12 способів придумати назву компанії (бренда, торгової марки)

12 способів придумати назву компанії (бренда, торгової марки)

Категория: Брендинг и маркетинг

28 / 08 / 2012

888407 просмотров

13043 4.187916890286 5

Вам необхідно придумати назву для вашої фірми або товару? Ви ще не бралися за цю справу або вам не подобається жодна запропонована до цього ідея? Давайте разом розберемося в основних способах створення назви. Ми впевнені, що прочитавши цю статтю, ви почерпнете для себе не тільки щось нове і цікаве, але і обов'язково знайдете ідею для неймінгу! Крім того, в компанії KOLORO є фахівці в області неймінгу і розробці нового дизайну, і ми обов'язково вам допоможемо!

Способи неймінгу, Неймінг, створення неймінгу, назва компанії, ім'я компанії, придумати назву, придумати назву компанії, бренд, назва бренду, назва торгової марки, торгова марка, бренд, способи неймінгу, спосіб генерації назвиНазва компанії, бренду або торгової марки це дуже важлива складова успіху просування вашого бренду на ринку. Ім'я компанії і назва бренду вплинуть на те, як вас сприймуть споживачі, запам'ятають вони вас, стане торгова марка впізнаваною чи ні.

Створення неймінгу для компанії або бренду на перший погляд здається непосильним завданням. На споживчих ринках незліченна безліч брендів і торгових марок, задіяно величезну кількість назв, комбінацій слів і абревіатур. Тому бренд-менеджерам здається, що щоб виділитися на ринку серед конкурентів необхідно придумати щось неймовірне і фантастичне. Насправді, все набагато простіше, так би мовити: «Все геніальне - просто!». Чим простіша і зрозуміліша для споживача буде ваше назва, тим краще вона буде сприйнята і швидше запам'ятається, про це свідчить і досвід світових відомих брендів, візьмемо хоча б компанію Apple.

Існує безліч простих способів придумати унікальну назву для бренду. Ми відібрали 12 найбільш ефективних способів придумати назву компанії і проілюстрували їх прикладами з реального життя брендів.

Існує безліч простих способів придумати унікальну назву для бренду. Ми відібрали 12 найбільш ефективних способів придумати назву компанії і проілюстрували їх прикладами з реального життя брендів. Дізнатися більше про назви знаменитих брендів ви можете в нашій статті. Звідки взялося слово «Пепсі» і як радіостанція Ехо Москви причетна до назви ВКонтакте - читайте в блозі KOLORO.

1. Назва по імені засновника компанії

Бренд Kira Plastinina, Неймінг, створення неймінгу, назва компанії, ім'я компанії, придумати назву, придумати назву компанії, бренд, назва бренду, назва торгової марки, торгова марка, бренд, способи неймінгу, спосіб генерації назвиЦе один з найпоширеніших способів неймінга. В основі назви лежить ім'я або прізвище засновника компанії. Можна навести безліч вдалих прикладів: Ford, McDonald's, Procter & Gamble, KiraPlastinina, Gillette і т.д. Тут головне, щоб назва не вийшла абсурдною за звучанням і не повторювала вже наявні назви брендів на ринку. Хоча дизайнеру Тому Форду не завадило знамените прізвище в просуванні власного бренду. Він лише виніс у назву ще й своє ім'я.

Придумати назву компанії, ім'я засновника

Генрі Форд назвав свою автомобільну компанію власним ім'ям

2. Комбінування слів

Торгова марка Adidas, Неймінг, створення неймінгу, назва компанії, ім'я компанії, придумати назву, придумати назву компанії, бренд, назва бренду, назва торгової марки, торгова марка, бренд, способи неймінгу, спосіб генерації назвиВикористовуючи різні слова, їх окремі частини, можна складати абсолютно нові слова і комбінації слів, які можуть ідеально підійти для назви торгової марки. Наприклад, назва всесвітньо відомого бренду спортивного одягу Adidas було отримано саме так. Засновника компанії звали Адольф Даслер, в колі друзів і знайомих його називали Аді (Аді Дас). Інші приклади: 4you, Pepsi, Лукойл, Бананас, Pampers.

При з'єднанні двох слів і створення неологізму часто виходять дивні, важкі для назви або слова з небажаним підтекстом. Тому завжди після розробки варіантів неймінга потрібно аналізувати їх на негативні асоціації і конотації. За час нашої роботи в KOLORO ми не раз стикалися з недоречними і дивними назвами. Одного разу ми не втрималися і написали про смішні назви лікарських засобів.Читайте і будьте уважними! Якщо ж вам потрібно розробити назву для лікарського препарату, аптеки або компанії, яка надає медичні послуги - читайте нашу статтю.

Придумати назву компанії - приклад 2, комбінування

Колекція одягу і взуття для Adidas Originals by Rita Ora

3. Алітерація (ритм і рима)

Бренд M&M's, Неймінг, створення неймінгу, назва компанії, ім'я компанії, придумати назву, придумати назву компанії, бренд, назва бренду, назва торгової марки, торгова марка, бренд, способи неймінгу, спосіб генерації назвиЗапам'ятати назву набагато простіше, якщо в ній є рима, звучання, певний ритм або повторення слів. Наприклад: Coca-Cola, M & M's, Chupa-Chups, Shake'n'Bake і т.д. Назва Motorola також є поєднанням співзвучних слів. За однією з версій це похідне від «motor» - автомобіль і «ola» - звук. Словосполучення вийшло простим і доступним для вимови, як на Заході, так і на Сході.

Придумати назву компанії - приклад 3, алітерація

Зовнішній вигляд і слоган Moto Z Droid з Moto Mods

4. Алюзія або натяк

Спосіб генерації назви за допомогою модифікації всім відомого поняття, натяку на літературне або історичне джерело, проведення паралелей і аналогій. Наприклад: назва Леді X утворено від всім відомого Містера X, а ім'я музичного гурту Брати Грімм є прізвищем всім відомих казкарів. Також в цю категорію потрапляє назва міжнародної мережі невеликих маркетів 7-Eleven. З першого погляду на назву покупець знав, що магазин працює з 7 до 11. До речі, це стало однією з причин популярності маркету, адже заснований він був в 1927 році. У той час подібний графік роботи магазину був рідкістю.

Придумати назву компанії - приклад 4, алюзія

Вивіска і дизайн екстер'єру мережі невеликих магазинів 7-Eleven

Про те, як придумати назву для магазину ми писали в нашій статті нeймiнг для роздрібної мережі. Також ми публікували матеріал про особливості неймінгу для м'ясного магазину. Він заснований на кейсі KOLOROрозробці неймінгу для самобутнього українського бренду. Якщо вас цікавлять послуги неймінгу для магазину - напишіть нам, і ми обговоримо всі деталі вашого проекту.

5. Метод аналогії

Торгова марка Red Bull, Неймінг, створення неймінгу, назва компанії, ім'я компанії, придумати назву, придумати назву компанії, бренд, назва бренду, назва торгової марки, торгова марка, бренд, способи неймінгу, спосіб генерації назвиПідібравши правильну асоціацію, стереотип або шаблон, з яким буде пов'язано ім'я компанії або назва бренду, можна не тільки отримати високоякісний неймінг, а й виграти на швидкій впізнаваності і запам'ятовуванні імені. Натхнення можна шукати в різних історичних або кіноперсонажах, серед назв рослин або тварин, імен планет і т.д. Наприклад: Red Bull, Puma, Jaguar, Велес, Онєгін, Три товстуни, Матриця і т.д. Назва шоколаду Bounty народилося з імені архіпелагу островів Bounty в Тихому океані, поблизу Нової Зеландії.

Придумати назву для бренду - метод аналогії, приклад

Bounty – райська насолода

6. Назва-акронім або скорочення

IKEA, Неймінг, створення неймінгу, назва компанії, ім'я компанії, придумати назву, придумати назву компанії, бренд, назва бренду, назва торгової марки, торгова марка, бренд, способи неймінгу, спосіб генерації назвиЦей спосіб особливо хороший, якщо немає можливості уникнути довгих назв. В такому випадку краще всього використовувати абревіатури і скорочення слів. При цьому не порушується зв'язок споживача з брендом. Вдалими прикладами можуть служити: IKEA (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd), BMW (Bayerische Motoren Werke AG), ГУМ (Головний Універсальний Магазин), МТС (Мобільні Телефонні Системи) або NASA (National Aeronautics and Space Administration).

Назви-абревіатури часто зустрічаються у брендів, які працюють на міжнародних ринках. Українським виробникам може бути складно розробити ім'я для експорту. Полегшити цей етап допоможе наша стаття.

Придумати назву бренду - назва-акронім

Логотип NASA

7. Метод вирізання або усічення

ciscoSystems, Неймінг, створення неймінгу, назва компанії, ім'я компанії, придумати назву, придумати назву компанії, бренд, назва бренду, назва торгової марки, торгова марка, бренд, способи неймінгу, спосіб генерації назвиМетод отримання назви шляхом вирізання складів або окремих частин з слів. Вдалим прикладом назви отриманого таким шляхом є СiscoSystems (відомий виробник мережевого устаткування). Ім'я отримано від назви міста San Francisco. Подібним чином створено і назву Intel. Ім'я IT-корпорації є скороченням від словосполучення Integral Electronics.

Придумати назву компанії - метод усічення

Логотип і продукція компанії Intel

8. Метонімія

Бургер Кінг, Неймінг, створення неймінгу, назва компанії, ім'я компанії, придумати назву, придумати назву компанії, бренд, назва бренду, назва торгової марки, торгова марка, бренд, способи неймінгу, спосіб генерації назвиВосьмий спосіб базується на використанні в назві компанії методів від часткового до загального. Наприклад, Burger King - не просто бургер, а король бургерів. Цей метод працює і в зворотній послідовності - від загального до конкретного (Імперія стилю або Планета суші). Назва Starbucks також створено із застосуванням метонімії. Улюбленим літературним твором засновників мережі був роман Мобі Дік. Герой роману Старбек дуже любив каву. Таким чином, мережа кав'ярень отримала своє ім'я, яке прославилося на весь світ. Логотип компанії, русалка, також запозичений з цього роману. На пострадянському просторі трапився курйоз зі сприйняттям імені. Деякі люди всерйоз вважають, що назва якось пов'язана з доларами і зірками. Менш популярною мережа від цього не стала, навпаки, є прикладом трендового молодіжного закладу.

Придумати назву мережі кав'ярень - спосіб метонімія

Екстер'єр і інтер'єр мережі Starbucks

Все про вибір імені для ресторану, бару чи кафе ми писали в нашому матеріалі. Там ви знайдете перелік типових помилок, поради про те, з чого почати вибір імені для ресторану і безліч прикладів. Також наш маркетолог аналізує назви популярних українських закладів і їх комунікативний посил.

9. Звуконаслідування

Дитяче харчування Агуша, Неймінг, створення неймінгу, назва компанії, ім'я компанії, придумати назву, придумати назву компанії, бренд, назва бренду, назва торгової марки, торгова марка, бренд, способи неймінгу, спосіб генерації назви

Використання в назві торгової марки слів, які можуть передати необхідні якості товару або його якості. Прикладами можуть стати Schwepps - шипучий газований напій, Агуша - харчування для самих маленьких, Twitter - соціальна мережа (назва передає звук цвірінькання птахів).

Придумати назву бренду - методика наслідування

Schweppes - назва напою, яке передає його суть

10. Використання оксюморона

Рідко використовуваний спосіб створення неймінга. Полягає він у використанні в назві жартівливої чи суперечливої фрази, наприклад: Маленький дорослий, True Lies або «Бирка» (рибка до пива). Ще один приклад-Lowe Alpine. Бренд виробляє спорядження для туризму та в назві використовує оксюморон, Lowe Alpine значить «Низькі Альпи». Так вони кажуть своїм споживачам, що разом з їхньою продукцією сходження буде простим, як прогулянка по парку.

Придумати назву для бренду – метод оксюморона

Рекламне фото бренду Lowe Alpine

11. Таємний сенс або назва-загадка

NIVEA, Неймінг, створення неймінгу, назва компанії, ім'я компанії, придумати назву, придумати назву компанії, бренд, назва бренду, назва торгової марки, торгова марка, бренд, способи неймінгу, спосіб генерації назвиНазва може містити в собі таємний сенс. Назви брендів бувають незрозумілі споживачеві, поки заради інтересу люди не починають шукати значення цих слів. Наприклад, мало хто знає, що NIVEA з латинської мови перекладається як «білий», а назва компанії Daewoo з корейської мови перекладається як "великий Всесвіт". Такі назви, як мінімум, інтригують і викликають інтерес.

Придумати назву компанії - метод таємного сенсу

Автопром компаніїї Daewoo

12. Непов'язані слова (з товаром)

Придумати назву компанії, Неймінг, створення неймінгу, назва компанії, ім'я компанії, придумати назву, придумати назву компанії, бренд, назва бренду, назва торгової марки, торгова марка, бренд, способи неймінгу, спосіб генерації назвиЗовсім необов'язково, щоб назва компанії прямо асоціювалося з її діяльністю. Адже назвати фірму можливо любим, непов'язаним з основною діяльністю, словом. Часом навіть багаторазові мозкові штурми не дають результатів і неймінг так і залишається невирішеним завданням.

Однак не варто витрачати багато часу і зусиль, щоб придумати назву бренда. Достатньо просто озирнутися на те, що нас оточує, на речі навколо: фрукти, книги, письмове приладдя, явища природи. Все це може послужити поштовхом до створення геніально простої, але ідеальної назви. Наприклад, компанія Adobe була названа на честь річки, яка текла за будинком засновника компанії. А в основі назви японської компанії Fujifilm лежить ім'я гори (і вулкана за сумісництвом) Фудзі (Фудзіяма).

Приклад назви бренду Fujifilm

Фотоапарат - продукція Fujifilm, з якою асоціюється бренд

Якою би ідеальною не була назва бренду, торгової марки або компанії, її можна легко зіпсувати якістю сервісу, іміджем або якістю продукції. Тому важливо стежити за дотриманням стандартів якості і швидко реагувати на кризи.

Найголовніше, щоб ваша назва була:

  • проста;
  • легко вимовна;
  • максимально зрозумілою для споживача;
  • щоб легко запам'ятовувалася.

Щоб краще розібратися в темі, ви можете завантажити наше керівництво з неймінгу «12 способів скласти прибуткову назву», яке в більшій мірі розкриє всі аспекти неймінга і допоможе вам правильно назвати свій продукт або ТМ.

Неймінг, створення неймінгу, назва компанії, ім'я компанії, придумати назву, придумати назву компанії, бренд, назва бренду, назва торгової марки, торгова марка, бренд, способи неймінгу, спосіб генерації назви

Детальніше про те, як назвати компанію ми писали в нашій статті. Також в блозі KOLORO є матеріал про особливості розробки торгової марки для продуктів харчування. А за мотивами цього матеріалу ми написали статтю «12 способів придумати прибуткову назву» де розклали по поличках всі вимоги до продажної назви. Обережно, в статті багато фактологічної і статистичної інформації.

Компанія KOLORO має великий досвід в розробці неймінгу продукції, бренд-дизайну, збору інформації (кабінетні дослідження). Ми допоможемо Вам придумати оригінальну назву компанії, назву бренду чи торгової марки, розробимо дизайн упаковки і етикетки товару, а також зареєструємо вашу торгову марку, допоможемо підібрати партнерів як на українському, так і на зарубіжному ринках, виготовити тираж упаковки інше.

Вы Ви можете ознайомитися з нашими послугами та портфоліо на даному сайті. Детальніше про те, як ми розробляємо назву для брендів і які етапи включає процес ви можете прочитати тут.

Замовити цікаву для вас послугу можна зв'язавшись з нами по телефону: ; +38 (099) 618-87-50, або написавши на пошту: hi@koloro.ua.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Анна Просвирина

Маркетолог

13043 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !