Iнтернет-реклама або наружка: хто переможе до кінця 2020 року?

Iнтернет-реклама або наружка: хто переможе до кінця 2020 року?

Категория: Брендинг и маркетинг

10 / 04 / 2017

8597 просмотров

22 4.3636363636364 5

Інтернет-реклама - важливий елемент маркетингової стратегії сучасної компанії. Реклама в Інтернеті допомагає просувати товари і послуги на нові ринки, добре сприймається тими, хто користується комп'ютерами і смартфонами. Але чи може вона бути настільки ж ефективною, як традиційна зовнішня реклама? Давайте детально розглянемо кожен тип, його переваги та недоліки.

Internet-reklama ili naruzhka

Інтернет-реклама - індустрія з мільярдним доходом. Витрати на цифрові рекламні кампанії в світі досягають 140,34 мільярдів доларів і становлять чверть усіх витрат на рекламу в ЗМІ.

З початку 1990-х років і активного поширення інтернету, частка онлайн-реклами росте в геометричній прогресії.

У сучасному світі будь-який вид реклами прогресії. У сучасному світі будь-який вид реклами грає дуже важливу роль в просуванні будь-яких товарів, послуг. Дослідження FEVAD-Mediametrie barometer показало, що 78% інтернет-користувачів вивчають інформацію про продукти на веб-сайтах, перед тим як зробити якусь покупку. Покупцеві важливо знати про переваги і недоліки товару.

Основні принципи і технології інтернет-реклами відрізняються від телебачення, радіо, преси.

Наприклад, передача реклами на телебаченні і радіо не потребує активної участі користувача: це більш пасивний вид медіа. В Інтернеті все діє навпаки: користувачеві потрібно виконати яке-небудь дію. Наприклад, перейти за посиланням, клікнути на рекламу.

Інтернет-реклама - одна з найбільш важливих форм маркетингу на сьогодні. Якщо ви не даєте про себе знати в Інтернеті, то ймовірно, ви пропустили більшу частину трафіку, і прибуток, яку ви могли б отримати.

Термін «онлайн реклама» неймовірно широкий і відноситься до всього: від рекламних банерів, відео оголошеннях в YouTube, динамічному перерозподілу і пошуку ключових слів. Нижче ми розглянемо деякі з найбільш популярних видів онлайн-реклами в 2016 році і способи їх використання для залучення трафіку на ваш сайт.

Internet-reklama ili naruzhka_5

Поширені види інтернет-реклами

Банерна реклама. Один з найбільш популярних в недалекому минулому видів реклами, що передбачає розміщення привабливих картинок із закликом купити товар на сайтах партнерів. Оплата нараховується не за переходи по посиланню, вбудованої в картинку, а за кількість показів і час трансляції. Банерна реклама працює разом з контекстної.

Контекстна реклама - блок з тексту або тексту із зображенням, що розміщує оголошення сайту вашої компанії в пошукових системах таких як:

  • Google
  • Яндекс
  • Yahoo
  • Bing
  • AdWords

Особливість цієї реклами в тому, що її блоки інтерактивні і змінюються в залежності від поведінки користувача, його пошукових запитів та історії відвідувань. Завдяки контекстній рекламі, підприємець може в короткий термін знайти нових клієнтів на свій сайт, також можна добится значного зростання показників продажів. Ціна залежить від кількості переходів клієнтів на ваш сайт.

Контекст в дії: ви побачили на сайті новин банер від магазину смартфонів з пропозицією купити iPhone 6 зі знижкою і кликнули по ньому. Вас відвернув колега по роботі, сайт і банер якось забулися. Через місяць ви шукаєте в Google або Яндекс новий гаджет за запитом: «купити смартфон». Розумна контекстна реклама запропонує вам не просто який-небудь смартфон, а той самий iPhone 6, який ви шукали раніше. Як підсумок, вигода і вам (ви швидко знайшли потрібний товар) і продавцю (його реклама ефективно спрацювала і привернула клієнта).

Вірусна реклама. Не має ніякого відношення до розповсюдження будь-яких вірусів через Інтернет. Вірусної вона називається тому, що швидко в'їдається в голови користувачам і викликає сильний сплеск емоцій, змушує їх ділитися записом з друзями і передплатниками. Для цього ваша реклама повинна бути:

  • яскравою;
  • унікальною;
  • креативної;
  • можливо смішний;
  • можливо трохи неадекватною.

Поширюється за допомогою:

  • веселих картинок;
  • відео;
  • «сарафанного радіо»;
  • коротких новин;
  • аудіофайлів.

Вірусна реклама - дуже вигідний, але складний у виробництві вид реклами, яка привертає велику кількість відвідувачів на ваш сайт. Вона не дуже затратна фінансово, але вимагає неабиякого креативу від маркетологів.

Наприклад це може бути: «Шок! Я схудла на 30 кг за допомогою зеленої кави. »Часто при створенні« вірусів »використовують фотографії еротичного характеру. Дуже популярні скандали, бійки. Потрібно дуже вміло і з розумом використовувати рекламу такого типу, щоб не заробити критику від користувачів

E-mail реклама - розсилання реклами на пошту потенційних або клієнтів які вже знаходяться в базі. На сьогодні цей вид реклами не надто актуальний - більшість повідомлень рекламного характеру автоматично фільтруються поштовими сервісами і відзначаються як спам.

Реклама в соціальних мережах - дуже популярний і дієвий вид реклами. Він більш витратний ніж, наприклад, вірусна реклама, вимагає багато часу для розкрутки, але дуже ефективний. Де і для кого можна розмістити таку рекламу:

/blog/brending-i-marketing/Internet-reklama%20ili%20naruzhka.html

Сучасний ринок інтернет-реклами пропонує публікації практично у всіх соціальних мережах. Через них просувають і продають будь-які товари: починаючи з побутового посуду, техніки, хімії, одягу, продуктів харчування і закінчуючи домашніми вихованцями.

Тізерна реклама. Цей вид реклами чимось схожий на вірусну рекламу, так як складається з картинки і тексту скандального характеру. Застосовується для того щоб залучити якомога більше клієнтів. Варто дуже дешево. Тізерна реклама у більшості споживачів викликає негативне ставлення. Це пов'язано з неякісними фото і зухвалими текстами.

Ще один вид не самою чесною реклами - співпраця з сервісами порівняння цін, так званими прайс агрегаторами. Популярний приклад міжнародного ресурсу - Яндекс Маркет, який діє на всій території СНД. Такі ресурси використовують для того, щоб вибрати краще за ціною та характеристиками пропозицію з безлічі конкуруючих позицій. Хочете, щоб ваш товар мав тільки позитивні відгуки, знаходився в списку вище за інших і, заодно, отримав статус «Кращий продукт»? - Достатньо направити рекламні бюджети власникам прайс-агрегаторів і бажане стане реальним.

SEO. Оптимізація сайтів і матеріалів під вимоги пошукових систем - актуальний тренд в області реклами і просування. Правильно складене семантичне ядро ​​і органічне використання ключових слів у текстах «допомагає» Googe, Yandex, Bing та іншими пошуковиками знаходити ваш сайт. Вони починають його частіше пропонувати у видачі користувачам, які, в свою чергу, роблять переходи і стають клієнтами.

YouTube. Cамий популярний сервіс зберігання відео залишається бажаним місцем присутності для брендів і ефективним способом комунікації з цільовою аудиторією. Цією самою аудиторії у сервісу понад мільярд, тобто третина всіх активних користувачів інтернету. Популярні способи реклами наступні:

  • корпоративні ролики на каналі компанії;
  • явна реклама у популярних блогерів;
  • прихований продакт плейсмент в відеозаписах лідерів думок;
  • реклама у вигляді прероллов перед відео.

Зустрічаються і приклади комбінованої реклами. Наприклад, на початку відео йде коротка реклама послуг страхування, а сам ролик приховано рекламує автомобіль.

Інтернет реклама в Україні

За підсумками Всеукраїнської рекламної коаліції, в 2016 році ринок інтернет-реклами виріс на 33%, це 3,140 млрд грн.

Internet-reklama ili naruzhka


У 2017 році зростання реклами буде залежати від:

  • пошуку;
  • мобільної реклами;
  • цифрового відео.

Більшість користувачів використовують телефон для замовлення різних послуг: покупки квитків в кіно, авіа та залізничних квитків, замовлення одягу через інтернет магазини і т.д.
Для того щоб розслабитися, дізнатися дещо нове, людина дивиться різні відеоролики на Youtube, сидить в соціальних мережах, грає в онлайн ігри. Ми всі стали залежні від гаджетів.

Завдяки цим факторам, за прогнозами аналітиків, ринок інтернет-реклами в 2017 році виросте на 28%, і складе 4,010 млрд грн.

Інтернет реклама в Європі

За даними досліджень «Комп'ютерного огляду», всього за півроку європейський ринок онлайн реклами значно виріс в порівнянні з 2016 роком - на 13,4% - а це 18,6 млрд євро.

Такий значне зростання пояснюється тим, що з 2010 року відбувається високе економічне зростання в п'яти економіках регіону. Оглядовість принесла мобільній рекламі 3,8 млрд дол. Найбільший дохід від мобільної реклами принесли країни Центральної і Східної Європи. Ринок Західної Європи приніс всього 13% доходу.

На даний момент Facebook - один з лідерів по просуванню і поширенню реклами.

Internet-reklama ili naruzhka

Мережа дозволяє компаніям просувати персоналізовані оголошення або контент, призначений для певної аудиторії, при цьому витрати варіюються в залежності від охоплення аудиторії і регіону.

Наприклад: 10 000 показів рекламного поста в Facebook по всій Україні будуть коштувати в кілька разів дешевше, ніж 10 000 показів киянам з доходом вище середнього у віці від 25 до 45 років.

Кожен день Facebook відвідує понад 1,8 млрд користувачів. Це дуже велика цифра. Але це не означає, що привернути увагу користувачів до ваших товарів або послуг буде легко.

Internet-reklama ili naruzhka

4 способи підняти ефективність реклами в Facebook:

якісна візуалізація - необхідно дуже ретельно підбирати яскраві, унікальні зображення які підходять вашому типу послуг. Покупця, в першу чергу, можна залучити за допомогою якісних фото.

актуальність вашої пропозиції - ваша послуга або товар повинні приносити користь, бути цікавими для покупця.

ціннісне пропозицію - розкажіть, чим ваш продукт, товар краще за інших рішень? Чим воно унікальне і актуально? Це головні питання щоб визначити ціннісне пропозицію.

чіткий заклик до дії - ви повинні вказати користувачам що робити далі. Наприклад: купити, перейти далі по посиланню, «купи зараз і заощадь».

8 типів реклами в Facebook

Відео

Відео в Facebook користується серед користувачів не меншою популярністю, ніж на YouTube. Більше 50% людей, які заходять в мережу, дивляться мінімум одне відео в день.

Фото реклама

Фото реклама - оголошення з рекламою. Розмір зображення повинен бути 1200 × 628 пікселів. Щоб цей тип реклами був дієвим, потрібно публікувати якісні фото, які несуть коротку інформацію про продукт, товар, послуги.


Internet-reklama ili naruzhkaInternet-reklama ili naruzhka

Карусель

В одному рекламному посту дається інформація про кількох продуктах, послугах. Користувач може прокручувати зображення. Вивчати продукт, послуги більш детально.

Internet-reklama ili naruzhkaInternet-reklama ili naruzhka

Таким чином можна рекламувати:

  • товари;
  • блог-пости;
  • семінари, вебінари;
  • електронні книги.

Локальна реклама

Працює для інтернет-бізнесу, який має локальне представництво. Це може бути: шоу-рум, інтернет магазин (наприклад, Rozetka), кондитерська або яке-небудь заклад.

Internet-reklama ili naruzhkaone love espresso bar

Реклама-пропозиція

Новий формат реклами в Facebook, за допомогою нього компанії повідомляють про хороших пропозиціях або про знижки, які вони надають. За допомогою реклами-пропозиції можна заманити любителів гарячих пропозицій.

Internet-reklama ili naruzhkaInternet-reklama ili naruzhka

Івент або захід

За допомогою такого виду реклами ви можете залучити на захід цільову аудиторію підвищити продаж квитків. Виглядає вона як посилання на сторінку де можна замовити, забронювати квитки на івент.

Internet-reklama ili naruzhkaInternet-reklama ili naruzhka

Ретаргетінг

Після відвідин певного сайту, вас може переслідувати реклама схожа на ваші попередні запити. Ретаргетінг спрямований на певну аудиторію, і аналізує її попередні відвідування сайтів.

Internet-reklama ili naruzhkaInternet-reklama ili naruzhka

Пост розкрутка

Звичайний пост який просувають за гроші. Тут ви можете вписати більше тексту і розповісти більш докладно про ваші послуги.

Internet-reklama ili naruzhkaInternet-reklama ili naruzhka

Переваги інтернет-реклами

  • дешева ціна контакту з користувачем - від 0,01 дол;
  • таргетування реклами;
  • можливість використовувати різні способи візуалізації;
  • визначити вікову аудиторію;
  • можливість відстежити реальний охоплення аудиторії в процесі рекламної кампанії.

Недоліки інтернет-реклами

  • вимагає певних навичок розробки, розміщення реклами;
  • її можна прибрати, більше 17% інтернет-аудиторії на своїх ПК використовує програмні блокувальники реклами;
  • зайва нав'язливість;
  • не підходить для певних видів продукції;
  • реклами на популярних сайтах і так занадто багато.

Зовнішня реклама


Зовнішня реклама - реклама, яка розміщується поза приміщенням і впливає на на широку аудиторію.

Internet-reklama ili naruzhka


Особливості зовнішньої реклами:

  • великі плакати привертають увагу населення;
  • вдале територіальне розташування плакатів робить зовнішню рекламу більш ефективною;
  • плакати повинні бути барвистими, нести якийсь сюжет, щоб споживач зміг запам'ятати рекламу.

Основні види зовнішньої реклами

  • банер - транспарант на пластиковій тканини, це барвисте, яскраве зображення;
  • вітрина - прозора перегородка в яку виставляються товари, щоб привернути увагу покупців;
  • світловий короб - найбільш поширений вид міської реклами. Він дуже популярний серед рекламодавців. Завдяки конструкції, якісної фотографії, а також рівномірної підсвічуванні, рекламу в світловому коробі можна розгледіти вночі.
  • рекламний щит або біллборд (з англ. Billboard - дошка для оголошень) його встановлюють недалеко від трас, магістралей і вулиць.
  • дахові установки - об'ємний рекламний носій, який встановлюють на крайках дахів будинків. Найчастіше це великі літери з підсвічуванням, які привертають увагу перехожих.
  • штендер - маленький, внесений щит. Його можна поставити на вулиці, біля будівлі або в торговому центрі. Дуже зручний, недорогий, мобільний вид зовнішньої реклами, який привертає увагу відвідувачів.

Зовнішня реклама в Україні

Вперше зовнішня реклама з'явилася на початку ХХ століття в Америці. В Україні ми тільки недавно відсвяткували 20 річчя використання «наружки». Тим часом, більшість розвинених країн світу починають забувати про зовнішню рекламу і переходять на більш сучасні технології - інтернет-рекламу.

Також у нас все ще популярна реклама на асфальті. Це дуже ефективний і дешевий спосіб розміщення реклами. Але він не довговічний, так як фарба з асфальту через 3-6 місяців затирається.

Также у нас все еще популярна реклама на асфальте. Это очень эффективный и дешевый способ размещения рекламы. Но он не долговечен, так как краска из асфальта через 3-6 месяцев затирается.

Зовнішня реклама в Україні коштує дорого. Оренда білборда де то на околиці міста коштує від 2000 грн на місяць, в центрі від 3-5 тис. Грн. в місяць. Також потрібно враховувати вартість розробки дизайну білборда, монтажу і демонтажу вашої реклами.

Internet-reklama ili naruzhka

Internet-reklama ili naruzhka

Internet-reklama ili naruzhka

Internet-reklama ili naruzhka

Переваги зовнішньої реклами:

  • велике охоплення аудиторії (кожен перехожий побачить вашу вивіску);
  • помітність і легкість сприйняття реклами;
  • можливість нелегального розміщення;
  • сприйнятливість споживачами (вона звична для українців);

Недоліки зовнішньої реклами:

  • висока вартість розміщення;
  • цензура реклами (не можна використовувати мати, оголені тіла);
  • відсутність таргетування (ви не можете вибирати, хто побачить вашу рекламу);
  • недовговічність реклами;
  • зовнішня реклама перестає бути ефективною;
  • аудиторія через перенасичення зовнішньої реклами, сприймає її як фоновий шум.
  • неможливість визначити вікову структуру аудиторії.

Так хто ж все таки переможе: інтернет-реклама або наружка?

У нашій країні тільки недавно рекламодавці почали використовувати digital-рекламу. Вона дуже ефективна і зручна у використанні. За допомогою неї потенційний покупець зможе вивчити і більш детально розглянути продукт або послугу. Даний вид реклами більш барвистий ніж наприклад розміщення реклами на банерах.

На даний момент інтернет-реклама в усьому світі користується великою. Люди частіше залипають в своїх телефонах і не помічають що відбувається навколо них. Рекламщики користуються цим, роблять інтернет-рекламу більш якісної, привабливою, унікальною для потенційних споживачів. В недалекому майбутньому соціальні мережі стануть одним з повноцінних каналів продажів.

Internet-reklama ili naruzhka_18

Зовнішній рекламі буде складно конкурувати з таким сильним противником як інтернет-реклама. Потрібно враховувати, що на зміну 2000-ників прийде нове покоління, більш просунуте і сучасне.

Можливо, маркетологи які займаються зовнішньою рекламою зможуть до 2020 року придумати щось новіше і оригінальніше digital-реклами. Але за поточними прогнозами аналітиків до 2020 року все ж саме онлайн-реклама покаже зростання на 25% і досягне позначки в 46,9 млрд дол.

Потрібен прогноз для цільового ринку? Зверніться в компанію KOLORO, і ми проведемо кабінетне дослідження потрібного сегменту.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Людмила Шуба

Маркетолог

22 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !