Цільова аудиторія в Iнстаграм: сировина для фешн ритейлерів

Цільова аудиторія в Iнстаграм: сировина для фешн ритейлерів

Категория: Брендинг и маркетинг

16 / 05 / 2017

5383 просмотров

40 4.1 5

Бажаючи почати бізнес в Instagram, потрібно більш детально вивчити його пристрій: зовнішній вигляд популярних профілів, правильне розміщення підписів, фотографій і корисність репосту. Але головне - зрозуміти і визначити цільову аудиторію. Адже створення і просування профілю здійснюється завдяки розумінню і визначення кола людей, до яких будете звертатися. Важливо - зробити цікавими Інстаграм-сторінки.

Користувачі Інстаграм

Користувачі інстаграм: хто вони і небезпечні?

Користувачів в Instagram можна умовно розділити на такі категорії:

Категорії користувачів в Instagram

Найдешевші популярні бренди в Інстаграм

Просування в інстаграмПросування в інстаграм

Відомі особистості

Відомі особистості

Відомі особистості (селебріті, зірки)- профілі Інстаграм, створені знаменитостями або фан-спільноти. На ці сторінки підписуються, якщо захоплюються діяльністю зірки. Деякі, що розвивають бізнес в соцмережах, називають підписку на такі профілі способом «уявно-органічного» збільшення аудиторії: підписуючись і відписуючись від профілю, підприємець ставати видимим для інших передплатників. Уявно-органічне залучення клієнтів названо так, бо, після підписки на таку сторінку, відбувається відкат частини аудиторії. Залишаються тільки ті, які дійсно зацікавилися.

Fashion

Відомі особистості

Fashion (фешн, мода)бренди одягу та журналісти відомої і не дуже модною періодики, блогери. З хештегом #fashion є більш 300 млн постів. Фешн-блогери - звичайні люди з Instagram аккаунтом, які щодня постять зображення свого зовнішнього вигляду. Це можуть бути другі половинки знаменитостей або просто забезпечені люди, що захоплюються модою, які щодня викладають фотографії свого образу в модному одязі. Сюди можна віднести і творців ручних виробів: біжутерії, аксесуарів, сувенірів, косметики та ін.

Популярна співпрацю фешн-блогерів і творців hand-made: блогери тестують вироби останніх і викладають фотографії, автори вироби можуть перепостити фото, ніж залучають аудиторію і нарощують трафік і продажу.

А творчі уми брендінгового агентства KOLORO допомагають брендам розширитися. Якщо потрібно заявити про себе яскраво - звертайтеся в KOLORO!

Забезпечені фешн-блогери, які просувають стиль високих брендів, не відрізняються оригінальністю стилю: прикраси від Tiffany, спортивний одяг від відомих спортивних брендів (Nike або Adidas), рвані брендові джинси, вечірні наряди або верхній одяг, гаджети від Apple. Цікавіше сторінки блогерів простіше: поєднання або оновлення під моду доступною одягу (навіть з second-hand), цікаві панорами. Фешн-блогери часто беруть участь в різних об'єднаннях за інтересами. Дуже часто за рахунок таких гуру моди і залучаються нові особи в співтовариства.

Їжа

Їжа та Інстаграм

Їжа - це окрема тема для Instagram. На думку експертів, ми кожен день приймаємо більше 180 рішень з приводу їжі: наш мозок реагує за три секунди, обробляючи картинки в 59 000 разів швидше, ніж текст. Як результат: понад 120 млн зображень з хештегом # Foodporn з 218 млн постів з тегом # Food створені на Instagram (дані Bighospitality). Дана тематика має схожі з модою профілі. наприклад, категорія рестораторів (ChefsTalk з 612К передплатників), самих шеф-кухарів ресторанів, ресторанів, журналістів, блогерів, гурманів і просто любителів смачно поїсти красиво оформлені страви. Тематика їжі рясніє реалістичними фотографіями. Ця тема досить складна в плані просування, тому варто спочатку наростити аудиторію в житті, а потім просуватися в онлайні.

Політика

Політики в Інстаграм

Політика - тема в Instagram, яка швидко завоювала популярність. Це комунікаційний канал, який активно використовує в своїх кампаніях, наприклад, Барак Обама. На сьогоднішній день створено велику кількість тематичних сторінок великих світових медіа, які роблять пости про політику і політиків (наприклад, профіль The Huffington Post - huffpostpol має 100 000 передплатників). Є профіль в Instagram у Петра Порошенка (87,6 тис. Передплатників).

Фотографи та фотографії

Фотографи та фотографії в Інстаграм

Фотографи та фотографії - професіонали і любителі розділені на кілька категорій. Наприклад, сторінка National Geographic (natgeo має понад 77 млн. Передплатників) виділяється яскравими Instagram фотографіями з усього світу у високій роздільній здатності. Професійні фотографи мають також яскраві сторінки, на відміну від любителів, які вважають за краще пастельні кольори і монотонність. Часто сторінки фотографів - тематичні, наприклад вузька спеціалізація, що виражається в макро- або мікро-зйомці, портретних або пейзажних фотографіях. Більш цікаві в плані контенту фотографи-любителі. Цікаві вони життєвістю і гармонійністю фотографій, які залучають передплатників з деяких причин: інстаграммер живе, наприклад, на просторах Англії, де пейзаж відрізняється від міського, особисті уподобання і под.

Спільноти за інтересами

Спільноти за інтересами: лідерство, здоровий спосіб життя, спорт, медицина. Найчастіше подібні сторінки спрямовані на збільшення кількості передплатників. Членство в таких спільнотах дає статусність і помітність, що сприяє нарощуванню аудиторії.

Просування в Інстаграм: як наростити передплатників

Маркетинг на будь-якому соціальному медіа-платформі - це довга гра, і для розвитку і отримання результатів на цій дорозі потрібно терпіння і послідовність.

Для кращого розуміння ринку замовте маркетингові дослідження від KOLORO.

Instagram стала топ-соціальна платформа для моди, де користувачі взаємодіють з брендами. Роздрібні торговці все частіше використовують платформу як щось більше, ніж місце, щоб накопичити передплатників і лайки.

Instagram - корисна платформа для любителів модного образу, яка вказує на те, що в тренді і те, що виходить з моди.

Користувачі ІнстаграмПросування в Інстаграм

Для нарощування передплатників, а, відповідно, потенційних клієнтів, необхідно дотримуватися деяких правил:

Як залучити користувачів

Онлайн-платформи для торгівлі в УкраїніОнлайн-платформи для торгівлі в світі

Instagram - це найкращий друг чи лютий ворог фешн-індустрії?

Армія Instagram налічує більше 600 мільйонів користувачів, які ставлять близько 1,6 млрд лайків і викладають понад 60 мільйонів фотографій в Інстаграм кожен день. Це соціальна мережа з великою кількістю інтернет-магазинів (особливо одягу), яку не можна ігнорувати. Додати також вартий той факт, що гарні образи - основа успішної комерції і саме Instagram призначений для викладання фотографій та зображень. Уявіть собі ситуацію: ви переглядаєте в Instagram різні новини і тут вам попадається на очі запаморочливої ​​краси пара туфель. Ви хочете дізнатися більше про них, про можливість придбання або ознайомитися з асортиментом, вірно? А оскільки Instagram не зовсім розрахований для цього, то потрібно переходити на сайт бренду, шукати розділ взуття і з сотні (якщо не тисячі) шукати саме ту пару, яка сподобалася. Занадто довго і нудно.

Просування в Іnstagram

Через Instagram звичайно складно продавати. Незважаючи на те, що робляться правильні кроки в напрямку освоєння фешн-ніші, немає гарантії, що відбудеться постріл і вас помітять. Багато, початківці свій бізнес в Інстаграм, думають, що це так само просто, як і, наприклад, в Facebook або ВКонтакте. Але для цієї соцмережі потрібен продуманий план і чітка стратегія

Основні кроки назустріч цільової аудиторії

1. Робити Instagram продають

Профіль Інстаграм

Instagram - соцмережа, створена не зовсім для комерції. Багато брендів, які є в інших соцмережах або оффлайн, намагаються працювати і через Інстаграм. І хоча це не зовсім легко, вони знайшли способи як заявити про себе.

Ось деякі хороші приклади.

Prep Obsessed

Цільова аудиторія

Охайний бутик аксесуарів Prep Obsessed використовує додаток під назвою Soldsie Sold в розділі коментарів на Instagram-пости. Фанати можуть просто залишити коментар «Продано», поряд з розміром / варіацією і їх адресу електронної пошти для відправки рахунку-фактури на товар.

Nasty Gal

 

Nasty Gal має коротку посилання, перейшовши по якій потрапляєш в магазин, в якому, правда, потрібно буде пошукати товар, який сподобався.

Розкрутка Інстаграм

Nordstrom

Nordstrom використовує сервіс під назвою «Like2Buy» від Curalate, завдяки йому можна створювати окремі сторінки, схожі зовні на сторінки в Instagram, але з активними посиланнями на сторінки товару. Це спрощує здійснення покупки.

Профіль Інстаграм
 

2. Краудсорсінг зображень

Краудсорсінг

Соціальне спілкування ставати більш важливим елементом веб-дизайну, модні бренди все частіше звертаються до зображень шанувальників, які писали про продукцію (наприклад, в Olapic): тепер кожен може стати моделлю.

Black Milk

Одяг від Black Milk - це зображення з Instagram моделей і покупців. Подібне спілкування з передплатниками - непоганий спосіб продемонструвати особливості стилю Black Milk і рівень поваги до фанатів.

Fashion індустріяОнлайн-примірочна

 

3. Просте спілкування

Instagram робить акцент на красивих, ретельно оброблених зображеннях. Багато фешн-сторінок використовують свої профілі, щоб показати закулісне життя бренду.

Paul Smith

Сер Пол - британський дизайнер модних одягу. Він регулярно оновлює свою сторінку, додаючи фотографії з свого гламурного життя.

FashionFashion

4. Особистий стиліст

Персональний стиліст радить як і що носити, використовуючи при цьому речі з, наприклад магазину ASOS. В даному випадку фешн-блогер кожен день постить фотографію з модним цибулею з цього магазину. Як результат - підписчики можуть зацікавитися речами від магазину або запитати рада.

Онлайн-примірочнаОнлайн-примірочнаОнлайн-примірочна

Просування в Instagram: поради новачкові

Ось деякі поради з маркетингу для розкрутки Інстаграм:

Рада № 1: Створіть потужний профіль

Це соціальне медіа. На будь-якому каналі, і тим більше на Instagram, потрібно переконатися, що профіль оптимізований. Це означає, що потрібно подбати про обкладинку (аватарі) і про опис продукту. Завжди посилання на сайт або електронний магазин одягу повинна бути робочою. Ви можете попросити своїх передплатників, які придбали у вас товар, писати «тег з #yourbrandname, щоб всі могли побачити знімки!». Це для того, щоб створити додатковий рівень взаємодії з аудиторією.

Рада № 2: хештег

Щоб бути впевненим, що бренд знаходить свою цільову аудиторію, кожен з постів повинен бути не тільки з дотепним і цікавим заголовком або описом, а й пристойною кількістю супутніх хештегів. На відміну від Twitter, тут немає обмеження кількості символів, тому можна писати таку кількість хештегів, яке хочеться. Єдине - не зловживайте ними.

Також можна розробити конкретні хештеги для кожного з товарів або колекцій, і кожен раз, коли будете постити елемент гардероба або колекцію, використовуйте хештег разом з іншими.

Рада № 3: Відео продукція

Відео ставати все більш популярним. Знімати короткі кліпи з предметами одягу - або самостійно, або з моделлю і публікувати ці відеоролики в Instagram. Це не тільки зробить бренд автентичним, але і створить сильну зв'язок з аудиторією.

Fashion

Рада № 4: Конкурси

Конкурси досить популярні на Instagram і окупність інвестицій досить висока.

Можна зробити конкурс, пов'язаний з брендом або його історією. Це може бути опитування або міні-вікторина. Не варто робити його занадто складним. Ще одна ідея: можна влаштувати конкурс на кращу фотографію з одягом з магазину і кращий отримує купон на знижку.

Рада № 5: За лаштункамм

Відмінний спосіб залучити аудиторію і зробити бренд популярніше - пост «за лаштунками». Це може бути фото процесу вибору одягу для магазину або фотографії виробничого процесу. Це може бути фото складу або процес упаковки.

На більш особистому рівні, можна розміщувати новини бізнесу, співробітників і команди, офісу або складу.

Рада № 6: Відзначати фоловерів

Щотижня дякувати і відзначати кращих передплатників, тих які взаємодіють з брендом і оголосити їх.

Рада № 7: Накладення тексту на зображення

Не всі продукти або послуги виходить красиво сфотографувати. В такому випадку краще створити повідомлення, графіки або цікавий дизайн, щоб сказати користувачам щось цінне.

Рада №8: Фотографії

Зображення повинні бути ненудними, цікавими. У Instagram існує безліч налаштувань, що дозволяють змінювати колір, роблячи зображення більш привабливим. У Instagram є сервіс IconoSquare, який дозволяє визначити коли саме користувачі проявляли максимальну активність до ваших фотографій.

Українські рітейлери: нові віяння часу

«Квартира 31» - перший магазин, який головним інструментом залучення клієнтів вибрав Instagram. Магазин привертає увагу модниць стильними образами. Це бренд, який розповідає історію модного сучасної дівчини.

Українські рітейлери

 

«482» - київський шоу-рум, який намагається орієнтуватися на масовий ринок. Одяг для магазину завжди підбирається з особливим оригінальним кроєм і зручністю.

 

Українські рітейлери

Ще один цікавий рітейлер модного одягу шоу-рум «Вікно у двір»

Українські рітейлери

На українському ринку є і люксові рітейлери. Helen Marlen - це мультибрендовий інтернет-магазин, в якому представлений одяг практично всіх дизайнерських будинків.

Українські рітейлери

Український ринок фешн-ритейлу сьогодні орієнтується в основному на масове споживання. Instagram в просуванні не має великого впливу в Україні і виступає, скоріше за все як данина моді, а не спосіб просування і розвитку. Українські рітейлери роблять велику ставку на популярні в Україні соцмережі. Найчастіше - це Facebook або ВКонтакте.

Більшою популярністю в Україні користується OLХ - онлайн-майданчик оголошень про реалізацію старих або нових товарів. Не менш популярним залишається і сайт з китайським ширвжитком aliexpress.

Зважаючи на ряд соціально-економічних причин такий вибір українців не дивний: вартість гардеробу з шоурума і від продавця «з дому» може досягати десятків тисяч гривень.

Відома українська співачка Міка Ньютон, яка переїхала в США кілька років тому пробує себе в якості моделі і вже досягла успіху, знявшись у рекламі Facebook, Google, FIAT, Bud Light і Benefit cosmetic. Також вона стала не менш популярним фешн-блогером.

Фешн-блогер

Актуальні новинки для фешн-ритейлу

1. По-новому презентувати продукт. Вітається незвичайний і цікавий спосіб подачі товару. Широка усмішка життєрадісною моделі - половина успіху.

2. Обертання продукту на 360 градусів. Купуючи, наприклад, кросівки - ми його вертимо в руках.

Новинки фешн-ритейлу

3. Збільшення лупою. Для цього прийому фотографії повинні бути високоякісними, найкраще - зробленими професіоналами.

4. Онлайн-примірочна. Для віртуальної примірочної можуть використовуватися картинки, які накладаються на фотографії користувача, або повноцінний сервіс із залученням веб-камери.

Віртуальна примірювальна

5. Відео. Ще один спосіб демонстрації того, як одяг сидить на фігурі.

Віртуальна примірювальна

6. Таблиця розмірів. Розмірна сітка спрощує вибір покупця.

7. Характеристики моделі з фото. Це плаття добре сидить на дівчині з фотографії, але як воно буде виглядати на покупниці? Щоб не ставити це питання, варто викладати параметри моделі, яка демонструє одяг.

Проблеми фешн-ритейлерів

Зміна моди. Система рекомендацій збирала дані і вже готова була порекомендувати чоловікові ось цей галстук - але тут сталася чергова Fashion Week і такі краватки виявилися немодними аксесуарами з «минулої колекції». Система рекомендацій повинна пристосовуватися до регулярно мінливих умов.

Fashion

Винятковий Галузевий алгоритм. Якщо його не буде, то в рекомендаціях чоловікам можуть виникнути туфлі на шпильці. Алгоритм повинен визначати всі нюанси споживача: від підлоги до фізіологічних особливостей.

Зміни уподобань. Вчора я шукаю туфлі для прогулянки, завтра - босоніжки для побачення, а потім - черевички для доньки. В результаті система може розгубитися і надалі рекомендувати мені тільки дитячий одяг. Але ця проблема вирішувана - авторизація через соцмережі.

Чи не той розмір. Проблема з отриманням невідповідного, написаному на сайті, розміром відома всім, хто користувався послугами інтернет-магазинів. Також сьогодні багато замовляють кілька розмірів для примірки, з подальшим поверненням невідповідних розмірів. Але при цьому магазин несе збитки, які сталися внаслідок транспортування, плюс товар на складі не значиться. Проблема, теоретично, можна вирішити за допомогою онлайн-примірочних, а також відгуків. Але на практиці, багато хто все-таки наступають на одні й ті ж граблі з розмірами.

У брендінговому агентстві KOLORO все відмінно з розмірами, але якщо потрібно збільшити - звертайтеся:

Телефонуйте нам

+38 (099) 618 87 50

або пишіть

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Мария Волошина

Маркетолог

40 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !