11 причин провести ребрендінг

11 причин провести ребрендінг

Категория: Брендинг и маркетинг

23 / 03 / 2015

15848 просмотров

64 4.171875 5

Коли і навіщо потрібен ребрендінг? Сучасний світ змінюється з неймовірною швидкістю, також швидко все і застаріває.

Саме тому підприємцям необхідно чуйно стежити за змінами ринку і оперативно адаптувати під них свою бізнес-діяльність і продукти.

Хоч би яким був популярним ваш бренд сьогодні, через деякий час він стане втрачати свою актуальність і залежно від позиції на ринку.

Колись приголомшив всіх дизайн упаковки може стати побитим, а бренд - нудним. Саме тоді і виникає питання про проведення ребрендінгу.

Що таке ребрендінг?

Ребрендінг - це сукупність заходів, спрямованих на зміну бренду в цілому, а також окремих його елементів - атрибутів фірмового стилю, назви, лого і т.д.

Ребрендінг - це повернення бренду актуальності за рахунок його комплексного оновлення. Це один з найбільш ефективних маркетингових інструментів, який не раз виручав бренди з багаторічною історією.

Ребрендінг дозволяє спровокувати нову хвилю уваги до вашого бренду, надати йому додаткову цінність та інтерес для споживача, додати в бренд нові емоції та свіжі ідеї. При цьому старий бренд повністю не зникає, основні елементи ідентифікації та впізнаваності залишаються незмінними, змінюється лише форма подачі торгової марки.

Як зрозуміти коли вам дійсно потрібен ребрендінг? Що вказує на те, що ваш бренд застарів? Давайте розбиратися разом.

11 причин провести ребрендінг

1. Бренд не виконує покладених на нього завдань

Коли ваш бренд починає втрачати свої позиції на ринку, незмінні кілька років і лояльність споживачів - значить, настав час щось змінювати.

Якщо рівень продажів поступово подає, а у вашої цільової аудиторії пропадає інтерес до вашого продукту, крім того дизайн і упаковка вашого бренду вже набридли навіть вам і співробітникам вашої компанії, ваш бренд однозначно застарів.

Для того щоб повернути йому колишні позиції, а може і більш високі, та знову завоювати любов і лояльність споживачів – час діяти!

Бренд-дизайн, ребрендинг, ребрендинг компанії, редизайн, оновлення дизайну2. Поява нового більш цікавого бренду-конкурента

У вашому сегменті ринку з'явився новий конкурент, а може і не один, який займає більш сильні позиції та користується набагато більш високим попитом, значить, в ньому є щось, чого ще ринок не пропонував - нова свіжа ідея.

Для того щоб не стати аутсайдером вам необхідно терміново направити всі свої сили на пошуки нових оригінальних ідей і способів втілення їх в життя.

3. Ідеологічні зміни всередині компанії

Якщо всередині вашої компанії відбулися які-небудь значні зміни, наприклад, поставлені нові стратегічні цілі, відбулася зміна цінностей, прийнята нова система роботи з клієнтами і т.д. - кращим способом повідомити про це ринку і споживачам буде ребрендінг компанії.

4. Зміна потреб і бажань цільової аудиторії

Згодом змінюється все, навіть здавалося б незмінні смаки ваших відданих споживачів.

Змінюється купівельна спроможність населення, в залежності від економічних умов в країні, з'являються нові продукти харчування, приходять нові західні віяння і модні тенденції, змінюються цінності споживачів. У зв'язку з цим закономірно зростає попит на одні продукти, і знижується - на інші.

Наприклад, популярна останнім часом тенденція споживання натуральних і екологічних продуктів, змінює звички багатьох споживачів і змушує їх переходити на споживання інших торгових марок, які не використовують генетично модифіковані добавки.

Редизайн бренду, ребрендинг, ребрендинг компанії, редизайн, оновлення дизайну5.Смена діяльності компанії або охоплення нової сфери

У тому випадку, якщо ваша компанія починає виробляти, наприклад, не тільки меблеву фурнітуру, а й самі меблі - ребрендінг компанії стає необхідністю.

Теж стосується і ситуації, коли компанія повністю змінює сферу діяльності, наприклад, раніше ви займалися автозапчастинами, а тепер вирішили збирати і продавати готові автомобілі.

6. Зміна ринкових умов

Поява на ринку нових продукцій, нових віянь моди, нових видів упаковки і пакувальних матеріалів - все це відбивається на діяльності кожного з гравців ринку.

Якщо ваш бренд перестав відповідати зміненим умовам ринку, ребрендінг стане в даному випадку вашим «рятівним колом».

7. Реформуляція

В даному випадку причиною ребрендінгу служать якісні зміни вашого продукту, наприклад, тепер ваша кава виробляється без кофеїну, або при виробництві ковбаси ви використовуєте унікальні нові рецепти і інші сорти м'яса.

Головне завдання ребрендінгу - відобразити і донести до цільової аудиторії унікальні характеристики вашої продукції.

Ціновий сегмент, ребрендинг, ребрендинг компанії, редизайн, оновлення дизайну8.Перехід на новий ціновий сегмент

Перехід на випуск товарів для нового цінового сегмента або репрайсінг - одна з найбільш частих причин ребрендінгу. Наприклад, дуже часто модні дизайнери випускають спеціальну колекцію по більш «демократичним» цінами. Виробники алкогольної продукції, навпаки частіше випускають колекцію дорожчих елітних напоїв.

9. Інфопривід

Часто ребрендінг стає лише відмінним приводом нагадати про себе і привернути увагу до вашого вже трохи забутого бренду.

10.Мотівація співробітників

Ребрендінг може виступати ще й унікальним інструментом побудови корпоративної культури. Новомодні зміни привернуть увагу не тільки ваших клієнтів, але і співробітників компанії. Це освіжить ідеї та підніме ефективність результатів колективної роботи.

Проведення ребрендингу, ребрендинг, ребрендинг компанії, редизайн, оновлення дизайну11.Рефокусування - зміна цільової аудиторії

Часто в процесі розвитку свого бізнесу керівництво компанії приймає рішення провести рефокусування і змінити цільову аудиторії бренду на нову.

Найчастіше це вузький сегмент споживачів - наприклад, компанія може перейти на випуск продукції тільки для жіночої аудиторії, або перейти з випуску дитячого одягу, на виробництво одягу тільки для двійнят і т.д.

Вузька спеціалізація вважається більш запам'ятовується і більш ефективною.

При проведенні ребрендінгу важливо не переплутати його з рейсталінгом, який має на увазі лише оновлення дизайну бренду або редизайн. Проста зміна логотипу або фірмових кольорів - це не ребрендінг.

Грамотний ребрендінг повністю змінює усталені уявлення цільової аудиторії про ваш бренд.

Замовити послуги професійного ребрендінгу ви можете у нас. Брендінгове агентство KOLORO допоможе якісно «реабілітувати» ваш бренд і надолужити згаяне.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Анна Просвирина

Маркетолог

64 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !