7 проблем маркетингових досліджень

7 проблем маркетингових досліджень

Категория: Брендинг и маркетинг

17 / 03 / 2017

16084 просмотров

112 3.8035714285714 5

Майже кожен маркетолог стикається з різними проблемами. Для їх подолання потрібно оптимізувати стратегії реклами і просування, щоб перетворити маркетинг в більш ефективний генератор доходів.

З якими проблемами стикаються маркетологи, проводячи маркетингові дослідження?

Визначення цілей: проблема №1

Визначення цілей маркетингу

При всій захопленості новими маркетинговими концепціями, цифровими технологіями і новою тактикою ведення бізнесу, як і раніше існує серйозна проблема, яка не один раз доводила непропорційність впливу на бізнес: визначення джерела зростання для бренду, продукту або послуги. .

Вибір неправильної мети або менш значущою, безумовно, знизить потенціал зростання і загальмує повернення інвестицій. Традиційно це називається маркетингової сегментацією, але сучасні фахівці охрестили її «картографією попиту».

Замовляйте маркетингові дослідження в брендінговому агенстві KOLORO!

Важливими питаннями при даній постановці проблеми є: чому це важливо і як це поліпшити.

Наступні п'ять питань допоможуть поринути в «чому» не залишаючи питання «як».

1.Может чи один продукт підходити всім?

Концепція пояснює як знайти ринок, який зацікавлений або потребує ваш продукт. Якщо це новий бренд, то потрібно знайти ту нішу, яка ще не заповнена. Відповідь на питання: всім не догодиш, і це нормально. Потрібно знайти тих, кого бренд зацікавить.

2. Які потенційні сегменти для розвитку компанії?

Для відповіді на питання, необхідно проаналізувати наявні варіанти і знайти той, який є найбільш рентабельним.

3. Які сегменти ринку легко підкорити?

Навіть якщо ви знайшли прибутковий сегмент, який ідеально підходить вашому продукту, він може бути фрагментованим або дорогим.

4. Як знайти цільову аудиторію, на яку спрямована маркетингова програма?

Розуміння двигунів покупної спроможності, для вибору тактики, що впливає на поведінку.

5. Як познайомити з продуктом або послугою?

Ви повинні знати, до чого ви прагнете або для кого призначена послуга

Роль маркетингу в фірмі: проблема №2

Для чого потрібен маркетинг фірмі

Наукові погляди і корпоративна практика, що стосуються ролі маркетингу всередині фірми, часто не збігаються. Роль маркетингу в потребах фірми потрібно переглянути, адже лінії поставок глобалізуються і «купівельний попит» (а не пропозиція) є обмежуючим фактором для корпоративного зростання.

Нам потрібно досліджувати те, що можливо, а також те, що вже відбувається в деяких фірмах. Наприклад, в деяких фірмах маркетинг втратив владу всередині фірми, хоча одна з його основних ролей - представляти голос ринку в гарячих дискусіях.

Відповідні питання:

1. Що таке маркетингові та немаркетингові завдання і проблеми?

Недавні дані свідчать про те, що велика частина інформації більше не контролюється функціями маркетингу, а контролюється організаційним активом у складі відповідальних аналітиків або ІТ-групи. Це змінило баланс сил всередині організації. Так це чи є докази зворотного?

2. Як повинні бути організовані маркетингові задачі фірми?

Коли організаціям слід централізувати маркетингову діяльність, і коли слід децентралізувати її? Як активізувати маркетингову діяльність на підприємствах? Чи є оптимальний баланс? А якщо є, то як визначається, що оптимально або не оптимально?

3. Що з себе являє маркетингова організація «світового класу»?

Яка кадрова структура організації краще? Від чого це залежить?

Цифрова трансформація сучасної корпорації: проблема №3

Маркетологи дуже вузько розглядають соціальні мережі, «Big Data» і трансформацію маркетингових комунікацій. Однак на рівні керівного складу компанії зосереджені набагато серйозніші проблеми, які потребують зміни бізнес-моделі, виживання і майбутніх конкурентних переваг.

Використання цифрових новинок в маркетингу

Ключові питання:

1.Як виграти змагання з компаніями майбутнього?

Практично в кожній галузі є фірми, які переходять від виробництва продуктів до інформаційних і сервісних послуг.

2. Як змінюється сприйняття зовнішнього вигляду фірм, що займають місце на ринку?

Відповідь полягає в тому, що змінюється вся організація, а не тільки зовнішній вигляд з клієнтами. Структури, робочий процес і право на рішення трансформуються внаслідок оновлень.

3. Як це вплине на мою бізнес-модель?

Які типи нових бізнес-моделей з'являються? Чи є один з типів бізнес-моделі більш досконалим або він залежить від контексту?

4. Що може вплинути на мої способи спілкування і взаємодії з клієнтами?

Раніше це було в основному одностороннє спілкування. Тепер клієнти беруть під контроль продукти, послуги, дизайн і комунікації. Це спілкування не тільки між фірмою і клієнтами, а й між учасниками ринку (наприклад, від клієнта до клієнта).

5. Як використовувати соціальні та інші цифрові канали для генерації нових поглядів клієнтів і конкурентів?

Чи можу я також використовувати їх для відстеження моїх просувань на ринку? ?

Планування в створенні маркетингової практики: проблема №4

Існує дискусія, яка розгортається навколо ролі «Big Data» і аналітики всередині фірм. Це може привести до діаметральним векторах планування рекламної кампанії. Можна було б заперечити, що, хоча наші дані і знання швидко поповнюються, наше фактичне розуміння - немає.

Як правильно планувати в маркетингу

Чи є уявлення про клієнта, яке можна використовувати на ринку? Ця проблема може бути вирішена за допомогою нових методів, але ми більше стурбовані унікальною інформацією, яка призводить до конкурентних переваг. Як організації збирають, поширюють, зберігають, передають і використовують це розуміння? У більш широкому сенсі, в нашій економіці, заснованої на знаннях, це призводить до конкурентної переваги, а не до традиційному уявленню про продукти, можливості і активах.

1.Як ми можемо отримати нових і кращих клієнтів?

Мова йде не тільки про методи, а й про те, щоб заглядати і візуалізувати майбутнє.

2. Як мені отримати досвід моїх клієнтів?

Ми всі вивчили інструменти відображення алгоритму поведінки клієнтів. Що унікально в цих алгоритмах?

3. Чи можемо ми визначити інсайт конкурентів?

Практично всі дані сфокусувалися на аналізі користувача або споживача? Коли більш-менш цінні ідеї різняться, і чому?

4. Хто повинен цим займатися в нашій організації?

Яка роль маркетингу в отриманні нових ідей? Це стимулює процес? Чи є сенс збирати думки з інших областей? Чи існує каталітична функція?

5. Як ми можемо визначити інсайт-двигун в нашому бізнесі?

Основна увага сьогодні зосереджено на створенні инсайтів, і це, очевидно, нелегке завдання. Як ми можемо переконатися, що ми повністю і швидко використовуємо ідеї, які нам вдалося створити?

Робота з усіма каналами просування або поліканальність: проблема №5

Як правильно організувати просування

1990-і роки ознаменувалися революцією в області ефективності, систем та реінжинірингу. Коли ми переходимо в 21-е століття, головним революційною дією стає візуальне взаємодія з клієнтами.

Соціальні медіа, мобільні засоби масової інформації, постійні повідомлення, інтернет і мультиканальні ринки - так виглядає теперішня реальність.

Що ми знаємо про цей світ? Як нові тренди вплинуть на споживчі товари? Чи використовуються традиційні теорії і підходи в такому багатоканальному світі? Які нові можливості потрібні фірмам для того, щоб вижити в цьому світі?

1.Як мені з'ясувати: «Як і де клієнти і перспективні клієнти хочуть купувати мій продукт»?

Основна проблема полягає не в розкручуванні конкретного каналу, а в його інтерфейсі.

2. Як виглядає правильний клієнтський інтерфейс?

Майте на увазі, що багато хто з інтерфейсів більше не знаходяться під контролем фірми. Чи можемо ми сформувати дискусію?

3. Як це працює в різних країнах?

У багатьох випадках технології в країнах, що розвиваються або політична інфраструктура суперечать інтеграції в світову економіку. Яким чином політичний, економічний і соціальний контекст формує здатність інтегрувати глобальну компанію?

4. Як організувати зв'язок між каналами?

Основна проблема в більшості випадків полягає в тому, як компанія організовує, винагороджує і керує прибутками і збитками. Конкретна діяльність може бути в інтересах всієї фірми, але не в інтересах конкретної бізнес-одиниці або групи. Як фірма винагороджує підрозділ, яке, можливо, програє?

5. Експертність і відповідальність співробітників, що працюють безпосередньо з клієнтами

Наскільки вони повинні бути експертними і чи можуть вони впливати на канали комунікації? Співробітник магазину повинен бути експертом по мобільних телефонах, веб-сайтам, центрам обробки викликів і інших точок контакту, які фірма використовує для зв'язку з клієнтами?

6. Як розробити стратегію поліканальності для мого бренду

Чи існують загальні правила, або у кожної фірми вони інші? Як впливає поліканальність на вибір партнерів?

7. Як поліканальність змінить ринок B-to-B?

Чи існують унікальні проблеми в світі B-to-B, які ми не бачимо в світі B-to-C?

Конкуренція на динамічних глобальних ринках: проблема №6

Конкуренція на ринку

Швидкість адаптації визначається конкурентами і клієнтами. На рівні клієнтів це відбивається в маркетингу на основі розташування, заснованому на мобільних додатках, відстеження поведінки клієнтів в реальному часі і постійному просуванні нових, більш перевірених конкурентів.

Для багатьох галузей в основі цих змін лежать інтелектуальні продукти, інтелектуальні програми та взаємозалежні пристрої, а також зростаюча готовність фірм розробляти партнерські екосистеми, а не йти в поодинці.

У багатьох галузях нова і більш гнучка конкуренція може бути від фірм навіть з країн з економікою, що розвивається. Які наслідки боротьби з такими нетрадиційними конкурентами? Навпаки, найбільші можливості зростання для багатьох фірм полягають в з'являються ринках з незнайомими потребами клієнтів.

Що значить мати справу з такими новими і динамічними ринками для маркетингової функції? Чи продовжує маркетинг залишатися ключовим інтерфейсом для припливу інформації про ринок і відтоком продуктів і рішень, орієнтованих на ринок?

1.Як я можу конкурувати з екосистемами і індивідуальними проектами?

Багато що було написано про перехід від конкурентної динаміки «йти в ногу» до все більш мережевого світу, де платформи конкурують з платформами. Ми це бачимо найбільш чітко в технологічному секторі, але це видно і в більшості інших секторів. Як виглядає хороша екосистема гравців?

2. Як ми можемо спрогнозувати руху конкурентів на нашому ринку?

Перефразовуючи Пітера Друкера: «кращий спосіб передбачити майбутнє це створити майбутнє». Як фірма планує майбутнє? Чи роблять вони це в поодинці або спільно з іншими? Що ми можемо отримати з цього процесу?

3. Як мені конкурувати з глобальними проектами, про які навіть не чув?

Це одна з найважливіших проблем великих глобальних гравців: хто такі нові гравці світу? Як визначити їх раніше? Придбаю я, або втрачу? Що потрібно зробити, щоб такі придбання на зовнішньому ринку працювали? Як я можу переконатися, що я повністю ними користуюся?

4. Якщо у мене фірма середніх розмірів (або маленька), як швидко розширитися?

Які характеристики ринку сприяють зростанню, як я можу їх використовувати? Як я можу отримати нові клієнтські ресурси і оновити логістику доставки кінцевого продукту?

5. Як мені організувати моніторинг ринку і спрогнозувати можливі зміни на ринку?

Це робота маркетингу або чия-небудь ще? Якщо так, то чия? Які витрати і вигоди різних підходів до цього?

Баланс між поетапним і радикальним нововведеннями: проблема №7

Введення нововведень

Фірми повинні конкурувати в двох часових періодів: в сьогоденні і в майбутньому. Як врівноважити цю подвійну орієнтацію? Як ми підживлюємо необхідні інновації в даний час: інвестуючи в технології, бізнес-моделі, партнерські відносини і досвід клієнтів, які визначають курс на майбутнє? Як ми сприяємо інноваціям поза продукту-організації, мережі, фінансової моделі, каналах розподілу і інших форм інновацій, які можуть збільшити конкуренцію в майбутньому? Чи можемо ми і повинні ми балансувати в часі, послідовно перемикаючи наш акцент з радикального на інкрементний (наприклад, вести себе як технічний бізнес і будувати нові «платформи», а потім додавати «модулі») замість того, щоб намагатися зробити це одночасно?

1. Як я успішно приєднав дизайнерські принципи в моїй організації?

Чому ми можемо навчитися у інших фірм, які успішно розгорнули дизайнерське мислення? Яка темна сторона дизайнерського мислення? Що це створює в плані непередбачених проблем для фірми?

2. Що ми повинні думати про створення платформ?

Недостатньо мати успішні продукти. Успішні фірми думають в межах платформ, франшиз і екосистем. Це не просто продукти, а ціла екосистема продуктів, інформації, брендів і роздрібної торгівлі. Які уроки винесено?

3. Як мені переконатися в тому, що отримаю правильні результати від маркетингових досліджень?

Як я можу проводити тести і як і раніше тримати свої наміри поза доступу радарів суперників?

5. Як мені підсумувати результати інновацій і як мені їх впровадити в свою фірму?

Як визначити коли я повинен робити або купувати? Чи існує життєздатна бізнес-модель, в якій я можу ефективно визначити інновації і користуватися тими, які я вважаю успішними? Чи можу я «виграти» у фінансовому відношенні, зробивши такі покупки і придбання? Якщо так, то як?

Звертайтеся в брендінгове агентство KOLORO. Ми проведемо маркетингове дослідження, яке допоможе залучити клієнтів!

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Мария Волошина

Маркетолог

112 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !