Бренд-дизайн 2016: кращі, гірші та спірні приклади

Бренд-дизайн 2016: кращі, гірші та спірні приклади

Категория: Брендинг и маркетинг

24 / 01 / 2017

4202 просмотров

16 4.0625 5

Щоб народилося правильне дизайн-рішення, потрібно переглянути добру сотню прикладів того, як це робили до вас. Ми публікуємо переклад з інтернет-ресурсу Co.Design про кращих і гірших редизайнів фірмового стилю. А тут ви можете прочитати про редизайн логотипів, який потряс інтернет-спільнота в минулому році. Читаємо і користуємося!

Розробка дизайну бренду: приклади

Ніколи ще не було так важко розробити хорошу айдентику бренду. Бренди мешкають на десятках платформ, тому вони повинні добре виглядати і на білбордах, і на екрані смартфона. Натхнені простотою веб-атаки диванні критики збивають компанії з пантелику, змушуючи їх вибирати менш амбітні дизайни. І все ж є бренди, які зважилися на осмислений, іноді навіть сміливий ребрендінг айдентики в цьому році. Природно, не всім це вдалося. Ми розповімо вам про чергове рік в брендінгу - погане, хороше і саме спірне.

Розробка айдентики: кращі з кращих

Grubhub

Grubhub

Grubhub почав, як невеликий стартап. Але в 2016 році ця 12-річна компанія обслужила 7 мільйонів людей і 44 тисячі ресторанів. Компанії потрібен був дорослий редизайн, який би відповідав її росту - початковий, але відполірований зовнішній вигляд, який би працював і на національному, і на гіперлокальном рівні. Компанія Wolff Olins зайнялася цим проектом і провела ребрендінг Grubhub, зробивши акцент на lifestyle-фото (орієнтуючись на рекламу Airbnb і Apple) і леттерінге. Також з'явилися анімовані ікони товарів і призначений для користувача набір mmmojis на сайт GrubHub. У підсумку, новий сайт виглядає свіжим і професійним, але зберіг свій клаптевий стиль колажних ілюстрацій. Бренд сподівається, що це переконає зменшується, але все ще значний сегмент людей, які все ще вважають за краще замовляти їжу по телефону, переключитися на використання веб-сервісу.

MasterCard

MasterCard

До цього року логотип MasterCard значно не змінювався протягом 20 років. Спосіб, яким ми оплачуємо покупки постійно трансформується, тому MasterCard. Проектом першого за дві декади редизайну зайнялися партнер Pentagram Michael Bierut і дизайнер Hamish Smyth. Вони відмовилися від внесення радикальних змін в знайоме перетин червоного і жовтого кола на логотипі. Замість цього вони модернізували його, прибравши ефект в центрі, і помістивши назва бренду за межі символу. Це було необхідно, щоб використовувати відомий символ без шрифтового елемента. Завдяки цьому легко використовувати айдентику на різних платформах і розміщувати на будь-яких продуктах, як, наприклад, на системі платежів MasterPass і бонусної програмі Priceless. Логотип оптимізований для мобільного екрану, адже основна частка транзакцій відбувається за допомогою смартфона.

У KOLORO для вас розроблять правильний фірмовий стиль, який приверне нових клієнтів. Збільшити потік клієнтів легко!!

Helia

Helia

Іноді менш відомі компанії наносять більш потужний удар з блискучим редізайном. Так було і з Helia, компанією, що має справу з обробкою даних і аналітикою, чий клієнтський список включає компанії на кшталт Unilever, easyJet, IBM, Diageo і Sony PlayStation. Розроблений дизайнерським агентством з Нью-Йорка Form &, новий фірмовий стиль заснований на простому круговому лого, насиченим градієнтом. Заливка змінює колір залежно від погоди і місцевості. Таким чином, в цифровому та друкованому вигляді колір логотипу - унікальний розпізнавальний знак. Чіпляючий редизайн!

Instagram

Instagram

У травні Instagram шокував своїх шанувальників, представивши обрізану іконку Polaroid з накладеним на неї райдужним градієнтом. Новий логотип має цікаві деталі: картинка, яка показує еволюцію фотографії від кінокамер до смартфонів, і райдужний градієнт, який виділив іконку серед маси інших значків (і злегка нагадав про яскравих смужках на колишньому лого). Тож не дивно, що це викликало бурхливе обговорення.

Zendesk

Zendesk

Компанія Zendesk, яка надає софт для обслуговування клієнтів, провела один з найсміливіших редизайнів логотипу: від мультяшного усміхненого Будди до елегантного тандему геометричних форм. Фірмовий стиль зберіг свою грайливість. Кожен сервіс Zendesk отримав унікальний анімований логотип. Наприклад, Help Center- це дві стрілочки, одна за одною. Логотип Support - це високий трикутник, який притулився до трикутника поменше. Найкраще в проекті цього редизайну - це усвідомлення того, чому ця система геометричних форм така чарівна. Вона створена на основі іграшкового дерев'яного конструктора з дитинства засновника.

Дизайнери KOLORO знають, що зараз в тренді! Запитайте нас про те, яким повинен бути логотип, на безкоштовній консультації.

Zocdoc

Zocdoc

Сервіс охорони здоров'я Zocdoc запустився в 2007 році з традиційним, звичайним лого, який засновники компанії купили за $ 80. Тепер бізнес оцінюється в $ 1.8 мільйона і швидко розширює свою бізнес-модель, щоб залучити нових пацієнтів і приватних лікарів. Zocdoc зрозумів, що може дозволити собі новий фірмовий стиль. Компанія Wolff Olins провела редизайн, створивши розташовує айдентику, засновану на образі людини, з невеликим антропоморфічним логотипом, який перетворює букву Z в усміхнене обличчя. Нове лого може виглядати сумним, щасливим, замислюватися або відчувати полегшення. Воно виражає такий же коло емоцій, який проходять американці, намагаючись пригадати деталі вашої медстраховки або записатися на прийом сьогодні, а не через три тижні.

VSCO

VSCO

Популярний додаток для редагування фото провело масштабний редизайн фірмового стилю в цьому році, причому це торкнулося і інтерфейсу (запуск в червні), і айдентики (нововведення лютого). Редизайн стилю додатка був заснований на готичному інтерфейсі програми та системі графічних плям, практично іконок з емоціями, які створюють візуальний алфавіт. Нове кругле лого означає об'єднання світової спільноти користувачів, яке тепер не тільки редагує фото в VSCO, а й ділиться ними. VSCO тепер як Instagram, тільки більш високохудожній. Він має призначену для користувача базу з фотографів-професіоналів і любителів. Новий чорно-біло-рожевий дизайн відображає трендовість додатки в кращому світлі.

Найбільш суперечливі ребрендінг фірмового стилю

THE MET

THE MET

У цьому році нагорода за ребрендінг, який породив найгарячіші суперечки, йде Metropolitan Museum of Art. Музей переглянув свій логотип і айдентику - на жаль багатьох дизайнерів - і представив нове лого, яке відображає музей як «The Met». Два слова, розміщених одне над іншим на червоному тлі, замінило стилізоване М-лого, яке спочатку було взято з гравюри на дереві Luca Pacioli. Компанія Wolff Olins займалася проектом. Інформація була пред'явлена ​​пресі до офіційного анонса, коли музей сам відправив пресі матеріали. Як правило, коли елементи айдентики демонструються без пояснення, вони піддаються жорсткій критиці, особливо такі ключові, як цей проект. Минуло багато часу, до логотипу вже всі звикли. Ми полюбили цей новий дизайн і раді, що він в результаті прижився.

Провести ребрендінг: помилки 2016

Uber

Uber

Коли новий логотип Uber вийшов в лютому, його висміяли. Він виглядав, як PacMan. Логотип одночасно занадто корпоративний і перероблений. До того ж він погано виконаний. Проте, так само, як і в історії Instagram (з кращим, більш продуманим редізайном), Uber демонструє, як швидко все звикають до поганого ребрендінгу - особливо в додатках, які ми використовуємо часто, практично підсвідомо клікаючи на іконку.

Trump-Pence

Trump-Pence

І ось ми прийшли до гіршого бренд-дизайну 2016 року. Ми хотіли б не говорити цього, але без сумніву, логотип кампанії Трампа переміг. Анімація говорить все сама за себе. Компанію чекало осуд в онлайн-співтоваристві, тому логотип замінили на щось менш суперечить. Але було пізно. Картинка засіла в наших головах навічно. З наступом правлінням Трампа хочеться запам'ятати цей GIF назавжди.

У KOLORO вас чекає команда професіоналів! І хоче провести для вас стильний редизайн. Телефонуйте нам, щоб дізнатися подробиці.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Маргарита Бодак

Копирайтер

16 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !