Сьогодні недостатньо бути просто хорошим маркетологом, щоб задовольнити всі потреби клієнта або свого власного бренду. Сучасний світ вимагає від нас оперативності, мобільності та високої швидкості роботи.
У той же час кількість інформації збільшується як сніжний ком і одній людині неможливо відстежити активність відвідувачів сайту, їх інтереси і аналізувати ринок конкурентів одночасно. До того ж, потрібно ще писати топові посади в блог по трендовим темам і створювати унікальний графічний контент.
Спеціально для цього ми підібрали кращі онлайн-сервіси, які допоможуть оптимізувати і підвищити продуктивність роботи.
1. Fanpage karma
Fanpage karma становить щоденний детальний аналіз сторінки компанії в соціальній мережі. Сервіс показує, який час є найвдалішим для створення поста, який тип контенту користується найбільшою популярністю і відстежує активність передплатників. Це допомагає краще вивчити своїх фоловерів, дізнатися їх пріоритетні потреби і вчасно скорегувати формат сторінки.
Безкоштовна версія дозволяє відразу оцінити корисність сервісу, але платна надає розширений функціонал.
2. Google Trends
Google Trends – сервіс, який надає інформацію про найпопулярніші запити в пошуковій системі. Є можливість переглянути динаміку пошуку теми протягом декількох років, можна змінити країну і налаштувати тематику пошуку за категоріями (бізнес, розваги, здоров'я, спорт та ін.).
Крім цього, сервіс інформує про найпопулярніші запити по групах.
3. Similar Web
SimilarWeb швидко знаходить наступну інформацію про сайт:
- популярність сайту в світі, країні та серед його категорії;
- трафік: з якої країни найбільше відвідувачів, скільки часу вони переглядають сайт і джерело трафіку;
- звідки прийшли читачі (за прямим посиланням, з пошуку або соцмережі);
- за якими ключовими словами користувачі знайшли сайт;
- інтереси аудиторії (які сайти читач також відвідує);
- інформація про схожі сервіси.
4. SocialEngage
SocialEngage проводить детальний демографічний аналіз відвідувачів сайту, дозволяючи дізнатися не тільки місце проживання, а й стать, вік, інтереси. За допомогою цього сервісу можна персоналізувати частину тексту в блозі, що зробить сторінку більш привабливою для читача.
5. Buzzsumo
Buzzsumo надає пошук за матеріалами, якими найбільше ділилися за певний проміжок часу. З його допомогою можна дізнатися, які теми були найпопулярнішими по конкретним ключовим словам. Це дозволяє блогерам, новинним ресурсам і групам в соціальних мережах відстежувати найбільш затребуваний контент в їх області.
6. Babkee
Бабки більше не сидять біля під'їзду, вони ретельно стежать за брендами. Цей сервіс з незвичайною назвою дозволяє відстежувати згадки про бренд в соціальних мережах. З його допомогою можна:
- провести аналіз ринку конкурентів і зробити свій товар більш вигідним в очах покупців;
- дізнатися думку покупців про бренд;
- швидко реагувати на будь-які згадки, дозволяючи легко управляти репутацією онлайн.
7. Creately
Creately – програмне забезпечення для швидкого створення красивих діаграм онлайн. Надає різні форми, карти і види графіків для візуалізації статистичної інформації, створення блок-схем і багато іншого.
8. Piktochart
Piktochart – простий сервіс для створення професійної інфографіки. Надає набір графічних об'єктів, іконок, діаграм і фонів. Дозволяє додавати карти і відео на інфографіку.
9. Canva
Canva – інтуїтивно зрозумілий сервіс для створення красиво оформлених постів в соціальних мережах, презентацій і рекламних листівок. Широкий асортимент картинок, фонів і шрифтів допомагають втілити унікальні дизайнерські рішення.
10. Blog Topic Generator
Blog Topic Generator – це зручний інструмент для генерації тем постів для блогу. Пропонує теми англійською мовою, при введенні слів російською відмінно підходить в якості «мозкового штурму». Згенеровані теми засновані на самих популярних запитах.
Всі ці та багато інших сервісів є зручними інструментами для оптимізації роботи маркетолога. Якщо ви хочете дізнатися більше про корисні сервіси для маркетологів і дизайнерів, заходьте до нас в блог!