Банківський ребрендінг

Банківський ребрендінг

Категория: Брендинг и маркетинг

30 / 05 / 2014

6979 просмотров

12 3.4166666666667 5

Ребрендінг є одним з інструментів маркетингової стратегії. Полягає в зміні компанії або організації, незалежно від напрямку їх діяльності. Зазвичай ребрендінг виражається в зміні назви або дизайну логотипу, ідеології будь-якої компанії. Це може бути зміна візуального оформлення бренду, його фірмового стилю.

Відзначимо, що ребрендінг - це трудомісткий процес, який включає в себе дві складові. Це рестайлінг і позиціонування. Крім того, що ребрендінг є тривалою діяльністю, він ще дуже витратний по своїй фінансовій складовій. У певних ситуаціях для компаній набагато зручніше, а головне - вигідніше у фінансовому відношенні замість старого створити новий бренд.

Банківський ребрендінг, Банківський ребрендінг, ребрендінг, дизайн логотипу, репозиціонування бренду, позиціонування, ребрендінг фінансової установи

Брендінг банку, Банківський ребрендінг, ребрендінг, дизайн логотипу, репозиціонування бренду, позиціонування, ребрендінг фінансової установи

Банк Райффайзен, Банківський ребрендінг, ребрендінг, дизайн логотипу, репозиціонування бренду, позиціонування, ребрендінг фінансової установи

Коли необхідно робити ребрендінг?


Якщо компанії приймають вольове рішення провести ребрендінг, то це робиться зазвичай в таких ситуаціях:

  • фінансове оздоровлення компанії (в тому числі і банківської організації);
  • ослаблення сили впливу бренду на споживачів;
  • втрата брендом компанії своїх унікальних даних;
  • посилення існуючого бренду - проведення ребрендінгу компанії на піку свого розвитку;
  • невірне початкове відображення брендом напрямків діяльності компанії або організації;
  • підкреслення унікальності та самобутності бренду;
  • залучення нових споживачів і збільшення лояльності існуючих клієнтів до бренду;
  • створення нових напрямків у бізнесі, як наслідок - зміна цільової аудиторії.

Редизайн банку, Банківський ребрендінг, ребрендінг, дизайн логотипу, репозиціонування бренду, позиціонування, ребрендінг фінансової установи

Банківський ребрендінг: основна суть


Ребрендінг таких організацій, як банки, найчастіше проводиться при придбанні закордонним банком вітчизняної фінансової (банківської, кредитної) установи або в ході їх об'єднання один з одним. Як приклад назвемо наступну ситуацію:

Після придбання компанією Nordea акцій Огресбанка останній був перейменований в «Нордеа Банк». Логотип організації був запозичений у материнського Nordea. Як, втім, і фірмовий стиль.

Банківський логотип, Банківський ребрендінг, ребрендінг, дизайн логотипу, репозиціонування бренду, позиціонування, ребрендінг фінансової установи

В останньому кварталі 2005 року ребрендінг проводив «Альфа-Банк». В результаті цієї діяльності були з'єднані між собою бренди під найменуванням «Альфа-Банк Експрес» і «Альфа-Банк». На сьогодні з'явився новий логотип кредитної установи у формі великої літери "А" яскравого червоного відтінку. Добре видима горизонтальна риска під цією буквою і напис «Альфа-Банк».

Альфа-Банк логотип, Банківський ребрендінг, ребрендінг, дизайн логотипу, репозиціонування бренду, позиціонування, ребрендінг фінансової установи

Іноді причиною ребрендінгу можна назвати негативний інформаційний фон, який виник навколо тієї чи іншої кредитної установи. Звісно, це не потрібно банку. Для наочності розглянемо наступну ситуацію:
Фінансова компанія «Відкриття» в процесі ребрендінгу перевела під особистий бренд «Російський Банк Розвитку», який проходив санацію. Причиною цієї процедури стала загроза банкрутства банку.

Ребрендінг для зміни іміджу банку


Ребрендінг може бути проведений з метою зміни іміджу і редизайну. Це природне бажання банків стати ближче до споживача і викликати інтерес з боку користувачів до своїх кредитних та інших банківських продуктів. У частині роботи зі своїми клієнтами багато банків намагаються змінитися на краще. А найяскравішим прикладом такої дії можна назвати ребрендінг в 2009 р Ощадбанку Росії. Саме деякий час назад він поступово почав змінюватися на краще. Не можна сказати, що ці нововведення увірвалися в повсякденне життя споживача.

Ощадбанк фірмовий стиль, Банківський ребрендінг, ребрендінг, дизайн логотипу, репозиціонування бренду, позиціонування, ребрендінг фінансової установи

Редизайн логотипу, Банківський ребрендінг, ребрендінг, дизайн логотипу, репозиціонування бренду, позиціонування, ребрендінг фінансової установи

Ощадбанк фірмовий стиль, Банківський ребрендінг, ребрендінг, дизайн логотипу, репозиціонування бренду, позиціонування, ребрендінг фінансової установи

Зміна іміджу Ощадбанку проводилася поетапно в рамках реалізації названої в статті стратегії до нинішнього року. Зміну старого бренду Сбербанк декламував як перехід до нової якості обслуговування своїх клієнтів. У його логотип були внесені незначні зміни: він став трохи яснішим, злегка змінив свою форму. У одночасному порядку банк оголосив про те, що змінює формат обслуговування клієнтів і оновлює свої відділення. Згідно з підрахунками експертів, витрати Ощадбанку на цей процес, складають не менше 22 млрд. рублів.

Етапи банківського ребрендінгу


1. Маркетинговий аудит. Його основна мета - проаналізувати впізнаваність бренду, а також з'ясувати ставлення до нього споживача. Крім того, вивчити дані, що стосуються відповідей на питання:

  • які проблеми існують для сприйняття бренду;
  • оцінка іміджу бренду для різних цільових аудиторій;
  • розуміння і усвідомлення достоїнств і мінусів бренду;
  • оцінка конкурентних переваг бренду;
  • як діє на споживача ритейл-брендінг.

2. Репозиціонування бренду. Полягає в зміні його головних характеристик і закріплення їх у свідомості масового споживача.

3. Рестайлінг візуальних складових бренда. Полягає в зміні дизайну бренду відповідно до його нових характеристик.

4. Комунікація (внутрішня і зовнішня). Її основне завдання полягає в тому, щоб донести до споживачів і конкурентів нових характеристики бренду.


Ребрендінг фінансової установи, Банківський ребрендінг, ребрендінг, дизайн логотипу, репозиціонування бренду, позиціонування, ребрендінг фінансової установи

Дизайн екстер'єру, Банківський ребрендінг, ребрендінг, дизайн логотипу, репозиціонування бренду, позиціонування, ребрендінг фінансової установи

інтер'єр банку, Банківський ребрендінг, ребрендінг, дизайн логотипу, репозиціонування бренду, позиціонування, ребрендінг фінансової установи

Резюме


Ребрендінг - це зміна бренду з метою зміни до нього ставлення з боку споживачів. Задачею такої зміни служить довгострокове перебування бренду на споживчому ринку. В основі даного процесу стоїть комплексна концепція по позиціонуванню і просуванню компанії і продуктів, які вона виробляє. При просуванні кожна організація чи компанія виходить з цільових ринків (планованих), структури їх динаміки, особливостей попиту, а також мотивацій окремих клієнтських груп.

Слід відрізняти ребрендінг від рейсталінга. У першому випадку відбувається докорінна зміна цінностей бренду. У другому випадку відбувається зміна фірмового стилю або етикетки бренду, а цінності самого бренду залишаються незмінними. Об'єднує рейсталінг і ребрендінг тільки одне. Це важка робота, як в першому, так і в другому випадку, і довіряти таку роботу слід тільки професіоналам!

Ребрендінг включає в себе комплекс робіт - переробка та поліпшення раніше створених візуальних елементів бренду. Діяльність по рейсталінг повинна бути заснована на вивіреному аналізі змінюваного бренду. Але не можна залишити без уваги і його конкурентів. Тільки при глибокому аналізі конкурентного середовища можна зрозуміти, яким повинен бути рейсталінг.

Компанія KOLORO пропонує вам використовувати готові рішення і звертатися з приводу ребрендінгу фінансової установи (банку) до нас! Ми здійснюємо повне дослідження конкурентів та існуючої ситуації компанії, і на підставі отриманих результатів пропонуємо вам найкращі рішення для позиціонування, редизайну, рестайлінгу.

Дізнатися з приводу цін на банківський ребрендінг можна по телефону 057-760-26-05, 099-618-87-50 або написавши листа на info@koloro.com.uaз відповідною позначкою.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Алина

Маркетолог

12 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !