Блог

Фірмовий стиль книгарні: логотип, слоган та інші елементи айдентики

Айдентика книгарні - це один з найбільш потужних факторів відбудови від конкурентів. Саме від дизайну книжкової крамниці багато в чому залежить впізнаваність бренду і ставлення до нього покупців.

3375 просмотров

21 отзыв

Категория:

Автор: Александр Тоболин

читать

Неймінг шоколаду: 10 прикладів, 5 рад і 4 помилки

Виробники шоколаду прагнуть знайти унікальну назву, що розповість споживачам про всіх сильних сторонах бренду і викличе бажання купити продукт.

4207 просмотров

52 отзыв

Категория:

Автор: Валерия Леденко

читать

Брендінг рітейлера-дискаунтерів: як розповісти про низьких цінах і привернути покупця

Дискаунтер - магазин, в якому можна придбати товари повсякденного використання дешевше, ніж в супермаркеті. Є кілька різновидів формату, об'єднує їх завжди одне - низькі ціни.

3396 просмотров

15 отзыв

Категория:

Автор: Елена Тростенюк

читать

Тренд на турботу про екології: хто використовує це в маркетингу

Кожна велика корпорація дбає про свій імідж в суспільстві, який дозволяє їй заручитися підтримкою людей. Світовий тренд останніх років - зелений маркетинг.

5201 просмотров

21 отзыв

Категория:

Автор: Валерия Леденко

читать

Медалі і талісмани Олімпійських ігор

В одній з попередніх статей ми провели аналіз логотипів і постерів Олімпійських ігор. У цьому матеріалі розглянемо особливості дизайну медалей, а також поговоримо про роль талісманів у формуванні ставлення аудиторії до спортивних подій і приймаючій країні.

2703 просмотров

3 отзыв

Категория:

Автор: Владимир Руденко

читать

Легенди брендів солодощів

Багато хто з нас любить красиві історії, які надихають і викликають захоплення. Успішні компанії знають про це.

4322 просмотров

48 отзыв

Категория:

Автор: Валерия Леденко

читать

Рекламний сторітеллінг, або як емоції порвуть вашу логіку на шматки

Емоції - найдоступніший і бюджетний атракціон. Ми ділимося своїми переживаннями, розповідаємо про поразки або удачі.

4060 просмотров

40 отзыв

Категория:

Автор: Дария Мех

читать

Реклама, знята для Супербоула-2018

Супербоул (фінальний матч Національної Футбольної Ліги) - це найпопулярніше телеподія США, що збирає біля екранів телевізорів більше 100 мільйонів американців.

935 просмотров

3 отзыв

Категория:

Автор: Александр Тоболин

читать

Брендінг магазинів мобільних операторів: український досвід

2015 рік був переломним для українського ринку телекомунікаційних послуг: почалася ера 3G.

1578 просмотров

8 отзыв

Категория:

Автор: Владимир Руденко

читать

Тренди у маркетингу і брендінгу 2018

Ще більше інновацій! Ще більше проривних подій і порушень правил! Ось що чекає нас в наступні роки. Це стосується і маркетингу з брендінгом.

3598 просмотров

20 отзыв

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !