Безжальний маркетинг: 7 маркетингових трюків, які спустошують кишені споживачів

Безжальний маркетинг: 7 маркетингових трюків, які спустошують кишені споживачів

Категория: Брендинг и маркетинг

19 / 03 / 2015

6944 просмотров

28 3.8571428571429 5

Стратегія продажів, маркетингова стратегія, стратегія продажівОсновне завдання маркетингу стимулювати рівень споживання, сучасний маркетинг - безжалісний, сьогодні існує величезна кількість трюків і хитрощів, що змушують споживачів купувати те, що вони не планували, спустошуючи свої кишені до останньої монетки.

Розглянемо 7 ефективних маркетингових трюків для підвищення продажів.

Сприйняття ціни

Вірна розстановка товарів в залежності від цінової категорії, дозволяє вплинути на сприйняття ціни покупцем. Якщо спочатку йому на очі потрапляє товар за $ 1000, який здасться йому дуже дорогим, а потім товар за $ 200, то ціна на останній товар здасться йому вже прийнятною в порівнянні з першим.

Страх перед крайнощами

Купуючи найдешевші товари, кожна людина відчуває почуття усвідомлення власної «бідності», яке йому вкрай неприємно. Однак не менш неприємним є почуття розчарування при покупці найдорожчого товару, якість якого виявляється середнього рівня. Тому згідно психології споживання покупець найчастіше купує товари за середньою ціною між найдешевшим товаром і найдорожчим. Знаючи цей факт, сучасні маркетологи цілком успішно проводять велику кількість акцій, пропонуючи товар, ціна якого зазвичай вище середнього, за акційною «середньою» ціною.

Відчуття цінності

Маркетингова стратегія, маркетингова стратегія, стратегія продажівВ категорії товарів, цінність яких важко оцінити, найчастіше виграє той товар, ціна на який значно нижче товару-конкурента.

Перш за все, це стосується електронної техніки і різних домашніх приладів. Вибираючи хлібопічку, 80% споживачів вибере грубку за ціною $ 269 і тільки 20% споживачів зважитися купити дорожчу хлібопічку за ціною $ 439.

Ми вибираємо те, що привертає нашу увагу

Численні експерименти не раз підтвердили факт, що найбільш продаваними товарами є ті, які якимось чином виділяються на тлі інших - підсвічуються, виділені ярликом або яскравою етикеткою, їх найменування підкреслені в прайсі та ін.

Імпульсивні покупки

Під дією емоцій, втоми та інших факторів ми здійснюємо імпульсивні необдумані покупки. Здійснюючи покупки в гарному настрої - людина набуває більше товарів, ніж заплановано під дією емоцій, саме тому в супермаркетах завжди грає приємна музика, тут смачно пахне, багато світла і доброзичливий персонал.

У стані втоми, людина відвідуючи супермаркет після закінчення робочого дня, прагне в першу чергу задовольнити потреби, наприклад, вгамувати голод або спрагу, саме тому на вході в супермаркет настільки часто встановлюють автомати з кавою або снеками, пропонуючи товари за ціною на порядок вище, ніж, наприклад, всередині самого маркету.

Магічна цифра 9

Бренд-стратегія, маркетингова стратегія, стратегія продажівОдним з найвідоміших маркетингових трюків є встановлення ціни на рівні $ 1,99 замість еквівалентної ціни в $ 2. Таким чином маркетологи створюють ефект знижки і споживачі прагнуть придбати абсолютно непотрібну їм річ, тільки тому що діє спеціальна пропозиція.

Відчуття справедливості

Споживач не знає ціну товарів, які він набуває. Для того щоб зрозуміти чого варто продукт, він шукає підказки, які йому дають виробники і маркетологи. На підтвердження того, можна навести приклад, експерименту професора психології Дена Аріелі, який вирішив провести вечір поезії для двох різних груп студентів.

Одній групі при цьому повідомили, що вечір платний, іншій групі навпаки повідомили, що кожного прийшов на семінар заплатять. На початку вечора першої групи повідомили, що вони можуть не платити за вечір, і він пройде для них абсолютно безкоштовно. Другій групі повідомили, що нікому з них не заплатять. Студенти з першої групи із задоволенням залишилися на безкоштовному вечорі поезії, в той час як студенти другої групи практично всі розійшлися, порахувавши, що трапилося не справедливістю. Студенти обох груп просто не знали реальної вартості такого вечора. Споживач теж не математик, саме тому йому вміло підказують маркетологи.

Крім перерахованих вище трюків, часто використовуються також такі маркетингові виверти, як: «купи три за ціною одного», «знижки 50%», «купи два і отримай в подарунок третій» і т.д. Завдяки грамотній і скоординованій роботі маркетологів сьогодні можна продати абсолютно будь-який товар за бажаною ціною.

Розробити маркетингову стратегію для вашої компанії та скласти «хитрий план» по завоюванню споживачів допоможуть фахівці компанії KOLORO – професіонали маркетингу і брендінгу.

Діліться своїми унікальними «рецептами маркетингу» в коментарях.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Анна Просвирина

Маркетолог

28 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !