Цільова аудиторія Вконтакте і FB в Україні: схожість і відмінності

Цільова аудиторія Вконтакте і FB в Україні: схожість і відмінності

Категория: Брендинг и маркетинг

11 / 04 / 2017

4578 просмотров

21 4.1904761904762 5

Соціальні мережі - ефективний спосіб просування товару або послуги в інтернеті. Вони надають брендам доступ до активної аудиторії і дозволяють взаємодіяти з нею в зручному для них ключі. дна з основних завдань в рекламівизначити цільову аудиторію, потенційних клієнтів, для кого призначається товар або послуга. Для якісного просування необхідно проаналізувати соціальну мережу, обрану для реклами. Знаючи інтереси і потреби ЦА, можна правильно розробити рекламну кампанію і вигідно продати товар або послугу.

Соціальна мережа Facebook

Вконтакте і Facebook: як визначити цільову аудиторію

Одна з найпопулярніших соціальних мереж - Вконтакте, налічує понад 190 млн щоденних відвідувань. Цю соцмережу використовують в основному для спілкування і обміну розважальним контентом. Вікова категорія користувачів - від 9-ти до 30-ти років, що потрібно враховувати, складаючи план просування продукту. Сама платформа надає можливість націлити і вказати цільову аудиторію за різними характеристиками. Наприклад: місто Київ, 22-34 року, чоловіки.

Для спілкування вузького кола людей, об'єднаних спільними інтересами, створюються спеціальні групи, багато хто з яких мають більше 200 тисяч постійних відвідувачів. VK - це досить універсальна майданчик, що вимагає для просування постійного контакту з аудиторією. Саме живе спілкування в цій соцмережі грає важливу роль. Варто запитувати, розповідати, показувати і постійно ділитися інформацією.

Прикраси ручної роботи - сторінка в ВКонтакте

Facebook найпопулярніша у світі соціальна мережа, яка чималим успіхом і в Україні, налічує 1,65 мільярда користувачів. Розробляючи рекламну кампанію для цієї соцмережі, необхідно пам'ятати, що основна вікова категорія користувачів - 25-35 років, з них велика кількість бізнесменів, підприємців, розробників, блогерів та інших користувачів з творчим потенціалом, які мають досить високою платоспроможністю. Проте, навіть ці серйозні люди захоплюються тестами, флеш-іграми та іншими розвагами, які пропонують соціальні мережі. На відміну від Вконтакте, Фейсбук надає інструменти для просування бізнес-сторінок. Різношерстість публіки дає широкі можливості для креативу та оригінальності в рекламних кампаніях.

Як рекламувати в соцмережах

І хоча публіка в перерахованих соціальних мережах відрізняється, методи залучення цільової аудиторії багато в чому схожі.

Цільова аудиторія: критерії визначення

Для якісного визначення цільової аудиторії, в першу чергу, необхідно точно уявити портрет майбутнього споживача.

Розподіл ЦА відбувається згідно наступних критеріїв:

  • тип товару;
  • вік і стать (чоловіки або жінки, діти, підлітки або дорослі);
  • мотивація (щоденна потреба, спецпропозиція або аукціонний товар);
  • цільове призначення покупки (на подарунок, для себе, на роботу);
  • місце покупки (магазин, з рук в руки, інтернет-магазин).

Як знайти ЦА в соцмережах

Важливі і такі характеристики цільової аудиторії:

  • географічні особливості (місце проживання, навчання або роботи);
  • демографічні показники (вік, стать, сімейний стан);
  • психологічні особливості (тип характеру, соціальний стан);
  • поведінкові характеристики (частота користування продуктом, переваги).

Потреби ЦА

Для визначення потреб цільової аудиторії, використовується ненав'язливе анкетування завершивши яке, споживач може отримати певну нагороду, наприклад, на покупку. Опитування на самій сторінці також може підштовхнути відвідувача більш детально вивчити пропозицію і довше залишатися на сторінці.

Проаналізувавши і дізнавшись потреби цільової аудиторії можна значно поліпшити попит на необхідну на ринку продукцію.
Потреби розрізняються за своїми формами:

  • нова - нова пропозиція, якого ще не було, стартап;
  • складна - так, вирішує кілька проблем відразу (мобільний телефон);
  • жорстка - не можна замінити іншим товаром;
  • гнучка - можна замінити іншим товаром;
  • широка - товари масового споживання;
  • вузька потреба - продукти для вузького кола споживачів.

Потрібно стежити за тим, що найбільше приваблює відвідувачів:

  • суха інформація (факти, тексти, інфографіка);
  • цікаві тематичні картинки і фотографії;
  • гумористичні статті;
  • спілкування з відвідувачами за допомогою відео (відеозвернення, відеоблог, відеоконференція).

Як залучити цільову аудиторію

Основний спосіб залучення ЦА - реклама. Завдяки контекстній рекламі простіше визначити потенційних споживачів. Це працює так: оголошення показуються тим користувачам, які вже цікавилися тематиками, пов'язаними з вашими товарами. Серед таких користувачів набагато вищий відсоток тих, хто зробить покупку. Рекламу в тематичних паблік варто використовувати в групах з подібним або цікавим для ЦА контентом.

Як залучити цільову аудиторію

Наступний варіант залучення - запрошення в групу компанії або магазину. Інвайтінг досить трудомісткий процес, який вимагає пошуку і подальшого запрошення людей, яким може бути цікавий рекламований продукт. Проблема такого методу розкрутки полягає в обмеженні на розсилку запрошень в день. (Не більше 40 штук для ВК і необмежену кількість в Фейсбук, головне, щоб це були друзі або друзі друзів). Для залучення аудиторії можна використовувати флешмоби, конкурси, розіграші, вебінари, опитування, обмін тематичними публікаціями.

Популярним в соціальних мережах стало daily challenges - щоденне викладання контенту (відео, фотографій, історій, коментарів) адміністратором. Це підвищує відвідуваність сторінки і допомагає просувати товари і послуги компанії. .

Реклама в соціальних мережах: особливості складання оголошення

При складанні рекламного оголошення, обхідно враховувати такі особливості цільової аудиторії:

  • позитивні - бажання і мрії, наприклад, дівчина хоче бути стрункою, підліток - менш прищавим, чоловік - більш накачаним, а старий - молодим;
  • негативні - то, що набридло або те, від чого людина втомилася, наприклад, злий начальник на роботі, кредит, неслухняні діти чи ревнивий чоловік;
  • захоплення - для розуміння потреб ЦА, потрібно знати, чим цікавляться потенційні споживачі, наприклад, якщо вам потрібні домогосподарки, варто звернути увагу на тематичні групи, присвячені рукоділлю, кулінарії, інтер'єру;
  • соціальний статус людини протягом життя змінюється і так само змінюються його переваги. Наприклад, цільова аудиторія - молоді люди до 25 років з проблемною шкірою - це потенційні майбутні випускники. Реклама для них буде звучати приблизно так: «Очисти шкіру до випускного!»;
  • страх - не найкращий варіант, але досить дієвий, прикладом можуть служити студенти, які бояться відрахування;
  • мрія - людина не хоче довго працювати на роботі, він хоче зараз цю машину і геть ту квартиру, тому не потрібно говорити «Зароби», варто сказати «Нова машина всього за півроку».

Особливості реклами в соціальних мережах

Вконтакте і Фейсбук стали тими майданчиками, які здатні не тільки розважати аудиторію, а й залучити реальних відвідувачів. Аудиторії цікавий живий контакт, тому компанії повинні спілкуватися зі своїми користувачами і відповідати на їхні запитання.

Реклама, створена в брендінговому агентстві KOLORO — запорука майбутнього успіху.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Мария Волошина

Маркетолог

21 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !