Чистий брендінг: розробка бренду для хімчистки

Чистий брендінг: розробка бренду для хімчистки

Категория: Брендинг и маркетинг

17 / 10 / 2017

2708 просмотров

17 3.7647058823529 5

Розробка бренду для хімчистки - актуальна послуга, яку часто замовляють в брендінгових агентствах, в тому числі в KOLORO. Це не дивно, зважаючи на статистику. Так, в 2014 году на 175 тисяч українців припадала одна хімчистка (в Европі цей показник дорівнює 50 тисячам громадян на один пункт). Тобто ринок НЕ заповнений и пропонує безліч цікавих можливостей для бізнесу. Крім того, хімчистки розташовані у великих містах, в той час як в провінції - дефіцит спеціалізованих майстерень.

розробка бренду для хімчистки

Щоб порахувати, скільки коштує відкрити хімчистку, необхідно враховувати такі статті витрат:

  • оренду (купівлю) і дрібний ремонт приміщення;
  • установку пожежної безпеки та системи охорони;
  • реєстрацію бізнесу і отримання всіх необхідних дозволів;
  • закупівлю професійного обладнання;
  • бюджет на рекламу;
  • наймання співробітників, забезпечення їх спецодягом та витратними матеріалами;
  • резервний фонд.

Цікаво, що в інтернеті нескладно відшукати бізнес-план хімчистки. Проаналізувавши пару-трійку прикладів, навіть початківець бізнесмен зможе самостійно скласти дієвий бізнес-план, прикинути витрати на відкриття і окупність хімчистки в майбутньому.

скільки коштує відкрити хімчистку

Читайте також: 7 факторів, що впливають на вартість створення бренду

Незважаючи на сприятливий грунт для зростання і розвитку, багато стартапи «Не вистрілюють». Причина - слабкий, непродуманий брендінг хімчистки. У більшості бізнес-планів передбачений бюджет на рекламу, але не враховані витрати на брендінг. Яскрава рекламна кампанія дозволить «увірватися» на ринок і заявити про себе, але не допоможе утримати позиції в кризових ситуаціях і завоювати довіру клієнтури. Це завдання брендінгу.

Щоб створити потужний бренд, важливо врахувати кілька факторів.

  • Чітке позиціонування. Щоб достукатися до цільової аудиторії і зайняти свою нішу на ринку, необхідно розробити стратегію позиціонування. Також від неї залежить вибір методів просування в майбутньому.
  • Конкуренти. Найбільші гравці ринку -мережна хімчистки, що заслужили довіру і вдячність аудиторії. Тому новачкам в цій сфері все ж доведеться позмагатися з іменитими конкурентами, тим більше що гіганти активно продовжують експансію і відкривають нові прийомні пункти.
  • Специфіка українського ринку. Більшість українців, особливо старшого покоління, не звикло здавати одяг або килими в хімчистку, вважаючи за краще справлятися з виведенням плям самостійно. Вважається, що послуги хімчистки це невиправдано дорого. Побороти цей стереотип особливо важливо для підприємств, які представляють низький і середній ціновий сегмент.

розробка бренд стилю хімчистки

Чистимо, миємо й не тільки: чим займаються сучасні хімчистки

Спочатку хімчистка (хімічне чищення) - очищення тканин, шкіри, хутра та інших матеріалів за допомогою розчинника. Цехи, в яких надають цю послугу, називають як сам процес.

Сьогодні підприємства не обмежуються стандартним чищенням і пропонують ряд інших послуг:

  • ремонт одягу, взуття, парасольок, сумок;
  • експрес-видалення плям;
  • прання і прасування;
  • оновлення шкіряних та хутряних виробів;
  • обробку сріблом;
  • екочистку без застосування хімікатів.

Варто врахувати, що бренд для мережі хімчисток, який надає різнопланові супутні послуги, аудиторія сприйме позитивно. Очевидно, що велика компанія може найняти стільки кваліфікованих співробітників, скільки буде потрібно. У той же час провінційна хімчистка з маленьким штатом, яка обіцяє все і відразу, викличе у клієнтів недовіру і сумніви в якості результату. Тому невеликим підприємствам слід зосередитися на наданні однієї-двох базових послуг і в міру розширення доповнювати перелік.

брендинг хімчистки

УТП для хімчистки: приклади

Унікальна торгова пропозиція (УТП) - це особливість, родзинка бренду, яка виділяє його на тлі конкурентів і робить привабливим в очах споживачів. Далі - п'ять прикладів вдалого УТП для хімчисток.

Хімчистка меблів та текстилю на дому. Клієнт може викликати додому фахівця з Belissimo, який почистить дивани, крісла, килими, штори і матраци. Безумовно, це вигідно для споживача, адже позбавляє від проблем з транспортуванням і економить час.

Хімчистка одягу та аксесуарів для домашніх тварин. Дану послугу надає мережа Lotus Premium, але спеціалізованого закладу в країні немає. Тобто ніша з цікавими можливостями ще пустує. Можливо, її займе ваш бренд?

Хімчистка кросівок. Спочатку KAPKAN - інтернет-магазин молодіжного одягу, але вже 5 років при ньому діє повноцінна снікери-хімчистка. Щоб здати або забрати взуття, можна приїхати в пункт особисто або замовити кур'єрську доставку.

фірмовий стиль хімчистки

Екохімчістка. Екотренд «проникає» в різні сфери життя і діяльності. Слідом за екологічною їжею, косметикою і прикрасами з'явилася екохімчістка (наприклад, GreenWay). Очищення за допомогою органічних розчинників, наприклад, вуглеводневих, популярна серед прихильників екоруху і тих, хто ретельно дбає про своє здоров'я.

Читайте також: Еко-тренди в упаковці і український ринок органічних продуктів: огляд

Мережа хімчисток на заправках. Уявіть, що їдете в автомобілі. Раптово апетитний хот-дог, яким ви вирішили перекусити в дорозі, падає на світлу сорочку або сукню, залишаючи вигадливий візерунок з кетчупу. В такому випадку хімчистка BOLLA, яка працює на найближчій заправці, швидко виправить ситуацію: вже через кілька хвилин ваша річ буде бездоганно чистою.

Виходячи із прикладів, УТП бренду хімчисток може бути пов'язано з наданням унікальних послуг, методами роботи та розташуванням. Але це, звичайно, лише кілька ідей для натхнення, адже можливих варіантів набагато більше. І маркетологи KOLORO їх знають :-)

брендинг хімчистки

Фірмовий стиль хімчистки - запорука впізнаваності бренду

Фірмовий стиль - інструмент, за допомогою якого створюється образ бренду в свідомості споживача. Розглянемо його основні складові.

Логотип. Вішак - можливо, найпопулярніший елемент, який зустрічається в логотипах хімчисток. Тому чергове зображення з плічками навряд чи запам'ятається широкому загалу. Однак деяким дизайнерам все ж вдалося вдало обіграти цей типовий елемент.

розробка логотипу хімчистки

Хоча розробка логотипу хімчистки - творчий процес, необхідно враховувати об'єктивні чинники. Так, лого має відображати позиціонування або УТП компанії, органічно вписуватися в концепцію бренду, а не суперечити їй. Наприклад, логотип Front Door відразу дає зрозуміти, що підприємство надає послуги хімчистки на дому. А мережа хімчисток PingWin використовувала корпоративного персонажа.

розробка корпоративного персонажа

Товарний знак. Це найбільш впізнаваний елемент, завдяки якому бренд можна ідентифікувати серед інших. Він може бути графічним (з'єднані півкільця у Chanel), словесним (фіолетово-помаранчеве назву FedEx), об'ємним (упаковка чіпсів Pringles) і навіть звуковим (згадайте мелодію з реклами миючого засобу Mr. Proper). У хімчистки Oscar товарним знаком можна вважати пташку, яка сидить на букві С.

створити логотип

Кольорова гама. Найчастіше для створення айдентики бренду використовуються відтінки синього, зеленого і білого - квітів чистоти, свіжості і натуральності. Крім того, зелений присутній в фірмовому стилі компаній, які позиціонують себе як прихильників екоруху. Чорно-білі елементи - класика дизайну, вони також часто присутні в айдентіка хімчисток. Рідше використовуються вкраплення червоного, рожевого і оранжевого.

Візитки, фірмові бланки, буклети варто оформляти в обраній кольоровій гамі, зображати на них логотип, девіз і товарний знак. Рекомендується використовувати однакові шрифти і графічні елементи при оформленні друкованих та електронних документів.

Розробка сайту для хімчистки - ще один важливий крок для побудови сучасного бренду. Онлайн-ресурс також повинен відповідати фірмовому стилю, бути його продовженням. До речі, замовити створення сайту теж можна в KOLORO.

Читайте також: Як створення фірмового стилю допомагає збільшити ціну вашого продукту

фірмовий стиль для хімчистки

Правила створення бренду хімчистки від Tuchman Cleaners

Сідні Тучман - засновник мережі хімчисток Tuchman Cleaners, яка сьогодні неймовірно популярна в штаті Індіана (США). Грунтуючись на власному багаторічному досвіді, він склав список рекомендацій для побудови потужного бренду хімчистки.

  • Розробити чітку концепцію бренду.
  • Не тільки передбачати, але і перевершувати очікування цільової аудиторії.
  • Наймати кваліфікованих, лояльних і мотивованих співробітників.
  • Шукати нові можливості і розширювати список послуг.
  • Розробити ефективну маркетингову стратегію бренду.
  • Дотримуватись принципів клієнтоорієнтованості.

Читайте також: Програми лояльності: любов з першої покупки

Підсумки

  1. Ринок хімчисток в Україні не заповнений, тому відкриття хімчистки - вдала бізнес-ідея. Причому вона може «вистрілити» як у великому місті, так і в провінції.
  2. Якісний брендінг допомагає компанії не тільки заявити про себе, а й стати успішною в майбутньому. Крім того, бренд, який заслужив довіру аудиторії, легше переносить різного роду кризи.
  3. Сьогодні хімчистки надають великий спектр послуг - від хімічної чистки текстилю, шкіри і хутра до ремонту взуття та сезонного зберігання верхнього одягу. Це слід враховувати при розробці бренду.
  4. Унікальна торговельна пропозиція - родзинка бренду хімчистки, яка виділяє його на тлі конкурентів і створює привабливий для аудиторії образ. УТП можна будувати на основі зручного розташування хімчистки, переліку актуальних послуг, екологічного підходу до роботи і інших особливостей.
  5. Ретельно пророблений фірмовий стиль робить хімчистку впізнаваною і сприяє формуванню цілісного образу бренду у свідомості споживачів. Він складається з наступних елементів: логотипу, слогану, товарного знаку, корпоративних кольорів, шрифтів і т. Д.

Розробка бренд-стилю хімчистки - Послуга, яку пропонує брендінгове агентство KOLORO. Звертайтеся до наших менеджерів, щоб зробити замовлення або дізнатися додаткову інформацію.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Яна Галака

Маркетолог

17 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !