7 методів підвищення конверсії сайту від KOLORO

7 методів підвищення конверсії сайту від KOLORO

Категория: Брендинг и маркетинг

02 / 02 / 2015

2210 просмотров

5 4.4 5

Все більше число вітчизняних компаній в пошуках нових клієнтів звертають всі свої сили в Інтернет. Сьогодні практично кожна компанія, незалежно від її розмірів і доходів має свій веб-ресурс, для якого усіма можливими засобами прагне підвищити відвідуваність і показники конверсії. І наше брендінгові агентство KOLORO - не виняток.

Зовсім недавно ми провели повний ребрендінг сайту та повністю оновили його зміст, переслідуючи ті ж самі цілі - підвищення продажів з сайту і підвищення конверсії. При цьому ми використовували прості та всім відомі методи, і так як результати виявилися успішними, хотілося б поділитися корисними порадами з усіма кому це цікаво.

Відразу відзначимо, що перш ніж ми приступили до роботи, показник конверсії становив лише 2,23%. Тепер по порядку.

Що таке конверсія?

Підвищення продажів з сайту, підвищення продажів з сайту, підвищення конверсії, брендінг сайту, ребрендінг сайтуКонверсія - це показник, що виражає співвідношення між кількістю відвідувачів, які виконали цільову дію на сайті та до загальної кількості користувачів. Рівень конверсії - один з найважливіших показників ефективності роботи веб-ресурсу.

Дію користувача сайту можна вважати конверсійною, якщо вона принесла власнику ресурсу будь-яку вигоду.

Конверсійними діями можна вважати:

- Замовлення послуги чи товару;
- Реєстрацію відвідувача на сайті;
- Заповнення анкети, форми, контактних даних;
- Підписка на розсилку.

Підвищення конверсії - 7 основних методів

Для підвищення числа замовлень з сайту нами були використані наступні методи:

  1. Фокусування
  2. Usability
  3. Робота з контентом
  4. Якісні картинки на сайті
  5. Адаптивний дизайн
  6. Форми зворотного зв'язку (підписки, розрахунку проекту, опитування)
  7. Онлайн-консультант

Фокусування

Підвищення конверсії, підвищення продажів з сайту, підвищення конверсії, брендінг сайту, ребрендінг сайтуКожна сторінка веб-ресурсу повинна бути сфокусована на одному заклику до дії - це підвищує рівень конверсії як мінімум удвічі. Кілька закликів, що одночасно впливають на відвідувача сторінки, збивають його з пантелику і не дають бажаного результату. Тому для кожної цілі, якої хоче досягти власник веб-ресурсу, краще створити окрему сторінку .

Кожна сторінка нового сайту нашої компанії пропонує споживачам всього один варіант подальшої взаємодії з сайтом, який саме - залежить від сторінки поточного перебування відвідувачів на сайті.

Юзабіліті (Usability)

Юзабіліті сайту визначає наскільки зручно відвідувачеві працювати з веб-ресурсом. При цьому враховуються такі показники як:

Правила юзабіліті сайту, підвищення продажів з сайту, підвищення конверсії, брендінг сайту, ребрендінг сайту- Час завантаження сторінки;
- Оптимальність структури сайту;
- Ергономічність дизайну і оформлення ресурсу;
- Зручність навігації;
- Способи знаходження необхідної користувачам інформації.

Якщо користування веб-ресурсом виявиться для відвідувача складним або скрутним, або він не знайде тут шуканої інформації, він миттєво залишає даний ресурс.

Проводячи брендінг сайту KOLORO, ми дотримувалися наступних умов:

- Підвищення швидкості завантаження сторінок ресурсу - не більше 0,4 - 1 секунди на завантаження однієї сторінки. Для того щоб досягти цього показника необхідно оптимізувати розмір сторінок, він не повинен бути більше 50-60 Кб.
- Зміна структури головної сторінки сайту, яка повинна відображати лише головну мету, по якій споживач зайшов на даний сайт, слід скоротити кількість зайвих і відволікаючих елементів, анімації та реклами.
- Зручна навігація і карта сайту. Якщо веб-ресурс містить велику кількість інформації, то необхідно розділити її на кілька частин за основними напрямками. Розділена на категорії карта сайту полегшує пошуки потрібної інформації, спрощує навігацію по сайту і покращує його індексацію.
- Грамотне форматування змісту сайту. Зручне і привабливе оформлення контенту привертає погляди відвідувачів, помітні заголовки і шрифт, який легко читається, стимулюють користувача до прочитання представленої інформації, а також дозволяє виділити важливу інформацію.
- Простота інтерфейсу - скорочення числа непотрібних елементів сайту - банери, анімація, інформери, віджети та ін.

Робота з контентом і якісні картинки

Оформлення конверсії, підвищення продажів з сайту, підвищення конверсії, брендінг сайту, ребрендінг сайтуКонтент - така ж важлива складова сайту, як і дизайн або навігація. Не варто економити на контенті. Він повинен бути якісним, підносити лише якісну і корисну інформацію. Крім того, він повинен бути грамотно оформлений і не повинен містити мовних та граматичних помилок. Не варто перенасичувати текст ключовими словами, вони повинні бути природними і читабельними.

Крім того дуже важливо саме оформлення контенту, тому і дизайн сторінок повинен бути якісним, продуманим і приємним для сприйняття.

Сторінки веб-ресурсу, що містять якісні, яскраві і красиві картинки конвертуються в рази краще. Підбирайте якісні та унікальні картинки для вашого сайту. Підбирайте, які з них більш ефективні, а які менше допоможе визначити просте тестування.

Адаптивний дизайн

Дизайн сайту, підвищення продажів з сайту, підвищення конверсії, брендінг сайту, ребрендінг сайтуЗа останніми даними e-commerce, більше 20% покупок від загальної кількості складають покупки, здійснені з мобільних пристроїв. Максимальна частка покупок припадає на планшети і смартфони. Тому дуже важливо подбати про те, щоб ваш сайт на будь-якому пристрої виглядав привабливо, і якісно відображався, інакше велика ймовірність втрати великої частки потенційних клієнтів, які використовують мобільні пристрої.

Форми зворотного зв'язку (підписки, розрахунку проекту, опитування)

Форми реєстрації, зворотного зв'язку, підписки на розсилку компанії, калькулятори вартості присутні сьогодні практично на кожному сайті. Однак ефективність їх мінімальна, за багатьох причин.

Для того щоб підвищити число взаємодій зі споживачем та виконання ним цільових дій важливо враховувати наступне:

  1. Скоротити число заповнюваних полів в формах - приберіть зайві поля, зробіть вашу форму реєстрації або підсписки максимально простою.
  2. Підвищити рівень довіри відвідувача - не створюйте обов'язкових для заповнення полів, чітко формулюйте запитання до користувача, безпосередньо в самій формі дайте споживачеві знати для чого вам потрібна інформація, яку він заповнює і як вона буде використана.
  3. Створити підказки для споживача - «примарні» приклади тієї інформації, яка повинна бути в заповнюваних полях. Або розмістіть у формі підказки у вигляді виносок.

Онлайн-консультант

Наявність на сайті форми онлайн-консультанта дозволяє збільшити число контактів з цільовими відвідувачами, залучити їх до діалогу, відповісти на термінове питання відвідувача.

Крім того, наявність онлайн-консультанта дає компанії наступні можливості:

- Збільшує число контактів споживача з компанією в рази.
- Активні запрошення до спілкування, вступу в чат підвищують рівень конверсії в 5 разів.
- Отримання докладної інформації про користувачів сайту - місце розташування, пошуковий запит, джерело переходу.
- Можливість оцінити і вдосконалити якість обслуговування клієнтів.

На новому сайті нашої компанії ми використовували популярного онлайн-консультанта JivoSite (www.jivosite.ru), який дозволив переконатися на практиці у своїй ефективності. За допомогою цього потужного інструменту нам вдалося не тільки поліпшити якість підтримки наших клієнтів, але і збільшити число скоєних відвідувачами цільових дій на нашому сайті.

За результатами проведення вищеперелічених заходів рівень конверсії сайту KOLORO вдалося збільшити до 15, 6%.

Якщо ви скористаєтеся вищепереліченими порадами і перевіреними на практиці методами, то підвищення продажів з сайту і підвищення конверсії не змусить себе чекати. Якщо у вас виникли будь-які питання - фахівці компанії KOLORO з радістю дадуть відповідь на них і поділяться досвідом.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Анна Просвирина

Маркетолог

5 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !