не варто обманювати себе, що ви вже все про них знаєте.
  • Аналіз цільової аудиторії - потрібно з'ясувати, чого б покупець хотів, які потреби у нього незадоволені.
  • Після аналізу йде позиціонування – це значить, що вам необхідно вибрати унікальну позицію в свідомості споживача.
  • Створення концепції бренду. Розробка вербальної складової (неймінг, слоган, легенда, рекламний текст) і візуалізація образу бренду (логотип, фірмовий стиль, упаковка, рекламні матеріали).
  • Розробка концепції рекламної кампанії. Кожен бренд вимагає просування, тільки бюджети у всіх різні. Мета рекламної кампанії - оповіщення цільової аудиторії про існування вашої торгової марки, і формування позитивних асоціацій з нею.

ЕТАП 2: Пошук виконавця. Вкрай відповідальний етап


Виконавець може виконувати лише один з етапів роботи, може виконати кілька пунктів, а може виконати весь проект цілком. Він може бути фрілансером (людина працює на себе), або агентством з різною комбінацією і кваліфікацією співробітників. Робоче місце виконавця може перебувати в вашому місті, або в будь-якому іншому місті світу.

Порівнювати і перераховувати недоліки і плюси фрілансерів і агентств тут ми не будемо. У нас в блозі ви можете знайти статтю на відповідну тему.

Стаття була в розробці. Спочатку запам'ятайте дані правила, а потім читайте повну версію статті тут: «5 етапів створення бренду і розробка елементів його дизайну».

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Анна Просвирина

Маркетолог

26 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !