Брендінг рітейлера-дискаунтерів: як розповісти про низьких цінах і привернути покупця

Брендінг рітейлера-дискаунтерів: як розповісти про низьких цінах і привернути покупця

Категория: Брендинг и маркетинг

13 / 03 / 2018

3395 просмотров

15 4.6666666666667 5

Українські дискаунтери

Формат «магазинів низьких цін» в Україні має великі перспективи і шанси захопити значну частку рітейлу. Споживач, намагаючись заощадити, йде в магазин з більш дешевими продуктами, що сприяє розвитку галузі.

1. «АТБ»

У 2017 році дискаунтер «АТБ» став лідером серед українських продуктових ритейлерів з розвитку торгової мережі та кількості магазинів.

АТБ

Цілодобовий магазин «АТБ»

Понад чверть асортименту складають товари власної торгової марки.

Логотип компанії не зазнавав значних змін з часів її заснування, тому вже добре запам'ятався покупцям. Він дуже простий - назва компанії великими червоними літерами на синьо-білому фоні.

Як колірної гами для фірмового стилю і оформлення фасадів компанія вибрала безпрограшна комбінація трьох кольорів: темно-синього, білого і червоного. Аналогічне поєднання можна побачити в логотипі Pepsi і Bank of America. Синій колір викликає відчуття надійності, червоний - спонукає до дії, а білий пом'якшує це трохи агресивну поєднання і додає необхідний баланс.

На фасаді практично кожного магазину можна побачити інформацію про поточні акції і вигідних цінових пропозиціях.

Внутрішнє оформлення повторює корпоративні кольори: білий підлогу і стіни, темно-синє обладнання та форма співробітників підкреслюють перше враження. Таблички, що повідомляють про вигідні пропозиції, і цінники акційних товарів оформляються в червоному кольорі для залучення уваги.

2. TA DA!

Регіональна мережа товарів для будинку, яка завдяки успішно проведеним ребрендингу змогла розширити аудиторію і вийти на всеукраїнський ринок. Щоб змінитися і стати сучасною, компанія змінила все, починаючи з назви.

TA DA! - звучить помітно й енергійно, не в приклад попереднього назвою мережі (KOOP Poltava). Слоган компанії: «Товари для дому. Щодня ». Лаконічно і точно відображає концепцію магазину для споживача.

Новий фірмовий стиль - поєднання жовтого з чорним, трохи розбавлене білим кольором. Така контрастна комбінація привертає увагу здалеку і добре запам'ятовується. Тому використовується абсолютно у всіх елементах оформлення: для зовнішньої реклами, в дизайні фасадів, одязі персоналу, на фірмових пакетах. Всередині магазину основна частина обладнання, підлогу і стіни білого або сріблястого кольору, щоб уникнути перенасичення і виникнення почуття втоми у покупців.

TA DA!

Яскраве поєднання жовтого з чорним - елемент нового стилю магазинів TA DA

Запуск інтернет-магазину став відмінним рішенням, дозволивши сформувати новий канал збуту і розширити покриття, вийшовши за межі області. А розробка кумедних персонажів - динозавра і бегемота - поліпшила комунікацію зі споживачем і додала позитиву іміджу мережі

3. Thrash!

Мережа супермаркетів Thrash! - перший жорсткий дискаунтер на українському ринку, заснований компанією Fozzy Group. Ціни на товари - одні з найнижчих на ринку, але щоб досягти цього, потрібно скоротити витрати буквально на все. Тому Thrash привертає увагу споживача примітивним методом: яскравий помаранчевий фасад і великий напис чорного кольору з назвою магазину. Помаранчевий колір, який символізує відкритість, доступність та дружелюбність, в повній мірі відображає філософію компанії. Для внутрішнього оформлення магазинів використовується також синій колір.

На відміну від вищеназваних дискаунтерів, у Thrash! немає функціонуючого корпоративного сайту з докладною інформацією, тільки сторінка з логотипом компанії і переліком адрес роздрібних магазинів.

Гасло: «Траш! Круш ціни ».

Ясна позиціонування, доступні ціни та ретельне вивчення споживача зробили мережу успішної менш, ніж за рік.

Thrash!

Магазин мережі супермаркетів Thrash

Компанія продовжує активно працювати над подальшим розвитком формату. Список товарних позицій в магазинах скорочується до найнеобхіднішого, збільшується частка продуктів власної торгової марки.

Як зробити дискаунтер в Україні успішним і прибутковим?

Приєднуйтесь до кращих українських рітейлерам вже сьогодні - зверніться до наших фахівців! Замовляйте все необхідне для створення і просування мережі дискаунтерів, від нейминга до створення корпоративного одягу, в брендинговій агентстві KOLORO.

Контактна інформація:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Дискаунтер - магазин, в якому можна придбати товари повсякденного використання дешевше, ніж в супермаркеті. Є кілька різновидів формату, об'єднує їх завжди одне - низькі ціни.

Щоб підтримувати ціну товарів на низькому рівні, дискаунтери економлять на всьому іншому. Маленький склад або його повна відсутність, невеликий асортимент, вузькі проходи між стелажами, мінімум персоналу - приблизно так середньостатистичний українець уявляє собі «магазин низьких цін». Часто цей формат асоціюється з безладом в торговому залі і чергами на касі.

Брендинг рітейлерів-дискаунтерів

Читайте також: Рітейл-брендинг торгових мереж: дизайн минимаркета

Рекламний бюджет у таких мереж практично відсутній у зв'язку з економією. Тому їх власникам доводиться використовувати всілякі альтернативні способи привернути увагу і запам'ятатися відвідувачам. Наприклад, чи знаєте ви, що продуманий фірмовий стиль магазинів може в рази скоротити витрати на рекламу? Замовляйте послугу розробки фірмового стилю мережі магазинів-дискаунтерів у фахівців брендингового агентства KOLORO.

На яку продукцію роблять акцент дискаунтери?

В основному, це продукти і товари для дому. Останнім часом також стали популярними магазини одягу, взуття, аксесуарів.

Особливістю дискаунтерів вважається обов'язкова наявність товарів власної торгової марки, кількість яких у деяких мережах доходить до 80% від усього асортименту.

Читайте також: 10 трендів рітейлу, які не можна ігнорувати

Успішні світові дискаунтери: приклади брендингу

1. Walmart

Американський дискаунтер-гігант з представництвами за межами США. На ринках інших країн компанія часто виходить під іншою назвою: Walmex, Asda, Seiyu. Для оптимізації бізнесу Walmart недавно почав займатися онлайн-торгівлею.

Walmart

Синій колір Walmart асоціюється з надійністю і викликає довіру  

Слоган компанії - «Save Money. Live better »(« Економте. Живіть краще ») - в повній мірі відображає її місію.

Логотип, який за час існування оновлювався шість разів, завжди був у вигляді назви компанії. Змінювалися лише шрифт і корпоративні кольори. Поточний логотип, розроблений в 2008 році, зазнав найзначніші зміни за всю історію. По-перше, назва компанії повернулося до первісного варіанта 1962 року і складається з одного слова (до цього: Wal-Mart). По-друге, схематичний символ зірки, що виконував роль дефіса між словами, перетворився в повноцінний елемент логотипу і тепер більше нагадує іскру або спалах. Змінився і шрифт, який став більш округлим.

Завдяки продуманій маркетинговій стратегії, Walmart вже багато років займає топові місця в рейтингах найбільших компаній і найдорожчих світових брендів.

2. Aldi

Перший магазин Aldi відкрився в Німеччині понад сто років тому. Зараз торговельна мережа успішно працює в Західній і Центральній Європі, а також в США у форматі жорсткого дискаунтера з дуже низькими цінами. Для більшої економії Aldi відмовилася від вітрин в своїх магазинах і максимально скоротила асортимент товарів.

Aldi

Магазин мережі дискаунтерів Aldi

Слоган компанії: «Найдешевший продуктовий магазин». У 2017 році Aldi знову обновила свій логотип в рамках ребрендингу. Концепція залишилася колишньою, кольору збереглися, але в цілому логотип став виглядати сучасніше.

Еволюція логотипу Aldi за останніх 70 років

Еволюція логотипу Aldi за останніх 70 років

Фірмовий стиль дублює кольори логотипу: спокійний синій фон, білі і блакитні написи, акценти оранжевого і червоного для контрасту і залучення уваги. /p>

Внутрішнє кольорове оформлення магазинів дуже просте, в сріблясто-чорних тонах, не відволікає увагу від продуктів. Одяг співробітників, оформлення табличок і кас виконані в лаконічних відтінках чорного і сірого кольорів.

Розробка логотипу та слогану - дуже важливий етап в процесі створення конкурентоспроможної компанії. Щоб отримати очікуваний результат, краще звернутися за допомогою до професіоналів. Брендингові агентство колорит ефективно впорається з поставленим завданням в розумні терміни, телефонуйте!

3. Lidl

Ще один дискаунтер родом з Німеччини. Зараз зміцнює свої позиції на європейському ринку, активно розширюється в США і Австралії.

Для створення незабутнього логотипу використовується контрастне поєднання кольорів. Комбінація яскравого синього і жовтого кольорів з червоним акцентом привертає увагу і швидко запам'ятовується покупцем.

Lidl

Один з магазинів мережі Lidl

Відрізняється від найближчих конкурентів більш широким асортиментом товарів. Примітно, що в останній рік Lidl почала потроху відходити від концепції низьких цін, а нові магазини все більше нагадують звичайні супермаркети, ніж жорсткі дискаунтери.

Оформлення магазинів Lidl витримано в синьому і зеленому кольорах. Яскраві жовті елементи в одязі співробітників привертають увагу і асоціюються у покупців з рухом, енергією, оптимізмом, створюючи позитивне враження від компанії.

Слоган «Реальна ціна хороших товарів» останнім часом модернізується. Наприклад, в рекламних роликах для англомовних ринків він звучить як «Big in quality. Lidl on price ». Назва компанії «Lidl» звучить в даному контексті як «middle» - «середній», тому слоган транслює нову політику відходу від формату дискаунтера: «Висока якість. Середні ціни ».

 4. Target

Відмітна риса корпоративного дизайну - велика кількість червоного кольору. Вважається, що червоний символізує активність, спонукання до дії, стимулює спонтанні покупки. Крім того, червоний колір упевнено протистоїть спокійного синього логотипу найближчого конкурента Target - Wal-Mart.

Target

Слоган Target: «Чекай більшого. Плати менше »

У фірмовому стилі компанії і оформленні роздрібних магазинів активно використовується яскравий червоний. Стіни, елементи обладнання, таблички, полки, фасади - все червоного кольору. Підсвідомо таке оформлення викликає у відвідувачів сильні асоціації з активністю, енергією, спонукає до негайної дії. Тому білий або сріблястий фон допомагає приглушити надмірний вплив червоного і уникнути непотрібної агресії.

Логотип у вигляді червоно-білої мішені вдало обігрує назву супермаркету ( «target» перекладається як «мета»). Він гарантовано виділяється на загальному тлі і запам'ятовується з першого разу. Поточний варіант логотипу використовується з 2006 року, але він практично не відрізняється від попередників, хіба що кольори стали трохи яскравіше і напис з назвою компанії зовсім зникла. Консервативність керівництва в цьому питанні зрозуміла: навіщо міняти те, що добре працює. Адже у Target, яка займає перші рядки в рейтингу Fortune 500, впізнаваність бренду споживачами і так знаходиться на дуже високому рівні.

5. Bluefly.com

Формат цього дискаунтера - інтернет-магазин дизайнерського одягу, аксесуарів, ювелірних виробів. Він порівняно молодий, але швидко розвивається, перейшовши за десяток років від ринку США до доставок замовлень по всьому світу. Причина зростання популярності - знижки 40-70% на елітні бренди. Тут представлені унікальні колекції торгових марок, котрі мають потреби в додатковій рекламі: Gucci, Prada, Dolce & Gabbana, Dior і інші.

Bluefly.com

Слоган Bluefly.com - «Одержимі модою»

Дизайн сайту покликаний підкреслити преміальність брендів, підсилити відчуття елегантності, розкоші. Тому він радикально відрізняється від перерахованих вище: ніяких кричущих закликів, яскравих кольорів, контрастних сполучень. Оформлення в спокійних пастельних тонах, виглядає елегантно і непомітно. Періодично компанія оновлює корпоративні кольори і логотип, але загальний стиль залишається колишнім.

На даний момент в оформленні сайту, крім білого, використаний тільки світло-сірий колір. Нейтральний і не відволікаючий увагу, він служить елегантною рамкою для представлених в магазині товарів високої моди. Логотип також став більш вишуканим і більше не включає в себе схематичне зображення мухи (назва компанії «Blue Fly» перекладається як «блакитна мушка»).

Читайте також: Як провести ребрендинг магазина і збільшити кількість покупців

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Елена Тростенюк

Маркетолог

15 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !