Брендінг вуличних кафе: як стати помітним

Брендінг вуличних кафе: як стати помітним

Категория: Брендинг и маркетинг

22 / 01 / 2018

27416 просмотров

852 4.18779342723 5

Вижити в умовах жорсткої конкуренції і стати популярним - мета кожного бізнесмена. Брендінгове агентство KOLORO знає, як відкрити кав'ярню і зробити її успішною.

Відкриття кав'ярні. З чого почати?

1. Бізнес-план по відкриттю кав'ярні потрібен як повітря. Він включає в себе:

  • аналіз кон'юнктури ринку та виявлення конкурентного поля;
  • маркетингова програма дій;
  • опис технології роботи;
  • прорахунок первинних фінансових потреб;
  • прогноз на майбутнє.

2. Навіщо до мене прийдуть? Це перше питання, яке повинен ставити собі майбутній власник кав'ярні. Яка мета у клієнтів? Вони зайдуть до вас за кавою і свіжою випічкою по дорозі на роботу? Куплять сендвіч в обідній час? А може проведуть час з сім'єю на вихідних або зустрінуться зі старими друзями?

Відкриття кав'ярні

3. Спілкування з відвідувачем. Атмосферу створюють люди. Завжди хочеться прийти в кафе з хорошим сервісом, привітними бариста і офіціантами. Персоналу слід підтримувати загальну концепцію закладу і бути привітними з відвідувачами. Якщо у вас типова американська Бургерна, то уніформа офіціантів у вигляді картатій сорочки і джинсів буде виглядати органічно.

4. Оренда і ремонт приміщення. Виберіть приміщення з ремонтом або зробіть його самі. При оформленні варто витримати все в єдиній концепції: починаючи від столів і стільців, і закінчуючи багаття і серветками.

5. Придбання обладнання і базових продуктів. Закупити все необхідне, щоб можна було повністю приступити до роботи. Знайдіть постачальників, що пропонують товари за хорошими цінами.

Відкриття кав'ярні

Скільки коштує відкрити кав'ярню в Києві?

Про те, як назвати кондитерську, ви можете прочитати в нашому матеріалі. Вартість відкриття кафе залежить від стартового капіталу, який ви готові виділити на власну справу. При прорахунки обов'язково враховуєте:

  • вартість оренди приміщення;
  • вартість меблів, предметів декору;
  • ціну на вивіску і інші елементи фірмового стилю;
  • купівлю необхідного обладнання та його установку;
  • зарплату співробітникам;
  • оформлення документів на дозвіл діяльності;
  • покупка необхідних продуктів;

Точно прорахувати необхідні фінансові вливання не так просто. Але якщо узагальнити, то для відкриття повноцінного кафе знадобиться близько $ 100 000. Фінальна сума залежить від ряду факторів: скільки чоловік персоналу, ви самі готуєте страви з нуля або замовляєте готові у підрядника, буде продаватися алкоголь, який потребує ліцензії, чи ні. Факторів, що впливають на вартість, багато. Бізнес-план мобільної кав'ярні та бізнес-план кав'ярні на колесах буде спрощено, оскільки стаття витрат набагато менше, ніж в звичайному кафе.

Відкриття власної кав'ярні - справа цікава. Брендінгове агентство KOLORO допоможе створити унікальний заклад, біля якого вишикується довга черга.

Як розробити концепцію

Для відкриття успішної кав'ярні у вас повинна бути оригінальна і приваблива концепція. Особливу увагу потрібно приділити дизайну кав'ярні і меню. Логотип, слоган, уніформа персоналу повинні підкреслювати позиціонування бренду.

Види нестандартних кав'ярень:

  • Точка з продажу кави. Згідно з форматом може бути встановлено до 10 столиків біля стійки барісти, але ось кухня в даному випадку відсутній. Інвестицій в острівець з кавою потрібно на порядок менше, ніж на повноцінне кафе. У таку точку забігатимуть за смачним і швидким перекусом. Одне з основних переваг - мобільність. Якщо місце вибрано не дуже вдало, є можливість без великих витрат переміститися на нове місце. Організувати роботу можна швидше, ніж в кафе, адже не потрібно стільки дозволів і персонал значно менше. Брендінг кав'ярень привертає гостей. Місце має бути цікавим для відвідувачів. Добре впізнаваною слід зробити стійку, особливо, якщо ваша точка мережева. Рекомендуємо забрендувати форму бариста, і звичайно ж, стаканчики.

Дизайн кав'ярні «на винос»

Дизайн кав'ярні «на винос»

Точка з продажу кави

  • Кав'ярня на колесах. Вдалий варіант для великого міста. Бізнес-план кав'ярні на колесах скласти набагато простіше, ніж повноцінного кафе, адже відпадає цілий ряд додаткових питань, наприклад, оренда приміщення. Список дозволів, необхідних для роботи, набагато коротше. Основне завдання по дизайну - привернути увагу перехожих. Найчастіше власники брендують саму машину, парасольку і вивіску з асортиментом.

Про важливість брендованої продукції можна прочитати в матеріалі КОЛОРО.

Кав'ярня на колесах

Успішні світові концепти вуличних кафе і тренди:

  • Le Café Des Chats (Франція)

Кав'ярня, в якій живуть кішки, популярна у всьому світі. Є аналогічні проекти в Лондоні, Сінгапурі та інших містах. Відвідувачі можуть замовити собі каву і пограти з місцевими вихованцями.

Le Café Des Chats (Франція)

  • Barbie Café (Тайвань)

Справжня Мекка для фанатів ляльок Barbie. Здається, що потрапляєш в ляльковий будиночок: тут навіть офіціантки одягнені в цьому стилі. Для повної відповідності концепції відвідувачам пропонують десерти рожевого кольору.

Barbie Café (Тайвань)

Barbie Café (Тайвань)

  • Bench Cafe (Великобританія)

Тут вам завжди вистачить грошей, щоб оплатити рахунок. Принцип у закладу простий: кожен платить стільки, скільки вважає за потрібне. Кухарі купують продукти в місцевих супермаркетах, які знижені в ціні через нетоварного вигляду упаковки, але це не позначається на якості страв.

Дизайн маленької кав'ярні

Дизайн маленької кав'ярні

  • Кафе Mocha–Mojo

Кафе розташоване в індійському місті Ченнай. Коли заходиш сюди, то здається, що потрапляєш всередину величезної Lego-конструкції. Інтер'єр розроблений за допомогою 3D-проектування. За основу взято декоративні прийоми 60-70-х років, коли інтер'єри оформляли в чистих кольорах, використовуючи прості фактури.

Кафе Mocha–Mojo

  • Еспрессо-бар D'espresso

Еспрессо-бар в Нью-Йорку розташований поблизу бібліотеки Bryant Park Library, і цей факт визначив дизайн закладу. Тут чітко простежуються традиційні бібліотечні мотиви: стелажі з книгами, столи з лампами. Відразу кидається в очі, що підлогу і стіни поміняли місцями.

Еспрессо-бар D'espresso

Еспрессо-бар D'espresso

Як бачимо, при нестандартному підході до дизайну кав'ярні та детальному бізнес-плані можна реалізувати будь-який концептуальний проект. Брендінгове агентство KOLORO розробить для вас унікальний фірмовий стиль і слоган для кав'ярні.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Александр Тоболин

Ведущий ведущих маркетологов

852 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !