Персональний брендінг: 9 рад щодо створення бренду особистості

Персональний брендінг: 9 рад щодо створення бренду особистості

Категория: Брендинг и маркетинг

15 / 02 / 2016

46568 просмотров

379 4.0158311345646 5

Персональний брендінг формує в свідомості людей певне враження про людину. Створення бренду особистості - це тривалий і трудомісткий процес, пов'язаний з кропіткою роботою над собою. Людина, яка хоче перетворити себе в бренд, повинна добре вивчити свої сильні якості та навчитися їх правильно використовувати.

При створенні особистого бренду необхідно чітко уявляти свою цільову аудиторію та її переваги. Таким чином, можна сформувати певні асоціації у споживачів. Це здатне згенерувати додаткові цінності компанії та залучити нових потенційних покупців.

Кому потрібен персональний брендінг? Бренд особистості потрібен сильному, незалежному лідеру (підприємці, політики, кінозірки, спортсмени і т.д.). Важливо, щоб не людина була частиною компанії, а сама компанія була його частиною. Якщо прибрати такого лідера – відбудеться значна втрата для структури. Принаймні, так повинні вважати оточуючі. Якщо в свідомості споживачів сформований такий образ, значна частка іміджу компанії буде триматися саме на успішному бренді особистості. Люди будуть орієнтуватися не на товар, а на сильну особистість, яка його представляє.

 персональний брендинг, бренд особистості

Поради щодо створення бренду особистості

Робіть те, в чому ви кращий

Переважна більшість людей роблять те, що їм нецікаво, щоб заробляти. Таке життя не робить їх щасливішими. Більш того, займаючись тим, що не подобається, неможливо стати в цьому найкращим.

Люди з персональним брендінгом завжди займаються тим, що їх найбільше цікавить. Вони роблять те, що у них виходить найкраще. Це не тільки викликає захоплення, але і дуже надихає. Такому бренду охочіше вірять і йдуть, адже мотивація - один із кращих інструментів для залучення людей в бренд.

Підтримуйте цінності бренду

Популяризація ідеології компанії її керуючим є найкращою рекламою. Покупці будуть впевнені в якості товару, адже ним користується сам засновник! А якщо цінності компанії будуть близькі покупцям, вони неодмінно будуть віддавати перевагу саме цьому бренду.

Віллі Дж. Девідсон - син засновника компанії Harley-Davidson. Він їздить на мотоциклі своєї фірми, пропагуючи ті ж самі цінності бренду - сила і мужність. Аніта Роддік - засновниця косметичного бренду The Body Shop. Одна з головних ідей бренду - натуральність і екологічність. На підтримку цінностей компанії Аніта активно брала участь в акціях по захисту навколишнього середовища.

 персональний брендинг, бренд особистості

Прагніть бути краще

Прагнення до самовдосконалення - одна з кращих якостей будь-якої людини. Іноді під словами «бути краще», люди несвідомо вважають, що їм треба «бути краще за інших». Насправді, порівнювання себе з іншими є однією з найбільших і непереборних перешкод на шляху до свого ідеалу. Тому потрібно бути краще своєї «попередньої» версії, себе в минулому.

Не бійтеся критики

Людей, які нічого не роблять, ніколи і не критикують. Відомі особистості – це діяльні люди і всі їхні вчинки суспільство вивчає під мікроскопом. Критика ненависників рідко буває конструктивною, тому її варто частіше ігнорувати. Звичайно, не варто зовсім не прислухатися до зауважень на свою адресу - деякі з них можуть показати дійсно слабкі сторони іміджу. Слід взяти це до уваги, адже неможливо завжди в усьому бути правим. Навіть неприємна критика дозволяє поглянути на себе з іншого боку.

Створіть собі легенду

Важливою складовою персонального брендінгу є легенда або особиста історія. Легенда - це не вигадана байка про свої перемоги, а правильна подача своїх досягнень. Це ті кілька слів, які говорять про людину, коли її представляють.

Створюючи свою легенду необхідно пам'ятати про контекст. У різному суспільстві одні й ті ж речі матимуть свій відтінок. У різних ситуаціях варто підкреслювати відповідні досягнення.

Будуйте особисті зв'язки і формуйте оточення

Великі особисті зв'язки є відмінними інструментами для досягнення різних цілей. Необхідно приділяти достатньо часу створенню нових і розвитку старих ділових і особистих контактів.

Правильно сформоване оточення навколо особистості підтримує ідеологію бренду і служить самостійної рекламою. Зневажливе ставлення до зв'язків і невибіркова дружба обов'язково призведуть до негативних наслідків і погіршення репутації.

Наприклад, у фільмі «Славні хлопці» Джиммі Конуеем був відмінним хлопцем, поки серед його оточення не з'явився Томмі ДеВіто, який істотно зіпсував всім шановним людям репутацію.

 персональний брендинг, бренд особистості

Незабутнє враження при першій зустрічі

Щоб справити перше враження, достатньо 15 секунд, а залишиться воно у людини на все життя. Бренд особистості тримається на особливості людини, унікальності його жестів і красномовства. Привернути увагу набагато простіше, ніж її утримати. Важливо самому бути різносторонньою особистістю, щоб зацікавити своїх співрозмовників.

Не витрачайте занадто багато сил на боротьбу

Дмитро Ємець написав: «Коли важко і боляче - значить, рухаєшся в правильному напрямку». Однак боротьба забирає час, гроші та енергію. При занадто сильному опорі середовища іноді варто переглянути свої цілі та скоригувати їх в сторону більш сприятливого середовища. Вибираючи занадто важку дорогу можна взагалі нікуди не прийти.

Інтернаціональні компанії, які є монополістами на своєму ринку, не ведуть активної боротьби і можуть дозволити собі вкладати багато ресурсів в вдосконалення нашого життя. Наприклад, Google вкладає величезні суми грошей в розвиток штучного інтелекту.

Використовуйте соціальні мережі

Найшвидші засоби комунікації - це соціальні мережі. Практично всі компанії активно ведуть свої спільноти на популярних платформах. Однак для бренду особистості необхідно не просто показувати свою активність, але і підкреслювати свою людяність. За гарними фотографіями і хитромудрими постами люди рідко можуть побачити справжню людину. Але ж їм цікаво, чим займається їх кумир у вільний час. Чим яскравіше і різноманітніше життя особистості, тим більше у неї шанувальників.

 персональний брендинг, бренд особистості

Кадри з Instagram Річарда Бренсона - мільярдера і власника компанії Virgin Group.

Приклади успішних особистих брендів

 персональний брендинг, бренд особистості

Стівен Кінг – письменник

На думку більшості критиків Кінг вже давно не писав нічого путнього. А його Національну книжкову премію за видатний внесок в американську літературу вважають зовсім незаслуженою. Проте, в свідомості читачів Стівен Кінг - це жахливо страшно і цікаво. Його книги стають бестселерами, а сам письменник – приклад успішного бренду. Він відвідує бейсбольні матчі своєї улюбленої команди «Бостон Ред Сокс», відрізняється специфічним гумором і гострими висловлювання на тему сучасної культури. У 2014 році він взяв участь у флешмобі «Ice Bucket Challenge».

 персональний брендинг, бренд особистості

Ілон Маск – винахідник і підприємець

Генеральний директор SpaceX і Tesla Motors є втілення цінностей своїх двох компаній. Інженер за освітою, він фанат космосу і планує здійснення польоту людини на Марс вже в 2020-2025 роках. Їздить Маск на електромашині своєї компанії Tesla.

Будучи філантропом, він прагне зробити електрокари доступними для всіх. Вже закладений фундамент найбільшого заводу з виробництва акумуляторів Gigafactory, що дозволить значно знизити вартість автомобілів. Крім цього, в 2015 році Маск пожертвував 10 млн. доларів на розвиток штучного інтелекту.

Маск з'явився в популярному телесеріалі «Теорія великого вибуху» (9 епізод, 8 сезон), де він прийшов допомогти мити посуд і готувати їжу для бездомних людей.

 персональний брендинг, бренд особистості

Емма Уотсон - актриса, модель і борець за права жінок

У свої 25 років Емма пройшла шлях від всезнайки Герміони Грейнджер в екранізації «Гаррі Поттера» до посади посла доброї волі ООН-Жінки. Зараз вона займається розвитком кампанії «HeForShe» і активно бореться за права жінок та їх освіту в найменш розвинених країнах світу (Бангладеш, Замбія, Уругвай). Уотсон вже домоглася іміджу сильної та незалежної особистості, у якій багато послідовників.

 персональний брендинг, бренд особистості

Ніл Деграссі Тайсон - популяризатор науки

Тайсон відрізняється своєю харизмою і почуттям гумору, а його чарівні розповіді про неосяжність всесвіту можна слухати безперервно. Саме тому він став ведучим науково-популярного документального телесеріалу «Всесвіт», де розповідає про фізику і астрофізику на зрозумілій мові.

Його красномовство викликає жвавий інтерес навіть до таких складних речей. Тайсон надихнув багатьох дітей і дорослих на пошуки істини і зробив колосальний внесок у популяризацію науки.

Ніл Тайсон, як і Ілон Маск, також зіграв камео в «Теорії великого вибуху» (7 серія 4 сезону).

 персональний брендинг, бренд особистості

Квентін Тарантіно – режисер

Глядачі найбільше люблять Тарантіно за його талановиту режисуру, але він сам також є цікавою особистістю. Йому вдалося привнести в кінематограф те особливе почуття гумору, коли глядачі сміються над тим, що зовсім не смішно.

У Тарантіно велике коло знайомих серед знаменитостей (Ума Турман, Мадонна, Софія Коппола та ін.). Він відомий своїми різкими зауваженнями з приводу критики на свою адресу і ставленням до сім'ї - в свої 52 режисер все ще неодружений, не має дітей і, як він сказав, цілком щасливий.

 персональний брендинг, бренд особистості

Артемій Лебедєв - дизайнер і блогер

Популярність його студії дизайну багато в чому зобов'язана популярності самого Лебедєва. Він відомий експресивними висловлюваннями на адресу багатьох соціальних аспектів суспільного життя, займає активну антирелігійну позицію. Крім цього, Лебедєв вважається дійсно успішним дизайнером, а багато які з його записів в LiveJournal стають крилатими фразами.

 персональний брендинг, бренд особистості

Королева Єлизавета II - просто королева?

Єлизавета ІІ - один із прикладів найуспішніших монархів, які, не маючи фактичного впливу на управління країною, успішно підтримують авторитет країни. З моменту своєї коронації в 1953 році, королева показувала тільки кращі дипломатичні якості та «королівські» манери. Крім того, вона щодня відповідає на листи своїх вірнопідданих громадян.

Якщо ви вирішили перетворити свою особистість в бренд, одних рад та книг мало. Зверніться до фахівців брендінгового агентства Koloro по телефону за консультацією, і ми допоможемо вам реалізувати унікальний персональний брендінг.

Контактная информация:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 15 23

Подготовил:

Инна Дитяшова

Копирайтер

379 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Безкоштовна консультація. Телефонуйте

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !