5 трендів успішного маркетингу в рекламі 2016 року

5 трендів успішного маркетингу в рекламі 2016 року

Категория: Брендинг и маркетинг

03 / 12 / 2015

8414 просмотров

18 3.9444444444444 5

Світові тенденції впевнено зайшли на національний ринок, і диктують моду на нові переваги споживача. Тому, маркетологи стежать за динамікою зміни способу життя людей, створюючи нові пропозиції. Успіх бізнесу залежить від створення бажаного іміджу в очах цільової аудиторії.

Брендінгове агенство KOLORO досліджувало рекламні компанії популярних брендів і виділив найбільш успішні маркетингові тенденції 2016 року.

5 популярних трендів, які залучають покупця:

  1. Тренд мобільності.
  2. Тенденція радувати себе.
  3. Стратегія здорового способу життя.
  4. Образ простоти і зручності.
  5. Імідж бунтаря.

Інтереси сучасного українця залежать від впливу основних світових трендів. Успішне просування бренду допоможе виграти конкуренцію в маркетинговій боротьбі за ринок, і запропонувати те, що задовольнить потреби цільової аудиторії.

1.Тренд мобільності

маркетинг, реклама, бренд, імідж, цільова аудиторія, споживач, тренд, тенденція, стратегія, позиціювання, 2016.Ключові слова: встигнути все, життя 24/7, весь час в русі.

Тренд мобільності підтримують активні люди, які живуть в швидкому темпі та встигають жити в декількох сферах одночасно: Робота і сім'я, відпочинок і хобі. Такий покупець швидко приймає рішення і ефективно використовує час.

Головна функція послуг: економія часу і багатозадачність.

Спеціальні пропозиції, цікаві мобільного аудиторії:

  • Каву з собою.
  • Вулична їжа (снеки).
  • Доставка товарів.
  • Новинки техніки.
  • Багатофункціональні товари (мультиварка).

2.Тенденція радувати себе

маркетинг, реклама, бренд, імідж, цільова аудиторія, споживач, тренд, тенденція, стратегія, позиціювання, 2016.

Ключові слова: радість, нагорода собі, «Я це заслуговую».

Порадувати себе - новий тренд серед українського населення. Такий спосіб життя спонукає нагородити себе за прибуткову угоду, продуктивний робочий тиждень або ж просто в честь закінчення вдалого дня. Ефектний неймінг привлекает привертає увагу і негайно спонукає до покупки.

ЭЦю ідею активно підтримують рекламщики і маркетологи: люди звикають себе балувати з певною періодичністю: вечорами, вихідними, в кінці тижня або місяця.

Головна функція послуг: швидке задоволення, маленька систематична радість.

УТП:

  • Знижки на солодощі в певний час.
  • Аксесуари за доступними цінами.
  • Захоплюючі розважальні пропозиції (квести).

3.Стратегія здорового способу життя

маркетинг, реклама, бренд, імідж, цільова аудиторія, споживач, тренд, тенденція, стратегія, позиціювання, 2016.Ключові слова: натуральність, гонитва за автентичністю, люди замість роботів.

Тенденція відходу від технологічних новинок цивілізації нарощує свої позиції серед споживачів. Сучасні покупці активно шукають натуральну продукцію, віддають перевагу здоровій їжі та виступають проти роботизації.

Основна ідея: бути ближче до природи в умовах урбанізації.

Головна функція послуг: турбота про здоров'я і відчуття єдності з природою.

Маркетингові стратегії:

  • Виділення знаків якості товару.
  • Зображення елементів природи в дизайні упаковки.
  • Підтримка ідеї захисту навколишнього середовища.
  • Реклама товарів для відпочинку на природі.

4.Образ простоти і зручності

маркетинг, реклама, бренд, імідж, цільова аудиторія, споживач, тренд, тенденція, стратегія, позиціювання, 2016.Ключові слова: простота використання, легке навчання, зручний інтерфейс.

«Назад в майбутнє»: для тих, хто не встигає освоювати новинки, маркетологи готують ряд пропозицій, які полегшать життя без додаткових зусиль.

Головна функція послуг: доступність інновацій, експрес-метод навчання.

Для бажаючих швидко навчитися новому без наявності необхідних для цього схильностей створюють такі пропозиції на ринку:

  • Освітні матеріали для «чайників».
  • Прості у використанні новинки (овочерізки для домогосподарок).
  • Оновлення звичного формату товару (електронні книги для людей похилого віку).

5.Імідж бунтаря

маркетинг, реклама, бренд, імідж, цільова аудиторія, споживач, тренд, тенденція, стратегія, позиціювання, 2016.Ключові слова: проти всіх, унікальність, «Я особливий», йти проти системи.

Think different - свіжий тренд, який закликає виділятися зі свого оточення. Рекламщики підкріплюють гасло пропагандою моди бути не таким як усі. Прихильники цієї тенденції переслідують імідж бунтаря, який ігнорує точку зору мас і живе за принципом «геть суспільство».

Головна функція послуг: створення відчуття самобутності, бренд оригінальності та відхід від традицій.

Маркетингові ідеї:

  • Розробка специфічного дизайну (незвична подача товару).
  • Популяризація нестандартного використання продукції (модні темні окуляри для зимового періоду, кросівки для повсякденного життя).
  • Акцент на обмеженості кількості асортименту (стимулює покупця бути особливим і встигнути придбати продукцію).

Приділіть увагу дослідженню основних тенденцій цільової аудиторії, і це підвищить успішність вашого бізнесу. Для швидкого і якісного вирішення цього завдання, ви можете звернутися до професіоналів брендінгового агентства KOLORO, які із задоволенням допоможуть провести ребрендінг і розробити ефективне позиціонування вашого товару.

Контактная информация:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 15 23

Подготовил:

Александра Мурин

murin@koloro.ua

18 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Безкоштовна консультація. Телефонуйте

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !