Категория:
Автор: Даромира Копьёва
Айдентика книгарні - це один з найбільш потужних факторів відбудови від конкурентів. Саме від дизайну книжкової крамниці багато в чому залежить впізнаваність бренду і ставлення до нього покупців.
Категория:
Автор: Александр Тоболин
Виробники шоколаду прагнуть знайти унікальну назву, що розповість споживачам про всіх сильних сторонах бренду і викличе бажання купити продукт.
Категория:
Автор: Валерия Леденко
Дискаунтер - магазин, в якому можна придбати товари повсякденного використання дешевше, ніж в супермаркеті. Є кілька різновидів формату, об'єднує їх завжди одне - низькі ціни.
Категория:
Автор: Елена Тростенюк
Кожна велика корпорація дбає про свій імідж в суспільстві, який дозволяє їй заручитися підтримкою людей. Світовий тренд останніх років - зелений маркетинг.
Категория:
Автор: Валерия Леденко
В одній з попередніх статей ми провели аналіз логотипів і постерів Олімпійських ігор. У цьому матеріалі розглянемо особливості дизайну медалей, а також поговоримо про роль талісманів у формуванні ставлення аудиторії до спортивних подій і приймаючій країні.
Категория:
Автор: Владимир Руденко
Багато хто з нас любить красиві історії, які надихають і викликають захоплення. Успішні компанії знають про це.
Категория:
Автор: Валерия Леденко
Емоції - найдоступніший і бюджетний атракціон. Ми ділимося своїми переживаннями, розповідаємо про поразки або удачі.
Супербоул (фінальний матч Національної Футбольної Ліги) - це найпопулярніше телеподія США, що збирає біля екранів телевізорів більше 100 мільйонів американців.
Категория:
Автор: Александр Тоболин
2015 рік був переломним для українського ринку телекомунікаційних послуг: почалася ера 3G.
Категория:
Автор: Владимир Руденко