5 найкрасивіших брендбуків

5 найкрасивіших брендбуків

Категория: Брендинг и маркетинг

16 / 12 / 2017

18182 просмотров

65 4.1076923076923 5

Бренд компанії часто важливіший, ніж продукти, які він продає. Але що таке бренд? Бренд - це ім'я, дизайн, символ або сукупність кількох елементів, який відрізняє товар або послугу одного продавця.

Що таке брендбук?

Бренд-книга лежить в основі кожної сильної компанії і поважає себе бренду і часто розкриває інсайдерські деталі, цілі та методи маркетингу. Після розробки всіх цих правил потрібно переконатися, що їх поважають і дотримуються. Якщо не використовувати і не застосовувати правила бренду, існує ризик витратити весь час і зусилля, які ви вклали в розробку фірмового стилю і брендбуку, даремно.

Тому потрібно переконатися, що всі співробітники знають про існування цього документа. Наприклад, розробники не беруть безпосередньої участі в ухваленні рішень про брендінгу, але вони можуть зіткнутися з деякими помилками під час впровадження проекту нового дизайну або при розробці сайту.

Скільки коштує брендбук і навіщо він потрібен, ви можете дізнатися, зателефонувавши або написавши нам..

Читайте також: Рітейл-брендінг банків: зводимо дебет і кредит

брендбук що таке

Брендбук: з чого складається

Брендбук компанії зазвичай включає в себе місію, цінності, характеристику цільової аудиторії бренду. Він може бути коротким або довгим в залежності від того, наскільки ретельно повинно бути керівництво. Брендбук складається з:

  • рекомендацій щодо використання айдентики;
  • способів комунікації;
  • інших нюансів, які на думку керівництва вимагають окремої уваги.

Поради з приводу використання візуальних елементів:

  • брендбук логотипу: колір, розміщення, варіанти, розмір і пропорції, приклади неправильного використання логотипу;
  • фірмовий колір: основні кольори бренду, а також вторинні кольори, коли і де їх використовувати;
  • типографіка: які корпоративні шрифти для заголовків і текстів повинні використовуватися;
  • фотографії: стиль фотографії, рекомендації по зображенню;
  • інші графічні елементи: значки, візерунки, текстури.

пример брендбука

Рекомендації з приводу способів комунікації:

  • якими мовами бренд спілкується;
  • особливості граматики і форматування: абревіатури, акроніми, часи дієслів і назви;
  • читабельність: тип побудови речень;
  • стиль: технічний / нетехнічний; формальний / випадковий / сленг;
  • характер спілкування і тон голосу: емоційний, інтимний, офіційний / гумористичний;
  • структура електронного листа, підпис під ним;
  • спілкування в соціальних медіа: типи повідомлень, час публікацій.

Навіщо потрібен брендбук? Як ви відреагуєте, якщо побачите логотип Apple фіолетового кольору або рожеві арки Макдональда замість золотих? Керівництва по стилю бренду допомагають підтримувати послідовний зовнішній вигляд, щоб споживачі і співробітники розуміли, що це серйозний бренд. Ці керівництва допомагають створити елементи бренду однаковими і в Китаї, і в Перу. Керівництва по бренду повинні бути легко читані і зрозумілі, приділяти особливу увагу важливих частин бренду.

Вартість розробки брендбуку залежить від цілей розробки, кількості концептів і елементів, а також від індивідуальних вимог замовника.

Для того щоб замовити брендбук і фірмовий стиль, а також якщо вас цікавить, як правильно створити брендбук, звертайтеся до менеджерів брендінгового агентства колорит.

Читайте також: Рітейл-брендінг служби доставки: як змусити клієнтів вам довіряти

Кращі брендбук відомих компаній детально описують використання кожного елемента айдентики, містять яскраві приклади і барвисті фотографії. Ми вибрали п'ять найцікавіших.

брендбук компанії

Брендбук Skype

Як розробити брендбук, щоб він був сучасним і зрозумілим для кожного, знають в компанії Skype. Керівництво по стилю Skype пояснює абсолютно всі нюанси використання елементів бренду, від їх добре відомого синьо-білого логотипу до шрифтів. У керівництві навіть докладно розповідається, як використовувати мовні бульбашки в друкованих та онлайн-матеріалах!

брендбук і фірмовий стиль

Що таке Skype: на думку творців, Skype - це програмне забезпечення, яке дозволяє людям по всьому світу говорити один з одним безкоштовно. «Skype створений для людей. Ми надаємо можливість людям розмовляти один з одним і з усім світом безкоштовно ».

Не важливо, де ви - можете дзвонити через скайп, на мобільний або на стаціонарний телефон.

Термін «Skype» - акронім виразу «Sky peer to peer», що в перекладі означає «По небу один з одним». Спочатку назва була Skyper, але останню букву прибрали, зробивши назва більш милозвучна.

Місія описана в фірмових діалогових хмарах компанії:

  1. Дати всьому світу здатність робити красиві, прекрасні і безкоштовні дзвінки.
  2. Знайти людей, які платять за такі елементарні речі, як розмова або справляння потреби, і дати їм стусана.
  3. Ділитися! Ми для цього існуємо.
  4. Говорити «привіт» незнайомцям хоча б раз в день (навіть якщо вони виглядають нещасними).
  5. Зробити речі простіше і легше, тому, що в світі достатньо непотрібних кнопок.

брендбук для логотипу

Брендбук для логотипу: використовувати логотип можна тільки на білому або блакитному тлі. Фотографії або яскраві кольори на тлі логотипу, тінь або написання лого під нахилом заборонені.

Брендбук компанії регламентує використання, форму і колір хмар, веселки і ілюстрацій.

брендбук логотипу

брендбук що в нього входить

як створити брендбук

Читайте також: Чистий брендінг: розробка бренду для хімчистки

Розробити брендбук в Києві можна в KOLORO. Ми запропонуємо апетитну ціну, розмір якої знає менеджер компанії.

Приклад брендбуку: Walmart

Про те, як робити брендбук, знають в Walmart - найбільшої роздрібної мережі з більш ніж 7000 магазинів в 14 країнах світу. У гігантської мережі є не тільки супермаркети, а й маленькі магазинчики, в яких можна купити все, від книги до пилососа, від медикаментів до трун (причому, в розстрочку). «Walmart» - поєднання двох слів: Wal - від прізвища засновника Сема Уолтона (Sam Walton) і Mart - торговий центр.

Скільки коштувало розробити брендбук, компанія не розголошує. Але цей брендбук і гайдлайн - приклад докладної інструкції по використанню ідентифікують елементів і впровадження політики компанії, яку вона розробляла протягом кількох десятиліть.

замовити брендбук

Слоган: Save money. Live better. (Заощаджуй гроші. Живи краще.)

Позиціонування бренду Walmart висловлює вигоду, яку надає своїм споживачам. Він один, який підставляє плече у вигляді вигідних цін клієнтам, які не здатні витрачатися на продукти. І це одне із зобов'язань компанії - знизити вартість продуктів, зробивши їх максимально доступними. Компанія намагається покращувати екологічну ситуацію в світі, відкриваючи магазини з використанням відновлюваних джерел енергії.

Айдентика:в головній книзі бренду регламентується спосіб написання не тільки логотипу, а й слогана.

брендбук і гайдлайн

Фірмова колірна гамма бренду складається з восьми кольорів. Послідовне використання кольору - один з найпростіших і найбільш ефективних способів усунути маркетинговий безлад. Чому синій? Синій є невід'ємною частиною візуальної ідентичності Walmart. Це також колір, який символізує авторитет, гідність, безпеку, стабільність і викликає довіру. Більш темний означає традиційність і якість. Світлий синій - знак інновацій і технологій. Синій може також символізувати свіжість, а ще він добре поєднується з іншими кольорами, такими як зелений, оранжевий, жовтий.

брендбук гайдлайн

Логотип: в брендбуці дані чіткі вказівки з приводу використання головного графічного елементу. Він не може бути ніякого іншого кольору, крім жовтого на білому тлі.

розробка брендбуку ціна

Також в книзі книг бренду регламентується використання і половинки головною «спалаху»:

  • займати 1/3 висоти продукту;
  • поряд з товаром або людиною спалах центрується горизонтально перпендикулярно і не під кутом;
  • висота над продуктом повинна бути на відстані однієї спиці самого спалаху.

вартість розробки брендбуку

Розробка брендбуку в Києві - це створення якісної книги за адекватною ціною. У колорит завжди йдуть назустріч клієнту. Зв'яжіться з нами, і ми обговоримо вартість і умови співпраці.

Читайте також: Рітейл-брендінг торгових мереж: дизайн мінімаркету

Брендбук Animal Planet: що в нього входить?

Дочірня телевізійна станція Discovery Channel прагне познайомити світ з мільйонами видів тварин, що населяють нашу Землю, більшість з яких занесені в Червону книгу. Вона завоювала свою репутацію і розширила свій брендінг, вийшовши на міжнародний рівень. Їх класні логотипи і колірна палітра допоможуть зрозуміти, як молодим брендам успішно представити себе. Структура брендбуку Animal Planet - проста і зрозуміла. У ньому міститься місія компанії, інформація про лого і про фірмових кольорах.

скільки коштує брендбук

Слоган: Нашу планету населяє понад два мільйони живих істот. Ти - одне з них. З рештою познайомишся в передачах каналу Animal Planet.

Логотип компанії можна зображувати десятьма квітами на чорному або білому тлі.

як розробити брендбук

Кольори були вибрані з багатої палітри, яку пропонує природа:

brandbook

У керівництві описані особливості написання логотипу, наприклад, кут нахилу, що дорівнює 7,6 °.

як розробити брендбук, brandbook

Читайте також: Фірмовий стиль барбершопа: конкурентна перевага або зайва трата грошей?

Як створити самобутній брендбук: приклад Air New Zealand

Брендбук і гайдлайн авіакомпанії - це три книги, насичені кольором і докладним посібником з використання айдентики і реалізації бачення бренду. Це керівництво по стилю охоплює всі, від шрифту до уніформи, з докладним описом і безліччю візуальних помічників. Це керівництво добре продумано і добре написано. Яскравий і самобутній брендбук Air New Zealand - один з найкращих прикладів.

розробка фірмового стилю брендбук

Місія: Ми будемо прагнути стати номером один на кожному ринку, на якому ми працюємо, створюючи робоче місце, де команди віддані нашим клієнтам в абсолютно новозеландському ключі.

Ми будемо створювати конкурентні переваги на всіх наших підприємствах завдяки творчості та інновацій наших співробітників.

Логотип авіакомпанії - символ народу маорі, який називається «кору». Кору - спіральна форма розгортається листа папороті. Він означає нове життя, оновлення і надію на майбутнє.

структура брендбука

Айдентика бренду розроблялася з ідеєю бути несхожими на інших. Фірмових кольорів - шість. Вони яскраві і соковиті: блакитний, пурпурний, темно-зелений, червоний, білий і насичений чорний.

кращі брендбук

Читайте також: Як створення фірмового стилю допомагає збільшити ціну вашого продукту

Скромні складові брендбуку для Skittles

Брендбук Skittles досить незвичайний, як і їх веб-сайт або реклама. Це дуже яскравий і барвистий брендбук. Skittles відправляє сильне повідомлення про свої наміри з точки зору брендінгу: «Просто робіть все, що хочете, з нашим логотипом, поки це круто, намагайтеся бути творчими». Подібний приклад брендбуку - мрія кожного дизайнера.

Skittles - жувальні цукерки з фруктовим смаком, вкриті глазур'ю, на якій написана буква «S». У перекладі назва бренду означає «кеглі».

Слогани: Спробуй веселку. Дотягнися до веселки. Заразитися веселкою. Поділися веселкою.

брендбук відомих компаній

Підпис в перекладі говорить наступне: Текст і малюнки на цих двох сторінках надруковані спеціальним чорнилом, які здатні побачити тільки морські їжаки. Якщо ти не морський їжак - прости. Сенс жарти до тебе не дійде.

На думку маркетологів і дизайнерів, представник цільової аудиторії виглядає приблизно ось так:

як робити брендбук

Брендбук - це головна книга будь-якої поважаючої себе компанії.

Вона економить час дизайнерам при перенесенні логотипу на новий формат і зберігає нерви при підборі колірної гами корпоративного одягу. Це книга, яку повинен вивчати кожен новий співробітник для розуміння цінностей компанії і для донесення їх клієнтам. Замовити і дізнатися, скільки коштує зробити брендбук в Києві, ви можете в брендінговому агентстві KOLORO.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Мария Волошина

Маркетолог

65 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !