Алкогольна карта світу. Алкогольні бренди та їх перспективи. Частина 1.

Алкогольна карта світу. Алкогольні бренди та їх перспективи. Частина 1.

Категория: Брендинг и маркетинг

02 / 02 / 2011

5438 просмотров

13 4.1538461538462 5

Погляньмо з аналітичним гумором на те, що де п'ють, і які перспективи розвитку мають алкогольні бренди (торгові марки) в світі, на даний момент.

Алкогольна карта світу

Отже, для початку, визначимося з термінологією:


Оскільки наш погляд на карту вживання алкоголю містить певну частку іронії, а число алкогольних брендів (торгових марок) в світі зашкалює, мова піде про алкогольні бренди в розумінні їх географічного (коньяк, шампанське) і видового (горілка, бренді) найменування. Але і про зареєстровані торгові марки - національні бренди - ми не проминемо можливості сказати пару слів ...

Алкогольні бренди та їх перспективи

Не вдаючись в подробиці, весь алкогольний набір можна класифікувати, як міцні та слабоалкогольні напої. Якщо ж бути трохи конкретніше, то весь алкоголь, умовно, можна розділити на:

  • горілку;
  • вино;
  • пиво;
  • настойки;
  • алкогольні коктейлі.

Кожне з позначених назв в різних точках світу може мати дещо інший сенс. Тобто, наш міцний спиртний напій - «горілка» або горілка, у інших народів може називатися «вином». А те, що у нас вважається настоянкою, у інших іноді називається «пивом» або «горілкою». Навіть у нас горілка з зернових культур, раніше називалася «зерновим вином» (напр., Сучасна горілка «Хлібний дар»). А класичну "настоянку" тепер часто називають просто - «горілка» (напр., Горілка Nemiroff - Українська медова з перцем). У нас сьорбнути браги вважається поганим тоном, а в Африці брагу з стиглих або зелених бананів міцністю до 28% із задоволенням п'ють, і називають «банановим пивом».

Світові бренди алкоголюНазви алкоголю

Іншими словами, назви алкоголю в різних країнах можуть суттєво відрізнятися, але традиції його отримання і вживання, фактично, у всіх схожі.

Стереотипи в світі алкоголю


Давно існує думка, що види вживаного алкоголю і інших напоїв безпосередньо залежать від географії та клімату. Відповідно до даного стереотипу, в країнах з переважно холодним кліматом люди мають «суворий нордичний характер» і п'ють виключно спирт. Градус спирту поступово знижується з переміщенням на південь, і, доходячи до арабських країн і Африки, практично «випаровується». Причому, не зрозуміло, що ж істотніше впливає на те, що на півдні нібито не вживають алкоголь - жаркий клімат або свідомо охолоджуюча темперамент місцевих жителів безалкогольна релігія?

Стереотипи в світі алкоголю

Згідно кліматичному стереотипу, в прохолодній Шотландії люблять виключно віскі, в суворій Росії - самогон, горілку і, ближче до півдня, - пиво або вино. У Німеччині - пиво, від міцного і до більш легкого - південніше. У схильній до вітрів атлантичного океану західній Франції - вважають за краще міцний, але освіжаючий абсент, терпкий коньяк, а ближче до Середземномор'я - вино.

А що ж на південь? Південніше знамениті вина Італії, а також Балкан, Болгарії і Молдавії. А зовсім на півдні і на південному сході? Там - Африка, арабські країни, Близький Схід, Китай, Індія, Японія і Австралія. У них, як і на іншій стороні світу, ближче до екватора - в південній Америці, Мексиці і на Кубі - настільки жарко, що, згідно зі стереотипами, крім чаю і кави, між іншим, що також містять алкалоїди (напр., Кофеїн), нічого міцніше пити просто неможливо!

Алкогольні бренди ЯпоніїВиробництво алкоголю

Але, спочатку колонізація, а потім і глобалізація, разом зі змішанням рас, національностей і їх переваг, значно змінили алкогольну карту світу, утворивши щось, схоже на клаптикову ковдру, виконане в техніці «печворк». Тепер точно можна сміливо відповісти на питання: «Що п'ють в світі?» - «У світі п'ють все підряд!» (С). Але, все ж, найбільше алкоголю вживають:

  • згідно сформованим етнічним традиціям;
  • згідно впливу колонізації;
  • згідно з тенденціями глобальної та локальної споживчої моди.

Саме моду і вплив колонізації можна назвати тією самою клаптевою ковдрою, накинутою на традиційну кліматичну алкогольну карту світу, один з ласих шматків якої хотіли б залучити виробники алкоголю!

Що п'ють в ...?


Щоб міцно вписатися в закордонний алкогольний ринок, потрібно знати його місцеві (точкові) стереотипи! Тобто, розуміти, що знаходиться під тією самою напівпрозорою, привабливою і пухнастою маркетинговою ковдрою, насправді. Для цього нагадаємо, яким чином сформовані традиційні ринки алкоголю.

Подробиці про те, що п'ють в різних країнах світу, і що слід враховувати виробникам, націленим на експорт своєї продукції за кордон, читайте в другій частині нашої статті. Скоро...

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Олеся

Маркетолог

13 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !